Daarom ben ik selectief in het vergelijken met mensen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je kan jezelf nooit vergelijken met iemand anders, je ziet jezelf altijd een stuk kleiner dan je in werkelijkheid bent!
Squaten is zeer zeker de basis voor je bovenbenen. Maar leg extension, hamstring curls, lunges (uitstappen) en evenuteel stiff leg dl's zijn zeer goede aanvullingen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
Ja, doe ik wel, maar niet structureel. Ik hou meer van rowen. Is ook prima voor de rug hoop ik?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.
Mijn quadtraining bestaat ook voornamelijk uit squaten. Lijkt me wel de beste oefening.
Na 1 maand? Ik heb nog altijd het idee dat mijn squat en deadlift verre van perfect zijn :-Dquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:
Denk het niet, squats gebruiken ook meer balansspieren e.d.
Hoezo? Bang voor je knieeen?
Ben ik trouwens de enige die bepaalde oefeningen pas goed kan na een maand oid? Mijn squats in het begin waren echt wankel, en nu kan ik veel beter mijn beenspieren aanspannen en effectiever trainen....
Dat leg press apparaat is alleen een stuk makkelijker. Bij squats moet ik die gewichten weer opruimen naderhand. In dat opzicht ben ik vrij lui.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:
Denk het niet, squats gebruiken ook meer balansspieren e.d.
Hoezo? Bang voor je knieeen?
biceps boeit nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:07 schreef Calyptus het volgende:
Maar zeg je dat omdat je het meent, of omdat je weet dat de dames je (beoogde) fysiek te groot vinden?![]()
Ik train toch mede voor de damesAltijd leuk als je zoon compliment krijgt. Noem me maar een gay beachboy, veel bbers trainen voor venten te imponeren. Dat vind ik een pak gayer...
Ik vraag me af of dames meer houden van een bicepspiek of van een langere volle biceps... Ik moet het eens aan mn vriendin vragen. Ik heb een lange volle, ik vind een kortere met piek mooier staan.
Mijn BBB-training gaat voort, morgen biceps en 1 arm pull-ups(met 70kg ondergewicht, wat zijn die toch fucking zwaar)
i'm (almost) your manquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
biceps boeit niet
Bolle billen, brede schouders en van die lijnen bij je lies![]()
Dat zijn de dingen die leuk zijn om naar te kijken
dat is idd enorm weinigquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
i'm (almost) your man
al zijn die lijnen van mijn lies wel een beetje vervaagd sinds ik enkele kilo's zwaarder ben geworden
pompiedompiedomquote:
Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Skazminko het volgende:
Dat is wel wat meer dan ik ja.
Ik doe meestal iets van 8 setjes squat.
en dan nog 4 setjes calf raise.
Im mijn gym staat nog wel zo'n leg curl, als ik daar nou ook nog een paar setjes op doe, pak ik dan mijn benen volledig?
Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?
Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee![]()
Wacht, toch wel, doe zowel front full squats als parallel wide stance squats als olympic squats. En dumbbell swings voor de hamstrings.
Ik ga het niet precies bijhouden. Met voeding neem ik het niet al te nauw, als het maar veel en schoon is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef j0rrit het volgende:
Zo, net weer lekker wezen trainen.
Hoeveel van jullie houden daadwerkelijk rekening met wat je eet? En na hoeveel tijd na het begin, begon je met aangepaste voeding?
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.![]()
Oh ja, je hebt gelijk, ik was even in de war.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:
[afbeelding]
Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |