Voor 5 personen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is er nog een fok-bodybuildtopic-bbq deze zomer?
![]()
Jammer dat het niet in de buurt is, anders was ik zeker van de partij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Kom dan gewoon ook op de komende DBB meeting.
De eerstvolgende is op 09/06 en wordt mede door ondergetekende georganiseerd.
http://forum.dutchbodybui(...)ing-adam-2-a-107581/
5 is toch genoegquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor 5 personen?
Eens moet de eerste keer zijn Ivo,quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
mja van die site ken ik bijna niemand behalve hiekie.
same here, uur van te voren flink eten, dan train ik het bestquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet altijd een uur van te voren zoveel mogelijk, een groot bord brinta/havermout of 6 boterhammen en 2 glazen melk oid. Ik train altijd heerlijk. Als ik dit niet doe ben ik zeer snel vermoeid en bak ik er niks van, echt proefondervindelijk ondervonden.
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef Fugie het volgende:
ik train overigens altijd vlak na mijn avondeten, misschien maar weer verplaatsen naar een wat later tijdstip omdat ik nu toch wel erg kort na het eten train.
Omdat ik dat eens wil proberenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt waarom zou je het nu dan anders doen?
Ik vind dat verhaaltje van sloom worden en mindere prestaties echt maar een broodje-aap verhaal, pure onzin!
Komen ze vandaag?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:47 schreef Calyptus het volgende:
Vanaf morgen 2 keer kortere maar intensieve cardio per dag, mn richtlijn is 21-22 april voor die foto's.
morgen pak ik mn fototoestel mee naar de gym, daar heb ik veeeeel betere belichting, hier staan mn abs er amper doorquote:
Hoeveel kostte die douchecabine?quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
http://i12.tinypic.com/4hchr7n.jpg
http://i17.tinypic.com/43qgnx5.jpg
73 kilo, 1.85, 6 maanden training. Vet percentage, 12 -14 % (?). Nog meer weten?![]()
Weet ik niet, maar mijn ouders hebben de badkamer verbouwd voor circa 5 k.quote:
Maar...maar....maar....quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:27 schreef Mr.J het volgende:
Voor 5 personen?
Eten jij!quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
73 kilo, 1.85, 6 maanden training. Vet percentage, 12 -14 % (?). Nog meer weten?![]()
Volgens mij zie ik er ongeveer net zo uit als ik zou cutten naar 73 kgquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Brute polsen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Skazminko het volgende:
http://i13.tinypic.com/2meemwp.jpg
Beginpic ergens in juli 2006 genomen.![]()
62 kilo, 1.85, 2 jaar niets meer aan sport gedaan, vet percentage: iets minder dan nu denk ik.
Niet echt heel duidelijke foto, kan niets beters vinden, en let niet op Max de kat.
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef ivosnivo het volgende:
mja van die site ken ik bijna niemand behalve hiekie.
Dat bedoel ik dus, ik ben van nul afgekomen.quote:
Cutten man!!quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Skazminko het volgende:
http://i13.tinypic.com/2meemwp.jpg
Beginpic ergens in juli 2006 genomen.![]()
62 kilo, 1.85, 2 jaar niets meer aan sport gedaan, vet percentage: iets minder dan nu denk ik.
Niet echt heel duidelijke foto, kan niets beters vinden, en let niet op Max de kat.
Idd, hoeveel % zit je wel niet man?quote:
Tis een beginpic, voordat ik ook maar een gewicht had aangeraakt.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef Cerubo het volgende:
Pic van nu? Put ik misschien wat inspiratie uit, ben namelijk niet veel breder als jij destijds op die foto
.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Nette vooruitgangquote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik ben van nul afgekomen.![]()
Dat zegt meer over het aantal vrouwen in dit topic (helaas) dan over jouw leeftijd (gelukkig...).quote:
die rechterfoto...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
ik kreeg laatste keer bij m'n whey bestelling een foldertje van tight (zou je bodyfat extreem verlagen), maar dat model dat er in stond (steve shobert) moedigt niet echt aan
[afbeelding]
hij zou op een body fat percentage van 4% zitten
Nette progressie! En mooie badkamer...quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Skazminko het volgende:
Netjes! Goed droog ook!quote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Tommy_808 het volgende:
fotoforum?
picca v me rug 2 dage gelede ofzo
[afbeelding]
nogal slechte hoek enz, maar probeer maar eens een foto te trekken v je rug![]()
edit: 1m80, ~70kg, 8% ofzo
heb afgelopen 6 maand 2 weken in de gym doorgebracht, maar heb mezelf in 't kerstverlof een barbell aangeschaft(aanraader!)
Je kunt op elk gewicht trots zijn, zolang je er maar voor tot het uiterste gegaan bent.quote:Op zondag 22 april 2007 15:43 schreef geefomditkind het volgende:
Damn, als ik die verhalen hier zie durf ik niet meer trots te zijn op dat ik 45 kilo bench press
zwemmen? Zien we meteen wie het grootste beest isquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb weer lekkere cardio gehad zondag heel vroeg in de ochtendIk ben wel voor een bbq, ook al heb ik er een gruwelijke hekel aan (kunnen we niet wat anders doen) het lijkt me wel gezellig. Ik ben niet zo van de monstervleesmaaltijden.
Daar zeg je wel wat, zwemmen is wel altijd tof. Iedereen zijn eigen koelbox mee voor de pakken melkquote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef Calyptus het volgende:
[..]
zwemmen? Zien we meteen wie het grootste beest is![]()
Meer etenquote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Tommy_808 het volgende:
fotoforum?
picca v me rug 2 dage gelede ofzo
[afbeelding]
nogal slechte hoek enz, maar probeer maar eens een foto te trekken v je rug![]()
edit: 1m80, ~70kg, 8% ofzo
heb afgelopen 6 maand 2 weken in de gym doorgebracht, maar heb mezelf in 't kerstverlof een barbell aangeschaft(aanraader!)
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.quote:Op maandag 23 april 2007 14:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Meer etenVoor de rest
![]()
------------------------------------------------------------------------------------------------
mbt tot de 'meeting' ik heb nog niet gestemd, maar hoe dacht je iedereen op 1 plek te krijgen?![]()
Correct me if I'm wrong maar Calyptus en Tommy zijn volgens mij Belgen en studentjes, dus die zie ik niet zo snel NL ingaan voor een meeting (nofi)....en daarbij wonen de Nederlanders ook niet echt bij elkaar in de buurt.....vermoed ik
Hoe meer "grapjes" je er over maakt, hoe leuker ze worden man.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Ik vrees dat die 5 extra zitplaatsen overdone zijn voor de 4 personen die komen.
Gaat zo te horen erg goed!quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Frautie het volgende:
Statistiekjestijd
Ik ben in 10 weken 7,5% vet kwijt. Nu ben ik ff gaan rekenen qua kg's....Omdat ik gister zat te babbelen, maar qua kg's is er eigenlijk niet zoveel vanaf....
Maar ik heb ik die periode 3 kg vvm erbij gewonnen!
Mijn vvm was toen ik begon 56,2 en ik zit nu op 59,2. Gaat lekker![]()
Wat is dit voor borrelpraat?quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Gaat zo te horen erg goed!
Al ben je iets te positief denk ik wbt die 3kg vvm.
Ik bedoel een gemiddelde naturel man kan per jaar zo'n 5kg vvm aanzetten als deze persoon optimaal eet,traint en rust.
En aangezien vrouwen een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat jij 3kg vvm gepakt hebt.
Niettemin ben je natuurlijk erg lekker bezig
Ik denk het welquote:Op maandag 23 april 2007 17:07 schreef DjMark het volgende:
ik denk niet dat je begrijpt wat vvm in houd.
mss heeft hij het tegen no-look?quote:
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Mr.J het volgende:
Wie zegt dat ik een grapje maak?
Ik denk serieus dat het geen grote groep zal worden. Er zittenj pakweg 15 vaste posters in dat topic, al de helft daarvan wilt komen is het veel. Van die 7 a 8 die willen komen zullen er uiteindelijk 4 a 5 daadwerkelijk opdagen.
Vrezen? Nee, dat heet 'verheugen'quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
Was vandaag een beetje laat maar super de schouders kunnen trainen. Voel het nu al. Vrees hoe erg ik het morgen ga voelen.
Ik verwacht er ook maar 35 max.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.![]()
Gewoon meer eten, ik heb ooit paar maanden straten gelegdquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu ik ff weer wat actief werk doe ipv op kantoor ben ik ook helemaal dood als ik ga trainen, echt bizar. Na een oefening ben ik al dood, mijn bankdrukken vandaag ging ook nergens over helemaal geen krachtMoet toch ff uitzoeken hoe ik dat kan fixxen anders gaat het niet opschieten
uit het noorden van belgie?quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.
groningse kleiquote:
vetvrije massaquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Wat is vvm?
Wanneer kun je je het beste wegen?
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Is dat dan spiermassa ofzo? en hoe meet je dat dan?
ok tnxquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Calyptus het volgende:
[..]
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.
Als je je vetpercentage weet
gewicht *(100-vetpercentage)/100
Ik ben afgelopen jaar ook zo'n 10kg VVM aangekomen denk ik zo.quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dit voor borrelpraat?![]()
Ik ken mensen die 15 kg per jaar VVM bijplakken.
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?
...
Wat is een CoC?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
quote:Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit. Projecten, nieuwsbrief, publicaties, discussieforum, informatie over locale afdelingen en links.
Probeer je op een vaste dag en vast tijdstip 1 keer in de twee weken, dat is wel genoeg. Gewoon rustig door blijven gaan. Je zet geen vetmassa aan dus dat merk je niet snel in je kleren. Beter op een gezonde manier aankomen toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..
Edit: Ik weeg 56,5 kg! (zomerkleren aan, schoenen uit) Ik ben weer een beetje aangekomen!In totaal ben ik denk ik ongeveer 2,5-3 kilo aangekomen in 1-1,5 maand.
Ik kan het alleen nog niet echt merken aan mijn kleren..![]()
ik ben van plan me ze binnenkort eens aan te schaffen, de 1 en de 2quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef McGilles het volgende:
Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest met mijn knie.
Foto's gemaakt en nu bleek het niet mijn knie te zijn maar een ontsteking aan de pees van mijn quadriceps. Een lange tijd geen benen trainen dus (heb nu al zo'n 10 weken niks meer gedaan) want anders was er een mogelijkheid dat de pees zal scheuren.
Nu moet ik fysio gaan doen voor mij knie en moet ik waarschijnlijk met pussy gewichten aan de slag, ach ja, ik heb er alles voor over dat ik straks weer hard aan de slag kan.
Moet ook 3x 400mg ibuprofen per dag slikken tegen de ontsteking.
Ik heb op mijn top toch 160kg squat en 200kg deadlift, zo slecht is dit toch niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.
UpperBodyquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Haijo het volgende:
Wat bedoel je met UB en LB? LinkerBeen en UiterBeen?
Van powerliften word je dik.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Mr.J het volgende:
UpperBody en LowerBody.
Heeft iets met powerlifting oid te maken. Gewoon niets van aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |