quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?
[afbeelding]
Waarop baseer je deze uitspraak?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het merendeel van de WO-ers is idd niet direct een aanvulling nee.
Nee, meer het gehandicaptendagverblijf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies, als het werkvolk er niet is, dan zouden er geeneens huizen gebouwd kunnen worden, ik bedoel, kom op, zie jij zo iemand een muurtje metselen?
[afbeelding]
Het verschil is dat MBO-ers dit ook niet bepleiten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het meerendeel van de MBO'ers wel?
Alsjeblieft zeg. Als elke MBO'er jouw intelligentie heeft is het triest gesteld met Nederland.
Hij kan het leren en heeft potentie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een kansloos argument.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze betalen wel meer belasting dan die MBO-ertjes. Dus ze zijn meer waard.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alsof dat een gemiddelde WO'er is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan hadden we wel iets verzonnen zodat je het niet meer met de hand hoeft te doen. Een soort Prefab huizen zeg maar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, maar ik zie de relevantie niet. Ik geloof best dat er mensen zijn die geen muurtje kunnen metselen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef bigore het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Het verschil is dat MBO-ers dit ook niet bepleiten.
Je overredingskracht is... 'speciaal'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt er maar net aan. Misschien een deel, maar niet allen zoals de MBO-ers..
oh god, je had een gelukje met één of ander lelijk, dronken wijf toendertijd?
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze betalen wel meer belasting dan die MBO-ertjes. Dus ze zijn meer waard.
Ga je weer met je Alle.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]Ik geloof dat iedereen een aanvulling is als hij/zij werk vindt. Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat WO'ers nutteloos zijn. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Niet vooruit kunnen denken is nog zo'n MBO trekje. WO'ers zien tenminste het belang van investeren in. Als we het aan MBO'ers over zouden laten stonden we ons over 50 jaar af te vragen waarom we geen stroom, brandstof en dergelijke meer hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, ga dat dan maar eens lekker snel zelf betalen?
Ik zeg nergens alle. Jij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is.quote:
Altijd makkelijk, eerst 2 topics lang met kansloze argumenten aankomen, vervolgens inzien dat je vrij triest bezig bent en dan zo'n reactie. Ach ja, whatever floats your boatquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef bigore het volgende:
Kijk nou hoe de WO-ertjes happen
Jij snapt er ook echt niks van he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijk![]()
Maar daar draait de discussie niet om? *hap hap hap*
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens alle. Jij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is.
= gelijk aan alle. Jouw woorden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]Ik geloof dat iedereen een aanvulling is als hij/zij werk vindt. Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat WO'ers nutteloos zijn. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Maar waarom krijgen ze niet hetzelfde bedrag? Juist: omdat ze dat op de vrije markt niet waard zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Betaal ze hetzelfde en de som is gelijk![]()
Iedereen in onze maatschappij die werkt is van nut. Of iemand intelligent is of niet kun jij niet beoordelen aan de hand van zijn beroep. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen te vinden die gewoon doen wat ze wouden doen en waarschijnlijk onder hun inteligentie niveau werken.. Helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef TC03 het volgende:
Je doet nu exact hetzelfde als wat ik vorig topic deed, hoe typerend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, eerst 2 topics lang met kansloze argumenten aankomen, vervolgens inzien dat je vrij triest bezig bent en dan zo'n reactie. Ach ja, whatever floats your boat.
Ga je nou elke keer vallen over zulk soort soort kleinigheden die niets aan zijn punt af doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
= gelijk aan alle. Jouw woorden...
Is niet exact gelijk aan alle, maargoed, omdat jij het zo graag wilt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Vooruitgang is achteruitgang.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet vooruit kunnen denken is nog zo'n MBO trekje. WO'ers zien tenminste het belang van investeren in. Als we het aan MBO'ers over zouden laten stonden we ons over 50 jaar af te vragen waarom we geen stroom, brandstof en dergelijke meer hebben.
Tsja, zo werkt dat in het Nederlands. Als je zegt 'auto's zijn vervuilend', dan verwijst dat naar alle auto's. Als je niet alle auto's bedoelt, moet je dat aangeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Wat een kansloos argument wederom.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vooruitgang is achteruitgang.....
Waar stel ik dat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is niet exact gelijk aan alle, maargoed, omdat jij het zo graag wilt.
Ik stel niet zomaar dat MBO'ers nutteloos zijn. Hij stelt wel dat het meerendeel van de WO'ers nutteloos is. Behoorlijk arrogant en kortzichtig.
Nu is jouw reactie natuurlijk volkomen verklaarbaar en niet totaal achterlijk ofzo.
Jij hebt 0,25 en zij hebben bijna 0,5?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef funkmaster het volgende:
sommige mensen in dit topic naderen de wortel van mijn IQ vrees ik![]()
They are the future.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar mensen die nog niets gepresteerd hebben en hier lopen verkondigen dat ze het beste zijn en alles in de wereld aan het WO te danken is![]()
quote:
Of ga je nu struikelen over het feit dat 'niet direct een aanvulling' niet exact gelijk is aan 'nutteloos'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
die argumentatie alhier...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel relevant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, alle auto's zijn ook vervuilend. Je hebt altijd afvalquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, zo werkt dat in het Nederlands. Als je zegt 'auto's zijn vervuilend', dan verwijst dat naar alle auto's. Als je niet alle auto's bedoelt, moet je dat aangeven.
Stilstand is achteruitgang luidt het gezegde hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een gezellige pestepidimie had ook zo z'n charme natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daarom is kernfusie zo handig, geen afval. Maarja, dat snap je denk ik weer niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, alle auto's zijn ook vervuilend. Je hebt altijd afval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |