Filmpjesquote:De Command and Conquer serie is 1 van de meest succesvolle Real Time Strategieseries op de markt. Met de constante kwaliteit en lange speelbaarheid heeft de serie veel fans gekregen.
In deel drie staan de GDI en de NOD weer tegen over elkaar en vechten om het goedje Tiberium. De GDI wil de wereld vrijmaken van Tiberium terwijl de NOD er veel geld in ziet. Geld is de voornaamste oorzaak van de meeste oorlogen dus ook hier zal weer hard gevochten worden.
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/data/932602.htmlquote:Op maandag 5 februari 2007 09:41 schreef Kadesh het volgende:
De hoeveelste Maart komt ie uit?
volgens GCShop.nl 29/03/2007quote:Op maandag 5 februari 2007 09:41 schreef Kadesh het volgende:
De hoeveelste Maart komt ie uit?
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef Kresj het volgende:
[..]
The horror......
nog bijna 2 hele maanden wachten.
Da's vlak na mijn verjaardag. Wordt dus een leuk cadeautje.quote:
Zijn nog niet officieel bekend.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
FIPO![]()
kan echt niet wachten tot maart![]()
wat worden de syteemeisen eigenlijk?
of is dat al 10x gevraagd
Blijft EA, dus zal nog steeds wel bagger zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dikke vette TVP.
iemand al een idee of EA van hetzelfde brakke netwerk gebruik gaat maken voor de multiplayer?
Bij Generals en BfMe was een multiplayerpotje spelen vaak een grote ramp....
die AI was in generals vaak niet lekker idd, startte ik een map met alleen maar brutals, gingen er eerst 2 of 3 brutals dood en daarna ging de rest (stuk of 3) gezellig alles op mij afvuren terwijl ze allemaal vijanden van elkaar warenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:05 schreef boegschroef het volgende:
Ja ik ben ook bang voor het netwerk deel.... generals kent veel "lag" problemen en dat verpest de gameplay een beetje. Iets slimmere AI's mogen er ook wel inzitten. En als ik dan toch aan het zeuren ben.... waarom is er nooit dedicated server software gemaakt voor die spellen?
Is zelfs vaker gevraagd en niemand weet nog iets volgens mijquote:Op maandag 5 februari 2007 09:32 schreef IJsmuts het volgende:
wat worden de syteemeisen eigenlijk?
of is dat al 10x gevraagd
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
die AI was in generals vaak niet lekker idd, startte ik een map met alleen maar brutals, gingen er eerst 2 of 3 brutals dood en daarna ging de rest (stuk of 3) gezellig alles op mij afvuren terwijl ze allemaal vijanden van elkaar waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |