wat een kneus ben jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij bent snel gepiqueerd he. Het ging me dus vooral om deze opmerking
[..]
dat is dus niet waar
beter was geweest
[..]
Dan had hij een beetje gelijk gehad![]()
Die paupereenmansbedrijfjes moeten gek genoeg wel heel vaak zaken doen met een curator.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kolder. de meeste bedrijfjes in Nederland hebben geen WO'ers in dienst en toch weet iedereen daar wat die moet doen.
Of heeft elke eenmanszaak tegenwoordig een WO'er in dienst die vertelt wat er moet gebeuren.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, vandaar dit nieuwsbericht: 'Kernfusie bij kamertemperatuur'
Ja, een bron.![]()
![]()
Maar je snapt gewoon het verschil tussen kernenergie en kernfusie niet.
Irak, Nukes, beweren enzeau..quote:beweren
Shit, reageer weer eens te snel! Opmerking achterhaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Ben jij WO-er? Ik begin te twijfelen....![]()
MBO inside joke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Shit, reageer weer eens te snel! Opmerking achterhaald.
Tja, dat is mijn probleem he!!!![]()
Ik heb het over KERNFUSIE, niet nucleaire wapens. Verband is 0,0. Kernfusie, je weet wel, die veilige manier van energie opwekken zonder kernafval.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Irak, Nukes, beweren enzeau..
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Irak, Nukes, beweren enzeau..
quote:
Wat dus ook niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef funkmaster het volgende:
de mensen (WO'ers) die straks kernfusie rendabel en stabiel voor elkaar krijgen verdienen de nobelprijs voor ongeveer alles!!! kernfusie KAN de hele wereld redden en de co2 uitstoot tot uitademen beperken...
zo'n revolutie zie ik een palletsorteerder eerlijk gezegt nog niet doormaken![]()
(ja, nog een arrogante WO'er meld zich)
Komt goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef BrauN het volgende:
Hmm, ik ga effe boodschappen doen - bij de supermarkt waar laagopgeleid volk de vakken vult - dus ik meld me af. Maar mijn mede-WO'ers redden het wel he?
Veeg ze op, dat arbeidend geteisem!
Sja, het "gros" aka volk stemt erop, wat verder getuigd van een laag IQ. Wen er maar aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stelletje boomknuffelende, onopgeleide communisten!
![]()
Ach, z'n argument dat medische ontwikkelingen slecht zijn omdat ze leiden tot overbevolking was nog absurder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument is? Ik begin serieus te twijfelen aan de oneindigheid van jouw domheid, ik heb het idee dat hij oneindig² is.
Bij de fietsenmaker bij mij om de hoek zie ik ze anders niet. Iedereen weet perfect wat hij moet doen. En die zaak bestaat al even.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze gekopieerd van bedrijven waar ze wel WO'ers hebben. Als er iets verandert komen ze daarom ook meteen in de problemen omdat ze niet kunnen inspelen op verandering.
[..]
Nee, daarom huren ze ook zovaak externe consultants in.
En wie ben jij om daar uitspraken over te doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat dus ook niet gaat gebeuren.
KernFusie is leuk. Maar ik zie het nog niet in de nabije eeuw gebeuren dat het gebeurd (Totaal succes dan op extreem grote schaal).
Je lijkt me geen kerngeleerde.quote:
ik geef toch ook niet aan in welk tijdbestek het gaat lukken? maar dat het gaatlukken staat vast...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
KernFusie is leuk. Maar ik zie het nog niet in de nabije eeuw gebeuren dat het gebeurd (Totaal succes dan op extreem grote schaal).
Fietsen die ontworpen zijn door ingenieursquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij de fietsenmaker bij mij om de hoek zie ik ze anders niet. Iedereen weet perfect wat hij moet doen. En die zaak bestaat al even.
Ik ga vanavond eens vragen of ze wel eens consultants inhuren.![]()
Is het niet leuker als een van de WO-ers zich even gaat voordoen als MBo-er, de oppositie is nu wel héél erg marginaal.quote:
+ ervaren jullie dat die MBO-deernes ook zo makkelijk zijn of is het toch wel een hele kluif voor jullie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Posdnous het volgende:
Hoe is het trouwens bij jullie in de klas (), leuk in groepjes werken? (
) .
Aan beweren heb je niets. Beweren kan elke WO mongool *hap hap hap*.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jongen, snap je nou echt niet dat dat GEEN argument is? Ik begin serieus te twijfelen aan de oneindigheid van jouw domheid, ik heb het idee dat hij oneindig² is.
nee het gros van de paupers die willen dat rijke mensen meer dan 52% belasting gaan betalen stemmen eropquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sja, het "gros" aka volk stemt erop, wat verder getuigd van een laag IQ. Wen er maar aan.![]()
En dit was nog even afgezien van het feit dat je 5 minuten geleden geen eens wist wat kernfusie was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar uitspraken over te doen?
[..]
Je lijkt me geen kerngeleerde.
Grappig dat jij jezelf bij die potentiële revolutionairs schaart. Jíj zal namelijk niks belangrijks bewerkstelligen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef funkmaster het volgende:
de mensen (WO'ers) die straks kernfusie rendabel en stabiel voor elkaar krijgen verdienen de nobelprijs voor ongeveer alles!!! kernfusie KAN de hele wereld redden en de co2 uitstoot tot uitademen beperken...
zo'n revolutie zie ik een palletsorteerder eerlijk gezegt nog niet doormaken![]()
(ja, nog een arrogante WO'er meld zich)
Dat zal dan wel aan de vrouwtjes liggen. Niets zo makkelijk je nest in te krijgen als een WOvrouwtje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
+ ervaren jullie dat die MBO-deernes ook zo makkelijk zijn of is het toch wel een hele kluif voor jullie?
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aan beweren heb je niets. Beweren kan elke WO mongool *hap hap hap*.
In de jaren 60 werd ook beweerd dat ze een auto hadden die op water kon rijden...
Nu is dat na enige nuances bijna waar, maar toch. Beweren is geen waarheid.
Of zie jij alles wat beweerd wordt als waarheid?
Leg jij nou eens serieus uit, waarom jij beter bent als een HBO-er? Waarom jij specifiek beter gaat worden/bent dan de gemiddelde HBO-er, wat voor opleiding doe je bijvoorbeeld, welk jaar en het belangrijkste, wat ga je worden aangezien je al precies weet dat vooral jij oh zo belangrijk voor de maatschappij gaat worden?quote:
Oké, dus daarom doen we er geen onderzoek naar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.
Belachelijk inderdaad, jammer dat sommige mensen (quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nee het gros van de paupers die willen dat rijke mensen meer dan 52% belasting gaan betalen stemmen eropzie ook: kraakpand hippies
Omdat HBO'ers en MBO'ers alles mogen zeggen over WO'ers, maar andersom elke opmerking als arrogant beschouwd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Leg jij nou eens serieus uit, waarom jij beter bent als een HBO-er? Waarom jij specifiek beter gaat worden/bent dan de gemiddelde HBO-er, wat voor opleiding doe je bijvoorbeeld, welk jaar en het belangrijkste, wat ga je worden aangezien je al precies weet dat vooral jij oh zo belangrijk voor de maatschappij gaat worden?
ga jij maar lekker met je SP'ers vanuit je flatje 3 hoog achter protesteren tegen mensen die WEL succesvol zijn inj hun levenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Grappig dat jij jezelf bij die potentiële revolutionairs schaart. Jíj zal namelijk niks belangrijks bewerkstelligen.
Je ongefundeerde trots is lachwekkend.
nee hoor, het basis principe komt van een 14 jarig jongetje zonder WO.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fietsen die ontworpen zijn door ingenieurs.
quote:Volgens velen werd de trapfiets in 1861 bij een Franse wagenmaker, Pierre Michaux, in Parijs uitgevonden. Het was Ernest Michaux, de 14-jarige zoon van de wagenmaker, die de cranks bedacht heeft en de eerste fiets met cranks gemaakt heeft. Een aantal andere uitvinders hebben namelijk ook de uitvinding van het roterend trappersysteem geclaimd.
Zo is er een Duitser, Philipp Moritz Fischer, geweest van wie gezegd wordt dat hij al in 1851 een fiets met pedalen gemaakt zou hebben. Anderen zeggen dat een Rus, Artamonov, de eerste fiets met pedalen gemaakt heeft. Voor hem geldt hetzelfde als voor Fischer: het was er hooguit één, die niet bewaard is gebleven, en hij is er niet mee door gegaan.
Wie nu uiteindelijk de trapfiets uitgevonden heeft is niet duidelijk. Het waren wel de Michaux's die de fietspedaal aan de crank voor het eerst op grote schaal hebben toegepast. Het bijzondere bij de familie Michaux is, dat ze deze trapfietsen in serie zijn gaan bouwen en verkopen. Het eerste jaar waren het er maar een paar, maar het tweede jaar al 200.
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, dus daarom doen we er geen onderzoek naar.
Jij kijkt neer op WO'ers terwijl je geen idee hebt wat ze doen, dat is vrij arrogant en respectloos.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?
Maarre, ik was de normaalste hoor volgens mijn psych. Van de andere gekken dat is.
Ik voel me niet aangevallen, ik erger me er aan dat jouw argumenten keer op keer nergens op slaan. Beetje een eenzijdige discussie zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Makkelijk he? Alles afdoen met een gedachte aan een complot? Voel je je nu zo aangevallen?
Maarre, ik was de normaalste hoor volgens mijn psych. Van de andere gekken dat is.
Mwah, dat ligt er maar net aan. Misschien een deel, maar niet allen zoals de MBO-ers..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zal dan wel aan de vrouwtjes liggen. Niets zo makkelijk je nest in te krijgen als een WOvrouwtje.
Speciaal de vrouwtjes van andere WO-ers.
*denkt met smaak terug aan 1998*
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat HBO'ers en MBO'ers alles mogen zeggen over WO'ers, maar andersom elke opmerking arrogant is.
Dat vroegen ze zich zeker ook af toen men onderzoek deed naar DNA.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?
nee wouter bos vult eerst z'n zakken met miljoenen van Shell en gaat daarna de hypocriete politicus uithangen....kansloos! dan heb ik nog meer respect voor Marijnissen, ik geloof wel dat hij achter z'n standpunten staat, al ben ik het er totaal niet mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, jammer dat sommige mensen () zo makkelijk kunnen worden beinvloed en alles geloven als er wordt gezegd dat hun erop vooruit gaan. Ik vraag me af of Wouter Bos eigelijk wel een diploma op zak heeft
Investeren heet dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tot nu toe compleet nutteloos ja. Hoeveel miljarden kost het per jaar, dat onderzoek?
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kijkt neer op WO'ers terwijl je geen idee hebt wat ze doen, dat is vrij arrogant en respectloos.
maar voor alles daaronder hebben we toch polen tegenwoordig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och ja, alles is een complot om WO'ers beter voor te laten komen dan werkvolk, terwijl deze laatste groep oneindig veel nuttiger is voor de samenleving dan de eerste. Dat is waar ook. Iedereen is gek behalve jij.
Tsja, ga dat dan maar eens lekker snel zelf betalen?quote:
En het meerendeel van de MBO'ers wel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |