Natuurlijk, als WO'er hebben al mijn woorden waarde.quote:
Dat gaat wel gebeuren hoor. Lees wetgeving etc etc. (Mooi argument.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
But that aint gonna happen. Lees wetgeving etc etc.
Nee, maar je voelt je wel verheven. Och meneer, heeft u daar wel reden toe. Heb je al iets uitgevonden? Heb je je al op enige manier nuttig gemaakt voor dee maatschappij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind jou geen domme HBO'er, ik vind jou gewoon dom. Los van je opleidingsniveau. Heb ook nergens beweerd dat HBO'ers en/of MBO'ers dom zijn.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een beetje achter een stroomvretende PC op internet gaan lopen zeuren over 'terug naar de natuur'.![]()
Nee, dan zou ik wel forkheftruk geschreven hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Einzeinz11!!11?
Doe je Non-WO tagje eens aan![]()
![]()
Dwing me nou niet om te gaan posten dat de nazi's als WO'ers gezien kunnen worden en de Joden/zigeuners/homo's als MBO'ers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ineens iets met een ster en zo...
Eum, volgens mij zo'n 60 jaar geleden al eens uitgevoerd....
Gaat niet werken...
Ik blijf erbij riekt naar discriminatie.
Getekend,
Jan Modaal
De moraal ridder
Lees ITER, lees verschil tussen fusie en fissie, lees eigenlijk uberhaupt gewoon eens een boek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, en nog bezig verder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Frrreek het volgende:
Psdnous en Oldjeller: hebben jullie een diploma?
Sinds wanneer is Nederland het enige land ter wereld? En als je de wetgeving zo goed weet, zou je dan misschien in twee à drie zinnen kort kunnen aangeven waarom dat niet kan? Refereren naar 'de wetgeving' is geen bronvermelding.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Blij dat je deze vraag niet aan mij stelt, trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Frrreek het volgende:
Psdnous en Oldjeller: hebben jullie een diploma?
Nopes. Tot nu toe kan er nog in geen enkel land zulke dusdanige testen worden geleverd die daadwerkelijk in het belang staan van het eigen onderzoek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren hoor. Lees wetgeving etc etc. (Mooi argument.)
Jawel hoor. Lees wetgeving etc etc.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nopes. Tot nu toe kan er nog in geen enkel land zulke dusdanige testen worden geleverd die daadwerkelijk in het belang staan van het eigen onderzoek.
Nog niet, daar maak ik vanavond wel 'n topic over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Burdie het volgende:
BrauN, heb je het voorstel van een WO-forum al gedaan?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Burdie het volgende:
BrauN, heb je het voorstel van een WO-forum al gedaan?
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Nederland het enige land ter wereld? En als je de wetgeving zo goed weet, zou je dan misschien in twee à drie zinnen kort kunnen aangeven waarom dat niet kan? Refereren naar 'de wetgeving' is geen bronvermelding.
Ik vind niet dat ik mezelf bewezen moet hebben om zelf te weten hoe hoog danwel laag mijn intelligentieniveau is. Daarnaast concludeer ik uit jouw absurde foutieve retoriek dat je dom bent. In ieder geval dommer dan ik, want ik kan lezen en jij niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt je wel verheven. Och meneer, heeft u daar wel reden toe. Heb je al iets uitgevonden? Heb je je al op enige manier nuttig gemaakt voor dee maatschappij?
Oh, vandaar dit nieuwsbericht: 'Kernfusie bij kamertemperatuur'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.
En die landen die dat niet doen staan op de Top10 lijst van de VS, die worden dus ook niet veel ouder.
Ben jij WO-er? Ik begin te twijfelen....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dwing me nou niet om te gaan posten dat de nazi's als WO'ers gezien kunnen worden en de Joden/zigeuners/homo's als MBO'ers.
Kut!
Al gedaan.
Wat is dit nou weer voor kolder. de meeste bedrijfjes in Nederland hebben geen WO'ers in dienst en toch weet iedereen daar wat die moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Posdnous het volgende:
Zonder WO'ers wist je niet eens wat je op die werkvloer moest doen kneus..
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Pas is in Frankrijk nog de grootste kernfusiereactor ter wereld geopend. Er wordt juist ontzettend veel onderzoek naar kernenergie gedaan en kernenergie is de toekomst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we al bezig met Kern Energie? Juist. Alle landen zijn nu bezig om Kern Energie aan banden te leggen.... Juist, alle landen.
En die landen die dat niet doen staan op de Top10 lijst van de VS, die worden dus ook niet veel ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |