abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:51:38 #151
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49277703
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten

Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.

Je mag al blij zijn dat je geen ban hebt nerd.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 mei 2007 @ 19:03:52 #152
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49278116
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten

Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.
De topictitel: Paar van die kankerzwarten
quote:
(@%(+zwarten

waren het weer van die pleuriszwartjes
Dit is gewoon racistisch en ongewenst
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_49278302
Ik verwijder je post niet voor niets fvivif kappen nu

[ Bericht 43% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 11-05-2007 19:11:07 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:12:43 #154
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_49278396
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.

PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.

En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeld Ik word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_49278425
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.

PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.

En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeld Ik word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
gewoon openieuw maken met lieve woordjes jij
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 mei 2007 @ 19:29:47 #156
Toezicht is gezond!
pi_49278953
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:

Lui die hun handen niet thuis kunnen houden
We proberen het opnieuw Ik heb de TT en de OP aangepast. Hou het gewoon netjes en neutraal
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:05:15 #157
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_49288136
Het moet maar eens afgelopen zijn...

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit uitstekende topic op slot gegooid wordt. Heb ik heer moderator's moeder soms genoemd? Dat er van geen discussie nog sprake was ligt eerder aan het gehalte blagen dat niet fatsoenlijk kan posten. Ik wil een concessie doen. Ik wil de link uit de OP wel verwijderen. Die hebben wij ook helemaal niet nodig! Wat denkt u?
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
pi_49288296
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Hanenwurger het volgende:
Het moet maar eens afgelopen zijn...

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit uitstekende topic op slot gegooid wordt. Heb ik heer moderator's moeder soms genoemd? Dat er van geen discussie nog sprake was ligt eerder aan het gehalte blagen dat niet fatsoenlijk kan posten. Ik wil een concessie doen. Ik wil de link uit de OP wel verwijderen. Die hebben wij ook helemaal niet nodig! Wat denkt u?
Spam misschien.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:12:53 #159
176380 Hanenwurger
pi_49288429
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Spam misschien.
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
pi_49288549
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:

[..]

Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt ofzo.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:39:09 #161
176380 Hanenwurger
pi_49289266
Heb je uberhaupt een regel gelezen van wat er gepost is? Of is dit een gegenereerde reactie, omdat de echte The_Terminator aan het rusten is?
pi_49289351
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Heb je uberhaupt een regel gelezen van wat er gepost is? Of is dit een gegenereerde reactie, omdat de echte The_Terminator aan het rusten is?
Ik heb het even 'ge-scand' om het zo maar te zeggen. En dat was het originele bericht ja zonder de edit. Het is gewoon verkapte spam waar je nogal veel aandacht aan besteed hebt.
  Milf zaterdag 12 mei 2007 @ 01:12:21 #164
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49290123
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:

[..]

Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake. .
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kan dat geregeld worden via PR@fok.nl
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 01:15:33 #165
176380 Hanenwurger
pi_49290193
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef nikky het volgende:

[..]

Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake. .
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kan dat geregeld worden via PR@fok.nl
Een bannertje kost duur zeker
  Milf zaterdag 12 mei 2007 @ 01:21:33 #166
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49290320
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef Hanenwurger het volgende:

[..]

Een bannertje kost duur zeker
Is duur, kost veel.
Ik weet niet wat een banner kost. Ook die informatie kun je opvragen via PR@fok.nl.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:46:09 #167
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49294833
Janetje heeft zeker zelf grote dienbladen om de tepels dat ze mijn topic sluit
pi_49297385
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Janetje heeft zeker zelf grote dienbladen om de tepels dat ze mijn topic sluit
Heerlijk die grote pannenkoeken
Powered by Janetje®
pi_49328136
Hoi BrauN ^^
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 13 mei 2007 @ 13:20:42 #170
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328157
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.

Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.

Enlighten me!
  zondag 13 mei 2007 @ 13:20:54 #171
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328162
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Janetje het volgende:
Hoi BrauN ^^
Hai.
  zondag 13 mei 2007 @ 13:22:27 #172
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49328204
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.

Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.

Enlighten me!
Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te worden
pi_49328245
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:

Enlighten me!
Het was een reactie op een edit.
Die edit heb ik gezet omdat het gewoon een domme flame was. Nee, geen hoogstaande flame, een domme flame.

Het is in KLB niet de bedoeling dat je lekker kunt afgeven op TS en users met een grote mond, die stuur je maar een PM. Nope.. het gaat niet om doodsverwensingen, het gaat gewoon om dom bashen.
  zondag 13 mei 2007 @ 13:24:55 #174
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328286
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Janetje het volgende:

[..]

Het was een reactie op een edit.
Die edit heb ik gezet omdat het gewoon een domme flame was. Nee, geen hoogstaande flame, een domme flame.

Het is in KLB niet de bedoeling dat je lekker kunt afgeven op TS en users met een grote mond, die stuur je maar een PM. Nope.. het gaat niet om doodsverwensingen, het gaat gewoon om dom bashen.
Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!
  zondag 13 mei 2007 @ 13:26:03 #175
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328313
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te worden
En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?

Ik mis die tijd.
  zondag 13 mei 2007 @ 13:27:10 #176
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49328338
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:26 schreef BrauN het volgende:

[..]

En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?

Ik mis die tijd.
Je reflecteert.

Daar ligt je zwakte...
pi_49328381
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:

[..]

Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!
Sorry BrauN.. mijn beste, beste BrauN..
Bashen is leuk.. ik weet het..
Ik zou het soms ook zo graag willen.. maar.. maar.. je moet de kracht opbrengen.. je sterk houden!
Als je je niet sterk houdt.. kan dat.. de ondergang betekenen..

Het.. het spijt me zo erg BrauN.. Echt.. Het doet mij ook zoveel pijn..
Maar het kan.. het kan niet anders..
  zondag 13 mei 2007 @ 13:29:48 #178
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328405
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Je reflecteert.

Daar ligt je zwakte...
Oh ja, ik vergat inderdaad antwoord te geven, dat wil ik best erkennen.

De kontlikkende BrauN is niet meer, omdat gebleken is dat hij toch geen mod mag worden. En als hij dat wel geworden zou zijn was het puur om te zien hoe het er achter de schermen uitzag, om na een week zijn taken weer neer te leggen onder het mom van 'zo heb ik te weinig tijd om figuren als Sandstorm te bashen'.
pi_49328451
BrauNs KLB topic!
Hier.. voor jou..
  zondag 13 mei 2007 @ 13:32:37 #180
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49328476
=en rot nou maar weer op naar ONZ=

[ Bericht 95% gewijzigd door Janetje op 13-05-2007 13:33:30 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 13:36:07 #181
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49328598
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Doe eens ff normaal ja

Wat een tiran ben je toch ook in KLB !

Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
  zondag 13 mei 2007 @ 13:36:25 #182
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49328604
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee Sandstorm, dat mag niet, sorry.
pi_49328683
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Doe eens ff normaal ja
Sorry, jij hebt het over normaal doen in KLB?
quote:
Neh, mod.
Er schijnt een verschil te zijn, ergens.
quote:
Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
Toen ik nog zo'n dikke zwarte was..
Oeh.. de tijd.. de pret.. De heerlijkheid..
Nooit iemand die me hoer noemde (op fok dan).. nooit iemand die me de kanker in schold..

Maar goed.. nu kan ik mensen tenminste vragen hun 'discussie' voort te zetten in ONZ
  zondag 13 mei 2007 @ 17:32:47 #184
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_49336740
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Doe eens ff normaal ja

voordat ze mod was kwam ze nooit in klb

Dus mist ze ook de empathie om de users die hier al langer komen te ontzien

[ Bericht 2% gewijzigd door postmortum op 13-05-2007 17:42:10 ]
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_49337847
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

voordat ze mod was kwam ze nooit in klb

Dus mist ze ook de empathie om de users die hier al langer komen te ontzien
Ach zeik niet.
pi_49407175
Geen blad voor de mond.

Flikker eens op met die blije Viswijfje tyfusonzin posts hier.

ONZ is een deurtje verder.
Al dat gebagger word je ook schijtziek van
JOHNNY HEITINGA
pi_49414889
Que?
pi_49416555
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
Que?
La:

Mensen die zich ergeren aan andere mensen
Jonges die vragen of je wil neuken
Mensen die zeggen dat ze je verzonnen hebben!
Geen verstopplek vinden tijdens verstoppertje..
Jochies die met poppen spelen..
Mensen die "Penuare" zeggen !

Al die teringkneuzen die om de 10 seconden een topic openen in KLB.

Kijk vooral eens de topicnummers:

1024888 - 1024884 = Viswijfje
1024691 - 1024693 = Consigliere

Mag wel weer eens tijd worden voor echte problemen ipv die mislukte ONZ mongooltjes die hier hele tijd topics uit z'n duim zuigen en dan hier neerplempen.
Zo knal je het niveau niet omhoog nee, en KLB is echt een veredeld ONZ aant worden.

Zou eens hard tegen opgetreden moeten worden.
JOHNNY HEITINGA
pi_49416638
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

La:

Mensen die zich ergeren aan andere mensen
Jonges die vragen of je wil neuken
Mensen die zeggen dat ze je verzonnen hebben!
Geen verstopplek vinden tijdens verstoppertje..
Jochies die met poppen spelen..
Mensen die "Penuare" zeggen !

Al die teringkneuzen die om de 10 seconden een topic openen in KLB.

Kijk vooral eens de topicnummers:

1024888 - 1024884 = Viswijfje
1024691 - 1024693 = Consigliere

Mag wel weer eens tijd worden voor echte problemen ipv die mislukte ONZ mongooltjes die hier hele tijd topics uit z'n duim zuigen en dan hier neerplempen.
Zo knal je het niveau niet omhoog nee, en KLB is echt een veredeld ONZ aant worden.

Zou eens hard tegen opgetreden moeten worden.
Ik zie je punt.
En ik ben het met je eens.
pi_49416768
Kaart het eens hoger aan.
Wordt KLB nog eens leuk zoals tijd geleden. T'aantal topics dat gewoon puur ruk is en in grote veelvoud wordt gepost begint echt irritant te worden.
Of 5 KLB topics op 1 dag of elke dag 1 dom topic posterds. Zonde.
JOHNNY HEITINGA
pi_49416926
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Camplo het volgende:
Kaart het eens hoger aan.
Wordt KLB nog eens leuk zoals tijd geleden. T'aantal topics dat gewoon puur ruk is en in grote veelvoud wordt gepost begint echt irritant te worden.
Of 5 KLB topics op 1 dag of elke dag 1 dom topic posterds. Zonde.
Is al gebeurd..
We're working on it is wat ik er op het moment van kan zeggen..
Komt goed.
pi_49416954
Mooi.
Bedankt
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:01:47 #193
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_49417122
Ik kan het alleen maar beamen Camplo.

We zitten er bovenop. We doen ons best iig. Gewoon blijven aangeven als een topic kut en/of ONZ-like is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_49417206
Yeah dat doe ik al niet zo vaak omdat ik zelf nogal uitgesproken mening heb, maar ik zal ze nu eens serieus voorzien gaan van een topicreport.
De helft van sommige posters weet je gewoon al zeker dat het niks wordt, en 5 topics op 1 dag dan weet je al meteen dat het bagger is.
Bagger trekt baggeraars aan en de echte klachten worden nu vaak ondergesneeuwd in trieste reacties waar er of na 2 pagina's een slotje komt, of de TS reageert niet eens meer.
Ik zal het melden
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:06:50 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_49417331
14.gif. Halleluja. Gij zijt geprezen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_49417592
Camplo moet blauw
pi_49422752
aub slowchat replies verwijderen in Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma's
  PR/Manusje van alles dinsdag 15 mei 2007 @ 22:53:19 #198
Toezicht is gezond!
pi_49422846
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef SmeerCaas het volgende:
aub slowchat replies verwijderen in Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma's
Even kijken
pi_49422887
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Even kijken
Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
  PR/Manusje van alles dinsdag 15 mei 2007 @ 22:55:49 #200
Toezicht is gezond!
pi_49422949
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
Gesprek van sebasser en viswijfje, kan makkelijk in ONZ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')