Kan je wel merken dat je simpel werkvolk bent, aangezien WO'ers echt niet alleen maar managen en in de regering zitten hoor. Hoe simpel ben je dan zeg, pfff. Welke opleiding heeft je dokter gedaan? En wat voor opleiding zou de ontwerper van die brug hebben doorlopen? En diegene die jouw computer heeft ontworpen? Je huis? Je auto?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd. Die WO'ers zitten lekker allemaal in de politiek.
Oh ja, wat doen ze daar ook als weer?
Op zich niets tegen WO-ers, die heb je ook nodig. Net zoals alle andere Beroeps Groepen.
Maar zoals er al 1tje zei over Truckers: wanneer die gasten 3 dagen staken ligt heel, en dan ook echt heel, Nederland stil.
Kun je niet zeggen over WO-ers, (regering, reces etc etc, Geen regering aanwezig voor een maand of 4 in totaal).
Elk bedrijf kan zonder een overdosis aan managers. Maar zodra op de werkvloer 1 persoon ziek is dan loopt zowat alles in het honderd.
Owja--> Ik is werkvolk.
WO'er, neem ik aan? Ik ook, aangenaam. Zullen we wachten tot MBO'ers en lagergeschikten dit topic hebben gevonden? Heb geduld.quote:
Jazeker, aangenaam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
WO'er, neem ik aan? Ik ook, aangenaam. Zullen we wachten tot MBO'ers en lagergeschikten dit topic hebben gevonden? Heb geduld.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef BrauN het volgende:
Het zou trouwens relaxed zijn als er op FOK! een speciaal subforum voor WO'ers zou komen, zodat we een beetje kunnen praten op niveau zonder tussenkomst van de in dit topic alom aanwezige prutsers die HBO, MBO of nog minder doen.
Uiteraard wel met beperkte toegang. Ik stel voor dat je toegang krijgt na het opsturen/mailen van een kopie van je 'bewijs van registratie' van je universiteit, uiteraard van het betreffende jaar.
Nu verwar je werkvolk met Polen. Werkvolk voelt zich tegenwoordig te goed voor vieze klusjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dankzij 'jullie' hoef ik mijn handjes niet vuil te maken aan vieze klusjes. Bedankt dus!
Daar worden ze toch voor opgeleid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nu verwar je werkvolk met Polen. Werkvolk voelt zich tegenwoordig te goed voor vieze klusjes.
Noem me 2 voorbeelden waarmee WO-ers het land still kunnen leggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ergenis aan arrogante WO-ers
[..]
Kan je wel merken dat je simpel werkvolk bent, aangezien WO'ers echt niet alleen maar managen en in de regering zitten hoor. Hoe simpel ben je dan zeg, pfff.
Door niet meer voor te doen hoe je wél moet spellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Noem me 2 voorbeelden waarmee WO-ers het land still kunnen leggen?
Het enigste wat je merkt is
Wat doen die wo'ers dan bij dusseldorp?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En idd, ik ken een heel groot recycling bedrijf waar het gros WO-er is. Staan allemaal aan de lopende band plastic te sorteren![]()
http://www.fbg.nl/69548
Het enigste wat je merkt is dat wanneer er een overdaad aan WO-ers komt alle bedrijven naar de tering gaan.
KPN, Phillips, Nuon, Eneco etc etc.
Normale verhouding is zo'n beetje 10/90. Dat is makkelijk realiseerbaar. 10 op kantoor, 90 in het veld/werkvloer. Dan is iedereen blij, kan er gewoon gewerkt worden etc etc.
Nu zie je bijna overal 50/50.
Inderdaad. Voor elke verzuurde autochtone lopendeband-medewerker die het in z'n kop haalt om zijn werk te staken staan 3 vervangers met Poolse nationaliteit te springen om te gaan werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Frrreek het volgende:
Dat is inderdaad een belachelijke reactie. Geeft wel mooi weer hoe iedereen zijn eigen situatie koste wat het kost wil verdedigen. Maakt niet uit in welke stroming je zit, de reactie is steevast: 'ik ben belangrijk'.
De 'alles loopt in het honderd als er op de werkvloer iemand ziek is' klinkt als een simpele nuancering van werklui onderling, alsof men wil zeggen dat zij net zo essentieel zijn als hun manager. Bij de meeste baantjes (terugdenkend aan mijn productiewerk ervariıng) ben jij echter makkelijk vervangbaar, een manager niet.
Wees gelukkig met wat je bent, maar verblind jezelf niet met belachelijke redenaties.
Voor spelling wordt ik iig niet betaaldquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Door niet meer voor te doen hoe je wél moet spellen.![]()
![]()
:':d:D;D!!!111EINSZ!!111:+
![]()
![]()
;d:D:D;dd;_1!11!
Alleen omdat niet iedereen gelijk is hoef je niet meteen een kasten systeem in te voeren. Stop is met digitaal denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef tisauch het volgende:
Gaat lekker hier, de ene groep die op de andere afgeeft.
In india hebben ze hiervoor het kastensysteem.
Tijd dat Fok! hier ook mee gaat starten?![]()
De WO, wat is datquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:00 schreef bigore het volgende:
[..]
Oooohhhh, ik kijk tegen je op, je bent zo slim joh! is alleen niet van je posts af te lezen, lijkt eerder namelijk van een puber die net het vwo heeft afgerond en naar de WO mag
Lees de rest van zijn post eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik word o.a. betaald om het juiste voorbeeld te geven. Iets doen wat weinig anderen kunnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Voor spelling wordt ik iig niet betaald![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Frrreek het volgende:
Bij de meeste baantjes (terugdenkend aan mijn productiewerk ervariıng) ben jij echter makkelijk vervangbaar, een manager niet.
Het land stil leggen zal niet gebeuren, maar zonder hogeropgeleiden zou het land wel tot stagnatie komen. Daarnaast, als alle MBO'ers te lui worden kunnen alle WO'ers dat eventueel wel leren en komt het alsnog goed. Als alle WO'ers te lui worden dan eh. Nouja, kijk maar naar het Midden-Oosten, zoiets zullen we dan wel krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En idd, ik ken een heel groot recycling bedrijf waar het gros WO-er is. Staan allemaal aan de lopende band plastic te sorteren![]()
Het enigste wat je merkt is dat wanneer er een overdaad aan WO-ers komt alle bedrijven naar de tering gaan.
Normale verhouding is zo'n beetje 10/90. Dat is makkelijk realiseerbaar. 10 op kantoor, 90 in het veld/werkvloer. Dan is iedereen blij, kan er gewoon gewerkt worden etc etc.
Ah, duidelijk voorbeeld van een 'gewoonte' van de arbeidersklasse. Dingen roepen, ze presenteren als feiten, maar de bronnen achterwege laten!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Voorbeeldje verkeerde functie dan maar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik word o.a. betaald om het juiste voorbeeld te geven. Iets doen wat weinig anderen kunnen.![]()
![]()
![]()
!!11!!!!!!1111111111
Wetenschappelijk Onderwijsquote:
Laat het tegendeel maar zien.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, duidelijk voorbeeld van een 'gewoonte' van de arbeidersklasse. Dingen roepen, ze presenteren als feiten, maar de bronnen achterwege laten!
Normale verhouding 10/90? Wie zegt dat? Nu overal 50/50? Laat me 't onderzoek eens zien. Kun je niet he?
We hoeven idd niets, maar als je ziet een de ene groep tegen de ander aankijkt is de vergelijking nog niet zo vergezocht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef Thomass het volgende:
[..]
Alleen omdat niet iedereen gelijk is hoef je niet meteen een kasten systeem in te voeren. Stop is met digitaal denken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Voorbeeldje verkeerde functie dan maar?
Of je met Maikulisme gestudeerd hebben.
De bewijslast verleggen is ok niet echt overtuigend voor je standpunt hequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Laat het tegendeel maar zien.....
Alle technologische en sociale vooruitgang is te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus. De vuilniswagen waarmee het vuilnis wordt opgehaald, ontworpen door ingenieurs, de dokter die jou beter maakt waardoor jij je werk kan doen, een WO'er, jouw iPod waar je muziek op luistert waardoor je gezellig de dag door komt, ontworpen door een ingenieur, de manager die zorgt dat jij weet wat je baan is en dat je geen dubbel werk doet, een WO'er. Kortom, het gewone 'werkvolk' dankt hun baan juist aan WO'ers. Zonder WO'ers heb jij geen baan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben je achterlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gast, denk je dat ik imbeciel ben!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
De bewijslast verleggen is ok niet echt overtuigend voor je standpunt he.
Eigenlijk is deze topic voor mensen die ergernis ervaren betreft 'arrogante' WO-ers, maar het komt erop neer dat dit een Feel Good topic wordt voor WO-ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:28 schreef tisauch het volgende:
Gaat lekker hier, de ene groep die op de andere afgeeft.
Zo vat je wel alles in 1x samenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze topic voor mensen die ergernis ervaren betreft 'arrogante' WO-ers, maar het komt erop neer dat dit een Feel Good topic wordt voor WO-ers.
Vegen, hun ultieme toekomstdroom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef BrauN het volgende:
Dit is trouwens echt 'n topic naar m'n hart. Lekker dat werkend tuig op stang jagen. En ze constant onderuit vegen uiteraard, easy as tits.
Waarom kijk je zo neer op WO'ers? Voel je je beter omdat jij eerder begint te werken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Maar ga allemaal maar lekker WO studeren. Lekker lang leren.
Ik dacht al, ik hoor gegaloppeer van paardenvoetjes, maar inderdaad... dames en heren, daar is ie, DE MORAALRIDDER!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
WO, HBO, MBO fo LBO maakt allemaal geen ene fuck uit!
We zijn allemaal mensen in eerste plaats, dit riekt naar discriminatie!
Oftewel kuttopic in foktermen, toch?
PS WO-ers geilen jullie ook zo op je titel..
Lolz, mij jaag je niet op stang. Maar is wel een lekker rel topic zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef BrauN het volgende:
Dit is trouwens echt 'n topic naar m'n hart. Lekker dat werkend tuig op stang jagen. En ze constant onderuit vegen uiteraard, easy as tits.
Hoeveel titels heb jij straks?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik hoor gegaloppeer van paardenvoetjes, maar inderdaad... dames en heren, daar is ie, DE MORAALRIDDER!En ja, ik geil op een titel.
Natuurlijk kijkt die kneus op ons neer. Staat de hele dag op een hoge ladder ramen te lappen en bij kantoren naar binnen te loeren waar mensen werken die WEL een vak geleerd hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo neer op WO'ers? Voel je je beter omdat jij eerder begint te werken?
Arrogante MBO'er. Serieus. Jij kijkt volgens mij veel meer neer op WO'ers dan WO'ers neer op jou kijken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Natuurlijk kijkt die kneus op ons neer. Staat de hele dag op een hoge ladder ramen te lappen en bij kantoren naar binnen te loeren waar mensen werken die WEL een vak geleerd hebben.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo neer op WO'ers? Voel je je beter omdat jij eerder begint te werken?
Arrogante MBO'er. Serieus. Jij kijkt volgens mij veel meer neer op WO'ers dan WO'ers neer op jou kijken.
Kan iemand de topictitel aanpassen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou JIJ dus een topic in FB aan moeten maken om dit aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo vat je wel alles in 1x samen![]()
Zo kunnen WO-ers niet topics verneuken van MBO-ers e.d. en vice versa. Het is dus eigenlijk t.b.v. jullie zelf, alleen straalt dat niet direct van het briljante idee af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:04 schreef BrauN het volgende:
Het zou trouwens relaxed zijn als er op FOK! een speciaal subforum voor WO'ers zou komen, zodat we een beetje kunnen praten op niveau zonder tussenkomst van de in dit topic alom aanwezige prutsers die HBO, MBO of nog minder doen.
Uiteraard wel met beperkte toegang. Ik stel voor dat je toegang krijgt na het opsturen/mailen van een kopie van je 'bewijs van registratie' van je universiteit, uiteraard van het betreffende jaar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Natuurlijk kijkt die kneus op ons neer. Staat de hele dag op een hoge ladder ramen te lappen en bij kantoren naar binnen te loeren waar mensen werken die WEL een vak geleerd hebben.
Je hebt de schurft aan WO'ers terwijl je ze niet eens kent? Je weet niet wat ze doen? Je hebt geen idee hoe nuttig ze zijn voor de samenleving? Klinkt als neerkijken op mensen omdat jij ze niet goed genoeg vindt, terwijl je ze niet eens kent. Doe eens niet zo zielig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Heb alleen de schurft aan WO-ers die lopen te pronken met titels waar niemand geen ene flikker aan heeft.
(geldt trouwens voor alle opleidingen/titels/papieren).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt de schurft aan WO'ers terwijl je ze niet eens kent? Je weet niet wat ze doen? Je hebt geen idee hoe nuttig ze zijn voor de samenleving? Klinkt als neerkijken op mensen omdat jij ze niet goed genoeg vindt, terwijl je ze niet eens kent. Doe eens niet zo zielig.
Vergelijk dat eens met het elitaire en provocerende gedrag van BrauNquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt als neerkijken op mensen omdat jij ze niet goed genoeg vindt, terwijl je ze niet eens kent. Doe eens niet zo zielig.
Ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah, dan kijk je tegen ons op? Prima, zo zie ik 't graag.
Sst, tegen zere been enzeau...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met het elitaire en provocerende gedrag van BrauN
Ja, inderdaad. Als ze onnuttig werk zouden doen zouden ze geen geld verdienen hoor. Of denk je dat alle WO'ers een clubje hebben opgericht om de vervelende MBO'ers van zich af te houden en al hun WO vriendjes met 'nutteloze' banen stiekem veel geld betalen?quote:
Ik jaag die mennekes toch alleen maar op stang man, zie dat eens in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze niet nuttig zijn? Denk je dat WO'ers hun gemiddeld genomen hogere salaris krijgen omdat de baas het leuk vindt?quote:
Vind je het gek als iedereen zo makkelijk hapt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle technologische en sociale vooruitgang is te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus. De vuilniswagen waarmee het vuilnis wordt opgehaald, ontworpen door ingenieurs, de dokter die jou beter maakt waardoor jij je werk kan doen, een WO'er, jouw iPod waar je muziek op luistert waardoor je gezellig de dag door komt, ontworpen door een ingenieur, de manager die zorgt dat jij weet wat je baan is en dat je geen dubbel werk doet, een WO'er. Kortom, het gewone 'werkvolk' dankt hun baan juist aan WO'ers. Zonder WO'ers heb jij geen baan.
Serieus, and I tell you this as a friend (quote:
Een attentionwhore dus. Net zo hard happen als de MBO'ers (en lager) die hij de grond in wil trappen. En elke keer denken: 'daar heb ik ze weer, vette WO disskills whehehequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:39 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Natuurlijk, verschillen bestaan niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
WO, HBO, MBO fo LBO maakt allemaal geen ene fuck uit!
Dat klopt, maar het is terechte discriminatie.quote:We zijn allemaal mensen in eerste plaats, dit riekt naar discriminatie!
quote:Oftewel kuttopic in foktermen, toch?
PS WO-ers geilen jullie ook zo op je titel..
Och, een geleerde die bij een bedrijf aangesteld wordt en dat bedrijf uit de shit trekt mag wat mij betreft een goed loon hebben, niets mis mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze niet nuttig zijn? Denk je dat WO'ers hun gemiddeld genomen hogere salaris krijgen omdat de baas het leuk vindt?
Dat zeg ik toch helemaal niet. Leer lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dus alle technische vooruitgang is te danken aan WO'ers. Wat een grap. Hadden ze in de prehistorie ook al universiteiten. Ik dacht het niet. Toen zijn echter wel de grootste ontdekkingen gedaan. Toch?
![]()
Ben je achterlijk of doe je maar alsof? In de prehistorie zijn dingen uitgevonden zoals het wiel en het vuur. Daarnaast heeft de eerste mensaap baanbrekend onderzoek verricht naar koude kernfusie natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dus alle technische vooruitgang is te danken aan WO'ers. Wat een grap. Hadden ze in de prehistorie ook al universiteiten. Ik dacht het niet. Toen zijn echter wel de grootste ontdekkingen gedaan. Toch?
![]()
Nee, die hadden ze niet. Maar ook geen MBO scholen. De ontdekkingen zijn dus noch door WO'ers, noch door MBO'ers gedaan. Snap je? Wat is je punt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
![]()
Want dat doen alle WO'ers natuurlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar als je de hele boel belazerd er dan ook nog een bonus voor krijgt is wel wat spastisch ja.
Oh, dus nu belazeren WO'ers de boel? Wat een boutargumenten heb jij. Kom eens terug als je de middelbare school hebt afgemaakt en geleerd hebt hoe je moet discussiëren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och, een geleerde die bij een bedrijf aangesteld wordt en dat bedrijf uit de shit trekt mag wat mij betreft een goed loon hebben, niets mis mee.
Een geleerde die, als hij doelstellingen haalt, een dikke bonus krijgt is ook niets mis mee.
Maar als je de hele boel belazerd er dan ook nog een bonus voor krijgt is wel wat spastisch ja.
(ok, wel slim).
Och vindt ik niet erg. Voelen ze zich weer wat verhevener.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Serieus, and I tell you this as a friend (), je hapt en dit is wat men wil.. zeker gezien de users die het zijn.
Ik dacht dat ik wel ergens in deze topic het woord pauper had bespeurd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef simmu het volgende:
ik mis hier de classificering van HBO'ers
tvp
En de mensen die vroeger grootse ontdekkingen deden zouden nu zeker op een universiteit zijn beland. Waar ze hun kennis kunnen vergroten en hun specialiteiten kunnen ontwikkelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je maar alsof? In de prehistorie zijn dingen uitgevonden zoals het wiel en het vuur. Daarnaast heeft de eerste mensaap baanbrekend onderzoek verricht naar koude kernfusie natuurlijk.
Vindt! Met dt! Een taalfout! Hoe dom!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och vindt ik niet erg. Voelen ze zich weer wat verhevener.
Dude, je mag dan wel de relativerende factor proberen uit te hangen in dit topic, maar ik ben hier aanwezig omdat ik me aangesproken voel door de TT. En nee, niet zozeer door 'arrogante', maar wel door 'WO'ers'. Begrijp je dat? Heeft niks met happen te maken, maar meer met het hele principe van een forum, agree?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een attentionwhore dus. Net zo hard happen als de MBO'ers (en lager) die hij de grond in wil trappen. En elke keer denken: 'daar heb ik ze weer, vette WO disskills whehehe'. Aan de reacties van zijn discussiegenoten te zien mag hij trots wezen.
![]()
Jullie maken er Alle van. Ik niet. Discussie? Jij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, dus nu belazeren WO'ers de boel? Wat een boutargumenten heb jij. Kom eens terug als je de middelbare school hebt afgemaakt en geleerd hebt hoe je moet discussiëren.
Veeg me op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel ergens in deze topic het woord pauper had bespeurd.
JE BENT NIKS!!! NIET EENS MBO!! LAAG VOETVOLK!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef SuperRogier het volgende:
Geniaal reltopic, allemaal lui die roepen dat "hun soort" onmisbaar is
Sja, zijn alle vuilnismannen in staking zitten wij in de shit, zijn alle WO'ers weg zitten we over een poosje bij wijze van in een tentje met pijl en boog achter konijnen aan te rennen
Zelf ben ik nog niks, hopelijk word ik later ook een mannetje met zo'n gave titel![]()
![]()
Ik heb het vandaag al vaker gezegd: leuk geprobeerd, maar niet scherp. En alles behalve grappig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel ergens in deze topic het woord pauper had bespeurd.
Je hebt het over "de WO'ers". Jij maakt er dus alle van aangezien je niks specifeert.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jullie maken er Alle van. Ik niet. Discussie? Jij?
Ja, en zonder het vuur en het wiel zaten wij hier echt niet op FOK. Mischien ben jij debiel en begrijp jij niet hoe groot de impact geweest is van het beheersen van vuur. Maar vuur heeft echt wel een grotere impact gehad op de mensheid als de ipod's, etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je maar alsof? In de prehistorie zijn dingen uitgevonden zoals het wiel en het vuur. Daarnaast heeft de eerste mensaap baanbrekend onderzoek verricht naar koude kernfusie natuurlijk.
De eerste bij wie het begint te knagen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag al vaker gezegd: leuk geprobeerd, maar niet scherp. En alles behalve grappig.
Ga jij maar weer snel pallets sorteren stuk schoremquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
JE BENT NIKS!!! NIET EENS MBO!! LAAG VOETVOLK!!!
Ik voel me niet verheven boven mensen die een lagere opleiding doen of gedaan hebben. Of zelfs helemaal geen opleiding hebben gevolgd. Ik voel me verheven boven idioten zoals jij die allerlei idiote argumenten aanhalen omdat ze zich boven WO'ers verheven willen voelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och vindt ik niet erg. Voelen ze zich weer wat verhevener.
Bij het voorbeeld dat ik aandroeg (miskleunen, bonus, smeren) zou je zelf ook voorbeelden kunnen bedenken uit de recente geschiedenis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt het over "de WO'ers". Jij maakt er dus alle van aangezien je niks specifeert.
Idiote argumenten!? WTF! Het is de waarheid! Bewijs het tegendeel maar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven boven mensen die een lagere opleiding doen of gedaan hebben. Of zelfs helemaal geen opleiding hebben gevolgd. Ik voel me verheven boven idioten zoals jij die allerlei idiote argumenten aanhalen omdat ze zich boven WO'ers verheven willen voelen.
Ik zou eigenlijk willen typen dat ik niet eens meer reageer op deze oneindige domheid, maar ik doe het toch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, en zonder het vuur en het wiel zaten wij hier echt niet op FOK. Mischien ben jij debiel en begrijp jij niet hoe groot de impact geweest is van het beheersen van vuur. Maar vuur heeft echt wel een grotere impact gehad op de mensheid als de ipod's, etc.
Dat is echt wel technologische vooruitgang.
Met Geert Wilders als stamhoofd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef SuperRogier het volgende:
zijn alle WO'ers weg zitten we over een poosje bij wijze van in een tentje met pijl en boog achter konijnen aan te rennen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Merkie het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Leer lezen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle technologische en sociale vooruitgang is te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus. De vuilniswagen waarmee het vuilnis wordt opgehaald, ontworpen door ingenieurs, de dokter die jou beter maakt waardoor jij je werk kan doen, een WO'er, jouw iPod waar je muziek op luistert waardoor je gezellig de dag door komt, ontworpen door een ingenieur, de manager die zorgt dat jij weet wat je baan is en dat je geen dubbel werk doet, een WO'er. Kortom, het gewone 'werkvolk' dankt hun baan juist aan WO'ers. Zonder WO'ers heb jij geen baan.
Dat is ook wel de meest standaard opmerking die van zolder wordt gesleept als men probeert de kwaliteit van het WO in twijfel probeert te trekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef simmu het volgende:
je weet toch wel dat WO ook opleidingen heeft als vrijetijdskunde he?
Schorem?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ga jij maar weer snel pallets sorteren stuk schorem![]()
MBO boswachter klinkt dan toch een tikje aantrekkelijkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef simmu het volgende:
Lolz, voel me totaal niet verheven boven wie dan ook. Misschien heb ik zo nu en dan dat gevoel bij mensen die meteen met idioten en zo beginnen te gooien, maar ja, daar vragen ze dan ook wel weer om.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik voel me niet verheven boven mensen die een lagere opleiding doen of gedaan hebben. Of zelfs helemaal geen opleiding hebben gevolgd. Ik voel me verheven boven idioten zoals jij die allerlei idiote argumenten aanhalen omdat ze zich boven WO'ers verheven willen voelen.
Wat is je punt in hemelsnaam? Dat er WO'ers zijn die miskleunen maken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bij het voorbeeld dat ik aandroeg (miskleunen, bonus, smeren) zou je zelf ook voorbeelden kunnen bedenken uit de recente geschiedenis.
Dat jij je hier erg over aangevallen voelt, tjsa. Laatst nog een leuke bonus gehad?
Nee hoor, dat is typisch MBO werk. Ik bedoel, je gaat toch ook niet met je Ferrari door de bagger scheuren? Daar heb je je Lada wel voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ga jij maar weer snel pallets sorteren stuk schorem![]()
Ik stel ook voor dat alle HBO'ers die die opmerking van stal halen, zich per direct aanmelden voor de vakken MTO (Statistiek) A t/m E van die opleiding. Dat wordt smullen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest standaard opmerking die van zolder wordt gesleept als men probeert de kwaliteit van het WO in twijfel probeert te trekken.
Jaaaaa ventje, we zijn er van op de hoogte dat zo'n studie bestaat! En dan!?
Maar waarmee wordt de mensheid nu geholpen als je die opgesteld hebt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef TC03 het volgende:
. Iets wat wel nodig is om bijvoorbeeld de relativiteitstheorie op te stellen.
Zucht...quote:
Mijn idee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik stel ook voor dat alle HBO'ers die die opmerking van stal halen, zich per direct aanmelden voor de vakken MTO (Statistiek) A t/m E van die opleiding. Dat wordt smullen.![]()
Wacht jij maar af, dat komt hopelijk wel goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Schorem? [afbeelding]
Jij hebt die bevoegdheid nog niet verworden. [afbeelding]
Ohja, nu zie ik het. WO'ers zijn nutteloze mensen die je beter kwijt dan rijk kan zijn. Leven we over 200 jaar nog steeds iin het jaar 2007. Gezellig toch. Stel je voor dat we nu in 1790 zouden leven, lekker guillotines op het stadsplein, doodgaan aan een griepje, beetje Franse revolutie. Lijkt me gezellig, jwt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Idiote argumenten!? WTF! Het is de waarheid! Bewijs het tegendeel maar!![]()
![]()
.
OK, hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht...
Maar okay, WO'ers zijn dom omdat de TU Delft het vuur niet heeft uitgevonden. Happy? Wat een non-argument.
En je vervolgens naar alle vooroordelen gedragen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude, je mag dan wel de relativerende factor proberen uit te hangen in dit topic, maar ik ben hier aanwezig omdat ik me aangesproken voel door de TT. En nee, niet zozeer door 'arrogante', maar wel door 'WO'ers'. Begrijp je dat? Heeft niks met happen te maken, maar meer met het hele principe van een forum, agree?
Oké, je bent dus echt achterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar waarmee wordt de mensheid nu geholpen als je die opgesteld hebt?
Jij bent snel gepiqueerd he. Het ging me dus vooral om deze opmerkingquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk willen typen dat ik niet eens meer reageer op deze oneindige domheid, maar ik doe het toch.
Denk jij echt dat als Baardman A 23892 miljoen jaar geleden het vuur niet had uitgevonden, wij nu nog steeds zonder vuur zouden zitten? Vuur wordt vroeger of later wel door iemand 'uitgevonden'. Net zoals het wiel. Bovendien zijn dat geen uitvindingen waar enorme intelligentie voor nodig is. Iets wat wel nodig is om bijvoorbeeld de relativiteitstheorie op te stellen.
Als je dat niet snapt houdt het op hoor.
dat is dus niet waarquote:Alle technologische en sociale vooruitgang is te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus.
Dan had hij een beetje gelijk gehadquote:Alle huidige technologische en sociale vooruitgang is grotendeels te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus.
Ja, ik zeg dat WO'ers boven het gewone werkvolk uitsteken. Niet dat alle mensen die boven het gewone werkvolk uitsteken WO'ers zijn. Ik zei "WO'ers dus" als toelichting op mijn eerdere stelling. Dus, mijn mening blijft ongewijzigd: leer lezen.quote:
zie mijn eerdere post: met WO ben je net zo's stakker als de rest. promoveren dan met je arrogante donder!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is ook wel de meest standaard opmerking die van zolder wordt gesleept als men probeert de kwaliteit van het WO in twijfel probeert te trekken.
Jaaaaa ventje, we zijn er van op de hoogte dat zo'n studie bestaat! En dan!?
Géén overbevolking, hard werken(doen we nu ook). Franse kaas altijd bij ontbijt. Heerlijk man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, nu zie ik het. WO'ers zijn nutteloze mensen die je beter kwijt dan rijk kan zijn. Leven we over 200 jaar nog steeds iin het jaar 2007. Gezellig toch. Stel je voor dat we nu in 1790 zouden leven, lekker guillotines op het stadsplein, doodgaan aan een griepje, beetje Franse revolutie. Lijkt me gezellig, jwt.
Beetje jammer dat die stelling nergens op slaat. Alsof je een stakker bent omdat je MBO doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef simmu het volgende:
[..]
zie mijn eerdere post: met WO ben je net zo's stakker als de rest. promoveren dan met je arrogante donder!
DANK U, DANK U, DANK U WEL.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik hoor gegaloppeer van paardenvoetjes, maar inderdaad... dames en heren, daar is ie, DE MORAALRIDDER!En ja, ik geil op een titel.
Ik hoop ook dat je ooit je diploma pallets stapelen zal halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wacht jij maar af, dat komt hopelijk wel goed![]()
Laat mij ook m'n lolletje hebben. Als iedereen zo'n houding zou aannemen als jij en lekker neutraal de zaak kapot zou relativeren is er ook geen zak meer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
En je vervolgens naar alle vooroordelen gedragen.
Geen probleem natuurlijk, niemand verwacht de andere partij om van standpunt te veranderen. Van een afstand genieten van de aandachtsgeile users is waarschijnlijk het beste.
Waar lees jij dat ik zeg dat WO'ers dom zijn. Als je 1 post kunt aanwijzen van mij is hij voor jou hoor. De duim.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht...
Maar okay, WO'ers zijn dom omdat de TU Delft het vuur niet heeft uitgevonden. Happy? Wat een non-argument.
Een telraam als rekenmachine en een levensverwachting van 40 jaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Géén overbevolking, hard werken(doen we nu ook). Franse kaas altijd bij ontbijt. Heerlijk man.
Criminelen meteen afmaken. Ideale situatie.
pfff, lees dan de rest van de posts die ik deed.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die stelling nergens op slaat. Alsof je een stakker bent omdat je MBO doet.![]()
En als ik het op die manier had gezegd had jij of TheThirdMark mij gepakt op het woordje grotendeels en ga je zeggen dat er ook MBO'ers zijn die meehelpen aan de technologische vooruitgang. Waarop ik vervolgens weer 10 posts lang kan gaan aangeven wat het woord grotendeels nou precies inhoudt. Zo blijven we bezig hoor. Ik voel me op dit moment wel verheven boven jullie werkend tuig aangezien jullie niet kunnen lezen en ik wel. Maar goed, dat is een basisschoolvaardigheid. Kennelijk hebben jullie die niet afgemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij bent snel gepiqueerd he. Het ging me dus vooral om deze opmerking
[..]
dat is dus niet waar
beter was geweest
[..]
Dan had hij een beetje gelijk gehad![]()
En dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, je bent dus echt achterlijk.
De mensheid wordt er niet zo direct mee geholpen, maar dat was ook het geval toen Netwon zijn wetten van de fysica opstelde. Of toen men in Leiden onderzoek begon te doen naar het menselijk lichaam. Toch zou zo'n beetje alle technologie en medische kennis niet bestaan zonder dat onderzoek.
Kernenergie, medische behandeling, etcetera.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar waarmee wordt de mensheid nu geholpen als je die opgesteld hebt?
Hmm, deze post verklaart wel alles. Als je liever in 1790 leeft dan in 2007 wil ik je graag doorverwijzen naar het RIAGG.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Géén overbevolking, hard werken(doen we nu ook). Franse kaas altijd bij ontbijt. Heerlijk man.
Criminelen meteen afmaken. Ideale situatie.
Dit is gewoon wat ik hele tijd probeer duidelijk te maken, WO-ers zijn NET zo belangrijk als MBO-ers of wat dan ook, nu heb ik uit eerste hand vaak opmerkingen gehoord van WO-ers(ook van HBO-ers overigens) wat minderwaardig was voor het lagere onderwijs. Andersom is dat dus bij lange na niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef simmu het volgende:
mensen die zich beter voelen dan een ander omdat ze *random* opleiding doen zijn stakkers. de vuilnisman is net zo hard nodig als de diverse types ingenieurs.
Puik plan. Kan ik de fora met een te hoge non-WO-users concentratie uit mijn forumindex flikkeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Schiet me zojuist weer iets briljants te binnen, na mijn eerdere idee van het WO-subforum.
Lijkt het jullie niet fijn om iedere user een tagje te geven met 'WO' of anders 'non-WO'? Dat maakt discussie voeren een stuk makkelijker, want dan weet je tenminste op wie je serieus moet ingaan en op wie een simpel '' volstaat als reply.
Ik hoor 't wel.
Moet je daar niet minimaal HBO voor hebben? Die gast komt daar niet binnen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, deze post verklaart wel alles. Als je liever in 1790 leeft dan in 2007 wil ik je graag doorverwijzen naar het RIAGG.
En dus is onderzoek op den duur de motor van vooruitgang. Maargoed, jij vindt Netwon en Flemming dus losers. Dat hun werk ervoor zorgt dat jij een auto kan rijden en je niet dood gaat aan een simpele infectie boeit je niks.quote:
Jawel hoor, maken we gewoon ff n robotje jeweetsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Zonder WO-ers hadden wij idd geen I-pods gehad, maar zonder MBO-ers of VMBO-ers had ie nooit in elkaar gezet geweest.
Bedoel ik. De mens wordt er dus uit eindelijk nergens mee geholpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kernenergie, medische behandeling, etcetera.
Weet ik, maar TheThirdMark beweert dat dat ding helemaal niet in elkaar gezet hoeft te worden en de bouwplannen voor dat ding zomaar door de brievenbus komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat ik hele tijd probeer duidelijk te maken, WO-ers zijn NET zo belangrijk als MBO-ers of wat dan ook, nu heb ik uit eerste hand vaak opmerkingen gehoord van WO-ers(ook van HBO-ers overigens) wat minderwaardig was voor het lagere onderwijs. Andersom is dat dus bij lange na niet zo.
Zonder WO-ers hadden wij idd geen I-pods gehad, maar zonder MBO-ers of VMBO-ers had ie nooit in elkaar gezet geweest.
Helemaal mee eens. Overigens is de enige reden dat ik me zo netjes hou het ontbreken van een 'HBO zuigt' mentaliteit. Als je het gezellig wil maken moet jij (of een andere arrogante ballenlikker) daar kortzichtig over doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Laat mij ook m'n lolletje hebben. Als iedereen zo'n houding zou aannemen als jij en lekker neutraal de zaak kapot zou relativeren is er ook geen zak meer aan.
Maar wees nu maar stil en geniet maar op afstand verder van de aandachtsgeilen, waaronder ik. (?)
Opzich niet eens een heel slecht idee, ookal is het keiharde discriminatie natuurlijk maargoedquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Schiet me zojuist weer iets briljants te binnen, na mijn eerdere idee van het WO-subforum.
Lijkt het jullie niet fijn om iedere user een tagje te geven met 'WO' of anders 'non-WO'? Dat maakt discussie voeren een stuk makkelijker, want dan weet je tenminste op wie je serieus moet ingaan en op wie een simpel '' volstaat als reply.
Ik hoor 't wel.
Hmm, maar als dat je redenering is... dan wil ik wel 'ns een WO'er een muurtje zien metselen. Of een airco-systeem zien aanleggen. Of... Ach, wat boeit 't. Een weekje meedraaien en een WO'er kan het ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...
Zou hij z'n vorkheftruck diploma al hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je ooit je diploma pallets stapelen zal halen.![]()
Bij HBO'ers moet je dan telkens bij elke post een hele uitleg geven, kost zoveel tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Ik hoor 't wel.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bedoel ik. De mens wordt er dus uit eindelijk nergens mee geholpen.
Kernenergie - wapens
medische behandelijk - overbevolking, ziektes dóór overbevolking.
etcetc.
Ik zeg niet dat het nu slecht is, maar was het heel vroeger dan wel slechter?
Wat was er mis met hetgeen we vroeger deden?
Beetje back to nature zou helemaal niet slecht zijn.
hahaha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...
Tja ik ben dan misschien maar een dom HBO'ertje. Maar ach. Ik ben al wel voor verschillende functies gevraagd, binnen en buiten mijn bedrijf. Dus op een of andere manier is er wel behoefte aan domme mensen zoals ik. Laat ik me daar maar aan optrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
En als ik het op die manier had gezegd had jij of TheThirdMark mij gepakt op het woordje grotendeels en ga je zeggen dat er ook MBO'ers zijn die meehelpen aan de technologische vooruitgang. Waarop ik vervolgens weer 10 posts lang kan gaan aangeven wat het woord grotendeels nou precies inhoudt. Zo blijven we bezig hoor. Ik voel me op dit moment wel verheven boven jullie werkend tuig aangezien jullie niet kunnen lezen en ik wel. Maar goed, dat is een basisschoolvaardigheid. Kennelijk hebben jullie die niet afgemaakt.
Jezus, dit bewijst wel weer dat je écht dom bentquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dus is onderzoek op den duur de motor van vooruitgang. Maargoed, jij vindt Netwon en Flemming dus losers. Dat hun werk ervoor zorgt dat jij een auto kan rijden en je niet dood gaat aan een simpele infectie boeit je niks.
Ik vind jou geen domme HBO'er, ik vind jou gewoon dom. Los van je opleidingsniveau. Heb ook nergens beweerd dat HBO'ers en/of MBO'ers dom zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja ik ben dan misschien maar een dom HBO'ertje. Maar ach. Ik ben al wel voor verschillende functies gevraagd, binnen en buiten mijn bedrijf. Dus op een of andere manier is er wel behoefte aan domme mensen zoals ik. Laat ik me daar maar aan optrekken.
Dat is HBO waar opleidingen als 'Sport, Media & Cultuur' o.i.d. meer regel dan uitzondering zijn. Plak er 'rechten, spiritualiteit en geneeskunde' achter en je hebt een opleiding waarmee je in aanmerking komt voor elke baan in Nederland.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef simmu het volgende:
wie gaat dan die robot in elkaar zetten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jawel hoor, maken we gewoon ff n robotje jeweets
HBOquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Overigens is de enige reden dat ik me zo netjes hou het ontbreken van een 'HBO zuigt' mentaliteit. Als je het gezellig wil maken moet jij (of een andere arrogante ballenlikker) daar kortzichtig over doen.
Dan maar lekker dom. Met kernenergie + huidige wetgeving schiet niemand wat op....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, dit bewijst wel weer dat je écht dom bent. Je hoeft heus geen rocket scientist te zijn om te weten wat kernenergie inhoudt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kernenergie
Einzeinz11!!11?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou hij z'n vorkheftruck diploma al hebben![]()
Nee, infecties gaan vanzelf overquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niemand gaat dood aan een normale infectie........
Vroeger ook niet....
Misschien niet, maar dat is in ieder geval nog op te lossen door gewoon veel te werken en dus sterk te worden. Omgekeerd is dit niet het geval, of denk je van wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef simmu het volgende:
[..]
hahaha!
man: daar heeft zo'n achter-het-bureau type toch helemaal niet de fysieke kracht voor........
Ho, er moet nog 'international' voor. Dat maakt indruk op toekomstige werkgevers!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is HBO waar opleidingen als 'Sport, Media & Cultuur' o.i.d. meer regel dan uitzondering zijn. Plak er 'rechten, spiritualiteit en geneeskunde' achter en je hebt een opleiding waarmee je in aanmerking komt voor elke baan in Nederland.![]()
Bij het HBO gaat het om het aantal woorden waaruit de titel van je opleiding bestaat; hoe meer hoe beter.
HBO.
Een beetje achter een stroomvretende PC op internet gaan lopen zeuren over 'terug naar de natuur'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bedoel ik. De mens wordt er dus uit eindelijk nergens mee geholpen.
Kernenergie - wapens
medische behandelijk - overbevolking, ziektes dóór overbevolking.
etcetc.
Ik zeg niet dat het nu slecht is, maar was het heel vroeger dan wel slechter?
Wat was er mis met hetgeen we vroeger deden?
Beetje back to nature zou helemaal niet slecht zijn.
Nee je hebt gelijk, een ingenieur zou noooooooit vuilniszakken in een rijdende wagen kunnen gooien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef simmu het volgende:
[..]
hahaha!
man: daar heeft zo'n achter-het-bureau type toch helemaal niet de fysieke kracht voor........
pf, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden *en* goed kunnen. andere mensen moeten daar niet over bitchen en/of zich beter/verheben voelen, dan zijn ze blijkbaar gewoon jaloers
Ik bedenk me nu ineens iets met een ster en zo...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Ik hoor 't wel.
Duh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Frrreek het volgende:
Psdnous en Oldjeller: hebben jullie een diploma?
Je bent echt achterlijk, ongelofelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niemand gaat dood aan een normale infectie........
Vroeger ook niet.....
Ohh mag jij wel kneus zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Posdnous het volgende:
Te grappig die mensen die zitten te miepen over dat ze op de werkvloer zo belangrijk zijn dat ze onvervangbaar zijn.
Zonder WO'ers wist je niet eens wat je op die werkvloer moest doen kneus..
Jawel hoor, als kernfusie op rendabele wijze gerealiseerd wordt betekent dat dat we een praktisch oneindige energiebron hebben en een heel goed alternatief voor fossiele brandstoffen hebben. Ik vrees nu alleen dat ik nog moet gaan uitleggen wat daar de voordelen van zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan maar lekker dom. Met kernenergie + huidige wetgeving schiet niemand wat op....
Spieren kun je trainen, een breintransplantatie is nog altijd niet mogelijk, en met alleen MBO-ers zal dat er wel helemaal nooit van komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:01 schreef simmu het volgende:
[..]
hahaha!
pf, mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden *en* goed kunnen. andere mensen moeten daar niet over bitchen en/of zich beter/verheben voelen, dan zijn ze blijkbaar gewoon jaloers
But that aint gonna happen. Lees wetgeving etc etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel hoor, als kernfusie op rendabele wijze gerealiseerd wordt betekent dat dat we een praktisch oneindige energiebron hebben en een heel goed alternatief voor fossiele brandstoffen hebben. Ik vrees nu alleen dat ik nog moet gaan uitleggen wat daar de voordelen van zijn.
Alsof Hitler zo slecht was. Informeer je eens wat beter, vuige MBO'er.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens iets met een ster en zo...
Eum, volgens mij zo'n 60 jaar geleden al eens uitgevoerd....
Gaat niet werken...
Ik blijf erbij riekt naar discriminatie.
Getekend,
Jan Modaal
De moraal ridder
Natuurlijk, als WO'er hebben al mijn woorden waarde.quote:
Dat gaat wel gebeuren hoor. Lees wetgeving etc etc. (Mooi argument.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
But that aint gonna happen. Lees wetgeving etc etc.
Nee, maar je voelt je wel verheven. Och meneer, heeft u daar wel reden toe. Heb je al iets uitgevonden? Heb je je al op enige manier nuttig gemaakt voor dee maatschappij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind jou geen domme HBO'er, ik vind jou gewoon dom. Los van je opleidingsniveau. Heb ook nergens beweerd dat HBO'ers en/of MBO'ers dom zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een beetje achter een stroomvretende PC op internet gaan lopen zeuren over 'terug naar de natuur'.![]()
Nee, dan zou ik wel forkheftruk geschreven hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Einzeinz11!!11?
Doe je Non-WO tagje eens aan![]()
![]()
Dwing me nou niet om te gaan posten dat de nazi's als WO'ers gezien kunnen worden en de Joden/zigeuners/homo's als MBO'ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens iets met een ster en zo...
Eum, volgens mij zo'n 60 jaar geleden al eens uitgevoerd....
Gaat niet werken...
Ik blijf erbij riekt naar discriminatie.
Getekend,
Jan Modaal
De moraal ridder
Lees ITER, lees verschil tussen fusie en fissie, lees eigenlijk uberhaupt gewoon eens een boek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, en nog bezig verder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Frrreek het volgende:
Sinds wanneer is Nederland het enige land ter wereld? En als je de wetgeving zo goed weet, zou je dan misschien in twee à drie zinnen kort kunnen aangeven waarom dat niet kan? Refereren naar 'de wetgeving' is geen bronvermelding.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Blij dat je deze vraag niet aan mij stelt, trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Frrreek het volgende:
Nopes. Tot nu toe kan er nog in geen enkel land zulke dusdanige testen worden geleverd die daadwerkelijk in het belang staan van het eigen onderzoek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren hoor. Lees wetgeving etc etc. (Mooi argument.)
Jawel hoor. Lees wetgeving etc etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nopes. Tot nu toe kan er nog in geen enkel land zulke dusdanige testen worden geleverd die daadwerkelijk in het belang staan van het eigen onderzoek.
Nog niet, daar maak ik vanavond wel 'n topic over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Burdie het volgende:
BrauN, heb je het voorstel van een WO-forum al gedaan?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Burdie het volgende:
BrauN, heb je het voorstel van een WO-forum al gedaan?
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Nederland het enige land ter wereld? En als je de wetgeving zo goed weet, zou je dan misschien in twee à drie zinnen kort kunnen aangeven waarom dat niet kan? Refereren naar 'de wetgeving' is geen bronvermelding.
Ik vind niet dat ik mezelf bewezen moet hebben om zelf te weten hoe hoog danwel laag mijn intelligentieniveau is. Daarnaast concludeer ik uit jouw absurde foutieve retoriek dat je dom bent. In ieder geval dommer dan ik, want ik kan lezen en jij niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel verheven. Och meneer, heeft u daar wel reden toe. Heb je al iets uitgevonden? Heb je je al op enige manier nuttig gemaakt voor dee maatschappij?
Oh, vandaar dit nieuwsbericht: 'Kernfusie bij kamertemperatuur'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.
En die landen die dat niet doen staan op de Top10 lijst van de VS, die worden dus ook niet veel ouder.
Ben jij WO-er? Ik begin te twijfelen....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dwing me nou niet om te gaan posten dat de nazi's als WO'ers gezien kunnen worden en de Joden/zigeuners/homo's als MBO'ers.
Kut!
Al gedaan.
Wat is dit nou weer voor kolder. de meeste bedrijfjes in Nederland hebben geen WO'ers in dienst en toch weet iedereen daar wat die moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Posdnous het volgende:
Zonder WO'ers wist je niet eens wat je op die werkvloer moest doen kneus..
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Pas is in Frankrijk nog de grootste kernfusiereactor ter wereld geopend. Er wordt juist ontzettend veel onderzoek naar kernenergie gedaan en kernenergie is de toekomst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.
En die landen die dat niet doen staan op de Top10 lijst van de VS, die worden dus ook niet veel ouder.
Ik weetquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Blij dat je deze vraag niet aan mij stelt, trouwens.
Ik heb namelijk nog geen diploma, dus mag eigenlijk niet eens zo'n grote waffel opzetten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, en nog bezig verder.
Ik wilde bijna vragen 'jij ook?', maar toen bedacht ik me weer dat me dat geen moer uitmaakt, je doet immers HBO.![]()
![]()
![]()
MBO.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Posdnous het volgende:
Met kernenergie komen als argument dat HBO toch echt een fatsoenlijk studieniveau is.
Ja, dat hebben ze gekopieerd van bedrijven waar ze wel WO'ers hebben. Als er iets verandert komen ze daarom ook meteen in de problemen omdat ze niet kunnen inspelen op verandering.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kolder. de meeste bedrijfjes in Nederland hebben geen WO'ers in dienst en toch weet iedereen daar wat die moet doen.
Nee, daarom huren ze ook zovaak externe consultants in.quote:Of heeft elke eenmanszaak tegenwoordig een WO'er in dienst die vertelt wat er moet gebeuren.
wat een kneus ben jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij bent snel gepiqueerd he. Het ging me dus vooral om deze opmerking
[..]
dat is dus niet waar
beter was geweest
[..]
Dan had hij een beetje gelijk gehad![]()
Die paupereenmansbedrijfjes moeten gek genoeg wel heel vaak zaken doen met een curator.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kolder. de meeste bedrijfjes in Nederland hebben geen WO'ers in dienst en toch weet iedereen daar wat die moet doen.
Of heeft elke eenmanszaak tegenwoordig een WO'er in dienst die vertelt wat er moet gebeuren.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, vandaar dit nieuwsbericht: 'Kernfusie bij kamertemperatuur'
Ja, een bron.![]()
![]()
Maar je snapt gewoon het verschil tussen kernenergie en kernfusie niet.
Irak, Nukes, beweren enzeau..quote:beweren
Shit, reageer weer eens te snel! Opmerking achterhaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ben jij WO-er? Ik begin te twijfelen....![]()
MBO inside joke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Shit, reageer weer eens te snel! Opmerking achterhaald.
Tja, dat is mijn probleem he!!!![]()
Ik heb het over KERNFUSIE, niet nucleaire wapens. Verband is 0,0. Kernfusie, je weet wel, die veilige manier van energie opwekken zonder kernafval.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Irak, Nukes, beweren enzeau..
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Irak, Nukes, beweren enzeau..
quote:
Wat dus ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef funkmaster het volgende:
de mensen (WO'ers) die straks kernfusie rendabel en stabiel voor elkaar krijgen verdienen de nobelprijs voor ongeveer alles!!! kernfusie KAN de hele wereld redden en de co2 uitstoot tot uitademen beperken...
zo'n revolutie zie ik een palletsorteerder eerlijk gezegt nog niet doormaken![]()
(ja, nog een arrogante WO'er meld zich)
Komt goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef BrauN het volgende:
Hmm, ik ga effe boodschappen doen - bij de supermarkt waar laagopgeleid volk de vakken vult - dus ik meld me af. Maar mijn mede-WO'ers redden het wel he?
Veeg ze op, dat arbeidend geteisem!
Sja, het "gros" aka volk stemt erop, wat verder getuigd van een laag IQ. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stelletje boomknuffelende, onopgeleide communisten!
![]()
Ach, z'n argument dat medische ontwikkelingen slecht zijn omdat ze leiden tot overbevolking was nog absurder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument is? Ik begin serieus te twijfelen aan de oneindigheid van jouw domheid, ik heb het idee dat hij oneindig² is.
Bij de fietsenmaker bij mij om de hoek zie ik ze anders niet. Iedereen weet perfect wat hij moet doen. En die zaak bestaat al even.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze gekopieerd van bedrijven waar ze wel WO'ers hebben. Als er iets verandert komen ze daarom ook meteen in de problemen omdat ze niet kunnen inspelen op verandering.
[..]
Nee, daarom huren ze ook zovaak externe consultants in.
En wie ben jij om daar uitspraken over te doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat dus ook niet gaat gebeuren.
KernFusie is leuk. Maar ik zie het nog niet in de nabije eeuw gebeuren dat het gebeurd (Totaal succes dan op extreem grote schaal).
Je lijkt me geen kerngeleerde.quote:
ik geef toch ook niet aan in welk tijdbestek het gaat lukken? maar dat het gaatlukken staat vast...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KernFusie is leuk. Maar ik zie het nog niet in de nabije eeuw gebeuren dat het gebeurd (Totaal succes dan op extreem grote schaal).
Fietsen die ontworpen zijn door ingenieursquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij de fietsenmaker bij mij om de hoek zie ik ze anders niet. Iedereen weet perfect wat hij moet doen. En die zaak bestaat al even.
Ik ga vanavond eens vragen of ze wel eens consultants inhuren.![]()
Is het niet leuker als een van de WO-ers zich even gaat voordoen als MBo-er, de oppositie is nu wel héél erg marginaal.quote:
+ ervaren jullie dat die MBO-deernes ook zo makkelijk zijn of is het toch wel een hele kluif voor jullie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Posdnous het volgende:
Hoe is het trouwens bij jullie in de klas (), leuk in groepjes werken? (
) .
Aan beweren heb je niets. Beweren kan elke WO mongool *hap hap hap*.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument is? Ik begin serieus te twijfelen aan de oneindigheid van jouw domheid, ik heb het idee dat hij oneindig² is.
nee het gros van de paupers die willen dat rijke mensen meer dan 52% belasting gaan betalen stemmen eropquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sja, het "gros" aka volk stemt erop, wat verder getuigd van een laag IQ. Wen er maar aan.![]()
En dit was nog even afgezien van het feit dat je 5 minuten geleden geen eens wist wat kernfusie was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar uitspraken over te doen?
[..]
Je lijkt me geen kerngeleerde.
Grappig dat jij jezelf bij die potentiële revolutionairs schaart. Jíj zal namelijk niks belangrijks bewerkstelligen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef funkmaster het volgende:
de mensen (WO'ers) die straks kernfusie rendabel en stabiel voor elkaar krijgen verdienen de nobelprijs voor ongeveer alles!!! kernfusie KAN de hele wereld redden en de co2 uitstoot tot uitademen beperken...
zo'n revolutie zie ik een palletsorteerder eerlijk gezegt nog niet doormaken![]()
(ja, nog een arrogante WO'er meld zich)
Dat zal dan wel aan de vrouwtjes liggen. Niets zo makkelijk je nest in te krijgen als een WOvrouwtje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ ervaren jullie dat die MBO-deernes ook zo makkelijk zijn of is het toch wel een hele kluif voor jullie?
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aan beweren heb je niets. Beweren kan elke WO mongool *hap hap hap*.
In de jaren 60 werd ook beweerd dat ze een auto hadden die op water kon rijden...
Nu is dat na enige nuances bijna waar, maar toch. Beweren is geen waarheid.
Of zie jij alles wat beweerd wordt als waarheid?
Leg jij nou eens serieus uit, waarom jij beter bent als een HBO-er? Waarom jij specifiek beter gaat worden/bent dan de gemiddelde HBO-er, wat voor opleiding doe je bijvoorbeeld, welk jaar en het belangrijkste, wat ga je worden aangezien je al precies weet dat vooral jij oh zo belangrijk voor de maatschappij gaat worden?quote:
Oké, dus daarom doen we er geen onderzoek naar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.
Belachelijk inderdaad, jammer dat sommige mensen (quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nee het gros van de paupers die willen dat rijke mensen meer dan 52% belasting gaan betalen stemmen eropzie ook: kraakpand hippies
Omdat HBO'ers en MBO'ers alles mogen zeggen over WO'ers, maar andersom elke opmerking als arrogant beschouwd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Leg jij nou eens serieus uit, waarom jij beter bent als een HBO-er? Waarom jij specifiek beter gaat worden/bent dan de gemiddelde HBO-er, wat voor opleiding doe je bijvoorbeeld, welk jaar en het belangrijkste, wat ga je worden aangezien je al precies weet dat vooral jij oh zo belangrijk voor de maatschappij gaat worden?
ga jij maar lekker met je SP'ers vanuit je flatje 3 hoog achter protesteren tegen mensen die WEL succesvol zijn inj hun levenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Grappig dat jij jezelf bij die potentiële revolutionairs schaart. Jíj zal namelijk niks belangrijks bewerkstelligen.
Je ongefundeerde trots is lachwekkend.
nee hoor, het basis principe komt van een 14 jarig jongetje zonder WO.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fietsen die ontworpen zijn door ingenieurs.
quote:Volgens velen werd de trapfiets in 1861 bij een Franse wagenmaker, Pierre Michaux, in Parijs uitgevonden. Het was Ernest Michaux, de 14-jarige zoon van de wagenmaker, die de cranks bedacht heeft en de eerste fiets met cranks gemaakt heeft. Een aantal andere uitvinders hebben namelijk ook de uitvinding van het roterend trappersysteem geclaimd.
Zo is er een Duitser, Philipp Moritz Fischer, geweest van wie gezegd wordt dat hij al in 1851 een fiets met pedalen gemaakt zou hebben. Anderen zeggen dat een Rus, Artamonov, de eerste fiets met pedalen gemaakt heeft. Voor hem geldt hetzelfde als voor Fischer: het was er hooguit één, die niet bewaard is gebleven, en hij is er niet mee door gegaan.
Wie nu uiteindelijk de trapfiets uitgevonden heeft is niet duidelijk. Het waren wel de Michaux's die de fietspedaal aan de crank voor het eerst op grote schaal hebben toegepast. Het bijzondere bij de familie Michaux is, dat ze deze trapfietsen in serie zijn gaan bouwen en verkopen. Het eerste jaar waren het er maar een paar, maar het tweede jaar al 200.
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, dus daarom doen we er geen onderzoek naar.
Jij kijkt neer op WO'ers terwijl je geen idee hebt wat ze doen, dat is vrij arrogant en respectloos.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?
Maarre, ik was de normaalste hoor volgens mijn psych. Van de andere gekken dat is.
Ik voel me niet aangevallen, ik erger me er aan dat jouw argumenten keer op keer nergens op slaan. Beetje een eenzijdige discussie zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?
Maarre, ik was de normaalste hoor volgens mijn psych. Van de andere gekken dat is.
Mwah, dat ligt er maar net aan. Misschien een deel, maar niet allen zoals de MBO-ers..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan de vrouwtjes liggen. Niets zo makkelijk je nest in te krijgen als een WOvrouwtje.
Speciaal de vrouwtjes van andere WO-ers.
*denkt met smaak terug aan 1998*
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat HBO'ers en MBO'ers alles mogen zeggen over WO'ers, maar andersom elke opmerking arrogant is.
Dat vroegen ze zich zeker ook af toen men onderzoek deed naar DNA.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?
nee wouter bos vult eerst z'n zakken met miljoenen van Shell en gaat daarna de hypocriete politicus uithangen....kansloos! dan heb ik nog meer respect voor Marijnissen, ik geloof wel dat hij achter z'n standpunten staat, al ben ik het er totaal niet mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, jammer dat sommige mensen () zo makkelijk kunnen worden beinvloed en alles geloven als er wordt gezegd dat hun erop vooruit gaan. Ik vraag me af of Wouter Bos eigelijk wel een diploma op zak heeft
Investeren heet dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kijkt neer op WO'ers terwijl je geen idee hebt wat ze doen, dat is vrij arrogant en respectloos.
maar voor alles daaronder hebben we toch polen tegenwoordig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.
Tsja, ga dat dan maar eens lekker snel zelf betalen?quote:
En het meerendeel van de MBO'ers wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?
[afbeelding]
Waarop baseer je deze uitspraak?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, meer het gehandicaptendagverblijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?
[afbeelding]
Het verschil is dat MBO-ers dit ook niet bepleiten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het meerendeel van de MBO'ers wel?
Alsjeblieft zeg. Als elke MBO'er jouw intelligentie heeft is het triest gesteld met Nederland.
Hij kan het leren en heeft potentie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een kansloos argument.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze betalen wel meer belasting dan die MBO-ertjes. Dus ze zijn meer waard.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alsof dat een gemiddelde WO'er is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan hadden we wel iets verzonnen zodat je het niet meer met de hand hoeft te doen. Een soort Prefab huizen zeg maar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, maar ik zie de relevantie niet. Ik geloof best dat er mensen zijn die geen muurtje kunnen metselen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Het verschil is dat MBO-ers dit ook niet bepleiten.
Je overredingskracht is... 'speciaal'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt er maar net aan. Misschien een deel, maar niet allen zoals de MBO-ers..
oh god, je had een gelukje met één of ander lelijk, dronken wijf toendertijd?
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze betalen wel meer belasting dan die MBO-ertjes. Dus ze zijn meer waard.
Ga je weer met je Alle.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]Ik geloof dat iedereen een aanvulling is als hij/zij werk vindt. Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat WO'ers nutteloos zijn. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Niet vooruit kunnen denken is nog zo'n MBO trekje. WO'ers zien tenminste het belang van investeren in. Als we het aan MBO'ers over zouden laten stonden we ons over 50 jaar af te vragen waarom we geen stroom, brandstof en dergelijke meer hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, ga dat dan maar eens lekker snel zelf betalen?
Ik zeg nergens alle. Jij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is.quote:
Altijd makkelijk, eerst 2 topics lang met kansloze argumenten aankomen, vervolgens inzien dat je vrij triest bezig bent en dan zo'n reactie. Ach ja, whatever floats your boatquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef bigore het volgende:
Kijk nou hoe de WO-ertjes happen
Jij snapt er ook echt niks van he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijk![]()
Maar daar draait de discussie niet om? *hap hap hap*
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens alle. Jij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is.
= gelijk aan alle. Jouw woorden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]Ik geloof dat iedereen een aanvulling is als hij/zij werk vindt. Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat WO'ers nutteloos zijn. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Maar waarom krijgen ze niet hetzelfde bedrag? Juist: omdat ze dat op de vrije markt niet waard zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijk![]()
Iedereen in onze maatschappij die werkt is van nut. Of iemand intelligent is of niet kun jij niet beoordelen aan de hand van zijn beroep. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen te vinden die gewoon doen wat ze wouden doen en waarschijnlijk onder hun inteligentie niveau werken.. Helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
Je doet nu exact hetzelfde als wat ik vorig topic deed, hoe typerend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, eerst 2 topics lang met kansloze argumenten aankomen, vervolgens inzien dat je vrij triest bezig bent en dan zo'n reactie. Ach ja, whatever floats your boat.
Ga je nou elke keer vallen over zulk soort soort kleinigheden die niets aan zijn punt af doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
= gelijk aan alle. Jouw woorden...
Is niet exact gelijk aan alle, maargoed, omdat jij het zo graag wilt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Vooruitgang is achteruitgang.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet vooruit kunnen denken is nog zo'n MBO trekje. WO'ers zien tenminste het belang van investeren in. Als we het aan MBO'ers over zouden laten stonden we ons over 50 jaar af te vragen waarom we geen stroom, brandstof en dergelijke meer hebben.
Tsja, zo werkt dat in het Nederlands. Als je zegt 'auto's zijn vervuilend', dan verwijst dat naar alle auto's. Als je niet alle auto's bedoelt, moet je dat aangeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Wat een kansloos argument wederom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vooruitgang is achteruitgang.....
Waar stel ik dat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is niet exact gelijk aan alle, maargoed, omdat jij het zo graag wilt.
Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Nu is jouw reactie natuurlijk volkomen verklaarbaar en niet totaal achterlijk ofzo.
Jij hebt 0,25 en zij hebben bijna 0,5?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef funkmaster het volgende:
sommige mensen in dit topic naderen de wortel van mijn IQ vrees ik![]()
They are the future.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar mensen die nog niets gepresteerd hebben en hier lopen verkondigen dat ze het beste zijn en alles in de wereld aan het WO te danken is![]()
quote:
Of ga je nu struikelen over het feit dat 'niet direct een aanvulling' niet exact gelijk is aan 'nutteloos'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
die argumentatie alhier...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel relevant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, alle auto's zijn ook vervuilend. Je hebt altijd afvalquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, zo werkt dat in het Nederlands. Als je zegt 'auto's zijn vervuilend', dan verwijst dat naar alle auto's. Als je niet alle auto's bedoelt, moet je dat aangeven.
Stilstand is achteruitgang luidt het gezegde hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een gezellige pestepidimie had ook zo z'n charme natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daarom is kernfusie zo handig, geen afval. Maarja, dat snap je denk ik weer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, alle auto's zijn ook vervuilend. Je hebt altijd afval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |