Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Terroristen?quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef Haijo het volgende:
TVP
ik dnek dat ik deze week tijdens het trainen een mooie droge knal hoor en vervolgens mijn pols scheef zie hangen...
Van het interne zweetquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Celt het volgende:
ik train met dit weer juist een stuk lekkerder, spieren en pezen lijken op een bepaalde manier soepeler.
geen id hoe dat komt...
Wat is dat nou J. Lopen we te mieten?? Doortrainen jij!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef Mr.J het volgende:
Voor het eerst sinds 2,5 jaar een rustweek.
Tevens even een weekje los van 3x per dag rijst/kip maaltijden. Eet nu wat lekkere broodjes mee in de kantine. Wel allemaal gezond verder en hou mijn eiwitinname hoog (min. 2gr kg/lichaamsgewicht).
Ga liever trainen, maar dit is @ the moment het verstandigste. Even volledige rust en dan over een weekje er optimaal van profiteren.quote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat is dat nou J. Lopen we te mieten?? Doortrainen jij!!![]()
Wat pijntjes her en der, niets ernstigs.quote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Blessure?
Normaal wo, za en zo.quote:Op maandag 16 april 2007 18:56 schreef Haijo het volgende:
Je hebt wel rustdagen toch?
Ga een de kroeg in om je opgebouwde fysiek aan vrouwmensen te laten zien. Dat is ook leuk op zijn tijd.quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ga liever trainen, maar dit is @ the moment het verstandigste. Even volledige rust en dan over een weekje er optimaal van profiteren.
Ga me nog vervelen komende dagen.
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.quote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Skazminko het volgende:
Ga een de kroeg in om je opgebouwde fysiek aan vrouwmensen te laten zien. Dat is ook leuk op zijn tijd.![]()
Desalniettemin zal ik het ook weer niet nalaten er gebruik van te maken mocht er voordeel mee te behalen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.
Maar zeg je dat omdat je het meent, of omdat je weet dat de dames je (beoogde) fysiek te groot vinden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik moet het eens aan mn vriendin vragen. Ik heb een lange volle, ik vind een kortere met piek mooier staan.
ja dat weet ik wel, maar is het een lange volle biceps dat in is of een korte met een grote piek... Ik ga allesinds mn brachialis meer trainen, zien wat dat geeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef Adelante het volgende:
Dames vallen massaal voor strakke buikspieren (43%) gevolgd door biceps (17%), dus als je indruk wilt maken...
awww zeeeer goed gedaan Bertje, maar je weet dat je pas echt man wordt bij 105kg... Dus TRAINEN WIJF!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...![]()
![]()
Dank, ik probeerde er nog een herhaling uit te persen maar mijn blijheid grensde aan hondsdolheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Calyptus het volgende:
[..]
awww zeeeer goed gedaan Bertje, maar je weet dat je pas echt man wordt bij 105kg... Dus TRAINEN WIJF!
Achossie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...![]()
![]()
Gefeliciteerd man, 100 kan een psychologisch kutgetal zijn :-)quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef BertV het volgende:
YEAH 16 april.... eindelijk gelukt, 100KG bankdrukken!
op naar de 200!
En ik vind dan weer dat enkel nuttige spieren belangrijk zijn. Extra spiermassa waar je geen krachtvoordeel uit haalt is waardeloos in mijn ogen. Als het dan nog een beetje symmetrisch is heb je perfectie in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Achossie.
Maar mooi resultaat hoor. Al kijk ik zelf bijna alleen maar naar fysieke ontwikkeling dan naar krachtstats.
Ik neig hier ook steeds meer naar. Soms zie je best grote gasten met gewichten in de weer dat je denkt vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
En ik vind dan weer dat enkel nuttige spieren belangrijk zijn. Extra spiermassa waar je geen krachtvoordeel uit haalt is waardeloos in mijn ogen. Als het dan nog een beetje symmetrisch is heb je perfectie in mijn ogen.
Ieder zijn prioriteiten natuurlijk, en wederzijds respect.
That's gay.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Achossie.
Maar mooi resultaat hoor. Al kijk ik zelf bijna alleen maar naar fysieke ontwikkeling dan naar krachtstats.
Omgekeerd ook natuurlijk, veel mensen schrikken als ik 2 38kg dumbells 5 keer kan licht cheatcurlen, met mijn toch matige biceps al vind ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik neig hier ook steeds meer naar. Soms zie je best grote gasten met gewichten in de weer dat je denkt van(zo licht dus).
For The Win ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef Haijo het volgende:
Wat betekent FTW?! Ik kan er maar niet op komen...
Ieder zijn ding.quote:
BB wedstrijden zijn ook gayquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik ga liever voor een goed ontwikkelde rug met dikte, wijdte en symetrie om zodoende een goede jury beoordeling te krijgen dan dat ik voor een 250kg dl ga trainen.
j/k, ik vergelijk mezelf ook constant met iedereen die kleiner is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik ga liever voor een goed ontwikkelde rug met dikte, wijdte en symetrie om zodoende een goede jury beoordeling te krijgen dan dat ik voor een 250kg dl ga trainen.
Ook zo'n algemeen bullshit feitje, mijn vriendin vind die zogenaamde gespierde beachboys echt niks en vind het gewoon mooi als je groot gespierd bent. Ik vind zo'n beachboy met 0% kracht en wel buikspieren ook geen gezicht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef Adelante het volgende:
Dames vallen massaal voor strakke buikspieren (43%) gevolgd door biceps (17%), dus als je indruk wilt maken...
Je kan jezelf nooit vergelijken met iemand anders, je ziet jezelf altijd een stuk kleiner dan je in werkelijkheid bent!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Haijo het volgende:
[..]
j/k, ik vergelijk mezelf ook constant met iedereen die kleiner is.
Dit is inderdaad echt vaag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan jezelf nooit vergelijken met iemand anders, je ziet jezelf altijd een stuk kleiner dan je in werkelijkheid bent!
15 jarige breezerchicksquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook zo'n algemeen bullshit feitje, mijn vriendin vind die zogenaamde gespierde beachboys echt niks en vind het gewoon mooi als je groot gespierd bent. Ik vind zo'n beachboy met 0% kracht en wel buikspieren ook geen gezicht.
Die 15 jarige breezerchickies die vallen op die beachboy look ja.
Ik zag gisteren ook echt een ENORME beer lopen, niet normaal, maar hij drukt minder dan mij met bankdrukken en een stuk minder met shoulderpress. Ik beetje met hem kletsen en dat ie zo enorm is, zegt ie tegen mij: "Maar jij bent groter dan mij hoor"quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt vaag.
Ik voel me af en toe "not worthy" als ik daar voor de spiegel met dumbbells sta.
M'n trainingsmaatje lijkt gigantisch, terwijl we even zwaar zijn met hetzelfde vetpercentage. (hij is zelfs nog een paar cm langer)
Mgoed, hij had misschien ook last van hetzelfde probleem...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
"Maar jij bent groter dan mij hoor"
Ja dus echt ff niet he![]()
![]()
Daarom ben ik selectief in het vergelijken met mensen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan jezelf nooit vergelijken met iemand anders, je ziet jezelf altijd een stuk kleiner dan je in werkelijkheid bent!
Squaten is zeer zeker de basis voor je bovenbenen. Maar leg extension, hamstring curls, lunges (uitstappen) en evenuteel stiff leg dl's zijn zeer goede aanvullingen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
Ja, doe ik wel, maar niet structureel. Ik hou meer van rowen. Is ook prima voor de rug hoop ik?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.
Mijn quadtraining bestaat ook voornamelijk uit squaten. Lijkt me wel de beste oefening.
Na 1 maand? Ik heb nog altijd het idee dat mijn squat en deadlift verre van perfect zijn :-Dquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:
Denk het niet, squats gebruiken ook meer balansspieren e.d.
Hoezo? Bang voor je knieeen?
Ben ik trouwens de enige die bepaalde oefeningen pas goed kan na een maand oid? Mijn squats in het begin waren echt wankel, en nu kan ik veel beter mijn beenspieren aanspannen en effectiever trainen....
Dat leg press apparaat is alleen een stuk makkelijker. Bij squats moet ik die gewichten weer opruimen naderhand. In dat opzicht ben ik vrij lui.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:
Denk het niet, squats gebruiken ook meer balansspieren e.d.
Hoezo? Bang voor je knieeen?
biceps boeit nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:07 schreef Calyptus het volgende:
Maar zeg je dat omdat je het meent, of omdat je weet dat de dames je (beoogde) fysiek te groot vinden?![]()
Ik train toch mede voor de damesAltijd leuk als je zoon compliment krijgt. Noem me maar een gay beachboy, veel bbers trainen voor venten te imponeren. Dat vind ik een pak gayer...
Ik vraag me af of dames meer houden van een bicepspiek of van een langere volle biceps... Ik moet het eens aan mn vriendin vragen. Ik heb een lange volle, ik vind een kortere met piek mooier staan.
Mijn BBB-training gaat voort, morgen biceps en 1 arm pull-ups(met 70kg ondergewicht, wat zijn die toch fucking zwaar)
i'm (almost) your manquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
biceps boeit niet
Bolle billen, brede schouders en van die lijnen bij je lies![]()
Dat zijn de dingen die leuk zijn om naar te kijken
dat is idd enorm weinigquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
i'm (almost) your man
al zijn die lijnen van mijn lies wel een beetje vervaagd sinds ik enkele kilo's zwaarder ben geworden
pompiedompiedomquote:
Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Skazminko het volgende:
Dat is wel wat meer dan ik ja.
Ik doe meestal iets van 8 setjes squat.
en dan nog 4 setjes calf raise.
Im mijn gym staat nog wel zo'n leg curl, als ik daar nou ook nog een paar setjes op doe, pak ik dan mijn benen volledig?
Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?
Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee![]()
Wacht, toch wel, doe zowel front full squats als parallel wide stance squats als olympic squats. En dumbbell swings voor de hamstrings.
Ik ga het niet precies bijhouden. Met voeding neem ik het niet al te nauw, als het maar veel en schoon is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef j0rrit het volgende:
Zo, net weer lekker wezen trainen.
Hoeveel van jullie houden daadwerkelijk rekening met wat je eet? En na hoeveel tijd na het begin, begon je met aangepaste voeding?
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.![]()
Oh ja, je hebt gelijk, ik was even in de war.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:
[afbeelding]
Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
Ik vind haar een dom hoofd hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:29 schreef Adelante het volgende:
doe mij michelle berger maar
[afbeelding]
Het hoort er allemaal bij. En het valt nog wel mee, bedenk dat de grote jongens 7 keer op een dag echte maaltijden eten.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef taxibabe het volgende:
pff . .en tis weer tijd om macaroni te maken. Het wordt best wel irritant al dat eten, het is zo'n beetje een dagtaak geworden.
De hele dag draait om eten. En ik merk gewoon dat ik moet eten, ik krijg echt om de 2 uur weer honger.
En dan heb ik het nog niet eens over de kosten, ik ben de laatste maanden een vermogen kwijt aan al dat eten.
De macaroni die ik als avondeten maak (met sausje enzo) maak ik idd voor meerdere dagen, maar de 'lunch' macaroni is gewoon kale macaroni met kaas. Dat is niet zo lekker als je dat voor meer dagen maakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:37 schreef BertV het volgende:
macaroni kun je voor een week maken eh!
Kosten vallen eigenlijk wel mee, maar ik kan niet in je portemonnee kijken.
Per week wat liters melk, twee broden, wat pakjes kipfiles, doosje eieren, paar bakken kwark. Een drinker of roker is meer kwijt.
Met trainen gaat het goed, al had ik 2 dagen behoorlijk last van mn armen, iets teveel gedaan denk ik. 1 dag kon ik niet trainen en toen heb ik alle oefeningen in 1 keer gedaan dit weekend.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij. En het valt nog wel mee, bedenk dat de grote jongens 7 keer op een dag echte maaltijden eten.
Maar het gaat verder allemaal goed met trainen en het gewicht?
Voor mij vanavond rug en traps. Het gaat echt klote worden. Mijn hele onderrug zit vast en doet pijn. Sla het deadliften maar even over denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:09 schreef DubzOne het volgende:
Heb de laatste 3 weken weer eens aardig last van mijn linker pols tijdens het trainen. Zou het helpen om die voor het trainen flink in te tapen?!
Ja soms is het best apart, ene keer heb je een halve kar voor 20 euro, en andere keer kwart kar voor 30 euro.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De macaroni die ik als avondeten maak (met sausje enzo) maak ik idd voor meerdere dagen, maar de 'lunch' macaroni is gewoon kale macaroni met kaas. Dat is niet zo lekker als je dat voor meer dagen maakt.
Doordat ik door mijn slechte rug alleen parttime kan werken zit ik qua inkomen op bijstandsniveau (alleenstaande). Dit is dus ook waarom ik niet naar de sportschool kan.
En kipfilet is niet het goedkoopste belegAl met al ben ik de laatste maanden bijna het dubbele kwijt omdat ik en meer moet halen en meer verschillende dingen.
Ik heb het er wel voor over hoor, want ik moet ook gewoon echt aankomen.
Dat is, dacht ik, 1,30 per 100 gram ofzo. Lekker (betaalbaar). Aldi is sowieso goed voor goedkoop bulkfood maar dat is wel algemene bekend. Behalve de kwark dan, die heeft echt een raar kaas smaakje ofzo. Yuk. Die van de appie bevat dan mss 20 gram minder eiwit maar smaakt tenminste wat puurderer.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
Mijn pols speelt weer opEn mijn schouder heb ik vannacht verkeerd op geslapen ofzo want die is ook weer helemaal tosti
Maar vanmiddag / vanavond weer borst + schouders + triceps trainen. Hopelijk vandaag weer terug op mijn oude niveau![]()
En mijn ma haalt altijd kalkoenfilet bij de aldi geloof ik, zal wel niet zo duur zijn daar ik bijna 2 pakjes op een dag kan opeten zonder problemen.
Ik geloof dat de kipfilet bij de appie 1,60 is ofzo. T heeft voor mij geen zin om dat bij de aldi te gaan halen want die zit 12 kilometer verderop, dus dat verknal ik dan wel weer aan benzine.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat is, dacht ik, 1,30 per 100 gram ofzo. Lekker (betaalbaar). Aldi is sowieso goed voor goedkoop bulkfood maar dat is wel algemene bekend. Behalve de kwark dan, die heeft echt een raar kaas smaakje ofzo. Yuk. Die van de appie bevat dan mss 20 gram minder eiwit maar smaakt tenminste wat puurderer.
Ik ga vanavond wel met een bandage om trainen, benchpress heb ik vaker last gekregen van me pols. Maar vaak zijn het maar lapmiddeltjes, het gaat vanzelf wel weer overquote:
Ja, de beweging moet uit de heup komen, dwz heupextensie zonder cheat (behalve de snelheid als cheater), anders heb je er niks aan (wat betreft hamstringtraining). En hoger dan schouderhoogte is niet nodig als posterior chain training.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:10 schreef no-look het volgende:
Led:
zijn er pointers waarop je moet letten bij die swings of is het gewoon een zo zwaar mogelijke halter zo hoog mogelijk zwiepen?
is dit een goeie uitvoering?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:
[afbeelding]
Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
Je hebt wel gelijk als ik ga na rekenen zit ik aan de 32,- per maand, alleen al aan kipfilet!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kipfilet bij de appie 1,60 is ofzo.
Hij zakt teveel door zijn knieën en tot borsthoogte is voldoende. Dus kan ermee door, maar eigenlijk is het een halve squat met een front raise.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
is dit een goeie uitvoering?
[afbeelding]
Je hebt van die polsbanden, die je pols ondersteunen. Dat zou wel eens kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef DubzOne het volgende:
Ham is ook mager zat hoor. Kipfilet is niet echt een must voor jou.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De macaroni die ik als avondeten maak (met sausje enzo) maak ik idd voor meerdere dagen, maar de 'lunch' macaroni is gewoon kale macaroni met kaas. Dat is niet zo lekker als je dat voor meer dagen maakt.
Doordat ik door mijn slechte rug alleen parttime kan werken zit ik qua inkomen op bijstandsniveau (alleenstaande). Dit is dus ook waarom ik niet naar de sportschool kan.
En kipfilet is niet het goedkoopste belegAl met al ben ik de laatste maanden bijna het dubbele kwijt omdat ik en meer moet halen en meer verschillende dingen.
Ik heb het er wel voor over hoor, want ik moet ook gewoon echt aankomen.
Eerst een diepvries(je).quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Frautie het volgende:
Dus als je iemand kent met een pas voor de groothandel, sweettalken![]()
Geen specifieke oefening; het is simpelweg gevolg van (te) snel uitzettende spiermassa waardoor de onderhuid scheurt. Gebied waar jij het over hebt is de teres major, meeste gebruikt bij oefeningen als wide grip lat pulls downs.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:58 schreef LGOPEN het volgende:
Lees al een tijdje mee, maar wil toch een keer wat vragen. Het is eerder voorbijgekomen, een paar topics geleden, de strepen die je kunt krijgen na het trainen (van die zwangerschaps strepen die niet meer weggaan). Ik sport elke dag, om de dag hardlopen en om de dag krachttrainen, maar ga naar mijn gevoel niet te ver qua inspanning. Toch heb ik van die strepen gekregen in mijn oksel (aan de voorkant). Het is precies tussen borst en arm in en je ziet het niet als ik mijn arm naast mijn lichaam houdt (wel als ik hem omhoog houdt). Nu wil ik deze strepen graag voorkomen; welke oefening is hier verantwoordelijk voor? De borst of schouder? Of specifiek bv bankdrukken? Ik weet dat ze niet weggaan, maar kun je er iets opsmeren waardoor ze eerder witter worden ipv paars/rood?
quote:
Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef LGOPEN het volgende:
Blijf het wel raar vinden. Zo breed ben ik niet geworden en ik ben ook al een tijd lang bezig. Kan me voorstellen dat als je superhard traint in een korte tijd dat het fout gaat. Vind het bijna een reden om te stoppen, want het ziet er echt te lelijk uit (ook al zie je het alleen als je de arm omhooghoudt).
Ik ga morgen even voor de eerste keer de 140 opetenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Calyptus het volgende:
ik heb nog nooit striemen gehad, maar ik ben dan ook traag (maar steady) gegroeid en heb een vettige huid...
Nooit geweten dat ik daar voordeel aan kan halen![]()
Zaterdag nog eens maxen met het benchen, ik ben benieuwd, dan zal ik bijna 2 weken geen bench meer gedaan hebben maar wel veel op borstisolatie getraind hebben.
Ja ja... smoesjes...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
ik heb ze onder m'n reet ergens geloof ik. M'n vriendin zei er wat van maar ik heb ze dus nog nooit gezien.
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebben![]()
![]()
"Intrinsieke meets extrinsiek"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
nee dat was m'n advies voor videopacquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Haijo het volgende:
pushups!
(of zijn we niet random oefeningen aan het schreeuwen?)
Boeiend wat chicks vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
Je bent bang dat een chick je niet leuk vind door je mini-littekens?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
Boeiend wat chicks vinden
Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
Stoere mannen deadliften met hun tanden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
Boeiend wat chicks vinden
Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:
[..]
. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...
Ik vind het alleen belangrijk hoe ik er uitzie, train toch fuckin' voor mezelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:
[..]
stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.
Het moet er een beetje deftig uitzien. En daarom niet perzikachtig. Deftig, jeweet , zoals je ook deftig gespierd kan zijn. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...
Het boeit me meer wat de wijfjes denken dan wat een paar omhooggevallen wannab's denken.
wow, ff frustratie![]()
"Ik wil niet zoals jou worden hoor". Nee dat lukt je ook nooit met geen inzet lul.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hoelang train je al Videopac? Vind 't er best goed uitzien. Valt me wel op dat je best droog staat
yep, als die laag genoeg is dat de spieren goede definitie hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef taxibabe het volgende:
Ik zie regelmatig de term 'droog staan' langskomen, bedoelen jullie daarmee het vetpercentage?
Zo ja, wat is dan een gezond/normaal vetpercentage voor een vrouw?
nee, onder de 12 is erg laag, 14-15% is yummy. Hetzelfde dat bij mannen 7.5-9% het mooiste is(meningen verschillen natuurlijk) 25% is gewoon dik, dat red je niet zonder buikje, zwembandjes en cellulitis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Videopac het volgende:
14-15% is wel erg laag voor een vrouw.
Wat "normaal" is, is ook afhankelijk van je leeftijd. Hier vindt je een overzichtje.
nee, met 7% zou je een sixpack hebben die erdoor knalt, zelfs als vrouw. Zelfs anorexiapatienten halen dit nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:35 schreef taxibabe het volgende:
Dan zal die 7 % waarschijnlijk niet kloppen, zeker niet als de methode die gebruikt is nogal onbetrouwbaar is.
wat een vooroordelen zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
nee, onder de 12 is erg laag, 14-15% is yummy. Hetzelfde dat bij mannen 7.5-9% het mooiste is(meningen verschillen natuurlijk) 25% is gewoon dik, dat red je niet zonder buikje, zwembandjes en cellulitis.
Idd, Calyptus slaat hier de plank wel aardig mis aangezien 25% bij vrouwen gewoon "normaal" is. Daarbij zegt bij vrouwen het vet% nog veel minder dan bij mannen omdat het hoge vet% bij vrouwen voornamelijk vooroorzaakt wordt door meer interne vetreserves ipv onderhuidse vetlaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef DjMark het volgende:
[..]
wat een vooroordelen zeg.
En klopt ook van geen kant.
Ik ken dames die op een figure wedstrijd op 20% staan, en dus gewoon hun klasse winnen.
Vet% zegt helemaal niet zo heel veel. De spiegel is veel belangrijker dan zo'n getalletje.
zoals gezegd, sommige meiden zien er super uit bij 20% en sommige ogen vetter terwijl ze 16% hebben ofzo.
Zelfde geld trouwens ook voor mannen.
Ga dus gewoon op de spiegel af, en niet op zo'n getalletje.
Want dat getalletje vertekend vaak. Er worden vaak weegschalen/electronische meters gebruik. En die werken gewoon niet goed voor sporters.
En als er dan toch een huidplooi meting gedaan word, dan doet men het vaak verkeerd.
Nou die 5 kg minder liever niet .. haha. Mijn streven is om minimaal de 63 kilo (liever meer) te halen, ik heb nog 8 kilo te gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:00 schreef DjMark het volgende:
lijkt me een goed plan taxibabe.
En gewoon de spiegel gebruiken als maatstaaf, het gaat er uiteindelijk toch om hoe het eruit ziet.
En of je dan 5kg meer of minder weegt, of 10% meer of minder vet heeft maakt niks uit lijkt me...
Djeez hoe krijg je het weg 's morgens!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
@taxibabe, als je je zorgen maar over wat je aankomt (spier of vet) moet je gewoon de spiegel en je taille-meting gebruiken.
Zo, vandaag even goed ontbeten. 400gr gekookte aardappels met schil, biefstuk en 250gr spruiten. Had honger en nog een maaltijd over![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef Semargofni het volgende:
Verdelen jullie je maaltijden ook in C+E , C+V en E+V ? Ik wil er misschien mee gaan beginnen, mocht het zin hebben. Op andere sites lees je weer dat het onzin is omdat het lichaam te complex voor zoiets simpels is.
Ik ben volgens mij wel de omaquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef Videopac het volgende:
Thanks!
Even wat achtergrond info:
- ik ben bijna 36(volgens mij ben ik de opa van dit topic...)
- ik sport nu ruim 2 jaar, waarvan de laatste 9-12 maanden serieus KT; ik doe ook veel spinning en af en toe BodyPump
- daarvoor heb ik zo'n 15 jaar nauwelijks gesport (en daar baal ik nog vrijwel dagelijks van; hoe ver had ik wel niet kunnen zijn als het bb-licht eerder was gaan branden...)
- ik ben een ecto en was echt een magere spriet voordat ik ging trainen (geen foto van helaas)
- mijn doel is 100kg bij iets minder vet (ben nu 90kg), maar op zich ben ik nu al blij: ik ben echt 300x fitter en 3000x sterker dan toen ik 23 was (bv) en dat bevalt erg goed!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:03 schreef Calyptus het volgende:
yep, als die laag genoeg is dat de spieren goede definitie hebben.
Voor een vrouw vind ik 14-15% het beste. Dan is alles goed strak.
Geen probleem. Moest mezelf tegenhouden om niet nog 300gr aardappel weg te werkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Djeez hoe krijg je het weg 's morgens!
Ik heb al moeite met brood als ontbijt, vandaar dat ik ook yoghurt met brinta eet.
Daar wordt hard aan gewerkt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
..., maar d'r kan nog wel wat meer vlees bij
Precies! Naturel-tiet isquote:Met 14-15 % zit er naturel haast geen tiet meer aan![]()
Ik had met zo'n apparaat 36% en er begon een heel dik mannetje te flikkeren. Terwijl het toen tussen de 10 en 15 had moeten zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:35 schreef taxibabe het volgende:
Dan zal die 7 % waarschijnlijk niet kloppen, zeker niet als de methode die gebruikt is nogal onbetrouwbaar is.
No idea what you is talking about.quote:
Ik volg het nu al 3 jaar ofzo, vind het echt geweldig die techniek. Volgens mij bij de lichtste gewichtscatagorie, was er een jongen van 16 die echt super leuk meedeed. 16 Onvoorstelbaar gewoon.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef no-look het volgende:
Ik ben weer een weekje bezig met fatsoenlijk veel eten / melk drinken, met als resultaat enkele dikke puisten op m'n rug. *Gruwel*
gewichtheffen is trouwens bezig op eurosport, übervet.
En over vetpercentages: ik vind fysieken met wat vet erom juist coolZo'n powerlifter was eerst onderwerp van een artikel op t-nation. Die ging droog staan om te kijken hoe hij er uit zou zien. Maar ik vond hem juist stoer met wat spek erop
foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij wel de oma![]()
Ik vind je ook wel de bouw hebben van bijv. een wielrenner. Niks mis mee voor de rest, maar d'r kan nog wel wat meer vlees bij
Maar al met al, goed bezig![]()
[..]!
Denk dat je als 'normale' vrouw zijnde blij mag zijn als je rond de 20% zit. Maar de meesten zitten rond de 25%
Met 14-15 % zit er naturel haast geen tiet meer aan![]()
En ik ben erg blij met wat er nu zit
Heeft ie ook maar meteen de helft van zijn spieren ingeleverd ofzo? Is echt niks van hem over gebleven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
ik kreeg laatste keer bij m'n whey bestelling een foldertje van tight (zou je bodyfat extreem verlagen), maar dat model dat er in stond (steve shobert) moedigt niet echt aan
[afbeelding]
hij zou op een body fat percentage van 4% zitten
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het op die linker foto er toch een heel stuk beter uitzienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
ik kreeg laatste keer bij m'n whey bestelling een foldertje van tight (zou je bodyfat extreem verlagen), maar dat model dat er in stond (steve shobert) moedigt niet echt aan
[afbeelding]
Die rechter is een viezerik, echt goor vind ik dat. Hij heeft inderdaad bijna geen spiermassa meer over en ik zou voor geen goud met hem willen ruilen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het op die rechter foto er toch een heel stuk beter uitzien![]()
Ik ben ook niet zo'n fan dan die hard lage vetpercentages. Vind het menselijk lichaam over het algemeen toch beter uitzien bij zon 10%-15% vet dan lager.
ik bedoelde linkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die rechter is een viezerik, echt goor vind ik dat. Hij heeft inderdaad bijna geen spiermassa meer over en ik zou voor geen goud met hem willen ruilen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef ivosnivo het volgende:
foto?
Je insulinespiegel stijgt vooral als je simpele/snelle koolhydraten neemt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: Van wat ik heb gelezen beweren mensen dat als je voor het trainen koolhydraten tot je neemt dit leidt tot prestatie verlies en dufheid. Als je alleen vetten neemt voordat je gaat trainen word het glycogeen uit je spier gebruikt en niet uit de carbs die je net hebt genomen. Ook is het regel om koolhydraten en vetten niet bij elkaar te nemen omdat je insuline spiegel dan stijgt, je word eerder vadsig. Daarom zou het beter zijn om alles te splitsen...
dus voor een training veel brood eten kan slecht zijn voor de prestaties? Figures... ik had acht sneeën op voordat ik ging trainen vandaag en het was huilen met de pet opquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: Van wat ik heb gelezen beweren mensen dat als je voor het trainen koolhydraten tot je neemt dit leidt tot prestatie verlies en dufheid. Als je alleen vetten neemt voordat je gaat trainen word het glycogeen uit je spier gebruikt en niet uit de carbs die je net hebt genomen. Ook is het regel om koolhydraten en vetten niet bij elkaar te nemen omdat je insuline spiegel dan stijgt, je word eerder vadsig. Daarom zou het beter zijn om alles te splitsen...
Is er nog een fok-bodybuildtopic-bbq deze zomer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Videopac het volgende:
@ Semargofni: dat is mijn ervaring wel met spinnen bv (dufheid dan).
@ Frauti & Ivosnivo: ik vind jullie wel leuk als stel, geloof ik...
in het zuiden van nederland zie ik dat wel zitten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is er nog een fok-bodybuildtopic-bbq deze zomer?
![]()
Ehm, ik hou best wel van een grapje enzo.....maar ik ben errug blij met manvriendquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Videopac het volgende:
@ Semargofni: dat is mijn ervaring wel met spinnen bv (dufheid dan).
@ Frauti & Ivosnivo: ik vind jullie wel leuk als stel, geloof ik...
Vleeschquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
![]()
ow?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Idd, Calyptus slaat hier de plank wel aardig mis aangezien 25% bij vrouwen gewoon "normaal" is. Daarbij zegt bij vrouwen het vet% nog veel minder dan bij mannen omdat het hoge vet% bij vrouwen voornamelijk vooroorzaakt wordt door meer interne vetreserves ipv onderhuidse vetlaag.
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef Calyptus het volgende:
ow?
sinds wanneer kan ik de plank misslagen op een mening?
Als ik een goed strakke vrouw vraag hoeveel haar bf% is is het vrijwel altijd rond de 15%
Daarom, perfect voor mij. Fake tieten hebben er zovelen al tegenwoordig, zolang ze er maar goed uitzien.
en die interne vetreserves zijn hoeveel? 2-3% meer?
Qua kcal's is het niet echt veel. Maar als 't gewone kwark is, dan heb je iig weer wat bouwstoffen binnen om spiertjes aan te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:48 schreef taxibabe het volgende:
Owja, ik zat gisteren in de winkel nog ff bij de kwarken te kijken, je hebt ook van die portiebakjes kwark, ik geloof 250 gram.
Als ik daar elke dag 1 van meeneem naar mn werk naast de boterhammen (dus als extra), is dat dan een goede aanvulling?
2 woordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef Frautie het volgende:
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.
Dat een vrouw heupen en vrouwelijke rondingen moest hebben enzo.
En met bovenstaande spreek je jezelf imo tegen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
2 woorden
Monica Brand
Het perfecte vrouwenlichaam
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl vrouwen op 25% nog vol zwembandjes ed zitten. goed bf%, ja, mooi, NEE
Het "ideale" vet% van een jonge man is ook 15%. Maar op 15 zie je noppes abs en zwembandjes kunnen dan nog goed zichbaar zijn. Geef mij maar 7-10%
Niet wat betreft je mening, maar wat betreft je stelling over een "gewoon" BF. Dat is dus flink boven de 20%. Intern vet% is iets van 8%, dus aardig watquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ow?
sinds wanneer kan ik de plank misslagen op een mening?
Als ik een goed strakke vrouw vraag hoeveel haar bf% is is het vrijwel altijd rond de 15%
Daarom, perfect voor mij. Fake tieten hebben er zovelen al tegenwoordig, zolang ze er maar goed uitzien.
en die interne vetreserves zijn hoeveel? 2-3% meer?
Op het bakje staat:quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef Frautie het volgende:
[..]
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.
Dat een vrouw heupen en vrouwelijke rondingen moest hebben enzo.
En met bovenstaande spreek je jezelf imo tegen
[..]
Qua kcal's is het niet echt veel. Maar als 't gewone kwark is, dan heb je iig weer wat bouwstoffen binnen om spiertjes aan te zetten
Dus het kan iig geen kwaad
Waar heb ik een stelling gegeven over "gewoon" bf? Ik heb het altijd over "mooi" gehad ipv gewoon. 25% vind ik gewoon te vet, srry. net als 15% bij een kerel. Dat het volgens statistieken normaal, of eerder gemiddeld is kan me geen barst schelen. Als je traint voor je lichaam te verbeteren neem je gewoon geen genoegen met normaal. Als je hardloopt mik de toch ook op een toptijd ipv een normale tijd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet wat betreft je mening, maar wat betreft je stelling over een "gewoon" BF. Dat is dus flink boven de 20%. Intern vet% is iets van 8%, dus aardig wat(wat verklaart waarom een vrouw met vet% 20 schijbaar ongeveer hetzelfde heeft als een man met 12%)
Primaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waar heb ik een stelling gegeven over "gewoon" bf. Ik heb het altijd over "mooi" gehad ipv gewoon. 25% vind ik gewoon te vet, srry. net als 15% bij een kerel.
Ik eet altijd een uur van te voren zoveel mogelijk, een groot bord brinta/havermout of 6 boterhammen en 2 glazen melk oid. Ik train altijd heerlijk. Als ik dit niet doe ben ik zeer snel vermoeid en bak ik er niks van, echt proefondervindelijk ondervonden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef Semargofni het volgende:
Ik weet dat je hem geil vindt, maar is het echt nodig om een plaatje van 2.5 MB van hem hier te posten?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik weet dat je hem geil vindt, maar is het echt nodig om een plaatje van 2.5 MB van hem hier te posten?![]()
Voor 5 personen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het niet in de buurt is, anders was ik zeker van de partij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Kom dan gewoon ook op de komende DBB meeting.
De eerstvolgende is op 09/06 en wordt mede door ondergetekende georganiseerd.
http://forum.dutchbodybui(...)ing-adam-2-a-107581/
5 is toch genoegquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Eens moet de eerste keer zijn Ivo,quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
mja van die site ken ik bijna niemand behalve hiekie.
same here, uur van te voren flink eten, dan train ik het bestquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet altijd een uur van te voren zoveel mogelijk, een groot bord brinta/havermout of 6 boterhammen en 2 glazen melk oid. Ik train altijd heerlijk. Als ik dit niet doe ben ik zeer snel vermoeid en bak ik er niks van, echt proefondervindelijk ondervonden.
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef Fugie het volgende:
ik train overigens altijd vlak na mijn avondeten, misschien maar weer verplaatsen naar een wat later tijdstip omdat ik nu toch wel erg kort na het eten train.
Omdat ik dat eens wil proberenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?
Ik vind dat verhaaltje van sloom worden en mindere prestaties echt maar een broodje-aap verhaal, pure onzin!
Komen ze vandaag?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:47 schreef Calyptus het volgende:
Vanaf morgen 2 keer kortere maar intensieve cardio per dag, mn richtlijn is 21-22 april voor die foto's.
morgen pak ik mn fototoestel mee naar de gym, daar heb ik veeeeel betere belichting, hier staan mn abs er amper doorquote:
Hoeveel kostte die douchecabine?quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
http://i12.tinypic.com/4hchr7n.jpg
http://i17.tinypic.com/43qgnx5.jpg
73 kilo, 1.85, 6 maanden training. Vet percentage, 12 -14 % (?). Nog meer weten?![]()
Weet ik niet, maar mijn ouders hebben de badkamer verbouwd voor circa 5 k.quote:
Maar...maar....maar....quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
Voor 5 personen?
Eten jij!quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
73 kilo, 1.85, 6 maanden training. Vet percentage, 12 -14 % (?). Nog meer weten?![]()
Volgens mij zie ik er ongeveer net zo uit als ik zou cutten naar 73 kgquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Brute polsen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Skazminko het volgende:
http://i13.tinypic.com/2meemwp.jpg
Beginpic ergens in juli 2006 genomen.![]()
62 kilo, 1.85, 2 jaar niets meer aan sport gedaan, vet percentage: iets minder dan nu denk ik.
Niet echt heel duidelijke foto, kan niets beters vinden, en let niet op Max de kat.
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
mja van die site ken ik bijna niemand behalve hiekie.
Dat bedoel ik dus, ik ben van nul afgekomen.quote:
Cutten man!!quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Skazminko het volgende:
http://i13.tinypic.com/2meemwp.jpg
Beginpic ergens in juli 2006 genomen.![]()
62 kilo, 1.85, 2 jaar niets meer aan sport gedaan, vet percentage: iets minder dan nu denk ik.
Niet echt heel duidelijke foto, kan niets beters vinden, en let niet op Max de kat.
Idd, hoeveel % zit je wel niet man?quote:
Tis een beginpic, voordat ik ook maar een gewicht had aangeraakt.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef Cerubo het volgende:
Pic van nu? Put ik misschien wat inspiratie uit, ben namelijk niet veel breder als jij destijds op die foto
.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Nette vooruitgangquote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik ben van nul afgekomen.![]()
Dat zegt meer over het aantal vrouwen in dit topic (helaas) dan over jouw leeftijd (gelukkig...).quote:
die rechterfoto...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Nette progressie! En mooie badkamer...quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Netjes! Goed droog ook!quote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Tommy_808 het volgende:
fotoforum?
picca v me rug 2 dage gelede ofzo
[afbeelding]
nogal slechte hoek enz, maar probeer maar eens een foto te trekken v je rug![]()
edit: 1m80, ~70kg, 8% ofzo
heb afgelopen 6 maand 2 weken in de gym doorgebracht, maar heb mezelf in 't kerstverlof een barbell aangeschaft(aanraader!)
Je kunt op elk gewicht trots zijn, zolang je er maar voor tot het uiterste gegaan bent.quote:Op zondag 22 april 2007 15:43 schreef geefomditkind het volgende:
Damn, als ik die verhalen hier zie durf ik niet meer trots te zijn op dat ik 45 kilo bench press
zwemmen? Zien we meteen wie het grootste beest isquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb weer lekkere cardio gehad zondag heel vroeg in de ochtendIk ben wel voor een bbq, ook al heb ik er een gruwelijke hekel aan (kunnen we niet wat anders doen) het lijkt me wel gezellig. Ik ben niet zo van de monstervleesmaaltijden.
Daar zeg je wel wat, zwemmen is wel altijd tof. Iedereen zijn eigen koelbox mee voor de pakken melkquote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef Calyptus het volgende:
[..]
zwemmen? Zien we meteen wie het grootste beest is![]()
Meer etenquote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Tommy_808 het volgende:
fotoforum?
picca v me rug 2 dage gelede ofzo
[afbeelding]
nogal slechte hoek enz, maar probeer maar eens een foto te trekken v je rug![]()
edit: 1m80, ~70kg, 8% ofzo
heb afgelopen 6 maand 2 weken in de gym doorgebracht, maar heb mezelf in 't kerstverlof een barbell aangeschaft(aanraader!)
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.quote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Meer etenVoor de rest
![]()
------------------------------------------------------------------------------------------------
mbt tot de 'meeting' ik heb nog niet gestemd, maar hoe dacht je iedereen op 1 plek te krijgen?![]()
Correct me if I'm wrong maar Calyptus en Tommy zijn volgens mij Belgen en studentjes, dus die zie ik niet zo snel NL ingaan voor een meeting (nofi)....en daarbij wonen de Nederlanders ook niet echt bij elkaar in de buurt.....vermoed ik
Hoe meer "grapjes" je er over maakt, hoe leuker ze worden man.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Ik vrees dat die 5 extra zitplaatsen overdone zijn voor de 4 personen die komen.
Gaat zo te horen erg goed!quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Frautie het volgende:
Statistiekjestijd
Ik ben in 10 weken 7,5% vet kwijt. Nu ben ik ff gaan rekenen qua kg's....Omdat ik gister zat te babbelen, maar qua kg's is er eigenlijk niet zoveel vanaf....
Maar ik heb ik die periode 3 kg vvm erbij gewonnen!
Mijn vvm was toen ik begon 56,2 en ik zit nu op 59,2. Gaat lekker![]()
Wat is dit voor borrelpraat?quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Gaat zo te horen erg goed!
Al ben je iets te positief denk ik wbt die 3kg vvm.
Ik bedoel een gemiddelde naturel man kan per jaar zo'n 5kg vvm aanzetten als deze persoon optimaal eet,traint en rust.
En aangezien vrouwen een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat jij 3kg vvm gepakt hebt.
Niettemin ben je natuurlijk erg lekker bezig
Ik denk het welquote:Op maandag 23 april 2007 17:07 schreef DjMark het volgende:
ik denk niet dat je begrijpt wat vvm in houd.
mss heeft hij het tegen no-look?quote:
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Mr.J het volgende:
Wie zegt dat ik een grapje maak?
Ik denk serieus dat het geen grote groep zal worden. Er zittenj pakweg 15 vaste posters in dat topic, al de helft daarvan wilt komen is het veel. Van die 7 a 8 die willen komen zullen er uiteindelijk 4 a 5 daadwerkelijk opdagen.
Vrezen? Nee, dat heet 'verheugen'quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
Was vandaag een beetje laat maar super de schouders kunnen trainen. Voel het nu al. Vrees hoe erg ik het morgen ga voelen.
Ik verwacht er ook maar 35 max.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.![]()
Gewoon meer eten, ik heb ooit paar maanden straten gelegdquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu ik ff weer wat actief werk doe ipv op kantoor ben ik ook helemaal dood als ik ga trainen, echt bizar. Na een oefening ben ik al dood, mijn bankdrukken vandaag ging ook nergens over helemaal geen krachtMoet toch ff uitzoeken hoe ik dat kan fixxen anders gaat het niet opschieten
uit het noorden van belgie?quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.
groningse kleiquote:
vetvrije massaquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Wat is vvm?
Wanneer kun je je het beste wegen?
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Is dat dan spiermassa ofzo? en hoe meet je dat dan?
ok tnxquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Calyptus het volgende:
[..]
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.
Als je je vetpercentage weet
gewicht *(100-vetpercentage)/100
Ik ben afgelopen jaar ook zo'n 10kg VVM aangekomen denk ik zo.quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dit voor borrelpraat?![]()
Ik ken mensen die 15 kg per jaar VVM bijplakken.
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?
...
Wat is een CoC?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
quote:Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit. Projecten, nieuwsbrief, publicaties, discussieforum, informatie over locale afdelingen en links.
Probeer je op een vaste dag en vast tijdstip 1 keer in de twee weken, dat is wel genoeg. Gewoon rustig door blijven gaan. Je zet geen vetmassa aan dus dat merk je niet snel in je kleren. Beter op een gezonde manier aankomen toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..
Edit: Ik weeg 56,5 kg! (zomerkleren aan, schoenen uit) Ik ben weer een beetje aangekomen!In totaal ben ik denk ik ongeveer 2,5-3 kilo aangekomen in 1-1,5 maand.
Ik kan het alleen nog niet echt merken aan mijn kleren..![]()
ik ben van plan me ze binnenkort eens aan te schaffen, de 1 en de 2quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef McGilles het volgende:
Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest met mijn knie.
Foto's gemaakt en nu bleek het niet mijn knie te zijn maar een ontsteking aan de pees van mijn quadriceps. Een lange tijd geen benen trainen dus (heb nu al zo'n 10 weken niks meer gedaan) want anders was er een mogelijkheid dat de pees zal scheuren.
Nu moet ik fysio gaan doen voor mij knie en moet ik waarschijnlijk met pussy gewichten aan de slag, ach ja, ik heb er alles voor over dat ik straks weer hard aan de slag kan.
Moet ook 3x 400mg ibuprofen per dag slikken tegen de ontsteking.
Ik heb op mijn top toch 160kg squat en 200kg deadlift, zo slecht is dit toch niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.
UpperBodyquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Haijo het volgende:
Wat bedoel je met UB en LB? LinkerBeen en UiterBeen?
Van powerliften word je dik.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Mr.J het volgende:
UpperBody en LowerBody.
Heeft iets met powerlifting oid te maken. Gewoon niets van aantrekken.
Nou, alles is relatief natuurlijk. Absoluut gezien zijn het nette gewichten die ik je niet nadoe en niet heb nagedaan, maar als je een military press van 100+ kg hebt en een bench van rond de 130-140 (als ik me niet vergis), vind ik een fullsquat van 200kg redelijk qua krachtverhoudingenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb op mijn top toch 160kg squat en 200kg deadlift, zo slecht is dit toch niet?
Maar inderdaad minder dan mijn UB, maar wat doe je eraan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |