abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 00:05:29 #51
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49126823
Het was serieus zo . Alleen oude mensen die er in de buurt wonen gingen er nog heen, omdat die niet zo ver konden lopen. volgens mij is die eigenaar ook opgestapt.
pi_49127420
Ik heb bij Jumbo gewerkt

pi_49132133
Het is bij ons in het centrum ook wel. Eerder ging ik nooit naar de super in waar ook zo'n regeleing was, omdat er verder op een goedkoperer supermarkt stond. Tegenwoordig loop ik er dagelijks langs om wat te kopen. En dan vind ik het toch wel grappig dat scholieren geen tassen mogen hebben en in een rij staan terwijl ik (nog niet zoveel ouder dan hun ) gewoon prachtig door mag lopen met een rugzak en alles.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:49:19 #54
102466 cappp
Ondertitel
pi_49132862
Ik liet mijn tas op school, liep ik al die bruggers voorbij die stonden te wachten en gaf beleefd de bewaking een knikje
Gewoon niet op een scholier lijken, werkt geheid.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_49132906
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Deetch het volgende:
Zal we gebaseerd zijn op vervelende ervaringen. Dus kun je beter je mede scholieren uitschelden omdat die het voor jou verpest hebben.
Kenmerk van de scholier: iedereen heeft het gedaan, behalve zij.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49133050
Jullie zijn zeker studenten? Wat triest, net 1e klassers die bassisschoolleerlingen zitten af te zeiken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:59:58 #57
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49133112
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jullie zijn zeker studenten? Wat triest, net 1e klassers die bassisschoolleerlingen zitten af te zeiken.
Het probleem zijn de VMBO'ers deze verpesten het voor de vwo'ers.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:00:16 #58
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49133127
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef zure_apple het volgende:
Het is inderdaad gewoon discriminatie. Ondanks dat ik 22 ben, vragen ze mij nog steeds of ik mijn tas wil open doen bij de kassa. Die ouwe graftak met dr handtas natuurlijk niet.

Ik vraag zo aan die cassiere: waarom wil je dat?
Zegt ze: ja dat is het beleid
Ik zeg: denk je dat ik iets gejat heb ofzo?
Zegt ze: Nee
Ik zeg: nou dan hoef je er toch ook niet in te kijken
Moest ze even nadenken natuurlijk, zegt ze nogmaals: is het beleid
Ik zeg: waarom die ouwe graftak niet dan? (in werkelijkheid iets genancueerder gezegd)
Zij: uuuh.... uuuh....
Ik zeg: wie denk je wel niet dat je bent om mij van diefstal te beschuldigen? Waar is je baas, want die wil ik spreken!
Zij: ja maar.... uuuh... dat kan niet bla bla bla
Ik pak zon pot jam op, laat ik vallen, zeg ik: o... o... wat doe ik nu? Ach ja als het kapot is hoef ik het ook niet meer.

Toen was ze stil heheh

Toen ben ik weggelopen, luchtte wel erg op trouwens.
Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen.. Al is het natuurlijk wel fout om je achter beleid te verschuilen wanneer je zelf onderscheid maakt. Ik heb in Nederland eigenlijk nooit gehad dat iemand in mijn tassen wilde kijken. Als ik met mijn broer ben wordt hij echter vrijwel zonder uitzondering gevraagd om de inhoud van zijn tas te laten zien - iedere keer weer.
pi_49134058
quote:
Het is inderdaad gewoon discriminatie. Ondanks dat ik 22 ben, vragen ze mij nog steeds of ik mijn tas wil open doen bij de kassa. Die ouwe graftak met dr handtas natuurlijk niet.

Ik zeg: waarom die ouwe graftak niet dan? (in werkelijkheid iets genancueerder gezegd)
Ik zeg: wie denk je wel niet dat je bent om mij van diefstal te beschuldigen? Waar is je baas, want die wil ik spreken!
Ik pak zon pot jam op, laat ik vallen, zeg ik: o... o... wat doe ik nu? Ach ja als het kapot is hoef ik het ook niet meer.

Toen was ze stil heheh

Je wordt met de dag zieliger
pi_49134135
Ik geef 'm groot gelijk. "Is het beleid", .
pi_49134172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Vragen aan cassieres om eht beleid uit te leggen; had je zelf echt een diepgaande uitleg verwacht? Lekker naief
pi_49134194
quote:
Ne, laten we allemaal zelf onze regels gaan bepalen en ze naar eigen inzicht interpreteren. Dáár zal het vast van opknappen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:36:48 #63
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_49134254
quote:
Ze maken het zichzelf moeilijk door dat beleid selectief toe te passen.
Vampire Romance O+
pi_49134424
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ze maken het zichzelf moeilijk door dat beleid selectief toe te passen.
Ohja, dat mag natuurlijk alleen als het over buitenlanders en id bewijzen gaat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:47:36 #65
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49134647
Je hoeft ze trouwens niet in je tas te laten kijken, alleen de politie mag je daartoe dwingen.

Dus als ze in je tas willen kijken: gewoon weigeren, laat ze de politie maar bellen als ze je verdenken.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:49:44 #66
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49134722
Die puistenkoppen kosten alleen maar geld en zorgen voor overlast. Daarom een terechte beslissing.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:49:56 #67
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_49134731
quote:

Toen was ze stil heheh

Gewoon weigeren. Ze kunnen je namelijk niks maken, ze moeten in dat geval de politie bellen en die mag dan controleren of je iets hebt gejat. En daarom weiger ik altijd. Als hun mij pesten dan pest ik hun.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:51:04 #68
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49134757
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef Gewoonik het volgende:

. Als hun mij pesten dan pest ik hun.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:56:28 #69
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49134970
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Dat is de nieuwe generatie, jeweettog! Dan zijn zulke spelfouten toegestaan!
pi_49135062
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Dat is de nieuwe generatie, jeweettog! Dan zijn zulke spelfouten toegestaan!
allez wat z3 w1llEn iizzzz rezzpect @@n d3 k@ssa van de Ah jeweetz!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:41:30 #71
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_49136492
bel de politie Zul je zien dat je alsnog naar binnen mag.
pi_49137542
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:41 schreef Rutger1983 het volgende:
bel de politie Zul je zien dat je alsnog naar binnen mag.
Ze hoeven je echt niet binnen te laten.
Verder kunnen ze je altijd weigeren om iets aan je te verkopen.
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:11:20 #73
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49137637
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ze hoeven je echt niet binnen te laten.
Verder kunnen ze je altijd weigeren om iets aan je te verkopen.
volgens mij is het niet toegestaan onderscheid maken. maar iedereen hier vind het blijkbaar wel ok. maar wat ik eerder al postte, stel dat allochtonen geweigerd werden of maar beperkt erin mogen, omdat de winkelier denkt dat die crimineler zijn. dan zouden de reacties hier van een heel ander kaliber zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49137851
quote:

Toen was ze stil heheh

Moet je ns aan mijn kassa doen, stom stuk vreten dat je dr bent. Kun je een pot jam vergoeden en met een trap onder je reet de winkel verlaten. Voorgoed verlaten bedoel ik dan. Opgerot.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_49137896
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

volgens mij is het niet toegestaan onderscheid maken. maar iedereen hier vind het blijkbaar wel ok. maar wat ik eerder al postte, stel dat allochtonen geweigerd werden of maar beperkt erin mogen, omdat de winkelier denkt dat die crimineler zijn. dan zouden de reacties hier van een heel ander kaliber zijn.
onderscheid naar ras of afkomst is in beginsel verboden, tenzij er een rechtvaardiging voor bestaat. Artikel 1 Wet op de Gelijke Behandeling is duidelijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_49137953
quote:

[..]

Er zijn wel meer regels die jongeren tot 16 of 18 jaar "discrimineren".
Bijvoorbeeld de verkoop van tabak of (sterke) drank.

Allochtonen liggen buiten deze discusie.
Je kan uberhaupt niet zeker weten of iemand allochtoon is.

Van een groep jongeren is dat eenvoudig aan te tonen door te vragen naar legitimatie.
En allochtone jongeren worden ook geweigerd.
Omdat ze onder de groep "jongeren" vallen.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef Argento het volgende:
[..]

onderscheid naar ras of afkomst is in beginsel verboden, tenzij er een rechtvaardiging voor bestaat. Artikel 1 Wet op de Gelijke Behandeling is duidelijk.
Wat hij zegt.
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:20:25 #77
46149 __Saviour__
pi_49137971
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:18 schreef Argento het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Eindredactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 12:21:19 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49137998
quote:

[..]

die rel hebben we al gehad in Nederland, toen er geen asielzoekers in iemands winkel mocht
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_49138033
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’
In dat geval zou je als 15 jarige dus ook gewoon sterke drank moeten kunnen halen om je zware shag lucht weg te spoelen.
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:22:22 #80
46149 __Saviour__
pi_49138037
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

die rel hebben we al gehad in Nederland, toen er geen asielzoekers in iemands winkel mocht
dat geeft dan wel weer aan wat het probleem is van de politiek correcte elite. gelijk erop springen als arme buitenlandertjes het slachtoffer worden, maar voor de rest interesseert het ze niet allemaal niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:22:57 #81
46149 __Saviour__
pi_49138053
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In dat geval zou je als 15 jarige dus ook gewoon sterke drank moeten kunnen halen om je zware shag lucht weg te spoelen.
daar is gewoon een wettelijke grens voor gesteld. dat is totaal anders dan een winkelier die op deze manier onderscheid maakt tussen klanten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:23:48 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49138086
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Argento het volgende:

[..]

Moet je ns aan mijn kassa doen, stom stuk vreten dat je dr bent. Kun je een pot jam vergoeden en met een trap onder je reet de winkel verlaten. Voorgoed verlaten bedoel ik dan. Opgerot.
Ik wens je veel succes .

Jammer dat je : je baan kwijt bent, een stafblad krijgt, en misschien nog wel een paar tikjes terug van de klant ook
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:25:05 #83
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_49138126
Het mag wel, iig de pliesie wilde er toen niks aan doen bij ons..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:25:33 #84
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49138145
tijd voor dit soort bordjes:

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49138164
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

welke bepaling zich in hoofdzaak tot de overheid richt.
pi_49138174
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

daar is gewoon een wettelijke grens voor gesteld. dat is totaal anders dan een winkelier die op deze manier onderscheid maakt tussen klanten
Maar als een wet in strijd mag zijn tegen artikel één van de grondwet dan is die hele grondwet al niet meer veel waard he
  Donald Duck held dinsdag 8 mei 2007 @ 12:27:40 #87
46149 __Saviour__
pi_49138230
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef Argento het volgende:

welke bepaling zich in hoofdzaak tot de overheid richt.
Het gaat ook voor de rest op. Of je wilt zeggen dat alleen de overheid zich aan de grondwet hoeft te houden en de rest doet maar wat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49138779
Beoordeling van leeftijdscriterium

Het stellen van een leeftijdsgrens kan geoorloofd zijn als er een objectieve rechtvaardiging
bestaat. Deze objectieve rechtvaardiging is er volgens de wet in ieder geval bij ontslag
vanwege het bereiken van de AOW-gerechtigde leeftijd (65 jaar) en bij beleid dat gericht is op
de bevordering van de arbeidsdeelname van bepaalde leeftijdscategorieën. Zo blijft het
minimumloon bestaan, omdat dit tot doel heeft jongeren een grotere kans op werk te geven.

Om andere leeftijdsgrenzen te beoordelen op rechtvaardiging moeten 3 vragen met ja worden
beantwoord:
- is het doel legitiem;
(zwaarwegend en niet discriminerend);
- is het middel (het stellen van de leeftijdsgrens) passend/geschikt om het doel te
bereiken ( werkt het? Lukt het? );
- is het middel echt noodzakelijk om het doel te bereiken
(redelijke verhouding tot doel en geen ander middel mogelijk dat minder of geen
onderscheid maakt, kan het niet ook op een andere manier?).
pi_49139595
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat ook voor de rest op. Of je wilt zeggen dat alleen de overheid zich aan de grondwet hoeft te houden en de rest doet maar wat.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar als een wet in strijd mag zijn tegen artikel één van de grondwet dan is die hele grondwet al niet meer veel waard he
Grondwet in Nederland is een wassen neus. Echt niets waard, het is alleen een soort van richtlijn. Je kunt bv. niet bij de rechter een wet aan de grondwet laten toetsen. Op zich niet slecht, omdat de rechtsprekende macht zo ook wetgevende macht zou krijgen, maar denken dat de Grondwet in Nederland enig verschil maakt is een beetje

[ Bericht 13% gewijzigd door Zpottr op 08-05-2007 13:08:19 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:59 #90
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49144132
quote:
irritant, zeker als je zelf even je boodschappen wil doen, sta je achter 20 puistenkoppies die allemaal 1 blikkie drinken en een zakkie chips af moeten rekenen.
en hey, ze jatten als de raven
Niet uit Galilea
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:22:34 #91
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_49145600
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ze zullen ook echt wakker liggen van die 2 euro per keer
En waarschijnlijk is dat twee euro op producten waar ze verlies op draaien. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:02:22 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_49147289
Scholieren jatten alles wat los en vast is, tuig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:10:19 #93
147240 fiekster
Worlddomination
pi_49147607
de omzet die ze verliezen doordat scholieren naar de concurrent gaan is meer dan de omzet die ze verliezen als scholieren iets jatten maar iedereen wel gewoon naar binnen mag denk ik...
"If only more people knew!"
pi_49147650
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:17 schreef Argento het volgende:

[..]

.De Grote Vakkenvuller heeft gesproken!
pi_49147686
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ne, laten we allemaal zelf onze regels gaan bepalen en ze naar eigen inzicht interpreteren. Dáár zal het vast van opknappen!
Nee, maar laten we wel kritisch staan tegenover regels die ons opgelegd worden. Sinds wanneer is dat passé? (Na 1945 bedoel ik).
pi_49148725
Bij de jumbo en albert heijn hier mogen scholieren wel naar binnen, lekker puh.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_49149417
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef Argento het volgende:
Aan de bevoegde mod:

Is het de bedoeling dat foto's uit een fotoboek zondermeer op het forum geplaatst mogen worden? In dat geval haal ik ze daar weg. En het zou fijn zijn als een mod bovenstaande foto zou verwijderen. Niemand heeft het recht die foto zonder toestemming van de rechthebbende te verspreiden, openbaar te maken of anderszins te tonen.

Daarnaast graag maatregelen treffen nu mijn echtgenote, die notabene niets met dit topic te maken heeft, voor kassaslet wordt uitgemaakt.
Wat maakt het uit dat die foto hier geplaatst wordt? Het gaat je waarschijnlijk meer om de tekst die erbij staat, als je het om de foto ging had je 'm sowieso al niet op internet geplaatst. Verder vind ik het behoorlijk schofterig als jullie werkelijk zo selecteren op inspectie, ik hoop dat ze jullie daar ooit op pakken
pi_49150443
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef fiekster het volgende:
de omzet die ze verliezen doordat scholieren naar de concurrent gaan is meer dan de omzet die ze verliezen als scholieren iets jatten maar iedereen wel gewoon naar binnen mag denk ik...
+ de Jumbo godfather die een paar uur per dag screent wie er naar binnen wil. Dat is nog de gootste kostenpost die ze hebben hierdoor. Jumbo wordt er echt niet beter van op deze manier, ook niet veel minder dat weet ik zelf ook wel.
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 mei 2007 @ 17:23:45 #99
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49150917
Paar reacties verwijderd, bashen doen we maar in bed
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:25:40 #100
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49150979
Had ze maar moeten leren !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')