Oooooh, was jij dat!?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gvdknkr !
Ik zo net lekker met een HEMA worst over de Munsterplein lopen met mijn hypercoole Ipod-Nano op mijn hoofd. Zie ik schuin voor me 3 superlekkere wijven aankomen lopen, met alle 3 C+++++ 111!! !!!!! 11111
Dus ik zo loeren via mijn te grote zonnebril, was ik even vergeten dat ik doorkijkglazen heb waardoor je mijn ogen kunt zien
Dus die 3 zien dat, ik schrik, neem een hap van mijn Hemaworst en bijt me in mijn lip
Werd ik gewoon compleet voor lullert gezet op een megadruk plein door 3 van die breezerhoeren![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef steeg het volgende:
misschien hing je hemaworst wel uit je broek![]()
heb je nu een aften?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dus die 3 zien dat, ik schrik, neem een hap van mijn Hemaworst en bijt me in mijn lip
Roermond is veilig manquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef postmortum het volgende:
uhm dat kan heul niet , voordat je het munsterplein overgetoken zou zijn zou je i-pod nano al gejat zijn![]()
quote:
herkenbaar bij jou he?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Piovan het volgende:
Homo's zijn anders populair bij homo's.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Binman het volgende:
Was de wijze waarop je je worst naar je mond bracht niet voor de dames toevalligerwijs te interpreteren als zijnde homo-erotisch? Zomaar een ideetje...
Je bedoelt vrouwen ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Homo's zijn anders populair bij homo's.
Want homo's luisteren zo goed
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:31 schreef bugeye1 het volgende:
Misschien heb je net zo'n bril opgedaan als dit
[[url=http://sjc-static10.sjc.youtube.com/vi/VKCBaz3NHlI/2.jpg]afbeelding][/url]
Wou net zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
Je durft alleen maar naar sletjes te kijken met zwarte glazen voor je doppen?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef Rasing het volgende:
C++ :9~
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if (PlayerMode() >= pmPlaying) { LastError = peIncorrectMode; return false; } else { Args->wnd = Wnd; return true; } } |
Sorry J.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Janetje het volgende:
Man, kweek eens een leven.
En blijf eens uit Roermond.. straks kom ik je nog tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |