abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46741984
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef Richardfun het volgende:
Het hoort bij C&C pberends, dat is SIM-pel. Ik zie niet in hoe powerplants de boel vergallen. Je hebt in C&C bv. maar 1 resource om je zorgen over te maken, andere games een stuk meer vaak. Ik vind power plants een vrij logische gameplay mechanic. Jij bouwt high tech gebouwen, die hebben stroom nodig. Sim-pel

Silo's zijn misschien wel irri af en toe, maar het is voor mij te klein om me er aan te irriteren.
Powerplants vergallen de boel omdat ze te weinig stroom leveren. Stuk of 2 of 3 van die dingen voor een hele basis zou meer dan genoeg moeten zijn. Maar nee hoor, je moet ze nog upgraden en nog veel meer maken. Dat verneukt het spelplezier.
pi_46742014
Ik vind trouwens ook dat ze veel te veel units al hebben prijsgegeven in de demo. Ze hadden de helft van de units en gebouwen gewoon locked moeten laten. Nu is het weinig spannends meer te ontdekken in de campaign...
pi_46742039
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:

- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.

Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.

Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:59:02 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742065
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met schijn van realisme te maken .
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742138
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
pi_46742181
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.

Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.

Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
Silo gezeik niet erg? Ik wil m'n behaalde credits op kunnen sparen en in kunnen zetten wanneer ik wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van zeikerige silo's. Heel logisch.

Wat heb je aan 100 units? Veel te veel.

Sidebar is tamelijk irritant en ingewikkeld vergeleken met die van Generals.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:02:23 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742201
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742261
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.

Het spel speelt zich af in 2047, dus ze mochten die ouwe stroomgebouwen ook wel afschaffen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:04:58 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742312
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742353
humm weet jullie dat die griet van battelstar galactica er in mee speelt?
Naam even kwijd (die zwanger is die ook kaptain ardama neer knalde)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:08:38 #161
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46742438
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.

Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
I mean no harm
pi_46742449
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
Dat kan, maar reuze-irritant.

Het mag er best inblijven, maar ze moeten wel meer stroom gaan geven.
pi_46742493
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:10:33 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742518
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.

Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
Ik vond Generals altijd vele malen leuker dan welk ander C&C spel dan ook. Maar ik denk dat ik deze leuker ga vinden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:20:43 #165
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46742904
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
Tja, je moet die zooi gewoon ergens in opslaan.
Tis een spel, dat snap ik. Maar om nou direct alle realisme over de balk te gooien....
I mean no harm
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:23:38 #166
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46743035
Leuke demo
Vooral die ION-canon is bruut
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_46743443
Ik vindt het zwaar vet, het oude C&C gevoel is helemaal back, en geen cheesyness van RA 2 meer

GE-WEL-DIG

pi_46743535
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september

Jullie ook?
pi_46743628
Die topics gaan hard hier Maar het is spel is vet
pi_46743699
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Defiant het volgende:
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september

Jullie ook?
Ja zeker daar lijkt het sterk op.
Die reporter zegt dan ook dat er totaal geen GDI in de buurt is om terug te slaan net als 11 september WTC waar de US Airforce te laat kwam.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:45:28 #171
170604 Joeninator
The Joeninator...
pi_46744075
Mjaah.. misschien geinspireerd door 11 sept?
*Flipt*
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:51:50 #172
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46744446
Ok mensen mijn bevindingen. Deze zijn puur gericht op de demo natuurlijk.

Ik was in het begin erg blij met een nieuwe C&C maar nadat de tijd verstreek en ik meer te zien kreeg viel het me steeds meer tegen en dan nu is er eindelijk de demo.

Ik had er weinig van verwacht, omdat het EA is maar het viel me op vele punten mee en op andere punten weer tegen. Eerst de pluspunten;

- De filmpjes zijn haarscherp en dadelijk met Kane in beeld komt het wel goed. Ok de kleding en het decor zuigt maar de acteurs liegen er niet om. Ik bedoel Grace Park die zegt "I'm here for you commander" werkt zeer goed en erg verslavend ( Grace Park is hot, maar ja ik vind BSG niet voor niets de beste tv show van het moment)

- Een pluim voor EA dat dit spel redelijk goed draait op mijn 3 jaar oude readon 9800 pro met een amd 3000+ en 1024 ram.

- Ik had fun in mijn speelsessie. dit is duidelijk een game die ik effe een half uurtje doe online, omdat ik weinig tijd heb. Bij Supreme Commander heb je pas na een half uur een redelijk goede base opgebouwd en begint de fun daar pas.

De minpunten:

- Zoals verwacht weinig vernieuwing. De camera is hopeloos veroudert (zeker kwa zoom niveau), de eenheden zijn niet echt spectaculair te noemen en de balans in spel wordt een hell de eerste maanden na release. Ik bedoel sommige eenheden zijn gewoon te sterk en andere aanvallen te zwak.

- Ik mis de sfeer. Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik mis iets.

- De sidebar is te groot en onoverzichtelijk, bovendien moet je nu aanvallen met de rechtermuisknop. Wat een drama als je links bent gewend.

Als ik de demo een cijfer moest geven dan zou ik niet verder komen dan een 8,5. Ik kan niet oordelen over het grafische aspect van de game, omdat ik nog niet op mijn 8800 serie, of de 2900 serie zit. Ik heb dus puur gekeken naar de gameplay en die zit redelijk in elkaar als ze alles goed balanceren, maar ja EA en balans we gaan het zien. Of ik deze game koop op 29 maart hangt af van het volgende . Hoe snel heb ik tijd om mijn nieuwe systeem te regelen en hoelang duurt het voordat die op de xbox360 uitkomt, want ik sta in dubio, maar dat ik een versie aanschaf is één ding wat zeker is, al is het alleen maar voor het jeugdsentiment. "Kane Lives"
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_46744702
ik vind het ion canon een beetje overdreven. De eerst missie was ook vrij simpel, ik had hem dan ook wel op makkelijk staan maar ja als je het de eerste keer speelt. kga het wel eens op moeilijk proberen
pi_46744804
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:51 #175
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46744877
oei oei tvp, mensen hier die pre orders hebben ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')