Die lasers zijn juist geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.quote:
Vista wordt gewoon ondersteund. Ze ondersteunen alleen de 64-bit versie van Vista niet officieel,, maar ik heb gelezen dat het daar ook gewoon op werkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar de game zelf is wel vermakelijk word vermoedelijk wel aangeschaft
Trouwens mensen problemen met vista? ze zeggen dat ze dat niet ondersteunen??
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed worden.
hij moet op 1280quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ik
Hij staat uiteraard te downloaden, maar ik heb eigenlijk geen zin om straks mijn PC te moeten upgraden als de officiele release er isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.
Lovely troopers inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Gewoon ftp verbinding opzetten naar ftp.quicknet.nl dan bladeren en vind je m, heb m er met max snelheid vanaf kunnen halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij wil de demo maar net binnen komenzit nu op 1.166 MB
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
Goh, toch nog iemand. Dat inzoomen is wel leuk, maar ik denk dat de meesten meer behoefte hebben aan inzoomen... tis een strategiegame toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).
Gebouwen lijken ook erg veel op elkaar, veel klikken voor je iets hebt gevonden. Maar dit is denk ik ook maar een kwestie van wennen.
40 minuten met easy enemy en toen heb ik notabene de hele techtree van nod EN gdi uitgebouwdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef kletskop het volgende:
hoelang doen jullie over een skirmisch? ik nu 37 minuten, terwijl ik eigenlijk gewoon rustig aan doe. tis gewoon te gemakkelijk![]()
Yup.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Champloo het volgende:
Heeft Kane zijn kale hoofd al laten zien in de demo??
Duurt inderdaad niet al te lang bij easy en medium. Je maakt ze zo in met circa 10 Mammoths met Railgun upgrade.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
40 minuten met easy enemy en toen heb ik notabene de hele techtree van nod EN gdi uitgebouwd
20 minuten met medium, die ging ik wel in 1x verslaan...
1x zone drop met van die zone troopers en je kan een halve basis uitmoordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Jazeker in een FMVquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Champloo het volgende:
Heeft Kane zijn kale hoofd al laten zien in de demo??
Vindt het zelf stukken beter eruit zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef LoggedIn het volgende:
die menu's vind ik maar ruk.. dat was vroeger toch beter
Euh, minutje of 10. Gewoon gebouwen en afweer maken en dan met wat mammoet tankjes over de tegenstander rijdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef kletskop het volgende:
hoelang doen jullie over een skirmisch? ik nu 37 minuten, terwijl ik eigenlijk gewoon rustig aan doe. tis gewoon te gemakkelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |