Powerplants vergallen de boel omdat ze te weinig stroom leveren. Stuk of 2 of 3 van die dingen voor een hele basis zou meer dan genoeg moeten zijn. Maar nee hoor, je moet ze nog upgraden en nog veel meer maken. Dat verneukt het spelplezier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef Richardfun het volgende:
Het hoort bij C&C pberends, dat is SIM-pel. Ik zie niet in hoe powerplants de boel vergallen. Je hebt in C&C bv. maar 1 resource om je zorgen over te maken, andere games een stuk meer vaak. Ik vind power plants een vrij logische gameplay mechanic. Jij bouwt high tech gebouwen, die hebben stroom nodig. Sim-pel
Silo's zijn misschien wel irri af en toe, maar het is voor mij te klein om me er aan te irriteren.
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te maken.
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
Silo gezeik niet erg? Ik wil m'n behaalde credits op kunnen sparen en in kunnen zetten wanneer ik wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van zeikerige silo's. Heel logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.
Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.
Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
Dat kan, maar reuze-irritant.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Ik vond Generals altijd vele malen leuker dan welk ander C&C spel dan ook. Maar ik denk dat ik deze leuker ga vindenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
Tja, je moet die zooi gewoon ergens in opslaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
Ja zeker daar lijkt het sterk op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Defiant het volgende:
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september
Jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |