Beschuit met muisjes gaan lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef SilverBullet het volgende:
Hoe is bij jullie de verkoop van dat oranje beschuit enzo geweest? Wij hebben uit dat display denk ik 5 producten verkocht.![]()
ik vind dat je geen angst moet hebben!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Reuzefijn inderdaad ... 14 containers in een krap magazijn als eerste instuwing op donderdag!
Ging zo hard bij ons he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef SilverBullet het volgende:
Hoe is bij jullie de verkoop van dat oranje beschuit enzo geweest? Wij hebben uit dat display denk ik 5 producten verkocht.![]()
De gratis beschuit is hier gewoon verkocht als normaal beschuit. Al dan niet met opzet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Ging zo hard bij ons he.Allemaal kinders die naar de gratisssssj beschuit vroegen (en dan toch de muisjes erbij moeten kopen
).
Doe t dan ook niet met een dweil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vandaag begonnen om negen uur op soep/chips/blikgroenten en daarna internationaal gevuld. Vervolgens nieuwe vulpleogbegeleider die mij álle restanten van internationaal en snoep/koek/koffie heeft laten lopen. De hel.
Overigens liet ik halverwege de dag een potje maïs vallen. Enig idee hoe erg dat stinkt, hoe raar je word aangekeken door collega's en klanten en wat voor hel het is om dat op te ruimen met een dweil? Rotdag.
Máár de gezelligheid onder het houdbaartuig maakt het wel weer goed.
Waar dán mee? Ik mag niet aan die machine komen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Doe t dan ook niet met een dweil.
Dan ruimt een ander het maar op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Waar dán mee? Ik mag niet aan die machine komen.
Dat gebeurt bij ons. Degene die de schoonmaakmachine kan berijden ruimt het dan ook opquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:13 schreef TheeUndCandy het volgende:
Zou makkelijk zijn, he.
Dat is bij ons dan degenen die bij Bier en Fris staan, bij de ingang van het magazijn. Deze mensen doen ook de embalage machine. Dit zijn mensen die al wat langer bij de Appie werken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef TheeUndCandy het volgende:
Dat is een fijne regeling. Het is namelijk best moeilijk om je vulnorm nog te halen als je óók je halve pad moet dweilen. Eens de grote baas over vertellen hoe dat bij andere winkels gaat.
Wij hebben er 2, maar die zijn niet altijd aanwezig. (part-time doen ze dat) En houdbaar maakt de vloer 's avonds altijd schoon, en kassa doet t 's ochtends rond de kassa's. Dus veel mensen weten er mee om te gaan, is best handig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:43 schreef TheeUndCandy het volgende:
Wij hebben zelfs een kwaliteitsmedewerker die áltijd aanwezig is en die alleen maar de hele dag schoonmaakt eigenlijk. Maar die was ergens anders mee bezig. Afijn, ik weet dat het anders kan, mijn baas aankomende zaterdag ook.
ik dacht dat de prijs iets van 3,65 of 3,85 wasquote:Op zondag 22 april 2007 11:43 schreef Webgangster het volgende:
Gisteren alle rolcontainers, dolly's, rolly's, melkrics, minitainers, pads geteld, de vooraad is soms wel met 7000 naar beneden moeten gaan. Weg 7000 x 3,16 (of wat de prijs ook was van 1 fust)
Omdat onze voorraad niet klopt sinds week 2 gaan we 2 maanden later er iets aan doen...
die uren voor die 34 mensen moeten toch ergens vandaan komen?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag 10-21, eerst zuivel, daarna deli en daarna ZB promotie/bancarella's. Wat een kutwerk met die bancarella'sal die zuivel/fruitshots eruit en in het vak/op restant.
Donderdag werd bij ons bekend gemaakt dat onze eigenaar (Ten Have, ik werk in een franchisefiliaal) de lokale Super de Boer overneemt. Die winkel moet sluiten over 2 weken, waarna al het personeel van die winkel naar ons komt (34 man). Het is dan ook de bedoeling dat we het grootste deel van de omzet van die winkel ook meenemen. De komende 2 weken worden er dan ook actie's gehouden in de Super (gratis producten en waardebonnen voor bij AH) om de klanten naar onze winkel te lokken. Alleen is iedereen nu natuurlijk bang dat 'ie zijn/haar uren kwijtraakt aan de nieuwe mensen, maar de chef zegt dat dat niet zo zal zijn...
Vreemde gang van zaken allemaal
Maak je geen zorgen dat komt helemaal goed, Ik zag het bericht gisteren staan (Westervoort 8705 ook Ten Have) en wij hebben het een aantal jaar geleden gehad met de overname van een EDAH. een deel van het Vast personeel zal worden verspreid (op korte of langere termijn) over een van de andere 11 filialen, daarnaast zijn de personeelskosten van dat filiaal bij een omzetgroei van 30.000 al gedekt en dat zou je moeten kunnen pakken, te meer omdat Ten Have bedongen heeft dat er geen andere super in kan komen, als er naast een Jumbo ook nog een DIRK zou komen of zo in Winterswijk dan heb je veel meer problemen met je urenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:13 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag 10-21, eerst zuivel, daarna deli en daarna ZB promotie/bancarella's. Wat een kutwerk met die bancarella'sal die zuivel/fruitshots eruit en in het vak/op restant.
Donderdag werd bij ons bekend gemaakt dat onze eigenaar (Ten Have, ik werk in een franchisefiliaal) de lokale Super de Boer overneemt. Die winkel moet sluiten over 2 weken, waarna al het personeel van die winkel naar ons komt (34 man). Het is dan ook de bedoeling dat we het grootste deel van de omzet van die winkel ook meenemen. De komende 2 weken worden er dan ook actie's gehouden in de Super (gratis producten en waardebonnen voor bij AH) om de klanten naar onze winkel te lokken. Alleen is iedereen nu natuurlijk bang dat 'ie zijn/haar uren kwijtraakt aan de nieuwe mensen, maar de chef zegt dat dat niet zo zal zijn...
Vreemde gang van zaken allemaal
Als er nog een supermarkt bij zou komen zou het idd slecht zijn voor m'n uren. Ik geloof dat Winterswijk de grootste supermarktendichtheid per inwoner heeft van heel Nederland (maar we hebben nu al de Super weg geconcureerd, de Edah zal 't ook niet meer lang volhouden en de Jumbo draait volgens mij nog steeds verlies sinds de opening daarvan)quote:Op zondag 22 april 2007 15:52 schreef lenin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen dat komt helemaal goed, Ik zag het bericht gisteren staan (Westervoort 8705 ook Ten Have) en wij hebben het een aantal jaar geleden gehad met de overname van een EDAH. een deel van het Vast personeel zal worden verspreid (op korte of langere termijn) over een van de andere 11 filialen, daarnaast zijn de personeelskosten van dat filiaal bij een omzetgroei van 30.000 al gedekt en dat zou je moeten kunnen pakken, te meer omdat Ten Have bedongen heeft dat er geen andere super in kan komen, als er naast een Jumbo ook nog een DIRK zou komen of zo in Winterswijk dan heb je veel meer problemen met je uren
Het komt goed!
Purmerend heeft 1 over 78.000 inwoners.quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef highway101 het volgende:
Groningen heeft 15 AH's over 180.000 inwoners. Dat zijn 12.000 inwoners per AH.
Zwolle heeft 4 AH's over 115.000 inwoners. Dat zijn 28.750 inwoners per AH.
Amsterdam heeft 66 AH's over 743.000 inwoners. Dat zijn 11.258 inwoners per AH.
Word wel goed uitbetaald danquote:Op maandag 23 april 2007 07:58 schreef Casual-T het volgende:
Mijn vriendin werkt bij Bas vd Heijden (sorry, kan d'r ook niks aan doen), en die moest zaterdag tot 8 werken (kassa), maar ze was om 9 uur nog niet thuis, en ik zou voor d'r koken, dus ben er maar even heengegaan (is om de hoek).
Wat een takkenzooitje daar zeg!![]()
Dat gut loopt daar heel de dag met dozen kriskas de winkel rond, en dan zijn ze gemiddeld (schijnt het) om een uur of half 2 nog bezig.... ik kwam om een uur of 9 (winkel gaat 8 uur dicht) aanlopen, stonden er nog karren met vulling buiten, die waren niet eens naar binnen gereden...![]()
En die van de kassa moesten nog schoonmaken en alles...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |