Hoe meer "grapjes" je er over maakt, hoe leuker ze worden man.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Ik vrees dat die 5 extra zitplaatsen overdone zijn voor de 4 personen die komen.
Gaat zo te horen erg goed!quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Frautie het volgende:
Statistiekjestijd
Ik ben in 10 weken 7,5% vet kwijt. Nu ben ik ff gaan rekenen qua kg's....Omdat ik gister zat te babbelen, maar qua kg's is er eigenlijk niet zoveel vanaf....
Maar ik heb ik die periode 3 kg vvm erbij gewonnen!
Mijn vvm was toen ik begon 56,2 en ik zit nu op 59,2. Gaat lekker![]()
Wat is dit voor borrelpraat?quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Gaat zo te horen erg goed!
Al ben je iets te positief denk ik wbt die 3kg vvm.
Ik bedoel een gemiddelde naturel man kan per jaar zo'n 5kg vvm aanzetten als deze persoon optimaal eet,traint en rust.
En aangezien vrouwen een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat jij 3kg vvm gepakt hebt.
Niettemin ben je natuurlijk erg lekker bezig
Ik denk het welquote:Op maandag 23 april 2007 17:07 schreef DjMark het volgende:
ik denk niet dat je begrijpt wat vvm in houd.
mss heeft hij het tegen no-look?quote:
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Mr.J het volgende:
Wie zegt dat ik een grapje maak?
Ik denk serieus dat het geen grote groep zal worden. Er zittenj pakweg 15 vaste posters in dat topic, al de helft daarvan wilt komen is het veel. Van die 7 a 8 die willen komen zullen er uiteindelijk 4 a 5 daadwerkelijk opdagen.
Vrezen? Nee, dat heet 'verheugen'quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
Was vandaag een beetje laat maar super de schouders kunnen trainen. Voel het nu al. Vrees hoe erg ik het morgen ga voelen.
Ik verwacht er ook maar 35 max.quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.![]()
Gewoon meer eten, ik heb ooit paar maanden straten gelegdquote:Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu ik ff weer wat actief werk doe ipv op kantoor ben ik ook helemaal dood als ik ga trainen, echt bizar. Na een oefening ben ik al dood, mijn bankdrukken vandaag ging ook nergens over helemaal geen krachtMoet toch ff uitzoeken hoe ik dat kan fixxen anders gaat het niet opschieten
uit het noorden van belgie?quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.
groningse kleiquote:
vetvrije massaquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Wat is vvm?
Wanneer kun je je het beste wegen?
Ik ga vooruit!![]()
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.
Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.
Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |