uit het noorden van belgie?quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.
groningse kleiquote:
vetvrije massaquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Wat is vvm?
Wanneer kun je je het beste wegen?
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Is dat dan spiermassa ofzo? en hoe meet je dat dan?
ok tnxquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Calyptus het volgende:
[..]
spiermassa, organen,bloed enz enz... gewoon alles uit je lichaam wat niet uit vet bestaat.
Als je je vetpercentage weet
gewicht *(100-vetpercentage)/100
Ik ben afgelopen jaar ook zo'n 10kg VVM aangekomen denk ik zo.quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dit voor borrelpraat?![]()
Ik ken mensen die 15 kg per jaar VVM bijplakken.
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon rustig door blijven gaan. Het komt vanzelf. Je eigen gewicht gaat ook goed?
...
Wat is een CoC?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
quote:Nederlandse vereniging tot integratie van homosexualiteit. Projecten, nieuwsbrief, publicaties, discussieforum, informatie over locale afdelingen en links.
Probeer je op een vaste dag en vast tijdstip 1 keer in de twee weken, dat is wel genoeg. Gewoon rustig door blijven gaan. Je zet geen vetmassa aan dus dat merk je niet snel in je kleren. Beter op een gezonde manier aankomen toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of de buren thuis zijn (heb geen weegschaal), ga ik me daar ff wegen. Maar ik heb al wel mijn avondeten en een grote bak kwark gegeten..
Edit: Ik weeg 56,5 kg! (zomerkleren aan, schoenen uit) Ik ben weer een beetje aangekomen!In totaal ben ik denk ik ongeveer 2,5-3 kilo aangekomen in 1-1,5 maand.
Ik kan het alleen nog niet echt merken aan mijn kleren..![]()
ik ben van plan me ze binnenkort eens aan te schaffen, de 1 en de 2quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Semargofni het volgende:
Wie hebben hier allemaal CoC`s? Tommy dacht ik iig, ik heb ze nu een kleine week maar vraag me af hoe ik er het beste mee kan trainen. Valt toch wel tegen, de trainer krijg ik met rechts wel aardig wat keer dicht maar de #1 nog niet 1x.
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef McGilles het volgende:
Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest met mijn knie.
Foto's gemaakt en nu bleek het niet mijn knie te zijn maar een ontsteking aan de pees van mijn quadriceps. Een lange tijd geen benen trainen dus (heb nu al zo'n 10 weken niks meer gedaan) want anders was er een mogelijkheid dat de pees zal scheuren.
Nu moet ik fysio gaan doen voor mij knie en moet ik waarschijnlijk met pussy gewichten aan de slag, ach ja, ik heb er alles voor over dat ik straks weer hard aan de slag kan.
Moet ook 3x 400mg ibuprofen per dag slikken tegen de ontsteking.
Ik heb op mijn top toch 160kg squat en 200kg deadlift, zo slecht is dit toch niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jammer, m.n. omdat je LB al erg zwak was tov UB. Nou ja, niks aan te doen.
UpperBodyquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Haijo het volgende:
Wat bedoel je met UB en LB? LinkerBeen en UiterBeen?
Van powerliften word je dik.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Mr.J het volgende:
UpperBody en LowerBody.
Heeft iets met powerlifting oid te maken. Gewoon niets van aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |