WTF maak jij me nou!?quote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Viswijfje is mijn chick
Jij bent mijn vrouwquote:
komt er ook 1 achterquote:
Alsof ik je nog wil nadat je in haar hebt gehangenquote:Op zondag 22 april 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat viswijf heb ik er gewoon bij voor als jij aan het koken bent![]()
Oh, dus jij bent geen mens.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt er ook 1 achter![]()
verder wat een kuttopic! ik ben echt geen mongool ofzow
overiges respecteer ik die ook hoor, zijn ook mensen maar ik ben niet zo![]()
Je hebt niets te willenquote:Op zondag 22 april 2007 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof ik je nog wil nadat je in haar hebt gehangen![]()
Watch me.quote:
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.quote:
ik vind het woord mongool ZEEER kwetsend !quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt er ook 1 achter![]()
verder wat een kuttopic! ik ben echt geen mongool ofzow
overiges respecteer ik die ook hoor, zijn ook mensen maar ik ben niet zo![]()
Ja lekker, hem de keus laten... Dan zegt-ie dat-ie jou kiest en neukt viswijf ondertussen lekker door...quote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.
Natuurlijk ga ik voor jouquote:Op zondag 22 april 2007 19:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ligt aan Fiets. Of hij gaat voor mij of voor z'n neukertje.
Wat zei ik?quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik voor jou![]()
Als het niets meer word met Ladidadida, ja kan altijd nog bij mij langskomen, ik accepteer het dat je je terug trekt met viswijfje als ik kookquote:
Als ik ook maar één keer ruik dat je bij VW bent wezen scharrelen, bijt ik je ballen eraf en voer ze aan Fiets JR!quote:
Maar jij bent zoeen homoquote:Op zondag 22 april 2007 19:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Als het niets meer word met Ladidadida, ja kan altijd nog bij mij langskomen, ik accepteer het dat je je terug trekt met viswijfje als ik kook![]()
![]()
Ik kan dus maar beter geen vis meer etenquote:Op zondag 22 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik ook maar één keer ruik dat je bij VW bent wezen scharrelen, bijt ik je ballen eraf en voer ze aan Fiets JR!
Precies, en ook geen grappen meer met die samengebonden kipfiletjesquote:Op zondag 22 april 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan dus maar beter geen vis meer eten![]()
ik open ze niet voor haar , maar over haarquote:Op zondag 22 april 2007 19:45 schreef amaranta het volgende:
Postmortum ik vind je wel een beetje kansloos nu je steeds topiccen blijft openen voor die meid.
Je daalt enorm in mijn achting.
Maakt geen verschil. Naamtopiccen zijn kansloos.quote:Op zondag 22 april 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik open ze niet voor haar , maar over haar![]()
je wilt er ook eenquote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Naamtopiccen zijn kansloos.
my pointquote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef cerror het volgende:
Als je het mongoloïde vuur uit wil hebben moet je natuurlijk geen hout d'r op flikkeren sukkel.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef cerror het volgende:
Als je het mongoloïde vuur uit wil hebben moet je natuurlijk geen hout d'r op flikkeren sukkel.
strychnientje!!1quote:
Kut voor je.quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een superdikke worm gevangen vanmiddag
Pio heeft die uit jouw kutje gehaaldquote:Op zondag 22 april 2007 20:16 schreef Viswijfje het volgende:
als je ging vissen dan deed je wat fout!
quote:Op zondag 22 april 2007 20:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
Pio heeft die uit jouw kutje gehaald![]()
Das een larfquote:Op zondag 22 april 2007 20:18 schreef Piovan het volgende:
Extreme worm in mijn tuin vanmiddag.
post deze zitten in limburg
Nou nou nou. Dat vind ik niet heel christelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 20:18 schreef Viswijfje het volgende:
er zitten geen superdikke wormen in me kutje!
nouja soms wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |