klinkt wel het beste, weet je 't zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef jeroen25 het volgende:
Peignoir.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef jeroen25 het volgende:
Peignoir.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef vosss het volgende:
Ik noem dat gewoon een duster, maar dat schijnt ook geen nederlands te zijn
überhauptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef Consigliere het volgende:
PS: weet iemand hoe je het woord uberhaupt moet schrijven?
Nee, dat kan heul niet.. Want als ze dat wil, zegt ze aaaaltijd .. "Ey Consiglieverd, er is een lek in de garage.. Kom je even checken?"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:25 schreef BrauN het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Weet je zeker dat het niet de moeder van de persoon waar je bleef slapen was die zich afvroeg of je misschien een blowjob wilde?
Een duster is in het Maastrichts gewoon een ochtendjas, voor zowel mannen als vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Een duster is een ochtendjas voor vrouwen.
Doe jij maar lekker met puntjes.. Ik ben anti Duitstalig klinkende woordenquote:
Wat doet die Kartoffel dan in je ondertitel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker met puntjes.. Ik ben anti Duitstalig klinkende woorden![]()
Maastrichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een duster is in het Maastrichts gewoon een ochtendjas, voor zowel mannen als vrouwen
Dat heb ik althans zo geleerd van mn ouders, en die komen beiden uit Maastrichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een duster is in het Maastrichts gewoon een ochtendjas, voor zowel mannen als vrouwen
Maikuuulquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Consigliere het volgende:
[..]
MaastrichtBounz je ook weles in de Bozzini?
.. Idd je zei zoeven iets heel stoms... Maar, om de schuld nu bij je ouders te leggen!!?!?!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik althans zo geleerd van mn ouders, en die komen beiden uit Maastricht
Ja hallo! Ik kom zelf niet uit maastricht en ik heb het zo meegekregen van die ouwe van mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Consigliere het volgende:
[..]
.. Idd je zei zoeven iets heel stoms... Maar, om de schuld nu bij je ouders te leggen!!?!?!
kartoffel..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat doet die Kartoffel dan in je ondertitel?![]()
Woest Woest !!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik kom zelf niet uit maastricht en ik heb het zo meegekregen van die ouwe van me!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |