quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten
Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.
De topictitel: Paar van die kankerzwartenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten
Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.
Dit is gewoon racistisch en ongewenstquote:(@%(+zwarten
waren het weer van die pleuriszwartjes
gewoon openieuw maken met lieve woordjes jijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.
PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.
En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeldIk word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
Lui die hun handen niet thuis kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.
PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.
En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeldIk word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
Spam misschien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Hanenwurger het volgende:
Het moet maar eens afgelopen zijn...
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit uitstekende topic op slot gegooid wordt. Heb ik heer moderator's moeder soms genoemd? Dat er van geen discussie nog sprake was ligt eerder aan het gehalte blagen dat niet fatsoenlijk kan posten. Ik wil een concessie doen. Ik wil de link uit de OP wel verwijderen. Die hebben wij ook helemaal niet nodig! Wat denkt u?
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!quote:
Blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Ik heb het even 'ge-scand' om het zo maar te zeggen. En dat was het originele bericht ja zonder de edit. Het is gewoon verkapte spam waar je nogal veel aandacht aan besteed hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Heb je uberhaupt een regel gelezen van wat er gepost is? Of is dit een gegenereerde reactie, omdat de echte The_Terminator aan het rusten is?
Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Een bannertje kost duur zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake..
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kan dat geregeld worden via PR@fok.nl
Is duur, kost veel.quote:
Heerlijk die grote pannenkoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Janetje heeft zeker zelf grote dienbladen om de tepels dat ze mijn topic sluit
Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.
Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.
Enlighten me!
Het was een reactie op een edit.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.
Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.
Enlighten me!
Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was een reactie op een edit.
Die edit heb ik gezet omdat het gewoon een domme flame was. Nee, geen hoogstaande flame, een domme flame.
Het is in KLB niet de bedoeling dat je lekker kunt afgeven op TS en users met een grote mond, die stuur je maar een PM. Nope.. het gaat niet om doodsverwensingen, het gaat gewoon om dom bashen.
En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te worden
Je reflecteert.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?
Ik mis die tijd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!
Oh ja, ik vergat inderdaad antwoord te geven, dat wil ik best erkennen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je reflecteert.
Daar ligt je zwakte...
Doe eens ff normaal jaquote:Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
=en rot nou maar weer op naar ONZ=
Nee Sandstorm, dat mag niet, sorry.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
=en rot nou maar weer op naar ONZ=
Sorry, jij hebt het over normaal doen in KLB?quote:
Neh, mod.quote:Wat een tiran ben je toch ook in KLB !![]()
![]()
![]()
Toen ik nog zo'n dikke zwarte was..quote:Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
voordat ze mod was kwam ze nooit in klbquote:Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ja![]()
Wat een tiran ben je toch ook in KLB !![]()
![]()
![]()
Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
Ach zeik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
voordat ze mod was kwam ze nooit in klb![]()
Dus mist ze ook de empathie om de users die hier al langer komen te ontzien![]()
La:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
Que?
Ik zie je punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
La:
Mensen die zich ergeren aan andere mensen
Jonges die vragen of je wil neuken
Mensen die zeggen dat ze je verzonnen hebben!
Geen verstopplek vinden tijdens verstoppertje..
Jochies die met poppen spelen..
Mensen die "Penuare" zeggen !
Al die teringkneuzen die om de 10 seconden een topic openen in KLB.
Kijk vooral eens de topicnummers:
1024888 - 1024884 = Viswijfje
1024691 - 1024693 = Consigliere
Mag wel weer eens tijd worden voor echte problemen ipv die mislukte ONZ mongooltjes die hier hele tijd topics uit z'n duim zuigen en dan hier neerplempen.
Zo knal je het niveau niet omhoog nee, en KLB is echt een veredeld ONZ aant worden.
Zou eens hard tegen opgetreden moeten worden.
Is al gebeurd..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Camplo het volgende:
Kaart het eens hoger aan.
Wordt KLB nog eens leuk zoals tijd geleden. T'aantal topics dat gewoon puur ruk is en in grote veelvoud wordt gepost begint echt irritant te worden.
Of 5 KLB topics op 1 dag of elke dag 1 dom topic posterds. Zonde.
Even kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef SmeerCaas het volgende:
aub slowchat replies verwijderen in Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma's
Gesprek van sebasser en viswijfje, kan makkelijk in ONZquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |