Kan je wel merken dat je simpel werkvolk bent, aangezien WO'ers echt niet alleen maar managen en in de regering zitten hoor. Hoe simpel ben je dan zeg, pfff. Welke opleiding heeft je dokter gedaan? En wat voor opleiding zou de ontwerper van die brug hebben doorlopen? En diegene die jouw computer heeft ontworpen? Je huis? Je auto?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd. Die WO'ers zitten lekker allemaal in de politiek.
Oh ja, wat doen ze daar ook als weer?
Op zich niets tegen WO-ers, die heb je ook nodig. Net zoals alle andere Beroeps Groepen.
Maar zoals er al 1tje zei over Truckers: wanneer die gasten 3 dagen staken ligt heel, en dan ook echt heel, Nederland stil.
Kun je niet zeggen over WO-ers, (regering, reces etc etc, Geen regering aanwezig voor een maand of 4 in totaal).
Elk bedrijf kan zonder een overdosis aan managers. Maar zodra op de werkvloer 1 persoon ziek is dan loopt zowat alles in het honderd.
Owja--> Ik is werkvolk.
WO'er, neem ik aan? Ik ook, aangenaam. Zullen we wachten tot MBO'ers en lagergeschikten dit topic hebben gevonden? Heb geduld.quote:
Jazeker, aangenaam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
WO'er, neem ik aan? Ik ook, aangenaam. Zullen we wachten tot MBO'ers en lagergeschikten dit topic hebben gevonden? Heb geduld.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef BrauN het volgende:
Het zou trouwens relaxed zijn als er op FOK! een speciaal subforum voor WO'ers zou komen, zodat we een beetje kunnen praten op niveau zonder tussenkomst van de in dit topic alom aanwezige prutsers die HBO, MBO of nog minder doen.
Uiteraard wel met beperkte toegang. Ik stel voor dat je toegang krijgt na het opsturen/mailen van een kopie van je 'bewijs van registratie' van je universiteit, uiteraard van het betreffende jaar.
Nu verwar je werkvolk met Polen. Werkvolk voelt zich tegenwoordig te goed voor vieze klusjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dankzij 'jullie' hoef ik mijn handjes niet vuil te maken aan vieze klusjes. Bedankt dus!
Daar worden ze toch voor opgeleid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nu verwar je werkvolk met Polen. Werkvolk voelt zich tegenwoordig te goed voor vieze klusjes.
Noem me 2 voorbeelden waarmee WO-ers het land still kunnen leggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ergenis aan arrogante WO-ers
[..]
Kan je wel merken dat je simpel werkvolk bent, aangezien WO'ers echt niet alleen maar managen en in de regering zitten hoor. Hoe simpel ben je dan zeg, pfff.
Door niet meer voor te doen hoe je wél moet spellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Noem me 2 voorbeelden waarmee WO-ers het land still kunnen leggen?
Het enigste wat je merkt is
Wat doen die wo'ers dan bij dusseldorp?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Noem me 2 voorbeelden waarmee WO-ers het land still kunnen leggen?
En idd, ik ken een heel groot recycling bedrijf waar het gros WO-er is. Staan allemaal aan de lopende band plastic te sorteren![]()
http://www.fbg.nl/69548
Het enigste wat je merkt is dat wanneer er een overdaad aan WO-ers komt alle bedrijven naar de tering gaan.
KPN, Phillips, Nuon, Eneco etc etc.
Normale verhouding is zo'n beetje 10/90. Dat is makkelijk realiseerbaar. 10 op kantoor, 90 in het veld/werkvloer. Dan is iedereen blij, kan er gewoon gewerkt worden etc etc.
Nu zie je bijna overal 50/50.
Inderdaad. Voor elke verzuurde autochtone lopendeband-medewerker die het in z'n kop haalt om zijn werk te staken staan 3 vervangers met Poolse nationaliteit te springen om te gaan werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Frrreek het volgende:
Dat is inderdaad een belachelijke reactie. Geeft wel mooi weer hoe iedereen zijn eigen situatie koste wat het kost wil verdedigen. Maakt niet uit in welke stroming je zit, de reactie is steevast: 'ik ben belangrijk'.
De 'alles loopt in het honderd als er op de werkvloer iemand ziek is' klinkt als een simpele nuancering van werklui onderling, alsof men wil zeggen dat zij net zo essentieel zijn als hun manager. Bij de meeste baantjes (terugdenkend aan mijn productiewerk ervariıng) ben jij echter makkelijk vervangbaar, een manager niet.
Wees gelukkig met wat je bent, maar verblind jezelf niet met belachelijke redenaties.
Voor spelling wordt ik iig niet betaaldquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Door niet meer voor te doen hoe je wél moet spellen.![]()
![]()
:':d:D;D!!!111EINSZ!!111:+
![]()
![]()
;d:D:D;dd;_1!11!
Alleen omdat niet iedereen gelijk is hoef je niet meteen een kasten systeem in te voeren. Stop is met digitaal denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef tisauch het volgende:
Gaat lekker hier, de ene groep die op de andere afgeeft.
In india hebben ze hiervoor het kastensysteem.
Tijd dat Fok! hier ook mee gaat starten?![]()
De WO, wat is datquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik kijk tegen je op, je bent zo slim joh! is alleen niet van je posts af te lezen, lijkt eerder namelijk van een puber die net het vwo heeft afgerond en naar de WO mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |