Omg, conspiracyquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Was natuurlijk wel te verwachten. Al was het wel het proberen waard.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef pomtiedom het volgende:
De scrin zitten er gewoon niet in gepakt.
Je kunt ze wel selecteren, maar omdat de structurepack er niet bij zit ben je dus meteen af.
Graag gedaan.quote:ElmarO, bedankt voor het verlengen van de levensduur van deze demo.
Je kan zo ook als de Nod tegen de GDI spelen en das natuurlijk wel leuk.
Jaja, zekers te weten! Het is allemaal nog wat logger, maar de vertrouwde interface en units en uiteraard de tussenfilmpjes brengen bij mij het C&C gevoel terug!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een mac en geen zin om te booten in vista maar ik heb na het zien van screens en filmpjes niet echt het C&C gevoel.
Jullie wel?
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een mac en geen zin om te booten in vista maar ik heb na het zien van screens en filmpjes niet echt het C&C gevoel.
Jullie wel?
Daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.![]()
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generalsquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
C&C gevoel zit voornamelijk in de gameplay niet in wat screens.![]()
Yesquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generals
Als je het tegen mij had:quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef Joeninator het volgende:
Hoe kan je die nou niet leuk vinden? Je hebt er nog niet meegespeeld.. niemand van ons btw.. en toch lijkt me dat een waardevolle toevoeging...
En waar was generals ook alweer van afgeleid....quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ook in de gameplay ontbreekt het.. 't is meer Generals
afgeleid? Je bedoelt "naam gejat"?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:04 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
En waar was generals ook alweer van afgeleid....
...juist ja, bedankt dat je het een goed Command & Conquer spel vind.
Dat is een stuk handiger dan de basis overnemen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef ElmarO het volgende:
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[img=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding[/img]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[img=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding[/img]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[img=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding[/img]
Niemand die hier meer verstand van heeft? Blind vertrouwen op EVEREST doe ik ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, als ik geen programma's draai dan zit m'n CPU temp rond de 45-50 'C volgens Lavasys EVEREST en als ik C&C3 speel komt 'ie rond de 61 'C. M'n max zou volgens Intel 63.4 'C moeten zijn. Gaat dat allemaal wel goed zo?
Waar, de naam was gejat. Maar de developers kwamen van Westwood af. De Key-developers waren neit meegnomen wat deels verklaard waarom de speelstijl anders was, maar niet zo anders dat hij niet in de lijn van de andere C&C's was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
afgeleid? Je bedoelt "naam gejat"?
Generals had niks met C&C te maken, behalve dat het allebei een RTS was
ik denk dat eht wel zal meevallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe groot is die f*cking demo?
[edit]OMG, 1,18G aan download..[/edit]
Totale spel iets van 6 gig ofzo?
sodetiefus...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
het ding is rap en is nog geen jaar oud.
Voor 300 euro is die van jou
[TK] Asus EN7950GX2
Trouwens als NOD kan ik makkelijk een uurtje skirmishen met alle plezier.
Met de GDI echter is het na een half uurtje toch wel gedaan met de pret en kill ik de computer maar.
Supreme commander is 6,2 Gb op DVD, het zou me niks verbazen als het daarbij in de buurt kwam. En btw, LotR: Battle for Middle Earth is alleen al 5,4 GB.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
ik denk dat eht wel zal meevallen.
Je moet nagaan dat de volledige versie meer videocontent heeft, het Scrinpack en verder de mappacks plus missies.
- De videocontent zal het meeste in nemen.
- Het scrinpack, mappack en de missiemaps zullen verwaarloosbaar zijn kwa grootte. (zeg 100 - 200 MB).
Zeg dat het tussen de 2 a 3 GB ligt in totaal.
De leeftijd waarop ik dacht dat ik stoer was als ik een snelle pc had ben ik al voorbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-stoer-systeem-hebben post?
Tuurlijk loopt het bij jou als een zonnetje.
Voor jou geldt hetzelfde, op een gegeven moment maal je daar niet meer om. Nog even een paar jaartjes doorgroeienquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook altijd bij dat soort posts.
De meest recente videokaart kopen en dan vragen of het nog soepeltjes draait. Flikker toch een eind op![]()
Ik doe het andersom, weet niet of het uitmaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:21 schreef Doppertje het volgende:
Ik wilde nog even melden dat je met de Skirmish wél met de NOD kunt spelen.
Als je dit wilt moet je de N ingedruikt houden in het Army selection scherm en dan op NOD klikken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sodetiefus...
das een dikke videokaart. maar 300 euro is buiten mijn budget om.
ik kan wel een nvidia 7700LE ruilen + ¤ 50
Er zijn goede winkels waar hij binnen 1 dag gebouwd en afgeinstalleerd kan worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik wil snel mn nieuwe computer, het is niet leuk spelen zo:/
maar moet zelfs nog bestellen, dat wordt waarschijnlijk morgen. Dat wordt dus sowieso 2 weken wachten ofzo:/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |