Dan zou ze waarschijnlijk zelf klappen krijgen ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Weggeslet het volgende:
Niet dat ik iets zou doen, maar je moeder heeft niets gedaan?
Direct om het meisje bekommerd, zaten in de auto...maar mn pa is nu wel aan het rondrijden of ie ze kan vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Weggeslet het volgende:
Niet dat ik iets zou doen, maar je moeder heeft niets gedaan?
Goed van je vaderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:22 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Direct om het meisje bekommerd, zaten in de auto...maar mn pa is nu wel aan het rondrijden of ie ze kan vinden.
Neger alertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:26 schreef RottePeer het volgende:
ey mang je moet niet lullen want je weet niet wat die tanga had gedaan
Een betere omschrijving is er op dit moment niet. Ik doel dus duidelijk op die dadergroep he? Stelletje laffe honden, met 5-6 man zonder aanleiding iemand van zn fiets slaan... Omdat ze d;r stoerheid (of moet ik zeggen laaghartigheid) onderling wilden tonen.quote:
Omdat negers alleen vrouwen durfen te pakken en bij een man gaan hun knietjes trillen?quote:
Ah..eerst waren het een paar en nu 5-6quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Een betere omschrijving is er op dit moment niet. Ik doel dus duidelijk op die dadergroep he? Stelletje laffe honden, met 5-6 man zonder aanleiding iemand van zn fiets slaan... Omdat ze d;r stoerheid (of moet ik zeggen laaghartigheid) onderling wilden tonen.
Als dan wederom een vooroordeel blijkt waar te zijn, mag ik mijns inziens daar best op wijzen, want dat waren ze gewoon. Of nee, zijn ze gewoon!
Ik zie die Nelson Mandela samen met Koffi Annan ook regelmatig weerloze arme vrouwtjes van hun fiets afmeppen!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Nachtdier het volgende:
Als dan wederom een vooroordeel blijkt waar te zijn, mag ik mijns inziens daar best op wijzen, want dat waren ze gewoon. Of nee, zijn ze gewoon!
Die trekt tenminste zn bek open.. hardere straffen in plaats van soft gedoe. Voor iedereen dus...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:23 schreef Lariekoek het volgende:
TT + Wild..Wilder...Wilders!Wilders for president! =!!!!
ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik zie die Nelson Mandela samen met Koffi Annan ook regelmatig weerloze arme vrouwtjes van hun fiets afmeppen!!!![]()
![]()
Ja want zo zijn die kankerzwarten allemaal!!quote:
Nogmaals lezen, ik heb het dus specifiek om die 6 lui. Maar toen mn ma dat vertelde was dus helaas mijn eerste gedachte dat weer. En helaas bleek het ook zo te zijn...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik zie die Nelson Mandela samen met Koffi Annan ook regelmatig weerloze arme vrouwtjes van hun fiets afmeppen!!!![]()
![]()
Ik stel voor:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:30 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Die trekt tenminste zn bek open.. hardere straffen in plaats van soft gedoe. Voor iedereen dus...
Geen pvda, sp, groenlinks en hun softe gedoe.
Er zijn altijd mensen van een allochtonen groep die het verzieken voor de eerlijke mensen in die groep.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:34 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Nogmaals lezen, ik heb het dus specifiek om die 6 lui. Maar toen mn ma dat vertelde was dus helaas mijn eerste gedachte dat weer. En helaas bleek het ook zo te zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |