Daar ga ik even naar kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Beaver het volgende:
Er is een AA (antiaircraft) building, deze schiet verschrikkelijk snel NOD vliegjes uit de lucht... Staat bij defence buildings. een paar van deze her en der en het is vliegenmeppentijd!
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:45 schreef FJD het volgende:
Net op tijd werkt de server weetPlaatjes
Appelsientje zou je zo even de OP er opnieuw in kunnen knallen? Dan stop ik nu de Usenet link er nu in.
-edit-
Wiki aangepast
OP = OpeningsPost, oftewel de eerste post van het topic.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Beaver het volgende:
Domme vraag, maarre, wat is een OP?
(onder account van vriendin, zelf niet bekent met al die termen)
De engine van Generals wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
Let wel op je power, bouw wat turbines op je powerplants
@Johny: zelfde engine als Generals, als die draait, draait dit ook.
Mooi generals was goed te doen op mijn pcquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
@wessie: ja
Jaja.... ik zie je wel spammen onder mijn naam...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Beaver het volgende:
Domme vraag, maarre, wat is een OP?
(onder account van vriendin, zelf niet bekent met al die termen)
Leuke review, al staan er een paar tenenkrommende spelfouten in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Helo het volgende:
[verhaal]
Op welke resolutie heb je eigenlijk gedraaid?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef Helo het volgende:
jah het was heel snel geschreven, zal wel erdoor heen gaan
De laadtijden zijn inderdaad zeer goed te noemen. Heeft me toch wel enigszins verrast. En het loopt hier ook vrij goed. Heb het alleen nog niet geprobeerd met AF aan. Voor AA gebruik ik op het moment de ingame settings en die kan ik makkelijk op zijn hoogst zetten. En het blijft leuk om met een groepje Mammoths die hele NOD basis aan gort te schieten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef -skippybal- het volgende:
Trouwens positief verrast door de de perfomance. 1280, alles voluit, 8xAA, 16xAF gaat perfect.
En de laadtijden, welke laadtijden?![]()
Daarmee ben ik het helemaal met je eensquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
iemand een screen van de maximale uitzoom mogelijkheidGraag met voertuigen of een basis er op
Vond dat bij Act of War zo ontzettend storend
Done, tis wel crappy JPG, maar met BMP was ie te groot ! (4mb)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
iemand een screen van de maximale uitzoom mogelijkheidGraag met voertuigen of een basis er op
Vond dat bij Act of War zo ontzettend storend
voor een crappy JPG vind ik het er nog altijd zeer goed uitzien. Of ik ben niets gewendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Done, tis wel crappy JPG, maar met BMP was ie te groot ! (4mb)![]()
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/TS.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnx. Beidenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:54 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/Naamloos-1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Alstu.
Ik zou nog even wachten op bijvoorbeeld de 8600.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
Spel loopt niet echt soepel met veel units
7300GT verkopen voor 50,-. 20,- bij je budget leggen en een 1950Pro halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Max 100 euro![]()
Ja ik zou nog even wachten met het spelen van CnCquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou nog even wachten op bijvoorbeeld de 8600.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef ForumGek het volgende:
oh...ik las dat je met maximale inzoom wilde zien. Dan meot je de mijne ff vergeten, die is max inzoom én een paar tankjes voor je neer gezet !![]()
Hehehe, zo kun je inderdaad wel blijven wachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
Ja ik zou nog even wachten met het spelen van CnC![]()
Serieus, er valt wat voor te zeggen maar met een budget van 100,- is de kans niet groot dat je de 8600 kunt betalen. Alhoewel ik je budget ook alweer opschroef naar 170,-Kaarten komen ergens in mei/juni uit als ik het goed heb.
Heb je wel DX9 geīnstalleerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik krijg dus de hele tijd een error als ik de demo wil opstarten....
d3dx9_29.dll kan niet gevonden worden, :S
Nou ja, er was al sprake van een verschoven launch naar mei.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Ow maar volgens dat ding wordt ie begin maart gelaunched in dat geval direct voor de 8600 Ultra gaan$180 is een mooie prijs. Reken op 180,- in Nederland en dan ben je direct DX10. Wel zo handig als je niet echt het geld hebt om zwaar te upgraden.
Je kerijgt waarschijnlijk verschillende geheugenversies. De 512 zal dus wel iets duurder wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Ow maar volgens dat ding wordt ie begin maart gelaunched in dat geval direct voor de 8600 Ultra gaan$180 is een mooie prijs. Reken op 180,- in Nederland en dan ben je direct DX10. Wel zo handig als je niet echt het geld hebt om zwaar te upgraden.
http://forums.fevergaming(...)9-dll-solutions.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Uiteraard maar ik vraag me wel af of je 512mb nodig gaat hebben op een toch al low budget kaart. Ik twijfel. Ik had er bij m'n Ti4200 erg veel profijt van en ook m'n huidige 6800GT loopt nog lekker goed mee met dank aan het extra geheugenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef -skippybal- het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk verschillende geheugenversies. De 512 zal dus wel iets duurder worden
Nou dat klopt dus echt niet. Als de tegenstander met bombers aankomt heeft ie voor dat je het weet al je powerplants neer en daarna de rest van je base, weinig wat je ertegen kan doen. Niet dat het mij was gebeurt maar toen ik 4 AA towers had deed het echt geen kloot tegen vliegtuigen, je hebt er echt iets van 8 nodig om effectief bombers neer te halen. Dit moet iets meer gebalanced worden denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Beaver het volgende:
Er is een AA (antiaircraft) building, deze schiet verschrikkelijk snel NOD vliegjes uit de lucht... Staat bij defence buildings. een paar van deze her en der en het is vliegenmeppentijd!
Download het bestand hier en gooi het in je CnC3-map. Klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die veel van het spel Ground Control (II) hierin herkennen? Ik vind bepaalde units en de menu's behoorlijk op elkaar lijken. En wat ik in de demo zag van het Alien race, was ook érg vergelijkbaar met GC.
je zit goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?
ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef Richardfun het volgende:
De demo was top, maar bij mij liep de audio tijdens de FMV's erg out of sync. Heeft iemand anders hier daar last van gehad?
Geen problemen mee met de K-lite codec packquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook last van.
aangezien het HD filmpjes schijnen te zijn, wist ik dat het zou kunnen gebeuren bij mij aangezien ik met andere HD (x264 encoded) filmpjes dit ook soms heb
Leer Usenet gebruiken. Ook voor dit soort gedoe is het de ideale optie. Heeft iemand de link naar de torrent nog? Tis niet illegaal dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Logitik het volgende:
Ik ben al een half uur aan het zoeken naar een server die werkt.. Ik wil die demo ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Beaver op 27-02-2007 13:35:25 ]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Beaver het volgende:
De 2de missie is met 5 of 6 grote tanks prima te doen, ff die railgun upgrade erop en rammen
Get a life...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikel![]()
Een link naar een torrent...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft iemand de link naar de torrent nog? Tis niet illegaal dus
Ik ga daar ook vooruit en aangezien het een direct link is naar de CnC pagina lijkt het me op het randje maar toegestaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Yngwie het volgende:
Indien niet gewenst door een modje, excuses, maar ik neem eigenlijk ook aan dat een torrent naar een gratis demo niet illegaal is...
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Demo is goed te doen. Het is wachten op de volledige versie.
Is de PC en Xbox360 release tegelijkertijd?
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoilerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die huilen om spoilers en dan de spoiler netjes quoten![]()
die staat hier geinstalleerd, rare is dat het bij sommige x264 encoded films is, niet bij alle..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Helo het volgende:
[..]
Geen problemen mee met de K-lite codec pack
via isohunt staat een dikke torrent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef Logitik het volgende:
Om de demo een beetje op een fatsoenlijke snelheid te downloaden kan ik je EAlink aanraden. (Staat in de OP)
Omdat het ook geen spoiler is!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoiler
Het gaat meer om het ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Ik heb het dan ook heel bewust niet over het bouwen van een basisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?
ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel tofferquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef ElmarO het volgende:
Heb daarnet maar eens de NOD-mcv overgenomen, maar de atoombom valt me toch wel tegen. Ik gooide dat ding op een gebouw waar nog NOD inzat en ze kwamen er nog levend uit.
Had ik dus ook. Dus ik heb die mannetjes uiteindelijk nog maar geroosterd met mijn Ion Cannon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel toffer
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook last van.
aangezien het HD filmpjes schijnen te zijn, wist ik dat het zou kunnen gebeuren bij mij aangezien ik met andere HD (x264 encoded) filmpjes dit ook soms heb
vreemd idd..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelen
Ion bomb?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
voor de rest speelt t spel wel goed. ziet er mooi uit en de actie is koel
Tot nu toe nog redelijk realistisch. op die ION bom nazag er wel spectaculair uit
dont diss the hot ladyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
Die's wel geilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
She sure isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
Dacht ik alquote:
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Jij bent er ook zo een die denkt dat RTS werkt op de DS?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hoe zie je dit dan voor je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hij staat ook op FTD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Tering geen enkele van de mirrors die lekker snel loopt.
Torrent ben ik nu ook mee bezig maar dat gaat nog trager dan mn gewone download.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Beaver het volgende:
Torrentje al geprobeerd? staat hierboven ergens...
* Beaver blij met fileplanet sub, gedownload met 700kb/s![]()
Dat gebruik ik niet.quote:
Wil ik ook weten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef wipes66 het volgende:
bij generals kon je ook een gebied bewaken door op guard te klikken. is dat ook mogelijk in c&c3? want als ik nu op guard klik kan ik geen gebied selecteren en de units laten de vijand gewoon voor hun neus voorbij gaan.![]()
Klopt niet helemaal. Het is dezelfde engine maar wel zwaar verbeterd. Je kunt het beter vergelijken met de engine van BFME2 omdat EALA constant heeft door zitten ontwikkelen op dezelfde engine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
@wessie: ja
email me heb wel wat liggen waar je ouwe kaart bij kan inruilenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Max 100 euro![]()
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking!
Het is gewoon irritant en vergalt het speelplezier. Sim-pel.
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijn.
Powerplants vergallen de boel omdat ze te weinig stroom leveren. Stuk of 2 of 3 van die dingen voor een hele basis zou meer dan genoeg moeten zijn. Maar nee hoor, je moet ze nog upgraden en nog veel meer maken. Dat verneukt het spelplezier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef Richardfun het volgende:
Het hoort bij C&C pberends, dat is SIM-pel. Ik zie niet in hoe powerplants de boel vergallen. Je hebt in C&C bv. maar 1 resource om je zorgen over te maken, andere games een stuk meer vaak. Ik vind power plants een vrij logische gameplay mechanic. Jij bouwt high tech gebouwen, die hebben stroom nodig. Sim-pel
Silo's zijn misschien wel irri af en toe, maar het is voor mij te klein om me er aan te irriteren.
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te maken.
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
Silo gezeik niet erg? Ik wil m'n behaalde credits op kunnen sparen en in kunnen zetten wanneer ik wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van zeikerige silo's. Heel logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.
Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.
Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
Dat kan, maar reuze-irritant.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Ik vond Generals altijd vele malen leuker dan welk ander C&C spel dan ook. Maar ik denk dat ik deze leuker ga vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
Tja, je moet die zooi gewoon ergens in opslaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
Ja zeker daar lijkt het sterk op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Defiant het volgende:
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september
Jullie ook?
Mjah sfeer heb ik niet gelijk waarschijnlijk komt dat wel terug in de uiteindelijke versie. Ik denk ook dat het een beetje een chaos wordt als je met twee grote legers op elkaar knalt. De explosies zijn mooi enzo en eht geluid ook, maar ik ben benieuwd hoe het met de controle zit, when the shit hits the fan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Die lasers zijn juist geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.quote:
Vista wordt gewoon ondersteund. Ze ondersteunen alleen de 64-bit versie van Vista niet officieel,, maar ik heb gelezen dat het daar ook gewoon op werkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar de game zelf is wel vermakelijk word vermoedelijk wel aangeschaft
Trouwens mensen problemen met vista? ze zeggen dat ze dat niet ondersteunen??
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed worden.
hij moet op 1280quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ik
Hij staat uiteraard te downloaden, maar ik heb eigenlijk geen zin om straks mijn PC te moeten upgraden als de officiele release er isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.
Lovely troopers inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Gewoon ftp verbinding opzetten naar ftp.quicknet.nl dan bladeren en vind je m, heb m er met max snelheid vanaf kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij wil de demo maar net binnen komenzit nu op 1.166 MB
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Goh, toch nog iemand. Dat inzoomen is wel leuk, maar ik denk dat de meesten meer behoefte hebben aan inzoomen... tis een strategiegame toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).
Gebouwen lijken ook erg veel op elkaar, veel klikken voor je iets hebt gevonden. Maar dit is denk ik ook maar een kwestie van wennen.
40 minuten met easy enemy en toen heb ik notabene de hele techtree van nod EN gdi uitgebouwdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef kletskop het volgende:
hoelang doen jullie over een skirmisch? ik nu 37 minuten, terwijl ik eigenlijk gewoon rustig aan doe. tis gewoon te gemakkelijk![]()
Yup.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Champloo het volgende:
Heeft Kane zijn kale hoofd al laten zien in de demo??
Duurt inderdaad niet al te lang bij easy en medium. Je maakt ze zo in met circa 10 Mammoths met Railgun upgrade.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
40 minuten met easy enemy en toen heb ik notabene de hele techtree van nod EN gdi uitgebouwd
20 minuten met medium, die ging ik wel in 1x verslaan...
1x zone drop met van die zone troopers en je kan een halve basis uitmoordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Jazeker in een FMVquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Champloo het volgende:
Heeft Kane zijn kale hoofd al laten zien in de demo??
Vindt het zelf stukken beter eruit zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef LoggedIn het volgende:
die menu's vind ik maar ruk.. dat was vroeger toch beter
Euh, minutje of 10. Gewoon gebouwen en afweer maken en dan met wat mammoet tankjes over de tegenstander rijdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef kletskop het volgende:
hoelang doen jullie over een skirmisch? ik nu 37 minuten, terwijl ik eigenlijk gewoon rustig aan doe. tis gewoon te gemakkelijk![]()
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd. Was tegen die tijd al te druk bezig om de basis van de NOD aan gort te schieten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
1x zone drop met van die zone troopers en je kan een halve basis uitmoorden
ik wacht altijd erg lang , totdat ik de hele tech tree heb...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd. Was tegen die tijd al te druk bezig om de basis van de NOD aan gort te schieten.
Welk een takkenherriequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Over oldskool gesproken, voor de echte oude C&C gamers is dit vast erg tof:
http://www.youtube.com/watch?v=LdilAkqMEbE
Yupquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga wellicht speciaal voor dit spelletje een nieuwe PC kopen. Maar ik had nog één vraag:
ziet het er in het echt net zo gaaf uit als op de screenshots in de OP?
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga wellicht speciaal voor dit spelletje een nieuwe PC kopen. Maar ik had nog één vraag:
ziet het er in het echt net zo gaaf uit als op de screenshots in de OP?
Ik speel nu op 1440×900. Alles op fullquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3.png (3MB)
dat is met alles op high setting, 1280x1024 met geen AA
het tis beetje jammer dat die gek er doorheen staat de schreeuwen, anders was het best aardig..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie komen zeker niet uit deTiberian Dawn
- tijd.
![]()
Kutnewbies.
dat gaat ie hier nie trekken, ik moet eigenlijk in resolutie 1 stap naar beneden om em echt soepel te laten lopen, er lijkt nu een soort van vertraging in te zitten (al speelt het imo prima)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik speel nu op 1440×900. Alles op full
Dat hoort er bij, de versie is bijna precies zoals in TD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het tis beetje jammer dat die gek er doorheen staat de schreeuwen, anders was het best aardig..
Daar heb ik geen eens zin in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht altijd erg lang , totdat ik de hele tech tree heb...
(hier zijn die dubbele construction queue's verdomde handig voor)
Hier loopt het echt verrukkelijk. Ook tijdens hevige gevechten. Kan btw niet wachten op mijn nieuwe PCquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat ie hier nie trekken, ik moet eigenlijk in resolutie 1 stap naar beneden om em echt soepel te laten lopen, er lijkt nu een soort van vertraging in te zitten (al speelt het imo prima)
Mijn keuze staat al vast voor een kleine 1100 euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik zit ook te denken aan een neiuwe pc. maar wat een oerwoud van verschillen in producten.
Gezien onderdelen die ik al heb heb ik geen monitor nodig, geen speakers, en een kleine harde schijf(heb al 120gig dus 250 gig voor 80 euro is genoeg)
Dus totaal heb ik nodig
Kast+voeding
Moederbord (wtf welke?)
Processor, Intel Duo Core 2 1.80 gig 2mb cache ofzo?![]()
Geheugen 1024 mb, maar welke?![]()
Video kaart Geforce 7900 GT ofzo, maar welke.![]()
Kunnen ze dit niet wat simpeler maken, er is veel te veel van alles![]()
![]()
Maak daar maar vier weken vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef _Qmars_ het volgende:
Demo is awesome. Ik vind em geweldig.Maar even kopen over 2 weekjes.
Ondanks een matige pc, blijft de gameplay goed op 1024.... ik kan em nog wel hoger doen, maar i kdenk dat het ten koste gaat van de gameplay...
Maar even proberen
Anti-Aliasing (dus geen karteltjes maar rechte schuine lijnen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat bedoelen jullie met AA als jullie het over instellingen hebben?
Thanks. Had daar echt nog nooit van gehoord. Speel ook niet zoveel spellen. Voornamelijk C&C (geen Generals) en PES.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Anti-Aliasing (dus geen karteltjes maar rechte schuine lijnen)![]()
Nee idd, ik kom nog uit de Dune II (en I) tijd. Die game had trouwens een uitstekende sound.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie komen zeker niet uit deTiberian Dawn
- tijd.
![]()
Kutnewbies.
Heb je Dune - Spice Opera? Dat is pas een geniale soundtrack!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee idd, ik kom nog uit de Dune II (en I) tijd. Die game had trouwens een uitstekende sound.
Tanx voor de screenie. Ziet er vet uit, maar valt op de één of andere manier toch ietwat tegen. Magoed, het gaat bij dit soort spellen sowieso om de gameplay en dat zit wel goed, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3.png (3MB)
dat is met alles op high setting, 1280x1024 met geen AA
WTF moet ik met deze teringherrie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Over oldskool gesproken, voor de echte oude C&C gamers is dit vast erg tof:
http://www.youtube.com/watch?v=LdilAkqMEbE
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Thanks. Had daar echt nog nooit van gehoord. Speel ook niet zoveel spellen. Voornamelijk C&C (geen Generals) en PES.
Jij hebt C&C nooit met NOD uitgespeeld dus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
WTF moet ik met deze teringherrie?![]()
Nee, kende ik nog niet, maar is hier en hier (links via wikipedia, dus lijken me legaal) te downloaden. Ga ik nu doen. De originele soundtrack bij het Dune II valt hier op te halen, al moet ik zeggen dat er lang niet zoveel aan is als je het spel zelf niet aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je Dune - Spice Opera? Dat is pas een geniale soundtrack!Cryo
.
Spice Opera heb ik al jaren, geniale tijd, geniaal spel maar geen C&C, zelfs geen Westwood (en gelukkig helemaal geen EA) dus een beetje offtopic maar toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, kende ik nog niet, maar is hier en hier (links via wikipedia, dus lijken me legaal) te downloaden. Ga ik nu doen. De originele soundtrack bij het Dune II valt hier op te halen, al moet ik zeggen dat er lang niet zoveel aan is als je het spel zelf niet aan het spelen bent.
Ow, die goeie ouwe tijd...
Hell March 2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:
Hell March
Naja, ik ben iig niet de enige die een nieuwe PC gaat kopenMag ook wel, zijn genoeg goede spellen deze tijd
Dune 2 was wel van Westwood, Dune niet meen ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Spice Opera heb ik al jaren, geniale tijd, geniaal spel maar geen C&C, zelfs geen Westwood (en gelukkig helemaal geen EA) dus een beetje offtopic maar toch.
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef RaptoR-X het volgende:
geweldige game
geweldige graphics
geweldige gameplay
en vooral een overweldigende ion cannon
als ik deze game een cijfer zou geven dan werd een 14 op de schaal van 10
Eerder in dit topic stond een screenshot van de Ion Cannonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.
Ik hoop dat jij de game op super low speelt toch, niet op medium ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basis
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/ioncannon.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Is ook heel wat anders. Niet eens te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef popolon het volgende:
Zit je lekker Company of Heroes te spelen, probeer je deze demo even als tussendoortje .....
Wat een tegenvaller.
Niks bijzonders dit spel.
MUAHAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basis
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/ioncannon.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit was op AA2x en 1440×900 alles op high. Het klopt dat het zo 'woozy' uitziet. Komt door de cannon zelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de game op super low speelt toch, niet op medium ofzo?
Ik zat eerder ergens anders naar te kijken. Welke laptop bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef Dementor het volgende:
Is jullie het GDI logo op de bovenkant van de laptop ook opgevallen?
Dubbeltje, Eerste Rang etc.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Max 100 euro![]()
die meid heb ik in demo nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dit was op AA2x en 1440×900 alles op high. Het klopt dat het zo 'woozy' uitziet. Komt door de cannon zelf
Nog een leuke 'video'screenshot
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/luitenanttt.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Man, lul toch niet als een kip zonder kop. Knal die powerplants eruit en er blijft weinig meer over om nog te doen. Silo gezeik is wel irritant ja, maar als je gewoon speelt zoals het hoort (dus niet 100k cash laten floaten) heb je er vrij weinig last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef pberends het volgende:
[..]
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.
Het spel speelt zich af in 2047, dus ze mochten die ouwe stroomgebouwen ook wel afschaffen.
Dan moet je die proloog ff kijken. Staat boven het demolevel van de GDI.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
die meid heb ik in demo nog niet gezien![]()
![]()
Ja, hij draait hier nog met alles maxed op een X2 4200+, 2GB, 7800GTX 256MB op die resolutie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:47 schreef Merovingian het volgende:
FF een vraagje tussendoor, topic is nogal lang om helemaal door te spitten,
hoe draait deze game op een E6600, 2GB, 8800GTX? 1280*1024 alles max, loopt ie dan nog vloeiend met veel units en dikke actie in beeld? (Dus ook met AA en AF op max)
"Het is prima zo"quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:08 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Man, lul toch niet als een kip zonder kop. Knal die powerplants eruit en er blijft weinig meer over om nog te doen. Silo gezeik is wel irritant ja, maar als je gewoon speelt zoals het hoort (dus niet 100k cash laten floaten) heb je er vrij weinig last van.
En dat gezeik over het zoomen weer, man het is prima zo. Gezeik had je al met Generals en nu weer. Tjonge jonge. In WC3 is het zoomen ook beperkt en daar hoor je er niemand over. Het werkt prima zo.
zo droogquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, hij draait hier nog met alles maxed op een X2 4200+, 2GB, 7800GTX 256MB op die resolutie.
Zo mooi is de game ook weer niet.
Hij loopt hier vloeiendquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:47 schreef Merovingian het volgende:
hoe draait deze game op een E6600, 2GB, 8800GTX? 1280*1024 alles max, loopt ie dan nog vloeiend met veel units en dikke actie in beeld? (Dus ook met AA en AF op max)
Serieus? Ik heb ongeveer hetzelfde systeem als jou (X@ 4500, 1GB, 7800GTX) en hier loopt 'ie perfect met alles ook voluit in NVdisplayquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, hij draait hier nog met alles maxed op een X2 4200+, 2GB, 7800GTX 256MB op die resolutie.
Zo mooi is de game ook weer niet.
bij hem loopt ie ook perfect alleen vindt hij t tegenvallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb ongeveer hetzelfde systeem als jou (X@ 4500, 1GB, 7800GTX) en hier loopt 'ie perfect met alles ook voluit in NVdisplay
Even de demo weer opstartenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef ElmarO het volgende:
knip
Verkapte kijk-mij-een-stoer-systeem-hebben post?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:47 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb nog wel een asus en7950GX2 liggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb nu een zielig videokaartje nvidia 7300LE
wat kost een beetje ruige (2dehands) videokaart? (moet wel PCIe zijn.)
Iemand nog wat op voorraad toevallig?
wat kost dat en is dat een beetje rap?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een asus en7950GX2 liggen
hij doet wel aan AA, maar AA legt een enorme load op je videokaartquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat kost dat en is dat een beetje rap?
want ik draai C&C nu gewoon goed.
alleen mijn videokaart doet niet aan AA ofzo? die staat gewoon uit. en als ik t aan zet loopt t voor geen meter meer.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef kletskop het volgende:
misschien leuk om te zien hoe snel je een skirmisch game kan uitspelen mijn record tot nu toe: 9.46 minuten.
[afbeelding]
Het werkt alleen niet bij de Scrin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Dementor het volgende:
Oh Yeee how cool is that
Thanks Elmaro.
ach so. terwijl ik wel gewoon op 1280 kan speulen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hij doet wel aan AA, maar AA legt een enorme load op je videokaart
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef ElmarO het volgende:
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als je de S inhoudt werkt het ook voor Scrinquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef ElmarO het volgende:
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Easy heb ik net gedaan in 5 minuut 14quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef kletskop het volgende:
misschien leuk om te zien hoe snel je een skirmisch game kan uitspelen mijn record tot nu toe: 9.46 minuten.
[afbeelding]
Heb ik al geprobeerd, maar vervolgens heb je er niks aan. Je bent al na 13 seconden defeated.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Als je de S inhoudt werkt het ook voor Scrin![]()
Ff doorsparen deze maand danquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Dubbeltje, Eerste Rang etc.....
Dat zal dan deze worden denk ik.... Betere performance dan de 7300 GT, maar het is slechts een marginale verbetering. Het eigenlijk vergelijkbaar met een het vervangen van een Pentium 4 op 2 Ghz met een Pentium 4 op 2.6 Ghz.
Je kunt beter een kaart kiezen van zo rond de 150 Euro, daar kun je o.a. de ATI Radeon 1950 Pro voor kopen, en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat (op de demo) erg lekker draait.
het ding is rap en is nog geen jaar oud.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat kost dat en is dat een beetje rap?
want ik draai C&C nu gewoon goed.
alleen mijn videokaart doet niet aan AA ofzo? die staat gewoon uit. en als ik t aan zet loopt t voor geen meter meer.
Dat gevoel krijg ik ook altijd bij dat soort posts.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verkapte kijk-mij-een-stoer-systeem-hebben post?
Tuurlijk loopt het bij jou als een zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |