Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef KopieerMachine het volgende:
OMG me vinger kutschaaf
Keiharde doodsverwensingniet zo leuk hé De_Ananas
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laten we het vergeten, en op een leuke manier verder gaan!
Woon jij in Roermond ofzo ? Pasgeleden was je ook al op het terras daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Janetje het volgende:
Man, kweek eens een leven.
En blijf eens uit Roermond.. straks kom ik je nog tegen.
Nee..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij in Roermond ofzo ? Pasgeleden was je ook al op het terras daar
Maaruhm: Heb je een lover daar ? Misschien ben ik dat welChaos Theory enzo.
quote:
Vertaalbedrijf. En joah.. ik heb er geen moeite mee, lekker in het centrum.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overheidsinstantie ?
Maar wel een mooie stad he![]()
Stage of tijdelijk werk ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vertaalbedrijf. En joah.. ik heb er geen moeite mee, lekker in het centrum.
Over 1,5 maand ben ik er wel weer weg..
Ik zal het eens proberen.. Maar tot zover KLB FB [SC]...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stage of tijdelijk werk ?
Dan moet je eens een nierbroodje gaan halen bij de Automatique ! Dan kun je ook dat standbeeld zien waar die moffen op eten (topics enzo)
Waren we eens lief voor elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen.. Maar tot zover KLB FB [SC]...
Jaja, is al weg...quote:Op zondag 29 april 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
Grote maffiabaas krijgt een lintje
doodwensing
aangezien de user mij vorige keer ook doodwenste is dit niet een grapje
quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef tralalala het volgende:
Ik was zo in Bennekomaltijd wel gezellig, was er aan het begin van het dorp zo'n Gothic achtig
schreeuw bandje , dus die kerel zegt "allemaal mee doen!."
Gaan al die gothics tegen elkaar op rijden![]()
Snappen jullie het?![]()
![]()
![]()
![]()
:'(
Ik ook niet
!!!! Dom gezicht
Mja, beetje veel smiley's maar de klacht was wel serieus!quote:
ALWEER over gothic's. En dat doen we gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, beetje veel smiley's maar de klacht was wel serieus!
Waar slaat het op dat ze allemaal op elkaar gaan zitten rijden, zie er de humor niet van in![]()
Ja dankje voor het meldenquote:
Ja dat was een foutje van mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef woutabest het volgende:
BANANEN die niet open WILLEN
waarom wordt dit topic enkel maar gekickt voor een slotje? Nu staattie weer in m'n MyAt
oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje van mij.
Hij was door iemand gekicked maar ik dacht dat het een oud topic was.
Ik delete de laatste post (dan zakt 'ie weer terug), maar toen bleek dat 'ie nog in de laatste zoveel stond en dus niet wegzakte. Toen heb ik 'm maar op slot gegooid... als ik toch bezig was..
Ja, ooit wel jaquote:Ach.. hij is zo weer uit je AT hoor
quote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben geen mod meer idd, maar KLB heeft al heel lang geen goede moderators meer. Sommige doen zelfs mee, staat me voor. En hoewel ik een keer een note heb gehad voor een dergelijke opmerking, was dat nogal incidenteel. En tegenwoordig gebeurt het helemaal niet meer.
Nee Sandstorm ik stap niet opquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]Tsja. Moeten ze ook maar Mods nemen die van natura al veel in KLB kwamen he. Whehehehe
We hebben gewacht op Janetje, die kwam niet nou jammer danquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vroeger was je beter S-F
Jammer dat je onder de druk bezwijkt van een aantal verzuurde ex-mods die het om de een of andere reden NOOIT gered hebben. Ga vooral zo door joh.
Nee. Je hebt onder druk gehandeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben gewacht op Janetje, die kwam niet nou jammer danNormaal was je topic al veel eerder dicht gegaan
![]()
Dat moet iets eerder zijn geweest dan... kan dat ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:![]()
Ja, ik was in roermond.. ik liep rond half zes van mijn werk naar het station. Met knetterharde muziek op.. vandaar..
Ligt eraan waar het was en hoe laat precies.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat moet iets eerder zijn geweest dan... kan dat ?
Maar goed![]()
![]()
![]()
Zie je wel dat het geen onzin was stelletje gluurderikken en zanikerts daarachter![]()
Statler & Waldorfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Je hebt onder druk gehandeld.
En anders had je nadat je MIJN topic gesloten had nog wel 15 topics dichtgeknald over lintwormen, opgedroogd sperma etc. die ook NIET echt lijken.
Maarja. Doe gewoon normaal je werk en laat je niet op je nek zitten door die verzuurde graftakken die het nooit voor elkaar hebben gekregen.
[afbeelding]
Neuj prima topic verderquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef SpeedyRich het volgende:
Hey hoer!
TS lijkt niet serieus mischien naar onz
Het valt mij zelfs opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef PeZu het volgende:
beetje overtrokken hoor bio
mijn_! gebruik ik gewoon altijd
tis maar waar je over kan vallen
Auw le0quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het valt mij zelfs op
Het is irritant men![]()
Het hoort in ONZ![]()
het hoort bij mijn manier van posten en reagerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het valt mij zelfs op
Het is irritant men![]()
Het hoort in ONZ![]()
ga jij aub weg, ver weg lamme rukeendquote:
Naja, zolang users er niet op reageren vind ik het best. Bij overmatig gebruik ga ik je bitchslappenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het hoort bij mijn manier van posten en reageren
en tuurlijk valt het o!p ik gebruik hem nogal redelijk vaak
je bent echt de eerste die erover valt in al die tijd
ik zie ook echt mega vaakdus wrom zou ik mijn
_! niet kunnen blijven gebruiken?
het hoort nu eenmaal bij mij bioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zolang users er niet op reageren vind ik het best. Bij overmatig gebruik ga ik je bitchslappen![]()
Nou, geweldige klacht weer. Maar misschien dat mijn collegae er wel anders over denken. Je zult dus even moeten afwachten. Ik gooi het in iedergeval niet meer open, dit soort topics open je in het vervolg maar in ONZ ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waerde collegae,
Waarom heeft The_Terminator dit topique: Mijn schoonmaakster, wat doe je?? gesloten? Ik deponeer terecht een klacht en meneer denkt dat ik onzinnig bezig ben.
Je reinste vorm van nazisme.
Na deze onzinnige opmerking van jouw zijde zal ik alles op alles zetten om KLB saai te maken. U wordt bedankt.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben het met je eens The_Terminator!
Alberto_Vermicelli mag voortaan wel eens een topic openen zonder die onzinnige toon.
Dat kan gewoon in ONZ hoor dirktatorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Na deze onzinnige opmerking van jouw zijde zal ik alles op alles zetten om KLB saai te maken. U wordt bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |