en ik maar denken waarom mij dat zo bekend voorkomtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef SilverBullet het volgende:
8710400
Alle AH producten beginnen er mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik maar denken waarom mij dat zo bekend voorkomt
is 't het begin van de meeste codes
Makeup. Het beginnetje.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Ducaat Narcissen zijn 8710400787877dat weet ik, omdat de code niet wilde scannen en ik elke keer dat in moest typen...
groente-stickers (van de weegschaal) beginnen trouwens altijd met 26
@ Renesite: waar is die van?
Nee, die beginnen vaak met 23 dacht ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
En met 87 beginnen alle Nederlandse producten.
(gewogen producten weet ik niet of dat ook zo is)
-edit- je bedoelt de gewogen dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nee, die beginnen vaak met 23 dacht ik.
Onze vm is op t geniale idee gekomen om heel veel 15jarige aan te nemen 1-2maanden terug, maar omdat houdbaar na 1900 gevuld wordt, en vers overdag, zijn dus bijna alle vullers van vers zaterdag onervaren 15jarigenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:49 schreef -Sum- het volgende:
morgen 7.30 tot 16.00 op brood! eerste x doordeweeks op brood, een keertje met wat meer geroutineerde mensen werken![]()
de mensen die op zaterdag werken zijn best wel chaotisch heb ik het idee![]()
Wij zijn juist een winkel met oudere mensen. 15 jarige zijn er alleen om schoon te maken. De meiden die daar van overblijven worden cassiëres en de jongens houdbaar/versquote:Op woensdag 18 april 2007 20:51 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Onze vm is op t geniale idee gekomen om heel veel 15jarige aan te nemen 1-2maanden terug, maar omdat houdbaar na 1900 gevuld wordt, en vers overdag, zijn dus bijna alle vullers van vers zaterdag onervaren 15jarigen![]()
Het was doooodsaaiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef chatgek het volgende:
Een rustig avondje achter de rug. Jullie ook?
Het was best ff gezellig jah.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:56 schreef mausb het volgende:
Een mooi avondje, even verbouwen op het Savonin Lohmanplein in Den Haag. Morgen om 8 uur weer open, vanavond om 18.00 uur hadden ze nog voor 5 dagen werk. Samen met Kmaestro diepvries geknald de hele avond... Blrrrt ook nog eventjes geholpen. Ik wens ze veel sterkte vannacht/morgenochtend..
Ik blijf het zeggen: Een hoop mensen snappen het daar nietquote:Op donderdag 19 april 2007 01:56 schreef mausb het volgende:
Een mooi avondje, even verbouwen op het Savonin Lohmanplein in Den Haag. Morgen om 8 uur weer open, vanavond om 18.00 uur hadden ze nog voor 5 dagen werk. Samen met Kmaestro diepvries geknald de hele avond... Blrrrt ook nog eventjes geholpen. Ik wens ze veel sterkte vannacht/morgenochtend..
Ik vorige periode 62 uur terwijl ik een 24 uur contract hebquote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef kmaestro het volgende:
Deze periode 108 uur terwijl ik een 48 uur contract heb
bedoel je niet onmeunig?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:05 schreef Renesite het volgende:
onmundig
wij hebben volgende week dinsdagavond van 19.00 tot 21.00 een nieuw event binnen AH, volgens mij chef krijgen hun dinsdagmorgen/middag pas te horen wat het nou precies is... aansluitend gaan we BBQ-enquote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef Brammie1 het volgende:
en het C1000 topic is al bij de 2de pagina van het 1ste topic
vanavond personeelsavond (allemaal geheim, m'n SM wil niks loslaten). Moet ik wel voor uit Nijmegen komen en morgen weer om 07:15 de trein terug
Misschien gaan julloie het nieuwe Ah biefstukje op eten en gaan jullie kijken of hij ook op de bbq lekker is ?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben volgende week dinsdagavond van 19.00 tot 21.00 een nieuw event binnen AH, volgens mij chef krijgen hun dinsdagmorgen/middag pas te horen wat het nou precies is... aansluitend gaan we BBQ-en
nope, het event staat los van de BBQ, de BBQ is geregeld door mijn chef, maar dat event is iets nieuws, binnen heel AH, dus dat is iets andersquote:Op donderdag 19 april 2007 14:11 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Misschien gaan julloie het nieuwe Ah biefstukje op eten en gaan jullie kijken of hij ook op de bbq lekker is ?:P
Ow oke, ze hadden het net bij ons het rook heerlijk.... was wel jaloers...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, het event staat los van de BBQ, de BBQ is geregeld door mijn chef, maar dat event is iets nieuws, binnen heel AH, dus dat is iets anders
Reuzefijn inderdaad ... 14 containers in een krap magazijn als eerste instuwing op donderdag!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef Stammies het volgende:
Leuk actie met bier volgende week!!
Grolsch weer in de Bonus?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef Stammies het volgende:
Leuk actie met bier volgende week!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Volgende week Grolsch in de aanbieding ja!![]()
Ja, ik heb het kratje hier nog staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef SilverBullet het volgende:
Alweer grolsch? Net 4weken terug ofzo nog geweest.
Beschuit met muisjes gaan lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef SilverBullet het volgende:
Hoe is bij jullie de verkoop van dat oranje beschuit enzo geweest? Wij hebben uit dat display denk ik 5 producten verkocht.![]()
ik vind dat je geen angst moet hebben!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Reuzefijn inderdaad ... 14 containers in een krap magazijn als eerste instuwing op donderdag!
Ging zo hard bij ons he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef SilverBullet het volgende:
Hoe is bij jullie de verkoop van dat oranje beschuit enzo geweest? Wij hebben uit dat display denk ik 5 producten verkocht.![]()
De gratis beschuit is hier gewoon verkocht als normaal beschuit. Al dan niet met opzet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Ging zo hard bij ons he.Allemaal kinders die naar de gratisssssj beschuit vroegen (en dan toch de muisjes erbij moeten kopen
).
Doe t dan ook niet met een dweil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vandaag begonnen om negen uur op soep/chips/blikgroenten en daarna internationaal gevuld. Vervolgens nieuwe vulpleogbegeleider die mij álle restanten van internationaal en snoep/koek/koffie heeft laten lopen. De hel.
Overigens liet ik halverwege de dag een potje maďs vallen. Enig idee hoe erg dat stinkt, hoe raar je word aangekeken door collega's en klanten en wat voor hel het is om dat op te ruimen met een dweil? Rotdag.
Máár de gezelligheid onder het houdbaartuig maakt het wel weer goed.
Waar dán mee? Ik mag niet aan die machine komen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Doe t dan ook niet met een dweil.
Dan ruimt een ander het maar op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Waar dán mee? Ik mag niet aan die machine komen.
Dat gebeurt bij ons. Degene die de schoonmaakmachine kan berijden ruimt het dan ook opquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:13 schreef TheeUndCandy het volgende:
Zou makkelijk zijn, he.
Dat is bij ons dan degenen die bij Bier en Fris staan, bij de ingang van het magazijn. Deze mensen doen ook de embalage machine. Dit zijn mensen die al wat langer bij de Appie werken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef TheeUndCandy het volgende:
Dat is een fijne regeling. Het is namelijk best moeilijk om je vulnorm nog te halen als je óók je halve pad moet dweilen. Eens de grote baas over vertellen hoe dat bij andere winkels gaat.
Wij hebben er 2, maar die zijn niet altijd aanwezig. (part-time doen ze dat) En houdbaar maakt de vloer 's avonds altijd schoon, en kassa doet t 's ochtends rond de kassa's. Dus veel mensen weten er mee om te gaan, is best handig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:43 schreef TheeUndCandy het volgende:
Wij hebben zelfs een kwaliteitsmedewerker die áltijd aanwezig is en die alleen maar de hele dag schoonmaakt eigenlijk. Maar die was ergens anders mee bezig. Afijn, ik weet dat het anders kan, mijn baas aankomende zaterdag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |