Weet niet hoeveel jij er hebt, maar een gemiddeld mens heeft 2 handen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:06 schreef Lucky_Luuk het volgende:
Hoe kun je dan nog typen?
En er zijn genoeg mensen die netjes alle 8 vingers gebruiken bij het typen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:08 schreef kebabkever het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 11:06 schreef Lucky_Luuk het volgende:
[/quote
Weet niet hoeveel jij er hebt, maar een gemiddeld mens heeft 2 handen.
!!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:10 schreef Light het volgende:
[..]
En er zijn genoeg mensen die netjes alle 8 vingers gebruiken bij het typen.
quote:
Weet niet hoeveel jij er hebt, maar een gemiddeld mens heeft 2 handen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:08 schreef kebabkever het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 april 2007 11:06 schreef Lucky_Luuk het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:10 schreef Light het volgende:
[..]
Digicam doet het niet, anders had ik wel een foto willen makenquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Mirel het volgende:
pics
quote:kaas·schaaf·me·tho·de (de ~ (v.))
1 methode, waarbij de beoogde vermindering van het aantal arbeidsplaatsen over alle betrokken afdelingen of instellingen evenredig wordt verdeeld
Foto's? Graag een van de post-afschaaf + huidige status.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:33 schreef Pune het volgende:
Ik heb ook al eens een stukje pink afgeschaafd!! Dat bleef toen echt als een kapje eraan hangen
Nu heb ik daar een gek hoopje wild vlees, zo aan mijn pink.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:33 schreef Pune het volgende:
Ik heb ook al eens een stukje pink afgeschaafd!! Dat bleef toen echt als een kapje eraan hangen
Nu heb ik daar een gek hoopje wild vlees, zo aan mijn pink.
Ik gebruik ook nog mn duim erbij voor de spatiequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:10 schreef Light het volgende:
[..]
ik ook maar gelukkig zit de verwonding net aan de andere kant van de duim dus ik voel daar gelukkig geen pijn. maar aan de andere kant doet het erg pijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nog mn duim erbij voor de spatie![]()
met de kaaschaaf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Onhandig hoor. Altijd van je af snijden, dat leer je al in groep 2.
Dat onder je nagels is zoiezo al erg gevoelig. Gelukkig is er meer nagel af dan da mijn vinger daadwerkelijk geraakt is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef vencodark het volgende:
Heb dat ook eens gehad maar dan met een rasp, dat was wel pijnlijk.
Had mijn duim er goed mee geschaafd, bleef maar bloeden en deed auw.![]()
Boh, jij moet vaak naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat ding was net nieuw Godverdomme geef mij de ouwe maar terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |