Link naar het topic ?quote:
Mwoah. In KLB mogen is de strekking wat opmerkingen betreft wat ruimer.quote:
Topic Report sturenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens die zelfsnijder moet ik meer TR'en. Maar WTF betekend TR ?!?
Ohja waag het niet te zeiken over het woord zelfsnijder.
Groeten,
De DJ
Oeps nu heb ik dit topic gereportquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Piovan het volgende:
gele driehoekje
quote:Report door -Sandstorm- gemaakt op 20-04-2007 19:35
TEST TEST
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens die zelfsnijder moet ik meer TR'en. Maar WTF betekend TR ?!?
Ohja waag het niet te zeiken over het woord zelfsnijder.
Groeten,
De DJ
Pssssstquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.
Maar flikker gewoon eens op.
Now how's that for a tvp.
Trouwens, als je er zelf mee begint, halen we dat "DJ" gedoe ook niet meer weg.
Kapotquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Pssssst
Knoppie hebben?
<html>
<body>
<form action="">
<input type="button" value="Nikky's banknop!">
</form>
</body>
</html>
Nou ja, het ís natuurlijk erg kut om te hebben, en ik was van mening dat ik daar wel even over mocht klagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Want?
Heb je het zelf dan?quote:Op zondag 22 april 2007 00:03 schreef EricG het volgende:
[..]
Nou ja, het ís natuurlijk erg kut om te hebben, en ik was van mening dat ik daar wel even over mocht klagen.
quote:
Nee, maar ik opende hem voor de mensen die kanker hebben en geen toegang tot hun computer hebben, omdat ze in het ziekenhuis liggen!quote:
Die stuur je maar een kaartje.quote:Op zondag 22 april 2007 00:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee, maar ik opende hem voor de mensen die kanker hebben en geen toegang tot hun computer hebben, omdat ze in het ziekenhuis liggen!
Hehehe. Je laat je wel uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.
Maar flikker gewoon eens op.
Now how's that for a tvp.
Trouwens, als je er zelf mee begint, halen we dat "DJ" gedoe ook niet meer weg.
Was dat n.a.v mijn test ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
Blijf AUB in ONZ.
Neen. Ging om dat godvergeten schijttopic van een aandachtshoer met chromosomen te veel.quote:
wedden dat ze zo een topic opent over dat slotjequote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neen. Ging om dat godvergeten schijttopic van een aandachtshoer met chromosomen te veel.
Ze? Het is een kutkloonquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
wedden dat ze zo een topic opent over dat slotje![]()
Stond al een report, het topic heb ik ondertussen al gesloten.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:58 schreef loveli het volgende:
Beetje jammer topic, gezien postgeschiedenis van TS lijkt mij dit in ieder geval een kandidaat voor een slotje.
Ik ben iets te ver gegaan
Ik maak dus nog kansquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, als je die speciale rechten in KLB nog wil hebben moet je natuurlijk niet zo beginnen.
Het waren m'n collega's menquote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn loflied voor Biogarde is verwijderd [afbeelding]
Ik als gerespecteerd user zou andere rechten in KLB moeten hebben [afbeelding]
Dat topic is al aardig dood gebloedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef BrandX het volgende:
dat gehaat op mij
kan deze niet op slot ofzo, gaat nergens meer over, die straatneger is een kutkloon, en verder zijn die twee elkaar alleen maar aan het bashen. Het is volledig off topic gezeik verder.
of overdrijf ik nu
Als je stopt met posten in KLBquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer kan ik mijn tagje verwachten?
Jij bent een newbie vergeleken bij mij dreumusje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je stopt met posten in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |