wilt nog niet zeggen dat het er niet isquote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het meerendeel heeft nergens last van.
Zou ook wat zijn als het merendeel er wél last van zou hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wilt nog niet zeggen dat het er niet is
ik vind het zeker waard ja. Maargoed, ik vond dan ook de singleplayer leuk om te doen. Velen vinden dat maar niks.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versiequote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Dacide het volgende:
Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.
wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
not for sale in America, europe or Japan.
Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?
ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
Ach ja, heeft ie iig weer een serial om online te spelen. Ik zal het waarschijnlijk ook vanaf een Image spelen en dat ding mooi in de kast schuivenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef azaroth het volgende:
asian-pacific edition
wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
cd wow staat er om bekend dat ze soms hele andere versies uitleveren..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!![]()
Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
[..]
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versieVoor mij geen CD-WOW meer.
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
ow en ik kotsnog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
die gasten komen zo'n beetje al in het beginquote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
Gewoon de groene getallen volgen, als het goed is kun je nog een basis rechtsboven vinden en linksboven ook. Beide moet je vernietigen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef GambitRS2 het volgende:
Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....
Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
heb ff getest met skirmishje. Bij mijn oude liep het soepel met alles op laag en nu loopt alles soepel met alles op het maxquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
Bij mij pakken ze eerst de GDI aan eer ze een keer naar mij toe komen en dat duurt toch wel even. Vaag dat ze dat bij jou dan niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
die gasten komen zo'n beetje al in het begin
computer kopen?quote:
de sarcasme druipt er gewoon van afquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:04 schreef Dacide het volgende:
[..]
shockerend
![]()
Sterkte, je zal je wel erg kut voelen nu.. we leven met je mee.
Nee hoor. was niet sarcastisch... slechts een beetje cynischquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de sarcasme druipt er gewoon van af![]()
Ja rankings duren even voordat ze geupdate worden. Das echt wazig.. De ene keer val ik weer een rank terug, dan weer 2 vooruit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef outcast_within het volgende:
De rankings doen het weer ofzo
van 750 pouf naar 7500 nu weer terug naar 1250 2vs2
vanwege dat een aantal mensen constant errors krijgen, hele pc configuraties helemaal moeten africhten enkel voor CNC om te hopen dat ie dan werkt en dat dat als oplossing wordt gegeven, op zon manier dat andere programmas het opeens niet meer doen bv.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
computer kopen?
ik heb 'm gister maar es geinstalleerd op m'n nieuwe pc...wat ziet dat er VET uit
laat die GPU maar draaien, heerlijk
in een uurtje de eerste 5 missies van GDI weer gedaan, vanavond verder met de rest
ik ga me hier nog wel een aantal uren mee vermaken
van een aantal mensen heb ik gehoord dat ze 't een snel in elkaar/afgeraffelde game vinden...geen idee waar ze dat vandaan halen
wat meer stemmetjes zou wel leuk zijn geweest (a la warcraft)
Dan is alleen de hele associatie weg...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef koffiegast het volgende:
hwhahaha erg mooi gedaan, hopelijk komt er ook een blauwe tiberium met zwart bovengrond en een scrin voertuig, dat zou helemaal vet zijn
in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.
Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg![]()
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
in het menu dubbelklikken op welke groep je wilt hebben
same als ik een groep heb wil ik dolgraag 1 malig een deelgroep kunnen aanklikke om die functies te geven, nu kan dat pas als ik ze helemaal specifiek selecteerquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:21 schreef Logitik het volgende:
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.
Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg![]()
Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?
Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.![]()
ik ben een pauperquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef sakeh het volgende:
& lmao naar al die paupers die voor die 9 euro minder 3 weken moesten wachten en een vage editie krijgen![]()
Er is ook een toets voor, maar ik weet niet wat de default toets ervoor is. Bij mij is het iig hetzelfde als in Yuri's Revengequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
Je kan aan een groep van verschillende units aan een getal binden door <CTRL> <#nummer>. Dat is je hoofdgroep. Je subgroep kun je dan selecteren door één unit van een bepaald type te pakken en op "W" te drukken dan heb je je subgroep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:04 schreef Logitik het volgende:
Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
-------
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?
Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.
Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
mijn god leer eens samenvatten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/
Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...
Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...
Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.
Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...
Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.
AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...
Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )
Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
dude, jij doet echt iets verkeerd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/
het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...quote:Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...
zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blindquote:Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...
geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...quote:Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.
die reversed mode is simpel:quote:Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...
die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.quote:Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.
stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren, en idd het door basisen heen trekken van harvesters is kut maar niet echt erg ofzo (leer er gewoon mee omgaan, zat immers in alle voorgaande delen ook)quote:AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...
is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...quote:Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...quote:Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...quote:Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
huilie, leer het spel eerst eens spelen voordat je EA de schuld geeft..quote:Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )
Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.quote:die reversed mode is simpel:
het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?quote:het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.quote:zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
Bij mij staat er altijd wel een unit voor, een tank omgeven door 20 buzzers is lastig aan te klikken vanuit volledig uitzoomed, wat ik toch wel minder vindquote:geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
Gewoon, net zoals bij die andere vakjes staat er wat bij erover, dus leek me opzijn minst een stuk duidelijk als ze een naam erbij zetten.quote:die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)
het is me echt overkomen, ik had 4 velden en zag dat een refinery gemold was, maakte 1 aan, en keek eens hoe de harvesters het deden. Stonden er 4 stil van de 6quote:stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren
leek me op zijn minst wel waard om ze dan terug te sturen automatisch, het doelloos rondvliegen en wachten voor je dood noem ik niet echt..handig/leukquote:is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
het zal wel aan mij liggen, maar ik heb games gespeeld waarbij ik nooit telkens me units constant terug moest sturenquote:een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
Scrin ook enzo :/ wat is het nut van een commando guerilla tactics te doen nogquote:heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
[..]
wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
[..]
heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voorquote:Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
Je vatte me dus nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?
een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor
en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
aha oke...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je vatte me dus niet
Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.
hebben ze nooit gehad, waarom zouden ze dat nu opeens wel doen?quote:BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.
tuurlijk zal vast wel maar das is maar een handjevol mensen relatief..quote:Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.datzelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors
scrin is precies daarom zwaar overpowerd..quote:tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking ergen dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijnquote:scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
ze zijn stealthed genoeg om een flinke klap aan een basis af te leveren...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
Hier stopte ik met lezen,quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant.
lees dan het 2e deel hoe ik met 7 units van scrin hele basissen/legers mol :/quote:
als je constant op 5k + staat en je stuff wilt uitproberen? Noem dat geen waste, maar proberen XDquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mijn god leer eens samenvatten.
1 ja er zitten bugs in.
2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent
en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources![]()
Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?
een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
[..]
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor
en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
Eens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.
Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??
scorpions spammen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:32 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.quote:
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.
Nee hoor, ik heb meerdere strategy games online gespeeld maar dingen zo simpel als bijvoorbeeld een scorpion rush is gewoon zielig, echt slecht dat dat zo kan en dat dat nog niet veranderd is met een patch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:04 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?
NOD spam is te makkelijk ja, dat is waar. Maar dat wordt waarschijnlijk toch wel aangepast in de eerste balancepatch. Maar jullie punt is meer dat de betere spelers online hoe dan ook zielige taktieken gebruiken, wat ze ook doen.
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef koffiegast het volgende:
Spammen kan echt iedereen, gewoon veel op het knopje drukken, de slimmere spammers bouwen er nog een extra gebouw ervoor bij of 2, maar het komt er op neer dat je zowat enkel moet zeggen, ga daar maar heen spam.
Scrin heeft ook een sneaky tactic, kun je eigenlijk alleen op kleine korte mappen doen. Je maakt een refinery en stroom,vervolgens move je je huisbasis naar de andermans basis en gaat volop buzzers spammen.
dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
Het is gewoon een topgame ^_^
Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
Het gedoe met connecten ook.
De rankings die niet goed werken om te huilen
All die duitsers en noobs online vervelend.
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.
CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
die filmpjes zijn niet voor niks HD (high definition)....quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
Niet uit eigen initiatief nee, maar ze kúnnen wel tanks en gebouwen aanvallen als ze daarvoor het commando krijgen. Ziet er best cool uit, dan vliegen ze als het ware door die gebouwen heen (beetje a la Frost in Blade 1, als hij op het punt staat La Magra te worden.. En dat de zielen van de volbloed vampiers door Frost heen vliegen)quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
Carvillequote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Ik moest toen glimlachen door die foute zelfmoordcommando.quote:
Door deze game heb ik mijn oude videokaart ook al bij het grof vuil kunnen zetten.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Merk trouwens dat C&C 3 steeds langzamer gaat draaien. Heb geen super systeem, maar een 1 vs 1 skirmish draait nu net zo snel als toen ik C&C 3 net had met 2 a 3 skirmish tegenstanders. Vaag.
Binnenkort mijn 512 ram geheugen vervangen met 2 gig en Ati Radeon 9800 pro met een X1950 of iets dergelijks. Allemaal door deze game.
Ik zat al langer te denken over een nieuwe videokaart, dus dat ie het niet meer deed, was dus een mooi excuusquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...Iemand tips?
de overall gameplay van RA2 was ongeevenaard imho (tot c&c3, die is weer exact zo, wat dus positief is)quote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Is dat die met die basis in het midden?quote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.[afbeelding]
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...[afbeelding] Iemand tips?
Includedquote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ff vraagje,
als je patch 1.04 hebt, moet je dan de vorige drie ook nog hebben om alles gefixt te hebben of zijn die included in 4?
dat zijn een hoop special powersquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, ik heb in die laatste GDI missie (Ground Zero), die Alien basis met hun eigen Mothership gemold..
[afbeelding]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn een hoop special powers
welke moeilijkheidsgraad?
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
Maar goed, eenmaal de aanvallen afgeslagen met veel opgeofferde Firehawks en AA-guns tegen al die Alien Battleships kon ik rustig uitbouwen en andere basissen overnemen![]()
Vervolgens alles, maar ook alles bouwen wat er te bouwen valt overal en nergens. En zo raap je dus al die Powers bij elkaar.
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaan
Ik heb die Rift Generator gewoon overgenomen. En die Nuke was ook niet echt moeilijk om af te slaan. Ze repareerden de Temple of Nod toch niet. Dus ik ben, dacht ik, 3× langs geweest met mijn Firehawks.quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
RA2? lol die was zo simpel dat ik er nog tranen van in m'n ogen krijg. Damn wat een n00b single player had die zeg. Het niveau van de oude games worden hier niet gehaald maar op hard heb ik toch best moeite met sommige mapsquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..
OMG, gewoon 2 super f*cking weapons, beetje jammer van het verdere spelverloop dan..quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Hier zo 9800 pro, 2,8 GHZ en 512 RAM en het draait gewoon flexibel met alles op de laagste stand. Models en textures zijn de enige instellingen welke ik op high heb gezet (anders is het net Generalsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef MaHawK het volgende:
Met een 9800 pro kan ik het waarschijnlijk vergeten om deze game te gaan spelen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
is me nog nooit opgevallen. Ik ben altijd aan het vechten met de tegenstander en niet naar mijn harvesters aan het kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
Redelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tipsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme die laatstste NOD missie krijg ik gewoon niet klaar. wat ik ook doe
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De graphics zijn er sinds Generals niet echt veel op vooruit gegaan vind ik. Heeft wel als voordeel dat het nog erg goed loopt op mijn bakkie![]()
Tip: Die Juggernauts moet je overnemen en beschermen die kunnen over het hele scherm schieten zonder spotters. Schiet de Airfields en War factory's kapot en you're home free.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tips
Mits fatsoenlijke pc.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures.
Het is wel mooi maar de stap vooruit vind ik relatief klein. Ik vind het verder ook niet erg, voor mij hoeft het razendsnel opschroeven van systeemeisen niet zo nodig namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.
idd doe maar mij gewoon een overzichtelijke map en graphics en dan maar niet zo mooi. Generals was op het begin echt een ramp op een LAN. Naast de vele disconnects ook nog eens dikke lag omdat de langzame bakken het niet trokken. Dat was ook altijd zo relax aan RA2.. die speelde altijd wel lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:
Het beeld en hoe mooi alles is boeit mij TOTAAL niet bij een RTS als Generals/C&C3. Ik vind veel maps ook te overdreven "mooi" gemaakt waardoor het veel te onoverzichtelijk is. Die ene 8 player map bijvoorbeeld, met in het midden een grote veld blauw tiberium.
Maar ja
ja wat een gemicro.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komen
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja wat een gemicro.
gewoon slim zijn en degene die het dichtste in de buurt is eerder laten lossen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij bedoelt dat de dichtsbijzijnde dan automatisch gaat lossen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.
inderdaad, en ik had zelfs ergens gelezen (weet niet of het 100% waar is) maar men kan spellen puzzelen om op lagere systeemeisen te spelen. Maar dat wordt dan tegenwoordig heel weinig gedaan, omdat het een lage prioriteit heeft. En daardoor hebben sommige spellen hogere systeemeisen dan dat het hoeft.quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef koffiegast het volgende:
spellen worden steeds zwaarder (ook al blijft de gameplay soms wel dik achter/zelfde nivo)
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef Crazykill het volgende:
Gewoon over 2/3 refinerys plaatsen en je hebt nergens last van
Ik speel nog skirmishenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Volgens mij kan dat niet maar zelfs dan zou dat niet zo goed werken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:57 schreef outcast_within het volgende:
http://rapidshare.com/files/27064135/rare_noob.CNC3Replay.html
Ze namen ons ook niet serieusquote:Op zondag 22 april 2007 14:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.
brrr een rts op een console ...quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Heintje het volgende:
De PC demo heeft me niet kunnen overtuigen. De 360 demo wel. Die speeld erg lekker.
Dus als die uit is toch de 360 versie maar kopen.
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.quote:
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
Ik heb em op Normal helemaal uitgespeeld. Sommige missies moest ik 2x doen, maar over het algemeen is het vrij makkelijk te doen allemaal hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik kan het niet echt uitleggen hoe het speeld. Als je het wil weten moet je het echt een keer proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...
muis+tb ftw (alleen al omdat je 10x sneller bent dan zo'm analoge stick)
nu nog de keybinds die je op keyboard hebt, f1-f10 en de andere knopjes, jaja dan ben je wel sneller uit de voeten met pcquote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
Ik denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
En het scrollen is misschien wel sneller, maar het eenvoudige 'point and click' kan volgens mij ook nooit sneller dan je met een muis kunt.
Zet je oogkleppen eens even af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef mschol het volgende:
brrr een rts op een console ...
ligt maar net aan de gevoeligheid van je muis..quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
yep het werkt, maar like hell...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens even af.
Het werkt.
Het werkt goed.quote:
Als ik een 360 had gehad had ik het wel eens geprobeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Dat gaat volgens mij niet. Maar je kan als je de rechter tigger intrekt met de Dpad omhoog en omlaag door de bouw menu's gaan. Met links en recht ga je dan door de opties in dat menu. En met units zet je er gewoon een stuk of 10 in de que en dat gaat wel door.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
als je met je controller bijvoorbeeld een knop toe zou kunnen wijzen aan E en R en F
en ook nog eens F1/F10
En de Q knop dan zou je volgens mij erg snel kunnen bouwen en vechten tegelijkertijd
Mij lijkt het iig wel tof op de 360 komt daarbij als het moeilijker/trager gaat, de rest heeft er oko last van
Echt waarquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik heb dan nog nooit een RTS gespeeld op een console, maar ik vond Tomb Raider Legend fijner spelen op de PC dan op de Xbox360. Dus dan heb ik zelf eigenlijk al twijfels of het mij bij C&C3 dan wel gaat lukken. Al geloof ik graag dat het best fijn kan spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Ik ben dan ook al een oude lulquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Echt waarPas op Hard werd het voor mij nog een beetje uitdagend met de GDI en NOD. Op Normal liep ik er redelijk makkelijk doorheen. Alleen de missies van de Scrin waren nog wel wat lastig op Normal.
1. het is een zwaar programma, en met zwaar bedoel ik, je pc is (afhankelijk van hoe oud hij is) wel een tijdje niet erg optimaal reagerend (lees half vast). Dit doet hij ongeveer totdat hij je ram of pfgeval tot 1.5gig heeft opgepompt, vervolgens blijft hij nog een minuut hangen en krijg je eindelijk de world builder tot je beschiking.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef outcast_within het volgende:
succes met de teleurstelling
hoe meer mappen hoe beterquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
Op zich is het wel goed dat niet jan en alleman een map in elkaar kan knutselen, dan krijg je zo'n wildgroei aan maps op internet.
Honderen mappen noem ik weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
map editors van blizzard is altijd erg mooi en simpel gedaan, je kon in wc3 map editor ook megagigantische scripts en opzetten creeeren met amper/geen verstand van daadwerkelijk programmeren/modelleren/etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
duurde een hele poos voor me, naja een minuutje maybe minderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Seal_force het volgende:
Worldbuilder werkt bij mijn niet op de laatste 10 % procent start hij niet op, hebben meer mensen er last van?
Ah, dank je, dat moest ik wel even weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. het is een zwaar programma, en met zwaar bedoel ik, je pc is (afhankelijk van hoe oud hij is) wel een tijdje niet erg optimaal reagerend (lees half vast). Dit doet hij ongeveer totdat hij je ram of pfgeval tot 1.5gig heeft opgepompt, vervolgens blijft hij nog een minuut hangen en krijg je eindelijk de world builder tot je beschiking.
2. Dan zie je een toolscherm die je niet weg kunt klikken en gruwelijk in de weg zit, dus eigenlijk is de worldbuilder alleen geschikt voor erg grote schermen of dualscreen opstellingen.
3. Simpel een mapje maken net als vroeger zit er niet in. Er gaat volgens mij echt echt echt veel tijd inzitten. Maar dat zal ik niet weten aangezien ik na punt 1 en 2 te hebben doorgelopen het na 10 minuten punt 3 de world builder er weer af heb gegooid
honderden was een schatting van mijn kant, geen idee hoeveel er daadwerkelijk zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Honderen mappen noem ik weinig.
Maar het moet niet zo worden dat als je een keer online wil spelen dat je eerst een map moet downloaden.
Gelukkig zal dat op de 360 ook niet het geval worden...
Jawel maar met moeite op mn MacBook en daarbij moet ik dan eerst Windows installeren en dan is mn schijf al vol.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
Kan 't niet op een Mac?
Over twee weken op de 360,quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
PC kapoet. Ik wil C&C spelen maar heb pas over twee maanden weer geld voor nieuwe pc.
Daar draait Supreme Commander niet op.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Over twee weken op de 360,
Die is goedkoper dan een nieuwe PC
Wil je nou C&C3 spelen of niet?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:04 schreef Seal_force het volgende:
Ik kan de map waar ik de nieuwe cc3 maps in moet stoppen niet vinden waar zit hij verstopt op C?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef Mirel het volgende:
C:Documents and SettingsxxxxxxxApplication DataCommand & Conquer 3 Tiberium WarsMaps
Application Data is een verborgen map. Dus dat heeft EA weer lekker handig gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:18 schreef Seal_force het volgende:
[..]
ja dat snap ik alleen die kan ik dus niet vinden.
Yup en ik word daar elke keer flink geowned, dus als jij ( of iemand anders) wat goeie tips hebben dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Is dat die met die basis in het midden?
ik heb problemen met de poorten te forwarden dus niemand kan naar me connectenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
het bloed een beetje dood dit topic.
Niet zo'n succes dit spel toch?
Of spelen jullie allemaal zoveel online dat je geen tijd hebt om te forummen?
Volgens mij ben ik de die-hardste van het online gaming en dat terwijl ik alleen maar in het weekend speel. Ik vind het echt een toffe game
10 mei jongens, dan kom ik ook mee praten over missies die ik niet haal en zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij ben ik de die-hardste van het online gaming en dat terwijl ik alleen maar in het weekend speel. Ik vind het echt een toffe game
Ik speel via Hamachi.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb het nog geen één keer online gespeeld. Om de één of andere reden trekt het me niet zo om het online te gaan doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
nouja wat is die-hard? de laatste tijd niet veel tijd gehad om te spelen.. sta nu ongeveer 30-4 ofzo.. Speelt het regelmatigquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef outcast_within het volgende:
Van elk deel uit de serie is minstens 1 uitbreiding geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef koffiegast het volgende:
EA kennende melken ze het eventueel uit (the sims anyone).
Precies, ik speel het liever met vrienden dan "echt" online.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen één keer online gespeeld. Om de één of andere reden trekt het me niet zo om het online te gaan doen.
Zelfs als de aliens helemaal verslagen waren en iedereen gedood was krijg je nog een expansion.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb denet de Scrin campagne volbracht, maar ik dacht daarbij echt van: "Oh, is dit het?" NOD en Scrin hebben, vind ik, een vrij erg open einde. Dus het zal mij niets verbazen als hier nog minimaal één uitbreiding op komt.
Waar staat die worldbuilder dan? Ik kan hem niet vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Daarmee is het ook makkelijk om met World Builder te spelen.
Die is gewoon te downloaden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:14 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Waar staat die worldbuilder dan? Ik kan hem niet vinden.![]()
Jep, heb ik ook al een aantal keer gezien. Ik wist alleen niet waardoor het kwam.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef pomtiedom het volgende:
De Nulbug is nogsteeds niet opgelost overiens:
[afbeelding]
Weet niet of andere mensen hem al zijn tegen gekomen.
Komt voor als de PC (en soms jezelf) een gebouw verkoopt
misschien dat dit een instelling is van de videokaart/monitor...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hoi, als ik 800x600 doe, dan heb ik zwarte randen links en rechts in beeld, had hetzelfde bij Stalker. Ik dacht dat dat misschien aan mijn breedbeeld laptop scherm lag, maar ik herinner me ineens dat ik het bij Generals niet had. Waar kan ik dat veranderen? Eventueel in .ini bestanden kloten oid.
Welke missie is dat ookal weer?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
Je moet em idd wel de hele tijd meeslepen anders gaan je units te snel kapot en als je het nog steeds niet begrijpt kun je dit ook volgen...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Chandler het volgende:
Mr.Noodle, die missie bedoel ik ja; maar het is mij nog steeds niet geheel duidelijk. Moet ik nou steeds die reparatie wagen meenemen naar het nieuwe kamp?
loserquote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
quote:
Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hoi, als ik 800x600 doe, dan heb ik zwarte randen links en rechts in beeld, had hetzelfde bij Stalker. Ik dacht dat dat misschien aan mijn breedbeeld laptop scherm lag, maar ik herinner me ineens dat ik het bij Generals niet had. Waar kan ik dat veranderen? Eventueel in .ini bestanden kloten oid.
C&C3 gebruikt een vernieuwde versie van de Generals (SAGE) engine. Van een 'hele andere engine' kun je dus niet echt spreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:
Generals heeft toch ook een hele andere engine
Native van mijn laptop is 1280x800, maar hij draait vloeiender op 800x600 :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....
Zou goed kunnen dat het aan je videokaart of monitor ligt ofzo. Videokaart is meest aannemelijke.
Als je hem op een andere resolutie zet, doet hij dan hetzelfde?
Ik heb een breedbeeld monitor met een native resolutie van 1920x1200 dus ik draai me games ook op die resolutie. Misschien moet je eens proberen of dat beter gaat?
Anyway, vette game (alsof er iemand is die dat nog niet weet)
ben nu bij het gedeelte van de GDI campagne dat de Scrin komen. De 2de missie daarvan ofzo. heb je dan nog veel missies? (misschien beetje spoiler maar goed)
Verder hoef ik geen inhoud, alleen dat wil ik weten
Ben trouwens al een tijdje bezig maar heb niet zo veel tijd. Speel om de 2 dagen ofzo ff een missie en dan moet ik weer een dag of wat wachten
quote:FWIW, there were 5 eventual factions planned when we were talking about C&C3 it back at WW: GDI, Nod, Scrin (first release), Forgotten (expansion 1), CABAL (expansion 2).
http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20quote:RE: CABAL's future
Yep, we had plans for him. Without going into any real detail, eventually, he'd re-emerge with a cyborg / machine faction that had its desires set on conquering not just humanity... but the Scrin as well. The creation of CABAL via the Tacitus information and Kane's mind made for a very power-hungry and ruthless entity that sought control above all else.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leuk om te weten hoe C&C 3 eruit had gezien als het gemaakt was door het oude Westwood.
[..]
[..]
http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20
Uiteindelijk wilde men van CABAL een bedreiging maken voor het hele universum, maar EA was blijkbaar niet zo dol op CABAL en de rest van de C&C universum...
nee gewoon gemuteerde tiberium vliegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dat eruit zou zien. Nod, GDI en CABAL zouden gewoon de technologie kunnen hebben voor ruimtetuig. Alleen zie ik the Forgotten in gemuteerde vliegende vuilnisbakken.Het had waarschijnlijk meer iets SG achtigs geweest.
Als je nou UT gewoon doelde had ik Ja gezegd (3 jaar geleden)..quote:
1 zet je graphics lager en je maat ook. Of je moet het leuk vinden dat het spel door jou 5 keer zo langzaam gaat (ook voor je tegen/medestanderquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:54 schreef neggix het volgende:
Vandaag via hamachi met een vriend gespeeld tegen Brute. Jezus, dat is echt niet te doen hoor. Met z'n tweeen ging het wel ,maar in je eentje kom je echt niet voorbij die gasten....
Liep trouwens wel erg slecht aan het eind. Hele level vol unit, en m'n A-bom deed er real time 34 minuten overBeetje weinig FPS.....
Verder word het spel al leuker... Eerst vond ik het nogal geript van Generals, met een mooier laagje, maar nu word het leuker.
Alleen die scrim is veels te kut. 10 van die vliegdingen met vliegtuigen en daarvoor 10 andere grote vliegdingen en je haalt zowat een basis weg.. Iets te sterk...
Daarintegen, rocketlaunchers![]()
Ohh ja., en het level builden eindelijk beetje tijd in gestokenweer eens wat C&C red alert levels nabouwen
En weer zwaar klote dat die superweapons niet uitkunnen.. soms wel relax, heb je wat om tussendoor te strijden maar soms is het niet eerljk.. degene die eerder is kan die andere bijna altijd wel vernietigen...
Ik zou hem opnieuw doen. Zo heb ik die missie op Hard uitgespeeld:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
*Schop.
Die missie in kroatië. Die is fucking moeilijk. Heb ik mijn MCV veilig naar de basis gebracht kan ik geen basis opbouwen omdat ik bijna direct wordt aangevallen van alle kanten. Mijn basis waarmee ik begon is sowieso helemaal vernietigd omdat ik die MCV moest redden.
Is het nu nog haalbaar of moet ik hem helemaal opnieuw starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop je dat je hier wat aan hebt. Mocht je ter verduidelijking screens willen dan kan ik die wel maken.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou hem opnieuw doen. Zo heb ik die missie op Hard uitgespeeld:Ik speel op normal dus als bovenstaande uitleg bij hard werkt moet dat bij normal toch ook werken. Alvast bedankt. Ik ga het meteen proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop je dat je hier wat aan hebt. Mocht je ter verduidelijking screens willen dan kan ik die wel maken.![]()
.
Hopelijk blijven mijn harvesters uit de gevaren zone. Meerdere malen al gehad dat mijn harvesters vet onder vuur komen te liggen. Je kunt ze geen moment uit het oog verliezen zo dom als een garnaal zijn ze.
Ik heb hem nou op easy gehaald.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef Boef het volgende:
Tegen de vliegers gewoon minimaal 8, liefst 12 Firehawks met anti-air en Mammoths lekker laten levelen naast een factory of Battlebase tegen de tripods, misschien met een sonic towertje of 2 erbij.
als je de scrin missies wil doen, zul je die wel moeten doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:16 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb net de gdi campagne gedaan op medium maar ik vind het niet zoveel voorstellen, is nod veel leuker of hoef ik daar helemaal niet aan te beginnen?
Zie hierquote:Jonwil's Walls Mini-Mod
9:57 PST | HeXetic | Print News
Enterprising C&C coder par excellence jonwil, previously famous for his work on the Renegade scripts.dll, has produced a little mini-mod that I'm sure will make a lot of you very happy.
Yeah, that's right. Walls is back, yo. Although the mod SDK isn't out and you do have to futz with a file, it still works in skirmish, and if the other player has it then it'll work in multiplayer as well. All three sides get their own distinct wall variety, and the Scrin even get crazy crystal/energy walls. It appears that C&C3 continues in the longstanding C&C tradition of including "hidden" art & code for units that didn't make the final cut.
Als Nod: Venoms met laser. Wel handmatig op de moederschepen mikken in geval van de assualt carriers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
En voor die airships moet je airunits gebruiken.
Ik zal ze eens lager zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je heb al een patch gedownload? En al geprobeerd op de laagste custom grafische settings? Het kan zijn dat je pc de hoogste settings steeds slechter trekt en crashed.
quote:· Added a "Classic Command & Conquer (Left-Click Orders)" mouse interface option, which may be selected in the General tab of the Settings menu.
een HELEBOEL mensen moeten hun strategy gaan aanpassenquote:· Some structures on each side no longer provide Ground Control for base expansion. These include: Power Plants, Reactors, Tiberium Silos, Barracks, Hands of Nod, and Portals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |