Jaaaaaaaah...dat willen we toch allemaal !!!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Syd het volgende:
We beginnen op Amerika te lijken
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah...dat willen we toch allemaal !!!!!!!
tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
Laatst werd een aflevering afgesloten met de zin "En volgende week zijn we ondermeer terug met een ontzetttende kankergame"
Ik vind het ronduit bespottelijk. Beetje vloeken en schelden oke, maar om nou kankergames te gaan zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
Laatst werd een aflevering afgesloten met de zin "En volgende week zijn we ondermeer terug met een ontzetttende kankergame"
Mjah... vind het wel goed dat ze eerlijk durven te zeggen wat ze vinden, alleen beetje overdreven om dat op zo'n manier te doen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
idd, het klassieke piepje is zelfs komisch, mijn TMF wat doe je me aanquote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef ScarFace- het volgende:
Een of andere groep idioten heeft ervoor gezorgd dat er geen scheldwoorden meer op tv gezegd kunnen worden.
Gisteravond gamekings op tmf iedere keer dat er kut of kanker werd gezegd een toeter erdoorheen![]()
Wat een stelletje debielen zijn dat als mensen die woorden niet willen horen moeten ze geen gamekings kijken.
Maar een toeter erdoorheen dat slaat tog nergens op welke debiel heeft dat bedacht.
Wie zit hierachter..!!/??![]()
![]()
![]()
Nou, idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Syd het volgende:
We beginnen op Amerika te lijken
Als jij struikelt zeg je ook 'wel potverdorie'?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vind het best storend, al die scheldwoorden op TV. Vooral sporters kunnen er wat van.
Interviewer: "en, hoe ging het?"
Wielrennertje: "ja enorm klote, echt heel kut".
Toegevoegde waarde van scheldwoorden is hier 0,0.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit bespottelijk. Beetje vloeken en schelden oke, maar om nou kankergames te gaan zeggen. En iedereen zich maar afvragen waar die verloedering van de maatschappij toch vandaan komt. Als dit al grappig gevonden wordt.
.
ja, aangezien het FOK! isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je 'what the Fok!' zegt komt er ook een toeter doorheen?.
Ik ben geen BN-er. Ik kom niet op TV. Wat mensen privé zeggen maakt geen reet uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als jij struikelt zeg je ook 'wel potverdorie'?![]()
Goed plan zullen vast goed fikkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Oh ja...ik wilde net een poster aanvragen bij de Bond tegen het vloeken. Tnx for the reminder
Wat is voor jou een reden om scheldwoorden wel zonder gezeur toe te laten op tv?quote:
Waarom ik zal het je zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is voor jou een reden om scheldwoorden wel zonder gezeur toe te laten op tv?
Ik zal je in ieder geval wel zeggen waarom ik denk van niet: wat Nikky zegt, omdat het slechts is voor de sociale omgangsvormen en flink bijdraagt aan de verloedering van de maatschappij. Niemand die zomaar aangesproken wil worden door iemand (kassiere, directeur, telefoonmiep, buschauffeur) met een flinke dosis scheldwoorden.
Altijd leuk als een buschauffeur dan zegt:
"Ok, je hebt je kutstempels en ga nu godverdomme op die kankerstoelen zitten".
Gezellig
Leg mij dus eens uit waarom scheldwoorden WEL zonder enige vorm van matiging (want daar gaat het om; een scheldwoord hier en daar is inderdaad niet erg) op tv getoond moet worden?
Ow vond het juist wel leuk voor op mijn kamer. Een poster tegen het misbruiken van de naam van de Heer. Hypocrieter kan niet in mijn gevalquote:
"Goh, ik laat een klauwhamer op m'n teen vallen. Jeetje, verhip, nu heb ik al 2 scheldwoorden uitgesproken."quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Schelden is stoer, vind je niet? Triestig...
zie je opeens zo'n maikuuul met een toeter langs rijden als je kut o.i.d. roept zoals deze wausquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als je 'what the Fok!' zegt komt er ook een toeter doorheen?.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
zie je opeens zo'n maikuuul met een toeter langs rijden als je kut o.i.d. roept zoals deze waus
[afbeelding]
Klauwhamer en teen kan best hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
"Goh, ik laat een klauwhamer op m'n teen vallen. Jeetje, verhip, nu heb ik al 2 scheldwoorden uitgesproken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |