Ik hoop ook dat je ooit je diploma pallets stapelen zal halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wacht jij maar af, dat komt hopelijk wel goed![]()
Laat mij ook m'n lolletje hebben. Als iedereen zo'n houding zou aannemen als jij en lekker neutraal de zaak kapot zou relativeren is er ook geen zak meer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
En je vervolgens naar alle vooroordelen gedragen.
Geen probleem natuurlijk, niemand verwacht de andere partij om van standpunt te veranderen. Van een afstand genieten van de aandachtsgeile users is waarschijnlijk het beste.
Waar lees jij dat ik zeg dat WO'ers dom zijn. Als je 1 post kunt aanwijzen van mij is hij voor jou hoor. De duim.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht...
Maar okay, WO'ers zijn dom omdat de TU Delft het vuur niet heeft uitgevonden. Happy? Wat een non-argument.
Een telraam als rekenmachine en een levensverwachting van 40 jaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Géén overbevolking, hard werken(doen we nu ook). Franse kaas altijd bij ontbijt. Heerlijk man.
Criminelen meteen afmaken. Ideale situatie.
pfff, lees dan de rest van de posts die ik deed.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die stelling nergens op slaat. Alsof je een stakker bent omdat je MBO doet.![]()
En als ik het op die manier had gezegd had jij of TheThirdMark mij gepakt op het woordje grotendeels en ga je zeggen dat er ook MBO'ers zijn die meehelpen aan de technologische vooruitgang. Waarop ik vervolgens weer 10 posts lang kan gaan aangeven wat het woord grotendeels nou precies inhoudt. Zo blijven we bezig hoor. Ik voel me op dit moment wel verheven boven jullie werkend tuig aangezien jullie niet kunnen lezen en ik wel. Maar goed, dat is een basisschoolvaardigheid. Kennelijk hebben jullie die niet afgemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij bent snel gepiqueerd he. Het ging me dus vooral om deze opmerking
[..]
dat is dus niet waar
beter was geweest
[..]
Dan had hij een beetje gelijk gehad![]()
En dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, je bent dus echt achterlijk.
De mensheid wordt er niet zo direct mee geholpen, maar dat was ook het geval toen Netwon zijn wetten van de fysica opstelde. Of toen men in Leiden onderzoek begon te doen naar het menselijk lichaam. Toch zou zo'n beetje alle technologie en medische kennis niet bestaan zonder dat onderzoek.
Kernenergie, medische behandeling, etcetera.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar waarmee wordt de mensheid nu geholpen als je die opgesteld hebt?
Hmm, deze post verklaart wel alles. Als je liever in 1790 leeft dan in 2007 wil ik je graag doorverwijzen naar het RIAGG.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Géén overbevolking, hard werken(doen we nu ook). Franse kaas altijd bij ontbijt. Heerlijk man.
Criminelen meteen afmaken. Ideale situatie.
Dit is gewoon wat ik hele tijd probeer duidelijk te maken, WO-ers zijn NET zo belangrijk als MBO-ers of wat dan ook, nu heb ik uit eerste hand vaak opmerkingen gehoord van WO-ers(ook van HBO-ers overigens) wat minderwaardig was voor het lagere onderwijs. Andersom is dat dus bij lange na niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle technologische en sociale vooruitgang is te danken aan mensen die boven het gewone werkvolk uitstaken, WO'ers dus. De vuilniswagen waarmee het vuilnis wordt opgehaald, ontworpen door ingenieurs, de dokter die jou beter maakt waardoor jij je werk kan doen, een WO'er, jouw iPod waar je muziek op luistert waardoor je gezellig de dag door komt, ontworpen door een ingenieur, de manager die zorgt dat jij weet wat je baan is en dat je geen dubbel werk doet, een WO'er. Kortom, het gewone 'werkvolk' dankt hun baan juist aan WO'ers. Zonder WO'ers heb jij geen baan.
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef simmu het volgende:
mensen die zich beter voelen dan een ander omdat ze *random* opleiding doen zijn stakkers. de vuilnisman is net zo hard nodig als de diverse types ingenieurs.
Puik plan. Kan ik de fora met een te hoge non-WO-users concentratie uit mijn forumindex flikkeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Schiet me zojuist weer iets briljants te binnen, na mijn eerdere idee van het WO-subforum.
Lijkt het jullie niet fijn om iedere user een tagje te geven met 'WO' of anders 'non-WO'? Dat maakt discussie voeren een stuk makkelijker, want dan weet je tenminste op wie je serieus moet ingaan en op wie een simpel '' volstaat als reply.
Ik hoor 't wel.
Moet je daar niet minimaal HBO voor hebben? Die gast komt daar niet binnen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, deze post verklaart wel alles. Als je liever in 1790 leeft dan in 2007 wil ik je graag doorverwijzen naar het RIAGG.
En dus is onderzoek op den duur de motor van vooruitgang. Maargoed, jij vindt Netwon en Flemming dus losers. Dat hun werk ervoor zorgt dat jij een auto kan rijden en je niet dood gaat aan een simpele infectie boeit je niks.quote:
Jawel hoor, maken we gewoon ff n robotje jeweetsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Zonder WO-ers hadden wij idd geen I-pods gehad, maar zonder MBO-ers of VMBO-ers had ie nooit in elkaar gezet geweest.
Bedoel ik. De mens wordt er dus uit eindelijk nergens mee geholpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kernenergie, medische behandeling, etcetera.
Weet ik, maar TheThirdMark beweert dat dat ding helemaal niet in elkaar gezet hoeft te worden en de bouwplannen voor dat ding zomaar door de brievenbus komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef bigore het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat ik hele tijd probeer duidelijk te maken, WO-ers zijn NET zo belangrijk als MBO-ers of wat dan ook, nu heb ik uit eerste hand vaak opmerkingen gehoord van WO-ers(ook van HBO-ers overigens) wat minderwaardig was voor het lagere onderwijs. Andersom is dat dus bij lange na niet zo.
Zonder WO-ers hadden wij idd geen I-pods gehad, maar zonder MBO-ers of VMBO-ers had ie nooit in elkaar gezet geweest.
Helemaal mee eens. Overigens is de enige reden dat ik me zo netjes hou het ontbreken van een 'HBO zuigt' mentaliteit. Als je het gezellig wil maken moet jij (of een andere arrogante ballenlikker) daar kortzichtig over doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Laat mij ook m'n lolletje hebben. Als iedereen zo'n houding zou aannemen als jij en lekker neutraal de zaak kapot zou relativeren is er ook geen zak meer aan.
Maar wees nu maar stil en geniet maar op afstand verder van de aandachtsgeilen, waaronder ik. (?)
Opzich niet eens een heel slecht idee, ookal is het keiharde discriminatie natuurlijk maargoedquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Schiet me zojuist weer iets briljants te binnen, na mijn eerdere idee van het WO-subforum.
Lijkt het jullie niet fijn om iedere user een tagje te geven met 'WO' of anders 'non-WO'? Dat maakt discussie voeren een stuk makkelijker, want dan weet je tenminste op wie je serieus moet ingaan en op wie een simpel '' volstaat als reply.
Ik hoor 't wel.
Hmm, maar als dat je redenering is... dan wil ik wel 'ns een WO'er een muurtje zien metselen. Of een airco-systeem zien aanleggen. Of... Ach, wat boeit 't. Een weekje meedraaien en een WO'er kan het ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...
Zou hij z'n vorkheftruck diploma al hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat je ooit je diploma pallets stapelen zal halen.![]()
Bij HBO'ers moet je dan telkens bij elke post een hele uitleg geven, kost zoveel tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef BrauN het volgende:
Ik hoor 't wel.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bedoel ik. De mens wordt er dus uit eindelijk nergens mee geholpen.
Kernenergie - wapens
medische behandelijk - overbevolking, ziektes dóór overbevolking.
etcetc.
Ik zeg niet dat het nu slecht is, maar was het heel vroeger dan wel slechter?
Wat was er mis met hetgeen we vroeger deden?
Beetje back to nature zou helemaal niet slecht zijn.
hahaha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het verschil ia alleen dat de ingenieur makkelijk het werk van de vuilnisman zou kunnen doen, maar andersom niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |