Snoodaard !quote:
[PTA Feedback] Voor al uw echtscheidingen Probeer het daar eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:41 schreef Qunak het volgende:
Kan die bagger in Gespot worden verwijderd? Heeft niks meer met gespotte auto's te maken. Ook zou ik het prettig vinden dat ook de bagger omtrent mijn werkgever wordt verwijderd. Bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen posten. Waarvoor dank.
Je zet 'm zelf online.. dus hij kan in topics gezet worden, dat weet je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaarne post editten van een of andere user die mijn foto gebruikt:
Schelden op tv WTF
B.v.d.
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zet 'm zelf online.. dus hij kan in topics gezet worden, dat weet je.
Maar in dit geval is 'ie weg.
Daarom is 'ie ook weg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.
* Doet haar goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dank u weledelgestrenge vrouw Dinges!
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.
Je hebt een vinkje geplaatst dat je akkoord ging met de policy.quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ergernis aan domme WO-ers #2
Kan er arrogante worden gemaakt van 'domme'? Dank.
Dat je morgen naast een gruuwlijk dik wijf wakker mag wordenquote:
Ja, zie mijn reactie in dat andere topic waar je verkeerd zat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef fvivif het volgende:
Ik klaag nooit als een topic dicht gaat, maar dit was een serieuse klacht verwijder dan bagger en laat hem gewoon open
Neuh, maar beetje onzinnig om te posten dat je dood gaat he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef fvivif het volgende:
Moeten jullie dan allemaal persee weten waarvoor het zalfje echt is of zo
Edit je dat en maak je het topic weer openquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, maar beetje onzinnig om te posten dat je dood gaat he.
Het was een serieuse klachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef Maisnon het volgende:
god waarom wist ik dat fvivif de reden was dat deze bovenaan in myAT stond
Je kan het zelf editen. Eventueel kan je dan ook meteen je OP wat uitgebreider maken enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef fvivif het volgende:
[..]
Edit je dat en maak je het topic weer open
over de kleur van het zalfje of zo ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan het zelf editen. Eventueel kan je dan ook meteen je OP wat uitgebreider maken enzo.
Ja, kleur is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef fvivif het volgende:
[..]
over de kleur van het zalfje of zo ?een gemiddelde fokker leest geen OP langer dan 3 regels en daar houd ik rekening mee
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fvivif zeik niet zoAf koest in je mand!
Laat die lieverd tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fvivif zeik niet zoAf koest in je mand!
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2quote:
Nah, hij moet eerst de OP nog even aanpassenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2![]()
In Firefox staat er wel een streep door ja, dat is serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef fvivif het volgende:
Nu heb ik alsnog geen antwoord op mijn vraag
dan neem ik nu firefoxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In Firefox staat er wel een streep door ja, dat is serieus.
Dicht.quote:
Een topic van nog niet eens 2 zinnen in de OPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef fvivif het volgende:
Fietsie !!!
die post was voor het topic mopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een topic van nog niet eens 2 zinnen in de OP![]()
En in de eerste "zin" haal je je TT ook nog eens onderuit![]()
Zelfs jij kan beter
Kijk die TT alleenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten
Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |