abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48419697
Het enige wat ik gay vind is seks met mannen, grote spieren vind ik niet gay, maar dat is mijn mening.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_48419779
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
pi_48420497
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:23 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan jezelf nooit vergelijken met iemand anders, je ziet jezelf altijd een stuk kleiner dan je in werkelijkheid bent!
Daarom ben ik selectief in het vergelijken met mensen.

(door een mislukte studie ben ik nu 5 jaar gemiddeld ouder dan mijn studiegenoten EN ik doe Informatica, dus de meeste mensen zijn toch echt een stuk kleiner. )
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:31:17 #64
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_48421167
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Skazminko het volgende:
Het enige wat ik doe voor benen is squaten en standing calf raise. Is dat genoeg? Krijg ik bijvoorbeeld niet onderontwikkelde hams?
Squaten is zeer zeker de basis voor je bovenbenen. Maar leg extension, hamstring curls, lunges (uitstappen) en evenuteel stiff leg dl's zijn zeer goede aanvullingen!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_48423193
Squaten, deadliften en legcurls. Denk dat je daarmee al een heel eind komt. Misschien hacksquat toevoegen? Heb het verleden week voor het eerst gedaan en die killen je quads écht heel erg heb ik het gevoel

net 5*5 gesquat en gebencht. Ging niet super, maar toch goede training gehad. Mijn squat heeft trouwens eindelijk mijn bench ingehaald denk ik. Bench is namelijk achteruit gegaan, squat lekker vooruit
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:38:49 #66
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48424560
quote:
Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.
Mijn quadtraining bestaat ook voornamelijk uit squaten. Lijkt me wel de beste oefening.
pi_48424956
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:38 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Deadliften doe je ook toch? Als ik vrij zwaar ga heb ik wel is spierpijn in me hams. Dus die pak je ook vast wel aan.
Mijn quadtraining bestaat ook voornamelijk uit squaten. Lijkt me wel de beste oefening.
Ja, doe ik wel, maar niet structureel. Ik hou meer van rowen. Is ook prima voor de rug hoop ik?
Squat en calv raise is het enige wat ik doe voor benen

Nog een vraagje, zou je squaten kunnen vervangen voor leg press?
pi_48425695
Denk het niet, squats gebruiken ook meer balansspieren e.d.

Hoezo? Bang voor je knieeen?

Ben ik trouwens de enige die bepaalde oefeningen pas goed kan na een maand oid? Mijn squats in het begin waren echt wankel, en nu kan ik veel beter mijn beenspieren aanspannen en effectiever trainen....
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:52 #69
140141 ivosnivo
pi_48426289
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:

Ben ik trouwens de enige die bepaalde oefeningen pas goed kan na een maand oid? Mijn squats in het begin waren echt wankel, en nu kan ik veel beter mijn beenspieren aanspannen en effectiever trainen....
Na 1 maand? Ik heb nog altijd het idee dat mijn squat en deadlift verre van perfect zijn :-D
pi_48428047
Heb de laatste 3 weken weer eens aardig last van mijn linker pols tijdens het trainen. Zou het helpen om die voor het trainen flink in te tapen?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_48428822
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Haijo het volgende:

Dat leg press apparaat is alleen een stuk makkelijker. Bij squats moet ik die gewichten weer opruimen naderhand. In dat opzicht ben ik vrij lui.
Maar ik zal blijven squaten als het niet vervangen kan worden door LP.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:39:14 #72
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48428980
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 01:07 schreef Calyptus het volgende:
Maar zeg je dat omdat je het meent, of omdat je weet dat de dames je (beoogde) fysiek te groot vinden?

Ik train toch mede voor de dames Altijd leuk als je zoon compliment krijgt. Noem me maar een gay beachboy, veel bbers trainen voor venten te imponeren. Dat vind ik een pak gayer...

Ik vraag me af of dames meer houden van een bicepspiek of van een langere volle biceps... Ik moet het eens aan mn vriendin vragen. Ik heb een lange volle, ik vind een kortere met piek mooier staan.

Mijn BBB-training gaat voort, morgen biceps en 1 arm pull-ups(met 70kg ondergewicht, wat zijn die toch fucking zwaar)
biceps boeit niet

Bolle billen, brede schouders en van die lijnen bij je lies

Dat zijn de dingen die leuk zijn om naar te kijken
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48429156
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Frautie het volgende:

[..]

biceps boeit niet

Bolle billen, brede schouders en van die lijnen bij je lies

Dat zijn de dingen die leuk zijn om naar te kijken
i'm (almost) your man

al zijn die lijnen van mijn lies wel een beetje vervaagd sinds ik enkele kilo's zwaarder ben geworden
pi_48429791
quote:
dat is idd enorm weinig

mijn beendag (niet in volgorde):

- hams
o leg curls
o hypers
o goodmornings

- quads
o olympic squat (meestal 5x5)
o legpress (breed + smal) - 6 setjes in totaal
o leg extension

- kuiten
o standing calf raise
o seated calf raise
o af en toe wandelen op de band op hoogste stand

en meestal squat ik 2 dagen per week

quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Frautie het volgende:

[..]

en van die lijnen bij je lies
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:05:51 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_48430016
Ik doe meestal vier oefeningen voor m'n benen:

- leg press
- leg curls
- leg extension
- seated calf raise.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48430083
Dat is wel wat meer dan ik ja.

Ik doe meestal iets van 8 setjes squat.
en dan nog 4 setjes calf raise.

Im mijn gym staat nog wel zo'n leg curl, als ik daar nou ook nog een paar setjes op doe, pak ik dan mijn benen volledig?
pi_48430505
leg curl is zelfs noodzakelijk, omdat het de hams op een andere manier traint dan (stiff legged) deadlifts. Je buigt je knieën namelijk, dus tenzij je glute ham raises kan, is legcurl zeker een aanrader.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:35:18 #78
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48431285
benendag bij mij:
3x5 fullsquat
3x5 deadlifts
3x8 leg curl
3x15 standing calf raise
3x15 seated calf raise

Squats icm met deadlifts zijn gruwelijk zwaar op je benen
pi_48431949

*verliefd....*
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_48434391
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]

*verliefd....*
Mwah, iets te grote armen(lees: gedefineerder) dan die van mij. Wel leuk gezicht op zich.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:29:42 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_48436282
doe mij michelle berger maar

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:42:27 #82
153812 Frautie
Frautilicious
pi_48436845
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
i'm (almost) your man
al zijn die lijnen van mijn lies wel een beetje vervaagd sinds ik enkele kilo's zwaarder ben geworden

manvriend heeft ook geen lijnen....alleen die heeft vanaaf besloten te gaan cutten

Just my luck
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Tommy_808 het volgende:
pompiedompiedom
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben trouwens erg benieuwd op hoeveel % ik zondag zit. Ik loop bij tijd en wijle te kankeren dat dat cutten gewoon kut is, maar eigenlijk gaat 't best goed

Ik geef 't nog 2 weken en dan is mijn buik echt wel plat dan die heupen nog

Ik heb er iig flink wat spiermassa aangeplakt in de winter en dat begin ik steeds meer te merken
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_48436922
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef Skazminko het volgende:
Dat is wel wat meer dan ik ja.

Ik doe meestal iets van 8 setjes squat.
en dan nog 4 setjes calf raise.

Im mijn gym staat nog wel zo'n leg curl, als ik daar nou ook nog een paar setjes op doe, pak ik dan mijn benen volledig?
Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.
pi_48438583
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, want 8 sets squat is gay en 4 sets calf raise nog meer, daar de kuiten meer massa hebben dan de borst.
Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?
pi_48438904
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de opmerking. Nog adviezen?
Nee

Wacht, toch wel, doe zowel front full squats als parallel wide stance squats als olympic squats. En dumbbell swings voor de hamstrings.
pi_48439455
Zo, net weer lekker wezen trainen.

Hoeveel van jullie houden daadwerkelijk rekening met wat je eet? En na hoeveel tijd na het begin, begon je met aangepaste voeding?
pi_48439538
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee

Wacht, toch wel, doe zowel front full squats als parallel wide stance squats als olympic squats. En dumbbell swings voor de hamstrings.
Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.
pi_48439612
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef j0rrit het volgende:
Zo, net weer lekker wezen trainen.

Hoeveel van jullie houden daadwerkelijk rekening met wat je eet? En na hoeveel tijd na het begin, begon je met aangepaste voeding?
Ik ga het niet precies bijhouden. Met voeding neem ik het niet al te nauw, als het maar veel en schoon is.
pi_48439650
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Dumbbell swings zijn vrij gay. Maar bedankt voor de adviezen.
Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:

Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
pi_48440146
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt het niet helemaal begrepen. Dit is gay:

[afbeelding]

Dumbbell swings zijn 1. hardcore en 2. hardcore.
Oh ja, je hebt gelijk, ik was even in de war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')