quote:
Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef LGOPEN het volgende:
Blijf het wel raar vinden. Zo breed ben ik niet geworden en ik ben ook al een tijd lang bezig. Kan me voorstellen dat als je superhard traint in een korte tijd dat het fout gaat. Vind het bijna een reden om te stoppen, want het ziet er echt te lelijk uit (ook al zie je het alleen als je de arm omhooghoudt).
Ik ga morgen even voor de eerste keer de 140 opetenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Calyptus het volgende:
ik heb nog nooit striemen gehad, maar ik ben dan ook traag (maar steady) gegroeid en heb een vettige huid...
Nooit geweten dat ik daar voordeel aan kan halen![]()
Zaterdag nog eens maxen met het benchen, ik ben benieuwd, dan zal ik bijna 2 weken geen bench meer gedaan hebben maar wel veel op borstisolatie getraind hebben.
Ja ja... smoesjes...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
ik heb ze onder m'n reet ergens geloof ik. M'n vriendin zei er wat van maar ik heb ze dus nog nooit gezien.
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebben![]()
![]()
"Intrinsieke meets extrinsiek"quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
nee dat was m'n advies voor videopacquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Haijo het volgende:
pushups!
(of zijn we niet random oefeningen aan het schreeuwen?)
Boeiend wat chicks vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
Je bent bang dat een chick je niet leuk vind door je mini-littekens?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
Boeiend wat chicks vinden
Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
Stoere mannen deadliften met hun tanden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
Boeiend wat chicks vinden
Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:
[..]
. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...
Ik vind het alleen belangrijk hoe ik er uitzie, train toch fuckin' voor mezelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:
[..]
stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.
Het moet er een beetje deftig uitzien. En daarom niet perzikachtig. Deftig, jeweet , zoals je ook deftig gespierd kan zijn. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...
Het boeit me meer wat de wijfjes denken dan wat een paar omhooggevallen wannab's denken.
wow, ff frustratie![]()
"Ik wil niet zoals jou worden hoor". Nee dat lukt je ook nooit met geen inzet lul.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hoelang train je al Videopac? Vind 't er best goed uitzien. Valt me wel op dat je best droog staat
yep, als die laag genoeg is dat de spieren goede definitie hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef taxibabe het volgende:
Ik zie regelmatig de term 'droog staan' langskomen, bedoelen jullie daarmee het vetpercentage?
Zo ja, wat is dan een gezond/normaal vetpercentage voor een vrouw?
nee, onder de 12 is erg laag, 14-15% is yummy. Hetzelfde dat bij mannen 7.5-9% het mooiste is(meningen verschillen natuurlijk) 25% is gewoon dik, dat red je niet zonder buikje, zwembandjes en cellulitis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Videopac het volgende:
14-15% is wel erg laag voor een vrouw.
Wat "normaal" is, is ook afhankelijk van je leeftijd. Hier vindt je een overzichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |