dus voor een training veel brood eten kan slecht zijn voor de prestaties? Figures... ik had acht sneeën op voordat ik ging trainen vandaag en het was huilen met de pet opquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: Van wat ik heb gelezen beweren mensen dat als je voor het trainen koolhydraten tot je neemt dit leidt tot prestatie verlies en dufheid. Als je alleen vetten neemt voordat je gaat trainen word het glycogeen uit je spier gebruikt en niet uit de carbs die je net hebt genomen. Ook is het regel om koolhydraten en vetten niet bij elkaar te nemen omdat je insuline spiegel dan stijgt, je word eerder vadsig. Daarom zou het beter zijn om alles te splitsen...
Is er nog een fok-bodybuildtopic-bbq deze zomer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Videopac het volgende:
@ Semargofni: dat is mijn ervaring wel met spinnen bv (dufheid dan).
@ Frauti & Ivosnivo: ik vind jullie wel leuk als stel, geloof ik...
in het zuiden van nederland zie ik dat wel zitten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is er nog een fok-bodybuildtopic-bbq deze zomer?
![]()
Ehm, ik hou best wel van een grapje enzo.....maar ik ben errug blij met manvriendquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Videopac het volgende:
@ Semargofni: dat is mijn ervaring wel met spinnen bv (dufheid dan).
@ Frauti & Ivosnivo: ik vind jullie wel leuk als stel, geloof ik...
Vleeschquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
![]()
ow?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Idd, Calyptus slaat hier de plank wel aardig mis aangezien 25% bij vrouwen gewoon "normaal" is. Daarbij zegt bij vrouwen het vet% nog veel minder dan bij mannen omdat het hoge vet% bij vrouwen voornamelijk vooroorzaakt wordt door meer interne vetreserves ipv onderhuidse vetlaag.
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef Calyptus het volgende:
ow?
sinds wanneer kan ik de plank misslagen op een mening?
Als ik een goed strakke vrouw vraag hoeveel haar bf% is is het vrijwel altijd rond de 15%
Daarom, perfect voor mij. Fake tieten hebben er zovelen al tegenwoordig, zolang ze er maar goed uitzien.
en die interne vetreserves zijn hoeveel? 2-3% meer?
Qua kcal's is het niet echt veel. Maar als 't gewone kwark is, dan heb je iig weer wat bouwstoffen binnen om spiertjes aan te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:48 schreef taxibabe het volgende:
Owja, ik zat gisteren in de winkel nog ff bij de kwarken te kijken, je hebt ook van die portiebakjes kwark, ik geloof 250 gram.
Als ik daar elke dag 1 van meeneem naar mn werk naast de boterhammen (dus als extra), is dat dan een goede aanvulling?
2 woordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef Frautie het volgende:
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.
Dat een vrouw heupen en vrouwelijke rondingen moest hebben enzo.
En met bovenstaande spreek je jezelf imo tegen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
2 woorden
Monica Brand
Het perfecte vrouwenlichaam
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl vrouwen op 25% nog vol zwembandjes ed zitten. goed bf%, ja, mooi, NEE
Het "ideale" vet% van een jonge man is ook 15%. Maar op 15 zie je noppes abs en zwembandjes kunnen dan nog goed zichbaar zijn. Geef mij maar 7-10%
Niet wat betreft je mening, maar wat betreft je stelling over een "gewoon" BF. Dat is dus flink boven de 20%. Intern vet% is iets van 8%, dus aardig watquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ow?
sinds wanneer kan ik de plank misslagen op een mening?
Als ik een goed strakke vrouw vraag hoeveel haar bf% is is het vrijwel altijd rond de 15%
Daarom, perfect voor mij. Fake tieten hebben er zovelen al tegenwoordig, zolang ze er maar goed uitzien.
en die interne vetreserves zijn hoeveel? 2-3% meer?
Op het bakje staat:quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef Frautie het volgende:
[..]
nofi, maar ik kan me een post herinneren dat jij zat te 'bitchen' over de figure modellen.
Dat een vrouw heupen en vrouwelijke rondingen moest hebben enzo.
En met bovenstaande spreek je jezelf imo tegen
[..]
Qua kcal's is het niet echt veel. Maar als 't gewone kwark is, dan heb je iig weer wat bouwstoffen binnen om spiertjes aan te zetten
Dus het kan iig geen kwaad
Waar heb ik een stelling gegeven over "gewoon" bf? Ik heb het altijd over "mooi" gehad ipv gewoon. 25% vind ik gewoon te vet, srry. net als 15% bij een kerel. Dat het volgens statistieken normaal, of eerder gemiddeld is kan me geen barst schelen. Als je traint voor je lichaam te verbeteren neem je gewoon geen genoegen met normaal. Als je hardloopt mik de toch ook op een toptijd ipv een normale tijd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet wat betreft je mening, maar wat betreft je stelling over een "gewoon" BF. Dat is dus flink boven de 20%. Intern vet% is iets van 8%, dus aardig wat(wat verklaart waarom een vrouw met vet% 20 schijbaar ongeveer hetzelfde heeft als een man met 12%)
Primaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waar heb ik een stelling gegeven over "gewoon" bf. Ik heb het altijd over "mooi" gehad ipv gewoon. 25% vind ik gewoon te vet, srry. net als 15% bij een kerel.
Ik eet altijd een uur van te voren zoveel mogelijk, een groot bord brinta/havermout of 6 boterhammen en 2 glazen melk oid. Ik train altijd heerlijk. Als ik dit niet doe ben ik zeer snel vermoeid en bak ik er niks van, echt proefondervindelijk ondervonden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef Semargofni het volgende:
@ivo: Van wat ik heb gelezen beweren mensen dat als je voor het trainen koolhydraten tot je neemt dit leidt tot prestatie verlies en dufheid. Als je alleen vetten neemt voordat je gaat trainen word het glycogeen uit je spier gebruikt en niet uit de carbs die je net hebt genomen. Ook is het regel om koolhydraten en vetten niet bij elkaar te nemen omdat je insuline spiegel dan stijgt, je word eerder vadsig. Daarom zou het beter zijn om alles te splitsen...
Ik weet dat je hem geil vindt, maar is het echt nodig om een plaatje van 2.5 MB van hem hier te posten?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik weet dat je hem geil vindt, maar is het echt nodig om een plaatje van 2.5 MB van hem hier te posten?![]()
Voor 5 personen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het niet in de buurt is, anders was ik zeker van de partij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Kom dan gewoon ook op de komende DBB meeting.
De eerstvolgende is op 09/06 en wordt mede door ondergetekende georganiseerd.
http://forum.dutchbodybui(...)ing-adam-2-a-107581/
5 is toch genoegquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Kom dan gewoon ook op de komende DBB meeting.
De eerstvolgende is op 09/06 en wordt mede door ondergetekende georganiseerd.
http://forum.dutchbodybui(...)ing-adam-2-a-107581/
Eens moet de eerste keer zijn Ivo,quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
mja van die site ken ik bijna niemand behalve hiekie.
same here, uur van te voren flink eten, dan train ik het bestquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet altijd een uur van te voren zoveel mogelijk, een groot bord brinta/havermout of 6 boterhammen en 2 glazen melk oid. Ik train altijd heerlijk. Als ik dit niet doe ben ik zeer snel vermoeid en bak ik er niks van, echt proefondervindelijk ondervonden.
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef Fugie het volgende:
ik train overigens altijd vlak na mijn avondeten, misschien maar weer verplaatsen naar een wat later tijdstip omdat ik nu toch wel erg kort na het eten train.
Omdat ik dat eens wil proberenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?
Ik vind dat verhaaltje van sloom worden en mindere prestaties echt maar een broodje-aap verhaal, pure onzin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |