Hou jij eens op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Had ze maar moeten leren !
Kritisch zijn doe je wanneer je Joodse buurman wordt opgepakt en afgevoerd omwege zijn geloof. Niet aan de kassa bij de AH om een tassencontrole, dat heet aandacht trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar laten we wel kritisch staan tegenover regels die ons opgelegd worden. Sinds wanneer is dat passé? (Na 1945 bedoel ik).
Tassencontrole werk ik iig niet aan mee. Heeft met vertrouwen en privacy te maken. Daarnaast heeft een winkel geen enkel recht om je tassen te controleren, dat ze dan in hun regels zetten dat ze het wel mogen doen of zelfs bordjes neerhangen met de tekst 'onze personeelsleden zijn bevoegd uw tassen te controleren' verhoogt bij mij alleen maar de weerstand. Winkels die denken boven de wet te staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kritisch zijn doe je wanneer je Joodse buurman wordt opgepakt en afgevoerd omwege zijn geloof. Niet aan de kassa bij de AH om een tassencontrole, dat heet aandacht trekken.
Waarom zou een winkel jou het vertrouwen schenken dat -tig andere klanten schenden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Heeft met vertrouwen en privacy te maken.
Heb je daar toestemming voor nodig dan? Bij ons dump je die gewoon ergens neerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef Fides het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je tas op je rug houden als je naar de supermarkt gaat? Wij konden m op de middelbare school gewoon in de gangen laten liggen.
Kut voor je heb niet op mijn grammatica gelet.quote:
Ik zie er betrouwbaar uit en ben het ook nog eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou een winkel jou het vertrouwen schenken dat -tig andere klanten schenden?
Neejoh. Alleen als er mensen worden vermoord, nee, als er massal en systematisch mensen worden vermoord, alleen dan, misschien, trekken we onze bekken open.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kritisch zijn doe je wanneer je Joodse buurman wordt opgepakt en afgevoerd omwege zijn geloof. Niet aan de kassa bij de AH om een tassencontrole, dat heet aandacht trekken.
Het mooie is dat ze daar helemaal geen recht toe hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
Ze controleren mn tas maar als ze me niet geloven
Neen.quote:
Ze hebben gewoon het recht niet. Net als een politie niet zomaar je huis mag doorzoeken zonder huiszoekingsbevel. Ik heb ook niks te verbergen, maar ik ga niet meewerken met iemand die boven de wet denkt te staan. Ik vind het zelfs asociaal dat winkels in hun huisregels durven te zetten dat ze bevoegd zijn tassen te doorzoeken en dit ook op bordjes bij de kassa zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef bluebit het volgende:
trieste reacties, wil iemand van de kassa in mijn tas kijken, prima, niets te verbergen en daarnaast heb ik wel wat beters te doen met mijn tijd dan wat heisa zitten te maken in een fokking supermarkt, ben er niet voor mijn lol.
Waarom zou ik het nog typen als het er al staat!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
en terecht, oprotten met die kuddes scholieren die niks alleen kunnen doen.
irritant, zeker als je zelf even je boodschappen wil doen, sta je achter 20 puistenkoppies die allemaal 1 blikkie drinken en een zakkie chips af moeten rekenen.
en hey, ze jatten als de raven, zo kunnen ze beter in de gaten gehouden wordenjumbo
WTFquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:51 schreef Weggeslet het volgende:
Omg, kon je op éen forum je klacht niet genoeg kwijt.
Sugababes, schaam je!
http://www.sugababes.nl/showtopic/514020
Wie is het dan volgens jou?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Tim21 het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit geloof ik serieus niet.![]()
ff voor de duidelijkheid: ik ben dit niet. Ik heb dan wel een kutleven maar zo erg is het nog net niet.
Op die 'kijk mij vrienden hebben en kudo's krijgen'-site heb ik geen account, en zal ik ook nooit krijgen![]()
Nu voel ik me helemaal getart, en ik zou bijna zeggen tijd voor keiharde terror tegen die superdude, maar ik heb belangrijke zaken te regelen.
Wat is een officiële klacht t.o.v. een onofficiële klacht?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Tim21 het volgende:
Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend bij sb.
Deze is met handtekening van Danny.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef JeRa het volgende:
Wat is een officiële klacht t.o.v. een onofficiële klacht?
onofficieel:Jow kankerbreezahsite,quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:17 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wat is een officiële klacht t.o.v. een onofficiële klacht?
Haha ik schrok alquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:52 schreef Tim21 het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit geloof ik serieus niet.![]()
ff voor de duidelijkheid: ik ben dit niet. Ik heb dan wel een kutleven maar zo erg is het nog net niet.
Op die 'kijk mij vrienden hebben en kudo's krijgen'-site heb ik geen account, en zal ik ook nooit krijgen![]()
Nu voel ik me helemaal getart, en ik zou bijna zeggen tijd voor keiharde terror tegen die superdude, maar ik heb belangrijke zaken te regelen.
Want jij hebt het patent op janktopics?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef Tim21 het volgende:
Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend bij sb.
Gast, het is SB.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Tim21 het volgende:
Een 'onofficiële' (of officieus) kan informeel zijn. Deze was formeel.
Wat ganzenherder zegt dus.
Nou, ik denk idd wel dat ze falliet gaan als jij niet meer komt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
niet bepaald. Ik ga mn tas echt niet buiten laten liggen met een rekenmachine erin omdat ik een scholier ben en dus sneller iets zou jattenZe controleren mn tas maar als ze me niet geloven, kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |