Mods doen dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Fijn, toch wel leuk dat er mensen zo snel reageren, met R&P bedoel je Relaties & Psychologie? Zou ook wel kunnen, is er een manier om deze topic te verplaatsen?
Ga lekker ballen. Bij ons in de A3 lopen ook gasten die meer graspollen dan ballen raken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ben 16 jaar, lang haar lijkt me niks; tenger postuur + lang haar = lol?
Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
zo te horen ben je best wel zeker in een groep die je goed kent. jouw angst is misschien een groep of omgeving die je niet kent en vervolgens jou zou kunnen gaan pesten met je fysieke vermogens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
Het is alleen zo dat ik moeilijk vrienden maakt ergens anders dan op school.
Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.
En wat uiterlijk betreft, er zijn ook meiden (like me) die daar níet zo'n punt van maken. Mijn vriend heeft ook een bril, scheve tanden en een deuk in zijn borstkas (is ooit geopereerd). Daarnaast is hij ook nog een klein beetje scheel. (Ahhh, klinkt wel héél erg zo, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.)
Ik vind het nogal stom om iemand waar je je hele leven mee moet doorbrengen (lees: later heb je toch geen tanden meer, en geen haar) te selecteren op een paar oppervlakkige kenmerken zoals een kuil in de borst of een lidteken of iets anders waar die persoon helemaal niks aan kan doen. Veel belangrijker vind ik het dat ik met iemand goed overweg kan, goed kan praten, en kan lachen. En er zijn vást nog veel meer mensen als ik.
Ik heb ook een klein deukjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.
Nee, word of warcraft speel ik. Verslavend maar na 2 jaar spelen heb ik er genoeg van en ik ben er nu klaar mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Sanne het volgende:
Speel je Second Life?
als je al een vechtsport zou willen doen raad ik je aikido aan. niks geen stoer gelul, gewoon tactisch en van 8 tot 88.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef Biefstuk het volgende:
@zoalshetis: Bedoel je een vechtsport club bv.?
Het deukje is niet klein, als je vanaf boven af kijkt lijkt het op een golf in mn borstkas.
Geloof me, je bent uniek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.
En wat uiterlijk betreft, er zijn ook meiden (like me) die daar níet zo'n punt van maken. Mijn vriend heeft ook een bril, scheve tanden en een deuk in zijn borstkas (is ooit geopereerd). Daarnaast is hij ook nog een klein beetje scheel. (Ahhh, klinkt wel héél erg zo, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.)
Ik vind het nogal stom om iemand waar je je hele leven mee moet doorbrengen (lees: later heb je toch geen tanden meer, en geen haar) te selecteren op een paar oppervlakkige kenmerken zoals een kuil in de borst of een lidteken of iets anders waar die persoon helemaal niks aan kan doen. Veel belangrijker vind ik het dat ik met iemand goed overweg kan, goed kan praten, en kan lachen. En er zijn vást nog veel meer mensen als ik.
1x per week is prima. je kan het afwisselen met wat gewicht- of conditietraining. rustig aan beginnen is echter het devies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef Biefstuk het volgende:
Ik volg de mode wel, lenzen lukt helaas niet en puistjes heb ik niet
niet echt de doorsnee 'nerd' maar meer de stille jongen met smaak.
Ik heb meer info gezocht over aikido, zeer intressant. Zit ook nog een dojo 10 minuten hier vandaan, morgen even ter sprake brengen bij m'n vader, die vond toch al dat ik niks anders deed dan gamen. Wel jammer dat het maar 1x per week is.
Ik moest even lachen toen ik dit las, sorry xDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:53 schreef TranceAction het volgende:
Kerel, ik zal eerlijk zijn. Er zijn zeker mogelijkheden maar het zal niet makkelijk worden. Anders dan vrouwen ons willen laten geloven, vinden ze uiterlijk zeker wel belangrijk. Echter, er zijn eigenschappen die een onaantrekkelijk uiterlijk kunnen compenseren. Humor is de belangrijkste. Wanneer je een vrouw aan het lachen krijgt ben je al een heel eind.
Een ander iets is macht. Vrouwen vallen op machtige en rijke figuren. Ga dus studeren en beklim de maatschappelijke ladder. Het maakt je aantrekkelijk voor de vrouwen. Kijk, je geeft al aan dat je fysiek niet echt het ideaalbeeld bent voor vrouwen. Je zult je smaak daar dus ook op aan moeten passen. Zoek een meisje uit die ongeveer in hetzelfde schuitje als jij zit. Zo vergroot je je kansen.
Mensen zoals ik kunnen selectief zijn en gaan voor mensen die en knap zijn en een leuk innerlijk hebben. Ben je niet zo knap, zul je het met het innerlijk moeten doen. Mensen die zeggen: het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk zijn dan ook vaak van die dikke chickies. Nee het is en en en niet of of.
Mocht ondanks al mijn tips het nog niet lukken is er altijd een noodplan. Ontvoer een chick en sluit haar op in je slaapkamerNee dat is natuurlijk een grapje. Je moet haar opsluiten in je kelder. Nee dat is ook een grapje natuurlijk. Nee als "rijke" westerling kun je altijd nog een bruid uit bijv. Thailand, Polen, Rusland etc halen. Het enige wat je hoeft te tonen is je Nederlands paspoort en ze zal je overal volgen. Tenminste totdat zij een verblijfsvergunning heeft. Trouw dus in dat geval nooit in gemeenschap van goederen. Je moet uiteraard wel gewoon gemeenschap met haar hebben.
Succes kerel en als je pa je nog een keer slaat moet je gewoon in zijn koffie pissen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik moest even lachen toen ik dit las, sorry xD
Meisjes die ongeveer dezelfde problemen als ikj hebben ken ik helaas niet, of ik moet naar de psychiater en daar in de wachtkamer wachten.
Wat betreft de russischee bruiden, ik heb er een: http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/587/587989P1.html
Vandaag ga ik even langs de aikadi dojo langs, even kijken hoe het eruit ziet enzo.
100 % truequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:53 schreef TranceAction het volgende:
Kerel, ik zal eerlijk zijn. Er zijn zeker mogelijkheden maar het zal niet makkelijk worden. Anders dan vrouwen ons willen laten geloven, vinden ze uiterlijk zeker wel belangrijk. Echter, er zijn eigenschappen die een onaantrekkelijk uiterlijk kunnen compenseren. Humor is de belangrijkste. Wanneer je een vrouw aan het lachen krijgt ben je al een heel eind.
Een ander iets is macht. Vrouwen vallen op machtige en rijke figuren. Ga dus studeren en beklim de maatschappelijke ladder. Het maakt je aantrekkelijk voor de vrouwen. Kijk, je geeft al aan dat je fysiek niet echt het ideaalbeeld bent voor vrouwen. Je zult je smaak daar dus ook op aan moeten passen. Zoek een meisje uit die ongeveer in hetzelfde schuitje als jij zit. Zo vergroot je je kansen.
Mensen zoals ik kunnen selectief zijn en gaan voor mensen die en knap zijn en een leuk innerlijk hebben. Ben je niet zo knap, zul je het met het innerlijk moeten doen. Mensen die zeggen: het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk zijn dan ook vaak van die dikke chickies. Nee het is en en en niet of of.
de keurslager is nog open!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef idealist het volgende:
Lekker sporten geeft je echt een goed gevoel, het zorgt ook voor regelmaat in je leven. Ik weet zeker dat uiteindelijk iedereen voor het het innerlijk gaat, het goed uiterlijk mooi mee genomen maar het blijft een omhulsel van wie je echt bent. Maak je vooral niet te druk om je uiterlijk, heb gewoon meer schijt aan dingen en er staan echt wel mooie dingen te wachten in je leven.
Natuurlijk zijn er mindere dingen in het leven, maar als je je er uiteindelijk doorheen slaat geeft je dat een goed gevoel!
Ik heb wel zin in een biefstuk gekregen
Je speelt gitaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:20 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Geloof me, je bent uniek.
Heel weinig meiden die zo denken.....
Vind het ook moeilijk om je te geloven![]()
@ TS:
Als er een ding is wat ik geleerd heb is het zelfvertrouwen ontwikkelen en doelen stellen.
Ik zal je vertellen hoe ik geprobeerd heb mezelf te ontwikkelen.
Toen ik jouw leeftijd had ( ben nu 23 ) was ik het type "nerd." Speelde bijna alleen maar Counterstrike en andere spellen, droeg een veel te grote bril, kleding interesseerde me geen hol, had een beugel, was megadun en ga maar door.
Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik niet zo wilde zijn. Ik had een beeld in mijn hoofd hoe ik zou moeten worden wilde ik tevreden zijn.
Heb lenzen genomen, beugel ging eruit, ben gaan expirimenteren met kapsels, Roaccutane gaan slikken tegen puistjes, ben me modieus gaan kleden, ben HBO gaan doen, piano leren spelen, gitaar leren spelen en ben met bodybuilding begonnen. Dit zijn enkele manieren hoe ik dacht mijn doelen te gaan bereiken. Ben inmiddels heel wat jaren verder en ben tevreden met mezelf. M'n uiterlijk is top, ben aan het afstuderen, solliciteren, kan keigoed piano en gitaar spelen, ben behoorlijk breed en ga maar door.
Nu wil ik mijzelf niet gaan promoten hier maar wat ik probeer te zeggen is dat er heel veel manieren zijn om aan jezelf te werken. Stel doelen, en wees niet bang je daar volledig op te storten. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je dat kunt bereiken wat je vantevoren nooit had verwacht.....
Succes en geef de moed niet op!
Je hebt dus humor? Jongen, je zit gebakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zou dat stuk gewoon maar niet te serieus nemen, want er staat een hoop crap in waar je u tegen zegt. Althans, ik denk dat ik geen vrouw ben als een vrouw precies zo is als beschreven.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:03 schreef Biefstuk het volgende:
Ik moest even lachen toen ik dit las, sorry xD
Meisjes die ongeveer dezelfde problemen als ikj hebben ken ik helaas niet, of ik moet naar de psychiater en daar in de wachtkamer wachten.
Wat betreft de russischee bruiden, ik heb er een: http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/587/587989P1.html
Vandaag ga ik even langs de aikadi dojo langs, even kijken hoe het eruit ziet enzo.
Zo te lezen is hij de prins op het witte paard. Zal ik jullie koppelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef lonely_princess het volgende:
Ik vind dat je heel trots op jezelf mag zijn! Ik denk dat jou probleem misschien wel is dat andere mensen minder gevoelig en lief dan jou zijn. Want ik denk dat je gevoelig bent, aangezien je van goede boeken en films houdt. Als je andere mensen goed vindt zoals ze zijn en er voor ze wil zijn en met ze wil praten, dan ben je een heel goed mens waarvan ik zou willen dat er meer zijn. Echt waar!
Ik herken het ook wel een beetje. Ik was op de middelbare school ook een beetje stil, niet veel vrienden en vriendinnen. Ik was ook geen nerd of wat dan ook, ik was gewoon veel te lief. Zoek mensen die echt bij je passen en ga geen dingen doen die niet bij jouzelf horen. Dat is mijn tip.
Ga alleen sporten als je dat echt wilt. Ik heb ook lang gezocht naar mensen die mij passen en voelde me ook heel alleen en heel erg onzeker.
Maar bij mij gaat het nu wel veel beter. De eerste stap is dingen doen. Ook al voel je je niet direct helemaal bij sommige mensen passen, via mensen leer je weer andere en nieuwe mensen kennen. En dan kom je vanzelf mensen tegen die bij jou passen. Dan ga je daar dingen mee doen, je krijgt bevestiging en zo kan je zelfvertrouwen groeien. Alleen het begin is moeilijk.
En mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn heel erg oppervlakkig, jij hebt tenminste diepgang. Dus ik meen het: Je bent een unieke jongen waarvan er niet veel zijn hoor! Als je dat gevoel zelf ook te pakken kan krijgen, dan scheelt dat al heel veel denk ik.
Heel veel succes!
Altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:52 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Je speelt gitaarMag ik je aanraken?
![]()
Hier wil ik toch even op ingaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef lonely_princess het volgende:
Ik vind dat je heel trots op jezelf mag zijn! Ik denk dat jou probleem misschien wel is dat andere mensen minder gevoelig en lief dan jou zijn. Want ik denk dat je gevoelig bent, aangezien je van goede boeken en films houdt. Als je andere mensen goed vindt zoals ze zijn en er voor ze wil zijn en met ze wil praten, dan ben je een heel goed mens waarvan ik zou willen dat er meer zijn. Echt waar!
Ik herken het ook wel een beetje. Ik was op de middelbare school ook een beetje stil, niet veel vrienden en vriendinnen. Ik was ook geen nerd of wat dan ook, ik was gewoon veel te lief. Zoek mensen die echt bij je passen en ga geen dingen doen die niet bij jouzelf horen. Dat is mijn tip.
Ga alleen sporten als je dat echt wilt. Ik heb ook lang gezocht naar mensen die mij passen en voelde me ook heel alleen en heel erg onzeker.
Maar bij mij gaat het nu wel veel beter. De eerste stap is dingen doen. Ook al voel je je niet direct helemaal bij sommige mensen passen, via mensen leer je weer andere en nieuwe mensen kennen. En dan kom je vanzelf mensen tegen die bij jou passen. Dan ga je daar dingen mee doen, je krijgt bevestiging en zo kan je zelfvertrouwen groeien. Alleen het begin is moeilijk.
En mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn heel erg oppervlakkig, jij hebt tenminste diepgang. Dus ik meen het: Je bent een unieke jongen waarvan er niet veel zijn hoor! Als je dat gevoel zelf ook te pakken kan krijgen, dan scheelt dat al heel veel denk ik.
Heel veel succes!
Je moet ook niet altijd aardig zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Want hoe triest het ook is, met gevoelig en altijd aardig zijn kom je bij het andere geslacht alswel de rest van de mensen niet altijd even ver.....
Ziedaar je probleem. Je neemt het heft zelf niet in handen, maar hoopt dat er misschien iets gebeurt. Tenzij je toevallig een schat in je tuin vindt, zou ik er maar niet te veel op rekenen en je wat minder passief en zelfmedelijdend opstellen. Het helpt je namelijk toch niet verder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:03 schreef
Maar dat zou egoistisch zijn en misschien gebeurt er wel iets in mijn leven waardoor het toch leuk kan zijn.
Waarom denken de meeste mensen toch dat het allemaal over gaat als mensen naar kamers trekken? Mits je het goed treft qua studenten(huizen), kan ik me voorstellen dat het leuk wordt. En laten we hopen dat iedereen op die manier ook aan zijn lolletje komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef thaleia het volgende:
Stel die zelfmoord nog even uit. Als je eenmaal het huis uit bent wordt alles anders. Kunnen even een paar jaar overheen gaan hoor, maar geef het die tijd effe en stap er niet nu al uit, zou zonde zijn. Toen ik zestien was had ik ook geen vrienden behalve een paar mede-zwelgersDacht niet aan zelfmoord, was te passief van het blowen om uberhaupt te denken, maar mijn zusje wel en we kunnen nu, jaren later, wel stellen dat het enorm zonde zou zijn geweest er op die leeftijd al uit te stappen. Je bent niet voor je hele leven veroordeeld tot de toestand waarin je op je zestiende bent (mentaal en qua praktische omstandigheden) en gelukkig maar.
In dit geval denk ik dat omdat TS opgroeit met een ouder met een psychische ziekte, net als ik destijds, en ik wil niet beweren dat je dan per definitie in het hemels paradijs belandt als je eenmaal uit huis gaat maar je omstandigheden gaan er hoe dan ook wel op vooruit. En dat stimuleert dan om er ook op andere vlakken maar eens wat van te gaan maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef LazyDave het volgende:
Waarom denken de meeste mensen toch dat het allemaal over gaat als mensen naar kamers trekken?
ik denk dat ze gewoon bedoelt dat het later wel beter kan worden, als dat het nu voor hem is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Waarom denken de meeste mensen toch dat het allemaal over gaat als mensen naar kamers trekken? Mits je het goed treft qua studenten(huizen), kan ik me voorstellen dat het leuk wordt. En laten we hopen dat iedereen op die manier ook aan zijn lolletje komt.
Ik wens Biefstuk in iedergeval veel succes! Geniet van het leven zoals je het hebt en probeer er elke dag weer positief in te staan. Zo zul je vast en zeker beetje bij beetje daar komen, waar je wilt komen. Je bent in Nederland ook echt niet de enige die dit probleem heeft, dus probeer het ook allemaal een beetje te relativeren. Er zijn ''ergere'' dingen op deze wereld.
tis iig al goed dat je weet wat je wilquote:Op zondag 20 mei 2007 11:43 schreef Biefstuk het volgende:
Ik denk dat het later wel beter gaat worden, ik wil de maritiem officier opleiding gaan doen na deze school. Als het me lukt zal ik nog moeten kiezen voor de binnenvaart of de grote schepen op zee waarbij ik weken op reis ben, nu weet ik niet of ik dat later leuk vind maar zoals het nu is zou ik het maar al te graag willen.
Je kan na het vmbo toch nog een/twee jaartjes havo erbij plakken?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:25 schreef Biefstuk het volgende:
Vroeger wist ik niet wat ik wilde, vanaf de 1ste 2de en nog is een keer de 2de klas dacht ik dat school alleen voor de plezier was. Ik heb het een beetje te laat ingezien, nu zit ik op het vmbo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |