abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 april 2007 @ 14:23:50 #101
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48461457
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef taxibabe het volgende:

[..]

De macaroni die ik als avondeten maak (met sausje enzo) maak ik idd voor meerdere dagen, maar de 'lunch' macaroni is gewoon kale macaroni met kaas. Dat is niet zo lekker als je dat voor meer dagen maakt.
Doordat ik door mijn slechte rug alleen parttime kan werken zit ik qua inkomen op bijstandsniveau (alleenstaande). Dit is dus ook waarom ik niet naar de sportschool kan.
En kipfilet is niet het goedkoopste beleg Al met al ben ik de laatste maanden bijna het dubbele kwijt omdat ik en meer moet halen en meer verschillende dingen.

Ik heb het er wel voor over hoor, want ik moet ook gewoon echt aankomen.
Ja soms is het best apart, ene keer heb je een halve kar voor 20 euro, en andere keer kwart kar voor 30 euro.
Maar netjes dat je het blijft volhouden
ada fare stop stalking me
pi_48463146
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
Mijn pols speelt weer op En mijn schouder heb ik vannacht verkeerd op geslapen ofzo want die is ook weer helemaal tosti

Maar vanmiddag / vanavond weer borst + schouders + triceps trainen. Hopelijk vandaag weer terug op mijn oude niveau

En mijn ma haalt altijd kalkoenfilet bij de aldi geloof ik, zal wel niet zo duur zijn daar ik bijna 2 pakjes op een dag kan opeten zonder problemen.
Dat is, dacht ik, 1,30 per 100 gram ofzo. Lekker (betaalbaar). Aldi is sowieso goed voor goedkoop bulkfood maar dat is wel algemene bekend. Behalve de kwark dan, die heeft echt een raar kaas smaakje ofzo. Yuk. Die van de appie bevat dan mss 20 gram minder eiwit maar smaakt tenminste wat puurderer.
  FOK!fotograaf woensdag 18 april 2007 @ 15:26:12 #103
148247 taxibabe
pi_48464044
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef Haijo het volgende:

[..]

Dat is, dacht ik, 1,30 per 100 gram ofzo. Lekker (betaalbaar). Aldi is sowieso goed voor goedkoop bulkfood maar dat is wel algemene bekend. Behalve de kwark dan, die heeft echt een raar kaas smaakje ofzo. Yuk. Die van de appie bevat dan mss 20 gram minder eiwit maar smaakt tenminste wat puurderer.
Ik geloof dat de kipfilet bij de appie 1,60 is ofzo. T heeft voor mij geen zin om dat bij de aldi te gaan halen want die zit 12 kilometer verderop, dus dat verknal ik dan wel weer aan benzine.

We hebben hier alleen maar de appie, edah en super de boer. En als je dan zoveel mogelijk euroshopper spul koopt bij de appie, is het haast net zo goedkoop (soms zelfs goedkoper) als de aldi
  woensdag 18 april 2007 @ 15:52:58 #104
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48465182
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef DubzOne het volgende:

[..]


[..]
Ik ga vanavond wel met een bandage om trainen, benchpress heb ik vaker last gekregen van me pols. Maar vaak zijn het maar lapmiddeltjes, het gaat vanzelf wel weer over
pi_48467342
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:10 schreef no-look het volgende:
Led:

zijn er pointers waarop je moet letten bij die swings of is het gewoon een zo zwaar mogelijke halter zo hoog mogelijk zwiepen?
Ja, de beweging moet uit de heup komen, dwz heupextensie zonder cheat (behalve de snelheid als cheater), anders heb je er niks aan (wat betreft hamstringtraining). En hoger dan schouderhoogte is niet nodig als posterior chain training.
pi_48467613
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:

[afbeelding]

Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
is dit een goeie uitvoering?

Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 18 april 2007 @ 16:45:57 #107
37248 BertV
Handgemaakt
pi_48467629
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik geloof dat de kipfilet bij de appie 1,60 is ofzo.
Je hebt wel gelijk als ik ga na rekenen zit ik aan de 32,- per maand, alleen al aan kipfilet!
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_48467865
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:45 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

is dit een goeie uitvoering?

[afbeelding]
Hij zakt teveel door zijn knieën en tot borsthoogte is voldoende. Dus kan ermee door, maar eigenlijk is het een halve squat met een front raise.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:04:57 #109
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48475761
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef DubzOne het volgende:
Je hebt van die polsbanden, die je pols ondersteunen. Dat zou wel eens kunnen helpen.

Is ongeveer 4 cm breed en d'r zit een band aan die open en dicht gaat met velcro.

is ook wat makkelijker te verwijderen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik haal trouwens mijn kip of eigenlijk laat ik mijn kip bij de groothandel halen.

Laatste keer was ik voor 5 kg iets van 18 euri's kwijt....

Maar ik eet ook geen brood op dit moment, dus de pakjes kipfilet hoef ik niet aan te schaffen

Dus als je iemand kent met een pas voor de groothandel, sweettalken

[ Bericht 36% gewijzigd door Frautie op 18-04-2007 20:17:23 ]
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48477660
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef taxibabe het volgende:

[..]

De macaroni die ik als avondeten maak (met sausje enzo) maak ik idd voor meerdere dagen, maar de 'lunch' macaroni is gewoon kale macaroni met kaas. Dat is niet zo lekker als je dat voor meer dagen maakt.
Doordat ik door mijn slechte rug alleen parttime kan werken zit ik qua inkomen op bijstandsniveau (alleenstaande). Dit is dus ook waarom ik niet naar de sportschool kan.
En kipfilet is niet het goedkoopste beleg Al met al ben ik de laatste maanden bijna het dubbele kwijt omdat ik en meer moet halen en meer verschillende dingen.

Ik heb het er wel voor over hoor, want ik moet ook gewoon echt aankomen.
Ham is ook mager zat hoor. Kipfilet is niet echt een must voor jou.
pi_48485667
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Frautie het volgende:


Dus als je iemand kent met een pas voor de groothandel, sweettalken
Eerst een diepvries(je).
  woensdag 18 april 2007 @ 23:32:36 #112
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48485895
Ik eet mijn brood als kaastosti, echt super lekker. En ik gooi aardbeien door me shakes heen. Ik ga me eten wat smakelijker maken
ada fare stop stalking me
pi_48497173
Lees al een tijdje mee, maar wil toch een keer wat vragen. Het is eerder voorbijgekomen, een paar topics geleden, de strepen die je kunt krijgen na het trainen (van die zwangerschaps strepen die niet meer weggaan). Ik sport elke dag, om de dag hardlopen en om de dag krachttrainen, maar ga naar mijn gevoel niet te ver qua inspanning. Toch heb ik van die strepen gekregen in mijn oksel (aan de voorkant). Het is precies tussen borst en arm in en je ziet het niet als ik mijn arm naast mijn lichaam houdt (wel als ik hem omhoog houdt). Nu wil ik deze strepen graag voorkomen; welke oefening is hier verantwoordelijk voor? De borst of schouder? Of specifiek bv bankdrukken? Ik weet dat ze niet weggaan, maar kun je er iets opsmeren waardoor ze eerder witter worden ipv paars/rood?
pi_48497305
Uierzalf werkt er geloof ik goed tegen. De oefening deie er verantwoordelijk is? Geen idee, ik weet niet welke oefeningen jij doet. Maar onder je oksel, daar zitten(dacht ik) je obliques of je borstspieren. Dus of buik- of borstoefeningen.
pi_48498892
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:58 schreef LGOPEN het volgende:
Lees al een tijdje mee, maar wil toch een keer wat vragen. Het is eerder voorbijgekomen, een paar topics geleden, de strepen die je kunt krijgen na het trainen (van die zwangerschaps strepen die niet meer weggaan). Ik sport elke dag, om de dag hardlopen en om de dag krachttrainen, maar ga naar mijn gevoel niet te ver qua inspanning. Toch heb ik van die strepen gekregen in mijn oksel (aan de voorkant). Het is precies tussen borst en arm in en je ziet het niet als ik mijn arm naast mijn lichaam houdt (wel als ik hem omhoog houdt). Nu wil ik deze strepen graag voorkomen; welke oefening is hier verantwoordelijk voor? De borst of schouder? Of specifiek bv bankdrukken? Ik weet dat ze niet weggaan, maar kun je er iets opsmeren waardoor ze eerder witter worden ipv paars/rood?
Geen specifieke oefening; het is simpelweg gevolg van (te) snel uitzettende spiermassa waardoor de onderhuid scheurt. Gebied waar jij het over hebt is de teres major, meeste gebruikt bij oefeningen als wide grip lat pulls downs.
  donderdag 19 april 2007 @ 13:48:52 #116
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48498902
Zal combinatie van oefeningen zijn, je rug zal er ook wel mee te maken hebben omdat ie breder wordt. Gewoon je armen langs je lichaam houden net als ik
ada fare stop stalking me
pi_48499096
Blijf het wel raar vinden. Zo breed ben ik niet geworden en ik ben ook al een tijd lang bezig. Kan me voorstellen dat als je superhard traint in een korte tijd dat het fout gaat. Vind het bijna een reden om te stoppen, want het ziet er echt te lelijk uit (ook al zie je het alleen als je de arm omhooghoudt).
pi_48499832
ik heb nog nooit striemen gehad, maar ik ben dan ook traag (maar steady) gegroeid en heb een vettige huid...

Nooit geweten dat ik daar voordeel aan kan halen

Zaterdag nog eens maxen met het benchen, ik ben benieuwd, dan zal ik bijna 2 weken geen bench meer gedaan hebben maar wel veel op borstisolatie getraind hebben.

[ Bericht 26% gewijzigd door Calyptus op 19-04-2007 14:49:27 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48501290
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:28:36 #120
37248 BertV
Handgemaakt
pi_48502388
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:00 schreef Videopac het volgende:
foto's
puike benen, je sterke punt. (NSFW)
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:26:02 #121
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48507207
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef BertV het volgende:
puike benen, je sterke punt. (NSFW)


Hoelang train je al Videopac? Vind 't er best goed uitzien. Valt me wel op dat je best droog staat
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48507213
pullups!
Only when close to death, you really feel alive
pi_48508024
pushups!

(of zijn we niet random oefeningen aan het schreeuwen?)
pi_48508154
Sit ups!

(volgens mij wel)
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48508225
Dips!

(Sweet!)
pi_48509597
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:58 schreef LGOPEN het volgende:
Blijf het wel raar vinden. Zo breed ben ik niet geworden en ik ben ook al een tijd lang bezig. Kan me voorstellen dat als je superhard traint in een korte tijd dat het fout gaat. Vind het bijna een reden om te stoppen, want het ziet er echt te lelijk uit (ook al zie je het alleen als je de arm omhooghoudt).
Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebben
pi_48509645
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Calyptus het volgende:
ik heb nog nooit striemen gehad, maar ik ben dan ook traag (maar steady) gegroeid en heb een vettige huid...

Nooit geweten dat ik daar voordeel aan kan halen

Zaterdag nog eens maxen met het benchen, ik ben benieuwd, dan zal ik bijna 2 weken geen bench meer gedaan hebben maar wel veel op borstisolatie getraind hebben.
Ik ga morgen even voor de eerste keer de 140 opeten
pi_48509661
ik heb ze onder m'n reet ergens geloof ik. M'n vriendin zei er wat van maar ik heb ze dus nog nooit gezien.
pi_48509831
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
ik heb ze onder m'n reet ergens geloof ik. M'n vriendin zei er wat van maar ik heb ze dus nog nooit gezien.
Ja ja... smoesjes...

Je hebt ze vast ontdenkt toen Gerard Joling langs kwam op je kamer
pi_48510652
Hardcore

* Sloper is in cutting-mode.

Maar eens kijken of we al dat oude vet eraf kunnen burnen...
pi_48515267
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat zeur je nou? Wat boeit het nou die paar strepen. Bij mij zie je het constant heel duidelijk en ik krijg er ook wel eens opmerkingen over. Ik vind het aan de ene kant wel iets hebben
Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
  donderdag 19 april 2007 @ 21:10:23 #132
37248 BertV
Handgemaakt
pi_48515869
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
"Intrinsieke meets extrinsiek"

(http://www.vandale.nl)
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_48516166
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Haijo het volgende:
pushups!

(of zijn we niet random oefeningen aan het schreeuwen?)
nee dat was m'n advies voor videopac
Only when close to death, you really feel alive
  donderdag 19 april 2007 @ 21:36:10 #134
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48517209
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
Boeiend wat chicks vinden

Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
pi_48518565
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

Iets hebben? Het zijn gewoon littekens over je lichaam en ik heb nog nooit een chick meegemaakt die zei "wauw, wat ziet dat er gaaf uit, heb je er nog meer?".
Je bent bang dat een chick je niet leuk vind door je mini-littekens?

Dat iemand, ook jezelf, je kan ergeren aan zo'n klein iets....
pi_48518739
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:

[..]

Boeiend wat chicks vinden

Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.

Het moet er een beetje deftig uitzien. En daarom niet perzikachtig. Deftig, jeweet , zoals je ook deftig gespierd kan zijn. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...

Het boeit me meer wat de wijfjes denken dan wat een paar omhooggevallen wannab's denken.

wow, ff frustratie
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48519642
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef Fugie het volgende:

[..]

Boeiend wat chicks vinden

Stoere mannen hebben litekens, mietjes een perzikachtige huid
Stoere mannen deadliften met hun tanden.
Mietjes met hun handen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48519757
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:

[..]

. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...
Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!

How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:17:20 #139
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48522631
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Calyptus het volgende:

[..]

stoere mannen die niks te neuken hebben buiten 10tonners en wijven met het gezicht waar een paard nog op kotst zijn zielige stoere mannen.

Het moet er een beetje deftig uitzien. En daarom niet perzikachtig. Deftig, jeweet , zoals je ook deftig gespierd kan zijn. Er zijn tussenstadia tussen ecto en colemanstyle, sommigen snappen dat precies niet(zoals de helft van dbb)...

Het boeit me meer wat de wijfjes denken dan wat een paar omhooggevallen wannab's denken.

wow, ff frustratie
Ik vind het alleen belangrijk hoe ik er uitzie, train toch fuckin' voor mezelf.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Helemaal erg zijn die lui die roepen: Ik train niet zo hard, want ik wil niet overdreven breed worden!

"Ik wil niet zoals jou worden hoor". Nee dat lukt je ook nooit met geen inzet lul.
ada fare stop stalking me
pi_48523423
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Frautie het volgende:

[..]



Hoelang train je al Videopac? Vind 't er best goed uitzien. Valt me wel op dat je best droog staat
Thanks!

Even wat achtergrond info:
- ik ben bijna 36 (volgens mij ben ik de opa van dit topic...)
- ik sport nu ruim 2 jaar, waarvan de laatste 9-12 maanden serieus KT; ik doe ook veel spinning en af en toe BodyPump
- daarvoor heb ik zo'n 15 jaar nauwelijks gesport (en daar baal ik nog vrijwel dagelijks van; hoe ver had ik wel niet kunnen zijn als het bb-licht eerder was gaan branden...)
- ik ben een ecto en was echt een magere spriet voordat ik ging trainen (geen foto van helaas)
- mijn doel is 100kg bij iets minder vet (ben nu 90kg), maar op zich ben ik nu al blij: ik ben echt 300x fitter en 3000x sterker dan toen ik 23 was (bv) en dat bevalt erg goed!

[ Bericht 1% gewijzigd door Videopac op 20-04-2007 00:04:42 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_48523460
overigens zijn bij de Tuinen de whey, de creatine en diverse andere voedingssupplementen zijn weer in de aanbieding.

[ Bericht 96% gewijzigd door Videopac op 19-04-2007 23:52:01 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  FOK!fotograaf donderdag 19 april 2007 @ 23:50:29 #142
148247 taxibabe
pi_48523776
Ik zie regelmatig de term 'droog staan' langskomen, bedoelen jullie daarmee het vetpercentage?

Zo ja, wat is dan een gezond/normaal vetpercentage voor een vrouw?
pi_48524219
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef taxibabe het volgende:
Ik zie regelmatig de term 'droog staan' langskomen, bedoelen jullie daarmee het vetpercentage?

Zo ja, wat is dan een gezond/normaal vetpercentage voor een vrouw?
yep, als die laag genoeg is dat de spieren goede definitie hebben.

Voor een vrouw vind ik 14-15% het beste. Dan is alles goed strak.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48524661
14-15% is wel erg laag voor een vrouw.

Wat "normaal" is, is ook afhankelijk van je leeftijd. Hier vindt je een overzichtje.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_48524973
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Videopac het volgende:
14-15% is wel erg laag voor een vrouw.

Wat "normaal" is, is ook afhankelijk van je leeftijd. Hier vindt je een overzichtje.
nee, onder de 12 is erg laag, 14-15% is yummy. Hetzelfde dat bij mannen 7.5-9% het mooiste is(meningen verschillen natuurlijk) 25% is gewoon dik, dat red je niet zonder buikje, zwembandjes en cellulitis.

[ Bericht 5% gewijzigd door Calyptus op 20-04-2007 00:43:29 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48525572
Verdelen jullie je maaltijden ook in C+E , C+V en E+V ? Ik wil er misschien mee gaan beginnen, mocht het zin hebben. Op andere sites lees je weer dat het onzin is omdat het lichaam te complex voor zoiets simpels is.
pi_48527893
14-15% is inderdaad yummy, maar dat wil nog niet zeggen dat het normaal is.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 april 2007 @ 08:05:54 #148
148247 taxibabe
pi_48528079
Hoe kun je zoiets meten?

Een paar jaar geleden was ik op een beurs en daar kon je dat laten doen. Dat ging met een apparaatje met 2 handvaten eraan.
Er werd ingevoerd hoelang je was, wat je gewicht was en hoe oud je was. Dan moest je met je armen gestrekt naar voren dat apparaat vasthouden aan die handvaten.

En na een minuutje ofzo kwam daar dus je vetpercentage uit.... ik had 7 % volgens dat ding.

Nu vraag ik mij wel af of zo'n apparaat betrouwbaar is.
pi_48528242
Daar zijn een aantal manieren voor:
- electrisch: door een (zwak) stroompje door je lichaam te sturen wordt de weerstand bepaald, hoe meer vet des te hoger de weerstand. Dit is de methode die jij gedaan hebt. Vaak is deze ook geïntegreerd in een weegschaal. Deze methode is nogal onbetrouwbaar, onder andere omdat het stroompje de kortste weg kiest (bij zo'n hand-ding door de armen, bij een weegschaal door de benen) en omdat het nogal afhankelijk is van o.a. de hoeveelheid vocht die je van te voren gedronken hebt.
- met een huidplooimeter: met een knijper wordt je huid op een aantal plaatsen gemeten. Deze methode is wat betrouwbaarder
- onderwaterweging: door jezelf "onder te dompelen" wordt je soortelijke massa bepaald en daarvan wordt je vetpercentage berekend. Hier weet ik verder weinig van.
- MRI scan. Hier weet ik verder weinig van.

7% is wel erg laag. Ik vraag me af of wedstrijd BB vrouwen dat halen. Het zou onder andere betekenen dat je niet meer zou menstrueren. De grens daarvoor ligt bij ca. 13% dacht ik (persoonsafhankelijk, natuurlijk).
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 april 2007 @ 08:35:19 #150
148247 taxibabe
pi_48528449
Dan zal die 7 % waarschijnlijk niet kloppen, zeker niet als de methode die gebruikt is nogal onbetrouwbaar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')