WTF maak jij me nou!?quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje is mijn chick
Jij bent mijn vrouwquote:
komt er ook 1 achterquote:
Alsof ik je nog wil nadat je in haar hebt gehangenquote:Op zondag 22 april 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat viswijf heb ik er gewoon bij voor als jij aan het koken bent![]()
Oh, dus jij bent geen mens.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt er ook 1 achter![]()
verder wat een kuttopic! ik ben echt geen mongool ofzow
overiges respecteer ik die ook hoor, zijn ook mensen maar ik ben niet zo![]()
Je hebt niets te willenquote:Op zondag 22 april 2007 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof ik je nog wil nadat je in haar hebt gehangen![]()
Watch me.quote:
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.quote:
ik vind het woord mongool ZEEER kwetsend !quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt er ook 1 achter![]()
verder wat een kuttopic! ik ben echt geen mongool ofzow
overiges respecteer ik die ook hoor, zijn ook mensen maar ik ben niet zo![]()
Ja lekker, hem de keus laten... Dan zegt-ie dat-ie jou kiest en neukt viswijf ondertussen lekker door...quote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.
Natuurlijk ga ik voor jouquote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.
Wat zei ik?quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik voor jou![]()
Als het niets meer word met Ladidadida, ja kan altijd nog bij mij langskomen, ik accepteer het dat je je terug trekt met viswijfje als ik kookquote:
Als ik ook maar één keer ruik dat je bij VW bent wezen scharrelen, bijt ik je ballen eraf en voer ze aan Fiets JR!quote:
Maar jij bent zoeen homoquote:Op zondag 22 april 2007 19:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Als het niets meer word met Ladidadida, ja kan altijd nog bij mij langskomen, ik accepteer het dat je je terug trekt met viswijfje als ik kook![]()
![]()
Ik kan dus maar beter geen vis meer etenquote:Op zondag 22 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik ook maar één keer ruik dat je bij VW bent wezen scharrelen, bijt ik je ballen eraf en voer ze aan Fiets JR!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |