Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi,
Hoe krijg je zes keer zoveel resources binnen terwijl ik je niet eens toe laat op een 2de tiberium veld
dat kan natuurlijk niet.
En infanterie die stopt met bewegen omdat ze schrikken van een gebouw dat 20meter verder op gebouwd word![]()
Verder topspel![]()
Maart![]()
Die zijn preventief gebannedquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef almarrr het volgende:
De kinderen in afrika hebben t liefst ook 6x zoveel resources maar klagen ze hier? Nee.
Railgun for teh pwn!!1quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen
Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lol![]()
Verder is het echt een topspel!![]()
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwenBij generals was het gewoon paar van die tanks uitpoepen, stuk of 10 en dan won je zo
![]()
Die tanks etc van de NOD zijn wel echt poep lol.
lol at die dubbelclick. Daar heb je wel gelijk in. Die poppetjes in gebouwen vind ik wel ok! Ik vind het alleen jammer dat als je ze er in doet. Je direct kan zien dat ze in de gebouwen zitten. Ik had liever gewild dat ze konden schuilen in een gebouw. En op eigen keuze het gebouw gaat bewapenen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.
1. dubbelclick hoort unpack te zijn.
2. ik hou niet van upgrades researchen.
3. mannetjes die schrikken van gebouwen
4. ai die je inmaakt op basis van sneaky voordelen ipv gewoon effectief omgaan met resources en slim bouwen.
5. poppetjes die je in gebouwen kan stoppen
6. de framerate -O_ wanneer ik ion cannon en nuclear missile tegelijkertijd laat ontploffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |