Mods doen dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:07 schreef Biefstuk het volgende:
Fijn, toch wel leuk dat er mensen zo snel reageren, met R&P bedoel je Relaties & Psychologie? Zou ook wel kunnen, is er een manier om deze topic te verplaatsen?
Ga lekker ballen. Bij ons in de A3 lopen ook gasten die meer graspollen dan ballen raken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ben 16 jaar, lang haar lijkt me niks; tenger postuur + lang haar = lol?
Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
zo te horen ben je best wel zeker in een groep die je goed kent. jouw angst is misschien een groep of omgeving die je niet kent en vervolgens jou zou kunnen gaan pesten met je fysieke vermogens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Een sportvereniging lijkt me leuk, maar ik ben 16 jaar en ik zal spelen als iemand die 6 jaar is.
Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
Het is alleen zo dat ik moeilijk vrienden maakt ergens anders dan op school.
Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zie mezelf als een kneus maar ik gedraag me er niet naar, op school doe ik actief mee en zit ik ook niet aan de bodem van de nerdladder mede dankzij een paar goed geplaatste grappen.
Het is alleen zo dat ik moeilijk vrienden maakt ergens anders dan op school.
Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, straks ben je ouder en ga je op jezelf wonen, dan maak je een hoop nieuwe vrienden.
En wat uiterlijk betreft, er zijn ook meiden (like me) die daar níet zo'n punt van maken. Mijn vriend heeft ook een bril, scheve tanden en een deuk in zijn borstkas (is ooit geopereerd). Daarnaast is hij ook nog een klein beetje scheel. (Ahhh, klinkt wel héél erg zo, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.)
Ik vind het nogal stom om iemand waar je je hele leven mee moet doorbrengen (lees: later heb je toch geen tanden meer, en geen haar) te selecteren op een paar oppervlakkige kenmerken zoals een kuil in de borst of een lidteken of iets anders waar die persoon helemaal niks aan kan doen. Veel belangrijker vind ik het dat ik met iemand goed overweg kan, goed kan praten, en kan lachen. En er zijn vást nog veel meer mensen als ik.
Ik heb ook een klein deukjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ooit hoop ik een persoon zoals jou te ontmoeten, de deuk komt door een ongeluk, er kon niks aan gedaan worden.
Nee, word of warcraft speel ik. Verslavend maar na 2 jaar spelen heb ik er genoeg van en ik ben er nu klaar mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:31 schreef Sanne het volgende:
Speel je Second Life?
als je al een vechtsport zou willen doen raad ik je aikido aan. niks geen stoer gelul, gewoon tactisch en van 8 tot 88.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef Biefstuk het volgende:
@zoalshetis: Bedoel je een vechtsport club bv.?
Het deukje is niet klein, als je vanaf boven af kijkt lijkt het op een golf in mn borstkas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |