Omg, conspiracyquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Was natuurlijk wel te verwachten. Al was het wel het proberen waard.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef pomtiedom het volgende:
De scrin zitten er gewoon niet in gepakt.
Je kunt ze wel selecteren, maar omdat de structurepack er niet bij zit ben je dus meteen af.
Graag gedaan.quote:ElmarO, bedankt voor het verlengen van de levensduur van deze demo.
Je kan zo ook als de Nod tegen de GDI spelen en das natuurlijk wel leuk.
Jaja, zekers te weten! Het is allemaal nog wat logger, maar de vertrouwde interface en units en uiteraard de tussenfilmpjes brengen bij mij het C&C gevoel terug!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een mac en geen zin om te booten in vista maar ik heb na het zien van screens en filmpjes niet echt het C&C gevoel.
Jullie wel?
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een mac en geen zin om te booten in vista maar ik heb na het zien van screens en filmpjes niet echt het C&C gevoel.
Jullie wel?
Daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.![]()
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generalsquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.![]()
Yesquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generals
Als je het tegen mij had:quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef Joeninator het volgende:
Hoe kan je die nou niet leuk vinden? Je hebt er nog niet meegespeeld.. niemand van ons btw.. en toch lijkt me dat een waardevolle toevoeging...
En waar was generals ook alweer van afgeleid....quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |