Normaal wo, za en zo.quote:Op maandag 16 april 2007 18:56 schreef Haijo het volgende:
Je hebt wel rustdagen toch?
Ga een de kroeg in om je opgebouwde fysiek aan vrouwmensen te laten zien. Dat is ook leuk op zijn tijd.quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ga liever trainen, maar dit is @ the moment het verstandigste. Even volledige rust en dan over een weekje er optimaal van profiteren.
Ga me nog vervelen komende dagen.
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.quote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef Skazminko het volgende:
Ga een de kroeg in om je opgebouwde fysiek aan vrouwmensen te laten zien. Dat is ook leuk op zijn tijd.![]()
Desalniettemin zal ik het ook weer niet nalaten er gebruik van te maken mocht er voordeel mee te behalen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.
Maar zeg je dat omdat je het meent, of omdat je weet dat de dames je (beoogde) fysiek te groot vinden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik train voor mijzelf en niet voor de dames.
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik moet het eens aan mn vriendin vragen. Ik heb een lange volle, ik vind een kortere met piek mooier staan.
ja dat weet ik wel, maar is het een lange volle biceps dat in is of een korte met een grote piek... Ik ga allesinds mn brachialis meer trainen, zien wat dat geeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef Adelante het volgende:
Dames vallen massaal voor strakke buikspieren (43%) gevolgd door biceps (17%), dus als je indruk wilt maken...
awww zeeeer goed gedaan Bertje, maar je weet dat je pas echt man wordt bij 105kg... Dus TRAINEN WIJF!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...![]()
![]()
Dank, ik probeerde er nog een herhaling uit te persen maar mijn blijheid grensde aan hondsdolheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Calyptus het volgende:
[..]
awww zeeeer goed gedaan Bertje, maar je weet dat je pas echt man wordt bij 105kg... Dus TRAINEN WIJF!
Achossie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal het allemaal een zorg zijn... net als iedereen mijn 100kg bankdrukrecord...![]()
![]()
Gefeliciteerd man, 100 kan een psychologisch kutgetal zijn :-)quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef BertV het volgende:
YEAH 16 april.... eindelijk gelukt, 100KG bankdrukken!
op naar de 200!
En ik vind dan weer dat enkel nuttige spieren belangrijk zijn. Extra spiermassa waar je geen krachtvoordeel uit haalt is waardeloos in mijn ogen. Als het dan nog een beetje symmetrisch is heb je perfectie in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Achossie.
Maar mooi resultaat hoor. Al kijk ik zelf bijna alleen maar naar fysieke ontwikkeling dan naar krachtstats.
Ik neig hier ook steeds meer naar. Soms zie je best grote gasten met gewichten in de weer dat je denkt vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
En ik vind dan weer dat enkel nuttige spieren belangrijk zijn. Extra spiermassa waar je geen krachtvoordeel uit haalt is waardeloos in mijn ogen. Als het dan nog een beetje symmetrisch is heb je perfectie in mijn ogen.
Ieder zijn prioriteiten natuurlijk, en wederzijds respect.
That's gay.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Achossie.
Maar mooi resultaat hoor. Al kijk ik zelf bijna alleen maar naar fysieke ontwikkeling dan naar krachtstats.
Omgekeerd ook natuurlijk, veel mensen schrikken als ik 2 38kg dumbells 5 keer kan licht cheatcurlen, met mijn toch matige biceps al vind ik het zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik neig hier ook steeds meer naar. Soms zie je best grote gasten met gewichten in de weer dat je denkt van(zo licht dus).
For The Win ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef Haijo het volgende:
Wat betekent FTW?! Ik kan er maar niet op komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |