abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 15:54:56 #251
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48635596
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef Mr.J het volgende:
Ik vrees dat die 5 extra zitplaatsen overdone zijn voor de 4 personen die komen.
Hoe meer "grapjes" je er over maakt, hoe leuker ze worden man.
  maandag 23 april 2007 @ 16:01:45 #252
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_48635880
Wie zegt dat ik een grapje maak?

Ik denk serieus dat het geen grote groep zal worden. Er zittenj pakweg 15 vaste posters in dat topic, al de helft daarvan wilt komen is het veel. Van die 7 a 8 die willen komen zullen er uiteindelijk 4 a 5 daadwerkelijk opdagen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_48636310
We'll see. Volgens mij zijn we hier nu alleen nog maar animo aan het peilen. En bovendien hoeft de ene (DBB) meeting de andere ook niet uit te sluiten.

Belangrijker: @ Frautie: enorm goed bezig, zeg! Dat zijn goede resultaten!!!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_48636426
B&F topic op GoT misschien mee uitnodigen?

Op zich zou ik wel willen, ik ben wel alleen in het weekend vrij en heb een weekOV maar ondervoorbehoud hoor. :p
pi_48638455
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Frautie het volgende:
Statistiekjestijd

Ik ben in 10 weken 7,5% vet kwijt. Nu ben ik ff gaan rekenen qua kg's....Omdat ik gister zat te babbelen, maar qua kg's is er eigenlijk niet zoveel vanaf....

Maar ik heb ik die periode 3 kg vvm erbij gewonnen !

Mijn vvm was toen ik begon 56,2 en ik zit nu op 59,2. Gaat lekker
Gaat zo te horen erg goed!
Al ben je iets te positief denk ik wbt die 3kg vvm.

Ik bedoel een gemiddelde naturel man kan per jaar zo'n 5kg vvm aanzetten als deze persoon optimaal eet,traint en rust.
En aangezien vrouwen een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat jij 3kg vvm gepakt hebt.
Niettemin ben je natuurlijk erg lekker bezig
pi_48638507
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef DjMark het volgende:

[..]

Gaat zo te horen erg goed!
Al ben je iets te positief denk ik wbt die 3kg vvm.

Ik bedoel een gemiddelde naturel man kan per jaar zo'n 5kg vvm aanzetten als deze persoon optimaal eet,traint en rust.
En aangezien vrouwen een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen lijkt het mij onwaarschijnlijk dat jij 3kg vvm gepakt hebt.
Niettemin ben je natuurlijk erg lekker bezig
Wat is dit voor borrelpraat? Ik ken mensen die 15 kg per jaar VVM bijplakken.
pi_48638541
Ik ben sinds vorig jaar ook een kilo of 8 à 9 bijgekomen, waar amper vet bij zit. Ken hendig.
pi_48638548
ik denk niet dat je begrijpt wat vvm in houd.

Maar, inderdaad vergeet ik erbij te vermelden dat het hier over een persoon gaat die niet meer in zijn eerste trainingsjaar zit.
In je eerste trainingsjaar kan je een stuk meer aankomen.
pi_48638564
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:07 schreef DjMark het volgende:
ik denk niet dat je begrijpt wat vvm in houd.
Ik denk het wel
pi_48639817
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik denk het wel
mss heeft hij het tegen no-look?

owja, merci voor de reacties
Only when close to death, you really feel alive
pi_48642627
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Mr.J het volgende:
Wie zegt dat ik een grapje maak?

Ik denk serieus dat het geen grote groep zal worden. Er zittenj pakweg 15 vaste posters in dat topic, al de helft daarvan wilt komen is het veel. Van die 7 a 8 die willen komen zullen er uiteindelijk 4 a 5 daadwerkelijk opdagen.
Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.
Pain is temporary, pride is forever
pi_48644090
Deze middag mn oude camera meegedaan naar de fitness, alles gereed gemaakt, na de training gedouched en ik wou eens trekken(foto, niet mn fluit)

Klaagt die klojo dat zn batterijen opzijn, terwijl het net nieuwe zijn. Ik van, foutje gemaakt zeker?

Ik kom thuis, ik vervang met nieuwe uit een nieuwe verpakking, zelfde probleem...

Mn camera dus naar de zak

Anyway, volgende week maandag wordt beslist of ik op die poster mag staan en ik heb dan ook een proefshoot, ineens betere foto's . Ik ben vandaag begonnen met sodium laden om eens te zien wat dat geeft. Hopelijk het vocht kwijt wat ik dit weekend heb opgebouwd, ik vond mezelf niet echt droog staan vandemiddag, teveel chips en schuimwijn dit weekend.

Moet ik dan de laatste dag van het zout afblijven btw? Nog nooit gedaan...

[ Bericht 4% gewijzigd door Calyptus op 23-04-2007 20:08:01 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 23 april 2007 @ 19:56:06 #263
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48644455
Goedenavond allemaal

Na een paar maanden thuis te hebben gespeeld met dumbbells ben ik begin dit jaar eindelijk maar naar de sportschool gegaan. Daar zit ik nu 3-5 keer per week, afhankelijk van m'n werk (ploegendiensten). Wanneer ik late dienst heb ben ik min of meer gedwongen om 's ochtends te gaan trainen. Helaas werkt dat voor mij niet echt lekker als ik minder dan 2-3 uur wakker ben. Ik ben snel door m'n conditie heen, kan lang niet het gewicht pakken wat ik normaal doe, en voel me er ook absoluut niet lekker bij. Ook het 'endorphine-moment' lijkt steeds langer te duren...

De standaardrituelen zijn als volgt; opstaan, douchen, eten (4 bruine boterhammen met pindakaas, kipfilet, oid.), 1-1.5 liter water, 40-50gr eiwit, en meestal tussen de warming up en het echte trainen gaat er nog een half pakje dextro naar binnen. Die dextro doe ik sinds 2 weken... Ik hoorde van iemand dat dat echt kan helpen, en ik kan inderdaad ook aardig wat meer gewicht pakken bij de meeste trainingen.

Iemand tips hoe je gewoon zsm klaar kunt zijn om te gaan trainen, als je net je bed uit komt?
pi_48645033
Mss opwarmen door s'ochtends eerst een kwartiertje te rennen? Om je bloed op gang te krijgen? Maar ik denk dat je grootste probleem je gebrek aan slaap is. Je moet -wil je effectief- trainen toch echt min. 8 uur slapen voor je herstel.
  maandag 23 april 2007 @ 20:14:08 #265
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48645144
Ik krijg inderdaad niet altijd genoeg slaap... Als ik vroege dienst heb kom ik meestal rond een uurtje of 6 slaap uit. Met late dienst slaap ik toch al snel 8-9 uur, wat mij wel voldoende lijkt.

Maar dat kwartiertje rennen, je bedoelt dus direct nadat ik opsta?
  maandag 23 april 2007 @ 20:14:47 #266
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48645176
Nu ik ff weer wat actief werk doe ipv op kantoor ben ik ook helemaal dood als ik ga trainen, echt bizar. Na een oefening ben ik al dood, mijn bankdrukken vandaag ging ook nergens over helemaal geen kracht Moet toch ff uitzoeken hoe ik dat kan fixxen anders gaat het niet opschieten
pi_48646173
Was vandaag een beetje laat maar super de schouders kunnen trainen. Voel het nu al. Vrees hoe erg ik het morgen ga voelen.
  maandag 23 april 2007 @ 20:38:06 #268
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48646318
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
Was vandaag een beetje laat maar super de schouders kunnen trainen. Voel het nu al. Vrees hoe erg ik het morgen ga voelen.
Vrezen? Nee, dat heet 'verheugen'
  maandag 23 april 2007 @ 21:01:38 #269
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_48647213
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

Wil niet lullig doen maar op DBB loopt het nou ook niet echt storm, hoeveel mensen hebben er nu betaald? Meetingen zijn altijd lastig, daar is zelfs nederland eigenlijk nog te groot voor.
Ik verwacht er ook maar 35 max.

En dan praat je over een groep van een paar 100 vaste posters.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 23 april 2007 @ 22:18:58 #270
140141 ivosnivo
pi_48650486
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu ik ff weer wat actief werk doe ipv op kantoor ben ik ook helemaal dood als ik ga trainen, echt bizar. Na een oefening ben ik al dood, mijn bankdrukken vandaag ging ook nergens over helemaal geen kracht Moet toch ff uitzoeken hoe ik dat kan fixxen anders gaat het niet opschieten
Gewoon meer eten, ik heb ooit paar maanden straten gelegd . En toen moest ik ook veel meer eten.
pi_48657228
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik kom uit het noorden, en heb nog wel 1 hele plaats en 2 halve ter beschikking in mijn snivomobiel.
uit het noorden van belgie?
Only when close to death, you really feel alive
pi_48659812
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

uit het noorden van belgie?
groningse klei

En verder heb ik gisteren ook wel lekker getraind, ben weer redelijk gezond geloof ik. (even afkloppen of ik vanavond mijn voetbalpotje overleef...)

Gister oa static holds gedaan, barbell, 50 kg, en dan met een hand vastpakken. Best een aparte oefening, en nog steeds een redelijk verschil tussen links en rechts. Verder nog bor's en dippen, en iets wat leek op cleans en pressen, was een zware oefening iig
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 10:56:03 #273
148247 taxibabe
pi_48660295
Wat is vvm?

Wanneer kun je je het beste wegen?

Ik ga vooruit!
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.

Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.

Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
pi_48660340
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Wat is vvm?

Wanneer kun je je het beste wegen?

Ik ga vooruit!
Halve kilo erbij voor de triceps (zit nu op 1,5 kilo + stang), 1 kilo erbij voor de biceps (5 kilo + stang) en de zijwaartse oefening ook 1,5 kilo + stang.

Alleen voor mn benen en rug lukt het nog niet om meer gewicht erbij te doen.

Tis allemaal nog niet veel, maar het begin is er.
vetvrije massa
's ochtends

gaat goed
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 11:00:39 #275
148247 taxibabe
pi_48660408
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:57 schreef Calyptus het volgende:

[..]

vetvrije massa
's ochtends

gaat goed
Is dat dan spiermassa ofzo? en hoe meet je dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')