Jaaaaaaaah...dat willen we toch allemaal !!!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Syd het volgende:
We beginnen op Amerika te lijken
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah...dat willen we toch allemaal !!!!!!!
tofquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
Laatst werd een aflevering afgesloten met de zin "En volgende week zijn we ondermeer terug met een ontzetttende kankergame"
Ik vind het ronduit bespottelijk. Beetje vloeken en schelden oke, maar om nou kankergames te gaan zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
Laatst werd een aflevering afgesloten met de zin "En volgende week zijn we ondermeer terug met een ontzetttende kankergame"
Mjah... vind het wel goed dat ze eerlijk durven te zeggen wat ze vinden, alleen beetje overdreven om dat op zo'n manier te doen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef fathank het volgende:
idd, het klassieke piepje is zelfs komisch, mijn TMF wat doe je me aanquote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef ScarFace- het volgende:
Een of andere groep idioten heeft ervoor gezorgd dat er geen scheldwoorden meer op tv gezegd kunnen worden.
Gisteravond gamekings op tmf iedere keer dat er kut of kanker werd gezegd een toeter erdoorheen![]()
Wat een stelletje debielen zijn dat als mensen die woorden niet willen horen moeten ze geen gamekings kijken.
Maar een toeter erdoorheen dat slaat tog nergens op welke debiel heeft dat bedacht.
Wie zit hierachter..!!/??![]()
![]()
![]()
Nou, idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef Syd het volgende:
We beginnen op Amerika te lijken
Als jij struikelt zeg je ook 'wel potverdorie'?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vind het best storend, al die scheldwoorden op TV. Vooral sporters kunnen er wat van.
Interviewer: "en, hoe ging het?"
Wielrennertje: "ja enorm klote, echt heel kut".
Toegevoegde waarde van scheldwoorden is hier 0,0.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit bespottelijk. Beetje vloeken en schelden oke, maar om nou kankergames te gaan zeggen. En iedereen zich maar afvragen waar die verloedering van de maatschappij toch vandaan komt. Als dit al grappig gevonden wordt.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |