abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:03:06 #1
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49520828
Oke, eerste keer op dit forum en dit leek me wel de perfecte plaats voor mijn topic.

Ikzelf vind dat ik verre van perfect bent, ik mankeer verscheidene dingen aan mijn lichaam;
grote oren
scheve tanden (beugel hielp niet meer op deze leeftijd, kleine kans dat het zou lukken)
een misvormde borstkas (niet echt super misvormd maar er zit wel een deuk in die je zou opmerken)
een bril (lenzen geprobeerd maar het irriteerd)

Niet echt de jongen waar een meisje zou over dromen.
Maar ik vind dat ik ook wel een paar goede eigenschappen heb.

Je kan me wakker maken voor een goed boek of film.
Ik verlang niet veel van mensen behalve dat ze aardig zijn en serieus over dingen kunnen praten.
Betrouwbaar, ik zou naar je probleem luisteren zelfs als het al middernacht is.

Maar nog heb ik weinig vrienden, ik heb wel veel schoolvrienden maar daar blijft het ook bij, school.
Geen tot weinig contact met meisjes, als we praten gaat het over school verder niks.
Toen ik jonger was had ik wel veel contact met meisjes, in de romantische zin, maar dat was toen ik ~10 jaar was.

Thuis heb ik ook problemen, ik ben geen probleemkind maar mijn vader vind het een gewoonte om mij uit te schelden. Ook sloeg hij me vaak bij de minste of geringste, dat is nu gestopt nadat hij me een vuist had gegeven waardoor een voortand afbrak. Mijn moeder is manisch depresief en is verhuist naar een plek waarvan ze niet wil vertellen waar het is.

Ik zie mijn toekomst niet echt bepaald fleurig, en heb overwogen om een einde aan mijn leven te maken vanwege al het verdriet en pijn. Maar dat zou egoistisch zijn en misschien gebeurt er wel iets in mijn leven waardoor het toch leuk kan zijn.

Ik vind het leuk om te gamen, even in een andere wereld, iets kunnen zijn wat je in het echte leven niet bent. Ik heb veel vrienden daar in die 'wereld' maar die zijn allemaal buitenlands en ik kan dat niet echt beschouwen als 'vrienden'.

Bij het maken van deze topic wist ik niet wat ik ermee zou bereiken maar na het typen van deze muur van tekst voel ik me beter. En zet maar neer wat je wilt zeggen.
Flame me maar als je wilt, ik ben het toch gewend, maar als het iets aardigs is het altijd leuk.

Biefstuk vind ik lekker, vandaar mijn nickname,
Biefstuk

[ Bericht 0% gewijzigd door Biefstuk op 18-05-2007 23:06:01 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:07:28 #2
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_49520980
Je username heb je wel mee. Sterkte met jezelf!
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:07:51 #3
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49520998
Fijn, toch wel leuk dat er mensen zo snel reageren, met R&P bedoel je Relaties & Psychologie? Zou ook wel kunnen, is er een manier om deze topic te verplaatsen?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_49521035
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Fijn, toch wel leuk dat er mensen zo snel reageren, met R&P bedoel je Relaties & Psychologie? Zou ook wel kunnen, is er een manier om deze topic te verplaatsen?
Mods doen dat.

Laat je haar langer groeien, zien ze je oren minder.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:12:45 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49521203
indien ts serieus is. wacht nog ff met zelfmoord. probeer eerst eens je eigen doelen na te leven.

ja dat kost meer energie dan je nu hebt, maar gelukkig hoef je het niet allemaal in eens te gebruiken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49521320
probeer eens aan te haken als je schoolvrienden gaan stappen of iets dergelijks...
als je zelf nooit iets onderneemt zal er ook nooit iets veranderen
en probeer positief in het leven te staan en over jezelf te denken,als je dat doet straal je dat ook uit naar buiten waardoor mensen eerder bevriend met je willen worden,want wie wil er nou een"kneus die alleen maar negatief is" als kameraad....
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_49521453
Uit je verhaal haal ik dat je te weinig sociaal contact hebt. Ik denk dat sociaal contact de sleutel is tot het vergroten van je vriendenkring en dit leidt natuurlijk weer tot meer contact met vrouwen. Je moet natuurlijk wel de mogelijkheid krijgen om je vriendenkring uittebreiden, ik denk dat dit het makkelijkste gaat als je bij een sportclub gaat! Ga lekker een team sport doen, en je leert automatisch meer mensen kennen. Probeer in je achterhoofd te houden dat je niet overdreven aardig tegen iedereen gaat doen, maar gewoon relaxed zijn tegen de mensen die je leert kennen. Hierdoor maak je al snel vrienden en dan gaat het allemaal vanzelf!

Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Stoer en ruig maar net geen tuig
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 mei 2007 @ 20:29:22 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49521846
En weer open in R&P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:31:33 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49521920
Speel je Second Life?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_49521967
Ik denk dat je grootste probleem je zelfvertrouwen en zelfbeeld is. Niemand is perfect, maar als je van jezelf al vind dat je een kneus bent, hoe verwacht je dan dat anderen naar je kijken?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:34:02 #11
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49522021
Ik ben 16 jaar, lang haar lijkt me niks; tenger postuur + lang haar = lol?

Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
Het is alleen zo dat ik moeilijk vrienden maakt ergens anders dan op school.
pi_49522051
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:

Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
Ga lekker ballen. Bij ons in de A3 lopen ook gasten die meer graspollen dan ballen raken.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:41:09 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49522275
quote:

Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
zo te horen ben je best wel zeker in een groep die je goed kent. jouw angst is misschien een groep of omgeving die je niet kent en vervolgens jou zou kunnen gaan pesten met je fysieke vermogens.

wist je dat je bij een sportschool heel erg goed geholpen wordt? en daar misschien de springplank naar zekerheid vindt. kan soms een kwestie van een paar maanden zijn.
pi_49522600
quote:

Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.
En wat uiterlijk betreft, er zijn ook meiden (like me) die daar níet zo'n punt van maken. Mijn vriend heeft ook een bril, scheve tanden en een deuk in zijn borstkas (is ooit geopereerd). Daarnaast is hij ook nog een klein beetje scheel. (Ahhh, klinkt wel héél erg zo, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.)

Ik vind het nogal stom om iemand waar je je hele leven mee moet doorbrengen (lees: later heb je toch geen tanden meer, en geen haar) te selecteren op een paar oppervlakkige kenmerken zoals een kuil in de borst of een lidteken of iets anders waar die persoon helemaal niks aan kan doen. Veel belangrijker vind ik het dat ik met iemand goed overweg kan, goed kan praten, en kan lachen. En er zijn vást nog veel meer mensen als ik.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:55:50 #15
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49522878
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.
En wat uiterlijk betreft, er zijn ook meiden (like me) die daar níet zo'n punt van maken. Mijn vriend heeft ook een bril, scheve tanden en een deuk in zijn borstkas (is ooit geopereerd). Daarnaast is hij ook nog een klein beetje scheel. (Ahhh, klinkt wel héél erg zo, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.)

Ik vind het nogal stom om iemand waar je je hele leven mee moet doorbrengen (lees: later heb je toch geen tanden meer, en geen haar) te selecteren op een paar oppervlakkige kenmerken zoals een kuil in de borst of een lidteken of iets anders waar die persoon helemaal niks aan kan doen. Veel belangrijker vind ik het dat ik met iemand goed overweg kan, goed kan praten, en kan lachen. En er zijn vást nog veel meer mensen als ik.
Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.
pi_49522961
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.
Ik heb ook een klein deukje Mijn vriendin vind het schattig

Maar hoe groot is die deuk? Gewoon zichtbaar of echt kankergroot?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:58:32 #17
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49522976
@zoalshetis: Bedoel je een vechtsport club bv.?
Het deukje is niet klein, als je vanaf boven af kijkt lijkt het op een golf in mn borstkas.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:10:58 #18
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49523445
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Sanne het volgende:
Speel je Second Life?
Nee, word of warcraft speel ik. Verslavend maar na 2 jaar spelen heb ik er genoeg van en ik ben er nu klaar mee.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:25:37 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49523923
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef Biefstuk het volgende:
@zoalshetis: Bedoel je een vechtsport club bv.?
Het deukje is niet klein, als je vanaf boven af kijkt lijkt het op een golf in mn borstkas.
als je al een vechtsport zou willen doen raad ik je aikido aan. niks geen stoer gelul, gewoon tactisch en van 8 tot 88.

ik bedoelde krachttraining in je eentje met een fijne instructeur.
pi_49523951
medium, rare or welldone?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:30:13 #21
107521 Furia
snoopy weer
pi_49524095
Hierbij een hart onder de riem, probeer wat dingen te doen die het leven voor jezelf leuker maken, ongeacht wat anderen vinden. Je klinkt in ieder geval heel aardig
pi_49524452
je bent 16 en hebt nog een heel leven voor je, dus zelfmoord lijkt me niet de oplossing, er gaan namelijk nog heel veel leuke dingen gebeuren in je leven. over je uiterlijk; wat foutjes zijn echt niet erg, het is puur wat je uitstraalt. iemand als theo maassen, knap is die kerel niet maar straalt wel vrolijkheid uit. vervelend dat je nu niet veel vrienden hebt, maar ik denk dat je hierna wel door wilt gaan studeren? zoek een leuke studie in een leuke stad en ga op kamers, zo ben je ook uit de negatieve sfeer van thuis weg + je kan een nieuwe start maken.
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:44:58 #23
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49524524
Niemand is perfect.
Grote oren? Boeien.
Scheve tanden, heb ik ook!
Bril, een bril kan sexy zijn.
Kuil in je borstkas door een ongeluk, laat zien dat je wat meegemaakt hebt= aantrekkelijk (voor sommige meiden)

Het belangrijkste is dat je je hartje op de juiste plaats hebt.
Ga lekker op een sportvereniging, je zal echt niet de enige kluns zijn hoor. Je wilde mij niet zien op mn eerste taekwondo les , maar er waren er meet die er een potje van maakten, waar je later met zn allen heel erg om kan lachen.

Laat mensen zien dat je een betrouwbare vriend bent, en als mensen zich bij jou op hun gemak voelen maak je langzaam maar zeker vanzelf vrienden.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:51:38 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_49526970
Natuurlijk zit er iets in maar dat zul je er zelf meer uit moeten halen door dingen in je leven te hervormen

Misshcien ben je niet knap van jezelf. Maar dat betekent niet dat je kansloos bent. Koop kleren die cool staan en je goed passen. Neem een bril van het hipste model. En zorg dat je er verzorgd bij loopt. k ken ook een jongen die niet moeders mooiste is maar toch beter kan versieren dan sommige knappere jongens. En dat doet hij puur op zijn houding. Oefen op een wat meer zelfverzekerde en charmismatische houding.

EN zelfverzekerder kan ook wel. Dat kun je krijgen door in te zien waar je wel goed in bent. Je hebt het over boeken, films en games. Buit dat soort hobbies uit en zorg dat je er heer en meester in bent. En zoek er de mensen bij die het ook leuk vinden.

Dat je uit een probleemgezin komt is kut. Maar probeer jezelf er zelfstandig door te slaan. Daar mag je ook best trots op zijn.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:04:00 #25
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_49527440
Bedankt allemaal, ik zal eens kijken naar de verschillende vechtsporten die er zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')