JE bent Gewoon zo jeloers DAT jij dit soort dingen niet meemaakt!! en nu ben je CKER zoo efen aan het huilen dat je een super saai levent heb!! haha!!quote:
Ik ben niet jaloers, ik krijg bananen altijd in 1 keer open.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
JE bent Gewoon zo jeloers DAT jij dit soort dingen niet meemaakt!! en nu ben je CKER zoo efen aan het huilen dat je een super saai levent heb!! haha!!![]()
Ja maar jij luistert hiphopquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik krijg bananen altijd in 1 keer open.
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
waarom zegt niemand wat over de vervelende GROENE STEEL? Groene bananen = openingsproblemen en buikpijn. Heel belangrijk dus. Nu graag een quote, want ik wil aandacht.
oquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
waarom zegt niemand wat over de vervelende GROENE STEEL? Groene bananen = openingsproblemen en buikpijn. Heel belangrijk dus. Nu graag een quote, want ik wil aandacht.
Aiiiquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef Frrreek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |