abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46768356
Ja hoi,

Hoe krijg je zes keer zoveel resources binnen terwijl ik je niet eens toe laat op een 2de tiberium veld
dat kan natuurlijk niet.

En infanterie die stopt met bewegen omdat ze schrikken van een gebouw dat 20meter verder op gebouwd word

Verder topspel
Maart
pi_46768396
Daarom supreme commander
pi_46768433
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi,

Hoe krijg je zes keer zoveel resources binnen terwijl ik je niet eens toe laat op een 2de tiberium veld
dat kan natuurlijk niet.

En infanterie die stopt met bewegen omdat ze schrikken van een gebouw dat 20meter verder op gebouwd word

Verder topspel
Maart
Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lol
Verder is het echt een topspel!
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen Bij generals was het gewoon paar van die tanks uitpoepen, stuk of 10 en dan won je zo

Die tanks etc van de NOD zijn wel echt poep lol.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_46768439
De kinderen in afrika hebben t liefst ook 6x zoveel resources maar klagen ze hier? Nee.
pi_46768502
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef almarrr het volgende:
De kinderen in afrika hebben t liefst ook 6x zoveel resources maar klagen ze hier? Nee.
Die zijn preventief gebanned
pi_46768547
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen
Railgun for teh pwn!!1
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_46768641
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lol
Verder is het echt een topspel!
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen Bij generals was het gewoon paar van die tanks uitpoepen, stuk of 10 en dan won je zo

Die tanks etc van de NOD zijn wel echt poep lol.
Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.

1. dubbelclick hoort unpack te zijn.
2. ik hou niet van upgrades researchen.
3. mannetjes die schrikken van gebouwen
4. ai die je inmaakt op basis van sneaky voordelen ipv gewoon effectief omgaan met resources en slim bouwen.
5. poppetjes die je in gebouwen kan stoppen
6. de framerate -O_ wanneer ik ion cannon en nuclear missile tegelijkertijd laat ontploffen
pi_46768719
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.

1. dubbelclick hoort unpack te zijn.
2. ik hou niet van upgrades researchen.
3. mannetjes die schrikken van gebouwen
4. ai die je inmaakt op basis van sneaky voordelen ipv gewoon effectief omgaan met resources en slim bouwen.
5. poppetjes die je in gebouwen kan stoppen
6. de framerate -O_ wanneer ik ion cannon en nuclear missile tegelijkertijd laat ontploffen
lol at die dubbelclick. Daar heb je wel gelijk in. Die poppetjes in gebouwen vind ik wel ok! Ik vind het alleen jammer dat als je ze er in doet. Je direct kan zien dat ze in de gebouwen zitten. Ik had liever gewild dat ze konden schuilen in een gebouw. En op eigen keuze het gebouw gaat bewapenen.

Ik vind de A.I btw wel aardig. Als je alle flanken van je basis beveiligt behalve de linker. Vallen ze de linker aan. Als ik ineens aanval met al mn troepen wordt ik ineens door hun aangevallen moet ik direct terug lol
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:08:10 #9
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_46768819
c&c

supcom o/
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_46768929
brutal ga ik niet meer proberen.

en als je meteen 2rocket launcher en een rifler in de hoeken van de map stopt zodat de ai zijn basis niet kan uitbouwen.

en 1rocket launcher en een rifler in die gebouwen links en rechts stopt. en daarna nog drie gebouwen in neemt met 1 rifler.

en die 2 spikes meteen overneemt.

en na je warfactory weer een refinery bouwt en 2 harverster
en daarna weer een warfactory (trouwens op aggressive stance gezet)
en vervolgens normale tanks uitpoept
en die stuurt richting de hoek waar de ai zijn basis wil opzetten
en vervolgens nog zijn spikes aanpakt
is die dood

Dan heb je eigenlijk ook geen last meer van de ai en wanneer hij je aanvalt (want dan gaat hij dood)
pi_46768947
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef hamkaastosti het volgende:
c&c

supcom o/
supcom is niet voor noobs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')