Dat heb ik nog niet eens geprobeerd. Was tegen die tijd al te druk bezig om de basis van de NOD aan gort te schieten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
1x zone drop met van die zone troopers en je kan een halve basis uitmoorden
ik wacht altijd erg lang , totdat ik de hele tech tree heb...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd. Was tegen die tijd al te druk bezig om de basis van de NOD aan gort te schieten.
Welk een takkenherriequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Over oldskool gesproken, voor de echte oude C&C gamers is dit vast erg tof:
http://www.youtube.com/watch?v=LdilAkqMEbE
Yupquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga wellicht speciaal voor dit spelletje een nieuwe PC kopen. Maar ik had nog één vraag:
ziet het er in het echt net zo gaaf uit als op de screenshots in de OP?
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga wellicht speciaal voor dit spelletje een nieuwe PC kopen. Maar ik had nog één vraag:
ziet het er in het echt net zo gaaf uit als op de screenshots in de OP?
Ik speel nu op 1440×900. Alles op fullquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3.png (3MB)
dat is met alles op high setting, 1280x1024 met geen AA
het tis beetje jammer dat die gek er doorheen staat de schreeuwen, anders was het best aardig..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie komen zeker niet uit deTiberian Dawn
- tijd.
![]()
Kutnewbies.
dat gaat ie hier nie trekken, ik moet eigenlijk in resolutie 1 stap naar beneden om em echt soepel te laten lopen, er lijkt nu een soort van vertraging in te zitten (al speelt het imo prima)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik speel nu op 1440×900. Alles op full
Dat hoort er bij, de versie is bijna precies zoals in TD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het tis beetje jammer dat die gek er doorheen staat de schreeuwen, anders was het best aardig..
Daar heb ik geen eens zin in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht altijd erg lang , totdat ik de hele tech tree heb...
(hier zijn die dubbele construction queue's verdomde handig voor)
Hier loopt het echt verrukkelijk. Ook tijdens hevige gevechten. Kan btw niet wachten op mijn nieuwe PCquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat ie hier nie trekken, ik moet eigenlijk in resolutie 1 stap naar beneden om em echt soepel te laten lopen, er lijkt nu een soort van vertraging in te zitten (al speelt het imo prima)
Mijn keuze staat al vast voor een kleine 1100 euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik zit ook te denken aan een neiuwe pc. maar wat een oerwoud van verschillen in producten.
Gezien onderdelen die ik al heb heb ik geen monitor nodig, geen speakers, en een kleine harde schijf(heb al 120gig dus 250 gig voor 80 euro is genoeg)
Dus totaal heb ik nodig
Kast+voeding
Moederbord (wtf welke?)
Processor, Intel Duo Core 2 1.80 gig 2mb cache ofzo?![]()
Geheugen 1024 mb, maar welke?![]()
Video kaart Geforce 7900 GT ofzo, maar welke.![]()
Kunnen ze dit niet wat simpeler maken, er is veel te veel van alles![]()
![]()
Maak daar maar vier weken vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef _Qmars_ het volgende:
Demo is awesome. Ik vind em geweldig.Maar even kopen over 2 weekjes.
Ondanks een matige pc, blijft de gameplay goed op 1024.... ik kan em nog wel hoger doen, maar i kdenk dat het ten koste gaat van de gameplay...
Maar even proberen
Anti-Aliasing (dus geen karteltjes maar rechte schuine lijnen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat bedoelen jullie met AA als jullie het over instellingen hebben?
Thanks. Had daar echt nog nooit van gehoord. Speel ook niet zoveel spellen. Voornamelijk C&C (geen Generals) en PES.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Anti-Aliasing (dus geen karteltjes maar rechte schuine lijnen)![]()
Nee idd, ik kom nog uit de Dune II (en I) tijd. Die game had trouwens een uitstekende sound.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie komen zeker niet uit deTiberian Dawn
- tijd.
![]()
Kutnewbies.
Heb je Dune - Spice Opera? Dat is pas een geniale soundtrack!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee idd, ik kom nog uit de Dune II (en I) tijd. Die game had trouwens een uitstekende sound.
Tanx voor de screenie. Ziet er vet uit, maar valt op de één of andere manier toch ietwat tegen. Magoed, het gaat bij dit soort spellen sowieso om de gameplay en dat zit wel goed, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal afhankelijk van hoe je je grafische settings instelt,
http://home.mschol.eu/images/fok/cc3.png (3MB)
dat is met alles op high setting, 1280x1024 met geen AA
WTF moet ik met deze teringherrie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Over oldskool gesproken, voor de echte oude C&C gamers is dit vast erg tof:
http://www.youtube.com/watch?v=LdilAkqMEbE
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Thanks. Had daar echt nog nooit van gehoord. Speel ook niet zoveel spellen. Voornamelijk C&C (geen Generals) en PES.
Jij hebt C&C nooit met NOD uitgespeeld dus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Logitik het volgende:
[..]
WTF moet ik met deze teringherrie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |