Gamer.nlquote:Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.
Gamed.nlquote:De Command and Conquer serie is één van de meest succesvolle Real Time Strategieseries op de markt. Met de constante kwaliteit en lange speelbaarheid heeft de serie veel fans gekregen.
In deel drie staan de GDI en de NOD weer tegen over elkaar en vechten om het goedje Tiberium. De GDI wil de wereld vrijmaken van Tiberium terwijl de NOD er veel geld in ziet. Geld is de voornaamste oorzaak van de meeste oorlogen dus ook hier zal weer hard gevochten worden.
Dat had ik in TS ook niet bepaald.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Evil_Jur het volgende:
De screens op gamespot zien er wel aardig uit, maar ik krijg er niet echt het C&C gevoel van.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:18 schreef Q. het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een nieuwe pc.
Waar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef G-Mart het volgende:
Dat 'Kane Lives!' filmpje is echt supervet!
Kijk eens in de OPquote:
Ik heb al geld voor een halve PCquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:18 schreef Q. het volgende:
Tijd om te gaan sparen voor een nieuwe pc.
Ik vond de eerste terugkomst vetter thoughquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef G-Mart het volgende:
Dat 'Kane Lives!' filmpje is echt supervet!
Die was erg gaaf jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:09 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik vond de eerste terugkomst vetter though
Op YouTube: http://youtube.com/watch?v=EKy4BdOVsZI
Ziet er goed uit! De HUD weer netjes oldskool aan de rechterkant, en ik vind het dope om al die bevestigingen te horen (building complete. unit ready. etc).quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg.
Kunnen ze niet alvast een beta uitbrengen ofzo, ik MOET dat gewoon spelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg.
Ik kan me vergissen maar ik hoorde iets over dat er een open beta gaat komen zodat EA LA de game nog verder kan tweaken. Wat ik ook dope vind is dat de game er nu al best af ziet, terwijl hij pas volgend jaar ergens in de winkels komt te liggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Prowl het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alvast een beta uitbrengen ofzo, ik MOET dat gewoon spelen
lekker!!!!! alleen hoor ik wel veel stemmetjes uit generals en da vind ik wel een beetje matig. Verder lijken me die stealth bombers wel erg bruutquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:06 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! De HUD weer netjes oldskool aan de rechterkant, en ik vind het dope om al die bevestigingen te horen (building complete. unit ready. etc).
Ja, ik hoop dat ze wel meer terug gaan naar de voice-overs van bijv. Tiberian Sun ofzo.. daar klonken de infanterie ook echt als infanterie en ook wanneer ze stierven klonk dat "erger" als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lekker!!!!! alleen hoor ik wel veel stemmetjes uit generals en da vind ik wel een beetje matig. Verder lijken me die stealth bombers wel erg bruut
Ja, je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef bigshadow het volgende:
In dit spel heb ik nu al heel veel zin![]()
Ziet er leuk uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef ElmarO het volgende:
Als dat zo is dan haal ik die game dus NIET!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:07 schreef Ontopic het volgende:
Hopelijk weer meer als RA2 en TS i.p.v. Generals.
van mij hoeft het niet op Generals te lijken..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als dat zo is dan haal ik die game dus NIET!
RA2 en TS waren beiden slappe aftreksels van het sublieme C&C!
Geef mij maar een gameplay als C&C, dan ben ik tevreden!
TS was gewoon ronduit slecht, maar dat is mijn mening, ik vond C&C subliem, toen RA kwam vond ik het wat minder en vanaf toen is het hard bergafwaards gegaan, dus ik ben bang dat deze een kans heeft dat ie tegenvalt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
van mij hoeft het niet op Generals te lijken..Generals was op zich wel een leuk spel, maar totaal geen C&C-gevoel.. Niet dat ik er vertrouwen in heb dat dat gevoel in deze game wel zit, maar ze kunnen op zn minst proberen
TS was wel leuk trouwens
ik vind het juist opvallen hoe enorm onherkenbaar alle units zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef McGilles het volgende:
Alhoewel, ze stoppen niet voor niets heel veel units van de originele C&C terug in het spel, dat kan heel veel goedmaken, de stealthtanks en flametanks in oude uitvoering!
Orca, stealthtank, flametank, etc etc, allemaal dezelfde 'look' als in de oude C&Cquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het juist opvallen hoe enorm onherkenbaar alle units zijnEn ik denk dat het herinvoeren van de oude units voor 50% telt.. Er zijn veel meer dingen die C&C C&C maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |