Daar ga ik even naar kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Beaver het volgende:
Er is een AA (antiaircraft) building, deze schiet verschrikkelijk snel NOD vliegjes uit de lucht... Staat bij defence buildings. een paar van deze her en der en het is vliegenmeppentijd!
Donequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:45 schreef FJD het volgende:
Net op tijd werkt de server weetPlaatjes
Appelsientje zou je zo even de OP er opnieuw in kunnen knallen? Dan stop ik nu de Usenet link er nu in.
-edit-
Wiki aangepast
OP = OpeningsPost, oftewel de eerste post van het topic.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Beaver het volgende:
Domme vraag, maarre, wat is een OP?
(onder account van vriendin, zelf niet bekent met al die termen)
De engine van Generals wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
Let wel op je power, bouw wat turbines op je powerplants
@Johny: zelfde engine als Generals, als die draait, draait dit ook.
Mooi generals was goed te doen op mijn pcquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
Let wel op je power, bouw wat turbines op je powerplants
@Johny: zelfde engine als Generals, als die draait, draait dit ook.
@wessie: ja
Jaja.... ik zie je wel spammen onder mijn naam...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Beaver het volgende:
Domme vraag, maarre, wat is een OP?
(onder account van vriendin, zelf niet bekent met al die termen)
Leuke review, al staan er een paar tenenkrommende spelfouten in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Helo het volgende:
[verhaal]
Op welke resolutie heb je eigenlijk gedraaid?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef Helo het volgende:
jah het was heel snel geschreven, zal wel erdoor heen gaan
De laadtijden zijn inderdaad zeer goed te noemen. Heeft me toch wel enigszins verrast. En het loopt hier ook vrij goed. Heb het alleen nog niet geprobeerd met AF aan. Voor AA gebruik ik op het moment de ingame settings en die kan ik makkelijk op zijn hoogst zetten. En het blijft leuk om met een groepje Mammoths die hele NOD basis aan gort te schieten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:40 schreef -skippybal- het volgende:
Trouwens positief verrast door de de perfomance. 1280, alles voluit, 8xAA, 16xAF gaat perfect.
En de laadtijden, welke laadtijden?![]()
Daarmee ben ik het helemaal met je eensquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
iemand een screen van de maximale uitzoom mogelijkheidGraag met voertuigen of een basis er op
Vond dat bij Act of War zo ontzettend storend
Done, tis wel crappy JPG, maar met BMP was ie te groot ! (4mb)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
iemand een screen van de maximale uitzoom mogelijkheidGraag met voertuigen of een basis er op
Vond dat bij Act of War zo ontzettend storend
voor een crappy JPG vind ik het er nog altijd zeer goed uitzien. Of ik ben niets gewendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Done, tis wel crappy JPG, maar met BMP was ie te groot ! (4mb)![]()
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/TS.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnx. Beidenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:54 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/Naamloos-1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Alstu.
Ik zou nog even wachten op bijvoorbeeld de 8600.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
Spel loopt niet echt soepel met veel units
7300GT verkopen voor 50,-. 20,- bij je budget leggen en een 1950Pro halenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
Spel loopt niet echt soepel met veel units
Ja ik zou nog even wachten met het spelen van CnCquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou nog even wachten op bijvoorbeeld de 8600.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef ForumGek het volgende:
oh...ik las dat je met maximale inzoom wilde zien. Dan meot je de mijne ff vergeten, die is max inzoom én een paar tankjes voor je neer gezet !![]()
Hehehe, zo kun je inderdaad wel blijven wachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
Ja ik zou nog even wachten met het spelen van CnC![]()
Serieus, er valt wat voor te zeggen maar met een budget van 100,- is de kans niet groot dat je de 8600 kunt betalen. Alhoewel ik je budget ook alweer opschroef naar 170,-Kaarten komen ergens in mei/juni uit als ik het goed heb.
Heb je wel DX9 geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik krijg dus de hele tijd een error als ik de demo wil opstarten....
d3dx9_29.dll kan niet gevonden worden, :S
Nou ja, er was al sprake van een verschoven launch naar mei.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Ow maar volgens dat ding wordt ie begin maart gelaunched in dat geval direct voor de 8600 Ultra gaan$180 is een mooie prijs. Reken op 180,- in Nederland en dan ben je direct DX10. Wel zo handig als je niet echt het geld hebt om zwaar te upgraden.
Je kerijgt waarschijnlijk verschillende geheugenversies. De 512 zal dus wel iets duurder wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Ow maar volgens dat ding wordt ie begin maart gelaunched in dat geval direct voor de 8600 Ultra gaan$180 is een mooie prijs. Reken op 180,- in Nederland en dan ben je direct DX10. Wel zo handig als je niet echt het geld hebt om zwaar te upgraden.
http://forums.fevergaming(...)9-dll-solutions.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Uiteraard maar ik vraag me wel af of je 512mb nodig gaat hebben op een toch al low budget kaart. Ik twijfel. Ik had er bij m'n Ti4200 erg veel profijt van en ook m'n huidige 6800GT loopt nog lekker goed mee met dank aan het extra geheugenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef -skippybal- het volgende:
Je krijgt waarschijnlijk verschillende geheugenversies. De 512 zal dus wel iets duurder worden
Nou dat klopt dus echt niet. Als de tegenstander met bombers aankomt heeft ie voor dat je het weet al je powerplants neer en daarna de rest van je base, weinig wat je ertegen kan doen. Niet dat het mij was gebeurt maar toen ik 4 AA towers had deed het echt geen kloot tegen vliegtuigen, je hebt er echt iets van 8 nodig om effectief bombers neer te halen. Dit moet iets meer gebalanced worden denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Beaver het volgende:
Er is een AA (antiaircraft) building, deze schiet verschrikkelijk snel NOD vliegjes uit de lucht... Staat bij defence buildings. een paar van deze her en der en het is vliegenmeppentijd!
Download het bestand hier en gooi het in je CnC3-map. Klaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die veel van het spel Ground Control (II) hierin herkennen? Ik vind bepaalde units en de menu's behoorlijk op elkaar lijken. En wat ik in de demo zag van het Alien race, was ook érg vergelijkbaar met GC.
je zit goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?
ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:06 schreef Richardfun het volgende:
De demo was top, maar bij mij liep de audio tijdens de FMV's erg out of sync. Heeft iemand anders hier daar last van gehad?
Geen problemen mee met de K-lite codec packquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook last van.
aangezien het HD filmpjes schijnen te zijn, wist ik dat het zou kunnen gebeuren bij mij aangezien ik met andere HD (x264 encoded) filmpjes dit ook soms heb
Leer Usenet gebruiken. Ook voor dit soort gedoe is het de ideale optie. Heeft iemand de link naar de torrent nog? Tis niet illegaal dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Logitik het volgende:
Ik ben al een half uur aan het zoeken naar een server die werkt.. Ik wil die demo ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Beaver op 27-02-2007 13:35:25 ]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Beaver het volgende:
De 2de missie is met 5 of 6 grote tanks prima te doen, ff die railgun upgrade erop en rammen
Get a life...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikel![]()
Een link naar een torrent...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft iemand de link naar de torrent nog? Tis niet illegaal dus
Ik ga daar ook vooruit en aangezien het een direct link is naar de CnC pagina lijkt het me op het randje maar toegestaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Yngwie het volgende:
Indien niet gewenst door een modje, excuses, maar ik neem eigenlijk ook aan dat een torrent naar een gratis demo niet illegaal is...
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Demo is goed te doen. Het is wachten op de volledige versie.
Is de PC en Xbox360 release tegelijkertijd?
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoilerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die huilen om spoilers en dan de spoiler netjes quoten![]()
die staat hier geinstalleerd, rare is dat het bij sommige x264 encoded films is, niet bij alle..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Helo het volgende:
[..]
Geen problemen mee met de K-lite codec pack
via isohunt staat een dikke torrent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef Logitik het volgende:
Om de demo een beetje op een fatsoenlijke snelheid te downloaden kan ik je EAlink aanraden. (Staat in de OP)
Omdat het ook geen spoiler is!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoiler
Het gaat meer om het ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Ik heb het dan ook heel bewust niet over het bouwen van een basisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?
ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel tofferquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef ElmarO het volgende:
Heb daarnet maar eens de NOD-mcv overgenomen, maar de atoombom valt me toch wel tegen. Ik gooide dat ding op een gebouw waar nog NOD inzat en ze kwamen er nog levend uit.
Had ik dus ook. Dus ik heb die mannetjes uiteindelijk nog maar geroosterd met mijn Ion Cannon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em ook niet echt spectaculair toen ik em ergens neerdropte, Ion Cannon is veeeel toffer
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ook last van.
aangezien het HD filmpjes schijnen te zijn, wist ik dat het zou kunnen gebeuren bij mij aangezien ik met andere HD (x264 encoded) filmpjes dit ook soms heb
vreemd idd..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:21 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wel erg vreemd, ik heb net een gloednieuwe pc met o.a. een dual core CPU en een 8800GTS videokaart. Dat in combo met 2gb geheugen moet toch genoeg zijn om HD filmpjes af te spelen
Ion bomb?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
voor de rest speelt t spel wel goed. ziet er mooi uit en de actie is koel
Tot nu toe nog redelijk realistisch. op die ION bom nazag er wel spectaculair uit
dont diss the hot ladyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
Die chinees met die kleine rare tietjes acteert echt sleeeecccht![]()
Die's wel geilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
She sure isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die chick die je objectives doorgeeft in de tutorial, is dat dezelfde die dokter Cameron speelt in House![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |