Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma'squote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
MSN MAIL PM ICQ TNTquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gesprek van sebasser en viswijfje, kan makkelijk in ONZ![]()
Joh, maar lemmings zijn gewoon niet leuk. Je weet dat je toch geen serieuze reacties kan verwachten, veel zin om er een te maken heeft het dus al niet.quote:
hallo mede-piemeleterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Joh, maar lemmings zijn gewoon niet leuk. Je weet dat je toch geen serieuze reacties kan verwachten, veel zin om er een te maken heeft het dus al niet.
Shure. Bist flink in de warre.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef fvivif het volgende:
ik bedoel ik moet nog drinkenhihihihihihihihi maar ik ga heus neit drinken 1!!
Probeer het eens in ONZ.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:09 schreef fvivif het volgende:
Bier en tieten ! trAlalaalALala
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
deze doet mij denken aan Janetje als je eer een disacussie mee wilt aangaan
vrouwen zeggen nooit zinnige dingenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze doet me denken aan postmortum als je er eens iets zinnigs tegen zegt.
Wel waar:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
vrouwen zeggen nooit zinnige dingen![]()
^^ Ik knabbel nog liever m'n eigen arm eraf met m'n kleine konijnentandjes..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Love is in the air!![]()
Postmortum and Janetje are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Soooooo sweet!![]()
Ik ben voor wereldvrede, gratis bier voor iedereen en strings op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voor wie ben jij Alberto ?
Dat ik zelf een dooie ben , wil niet zeggen dat ik gothics neemquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Love is in the air!![]()
Postmortum and Janetje are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Soooooo sweet!![]()
Als onze KLB-Meet topiek weer opengaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef Janetje het volgende:
Geweldig.
Tof.
Mooi.
Kunnen we dit topic dan nu verder verschoond houden van bagger?
Ik zou zeggen, lees de sluitpost.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als onze KLB-Meet topiek weer opengaat![]()
Even kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
Zit er wel iets in voor een persoon als mij?
doe maar ff naar r&p. en verander gelijk de tt.
thanks.
indien ts echt is, is hij het waard. hij heeft ff wat opbeurends nodig, niet het stroeve afzeikerige (wat in klb juist zo leuk isquote:
We ziijn het topic achter de schermen aan het bespreken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Marokkaanse jeugdbendes (in het volgende filmpje)
doe even wat aan meki. de oppermongool gaat weer offtopic en is duidelijk weer op pad om het topic te laten verzanden in bagger
Dat is waargebeurd. Jouw topic niet!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
En topics over tandenborstels in de kut mogen WEL he Biogarde ?
Pfffffff
Je bent topic-opener nummer 1. 95% is lemming, slecht verzonnen en heeft het taalgebruik waar zelfs Maikuuul afstand van neemt.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
En topics over tandenborstels in de kut mogen WEL he Biogarde ?
Pfffffff
Ben blij dat er nog iemand is die KLB levendig doet houden. Zonder mij had jij weer een zwart kleurtje.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent topic-opener nummer 1. 95% is lemming, slecht verzonnen en heeft het taalgebruik waar zelfs Maikuuul afstand van neemt.
Die overige 5% laten we open. Daar hoort deze niet bij.
Ik ben altijd al blank geweest.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog iemand is die KLB levendig doet houden. Zonder mij had jij weer een zwart kleurtje.
Precies. Negers zijn smerig toch ?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef Janetje het volgende:
Dat zijn we hier allemaal.
Nee hoor..quote:
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-quote:
Is hij ook die DJ?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-
Waar heb je het over ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-
Daarom is hij juist zo geniaal!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NJ het volgende:
Deze running gag is wel héél erg uitgemolken J.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NJ het volgende:
Deze running gag is wel héél erg uitgemolken J.
Kampjoekelnaam.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
Bericht aan NJ:
[..]
Daarom is hij juist zo geniaal!. Er zijn er maar weinig die zo consequent en zo lang terug komen,
't Is een stukje FOK! historie..
Nee, je hebt terecht een onterecht gesloten topic weer geopend. Het glas is half vol NJ!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef NJ het volgende:
Ik zat kennelijk in een gesloten topic te posten:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |