quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]ja is goed, ga het vanavond maar weer eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]you gotta be kidding...zo simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die planmodus, hoe werkt die?? (nooit gebruikt...)
[..]thnx zal dan vanavond dan maar eens doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mja ik had even snel wat benchmarks bekeken op Toms Hardware en daarin scoorde de 7900GS (althans in 3D Mark 06) steevast een stukkie hoger dan de 7600GT (+/- 10% beter, bijv. 800 voor de 7600GT en 1000 voor de 7900GS). Maar dan zal de 7600GT het wel beter doen in CnC3, blijkbaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..
Ja, zo zat ik ook. Vrij slecht. Maar zo ging 't toch écht.quote:
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
Dat kan alleen NOD, en die Tiberium-pijplippen kan alleen de Scrin maken. Bij GDI heb je snel een probleem.quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.
Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?
Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.
En nog gayer is dat je geen walls kunt bouwen inderdaad!!!
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.
Ik zie niet waar het filmpje staat.quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.
CNC3_NOINTROFIX.exequote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX![]()
schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeedquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.
En nog gayer is dat je geen walls kunt bouwen inderdaad!!!
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.
vind met alles laag nog steeds wel aardig traag, sommige gebouwen gaan erg snel, maar dingen als de refinery mogen echt wel wat sneller, zeker in begin. (ik bouw altijd op deze volgorde: refinery, crane, 2x elektriciteit, radargeval + mannetjesmaker, advanced gebouw + automaker, command center+elektriciteit.)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed
lol ga maar eens online spelen tegen een redelijk ervaren iemand. Dan wil ik nog wel eens zien hoever je komt met je skirmish skillsquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Mad-Matt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef azaroth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@MaxMark:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maak met scrin (wat ik voornamelijk speel, als het niet crashedquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
Probeer dat maar met een MCV
Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer![]()
ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
Het kan aan mij liggen, maar ik heb gewoon nog niet zo veel gespeeld. Met Hard rolden ze me wel op in Skirmish mode.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???
hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Richardfun het volgende:
Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
Er staan wel negatieve punten (Mammoth Tank & AI van harvester), maar het wordt meteen afgedaan als niet zo erg en verder wordt de game de hemel in geprezen. Dit was niet bepaald de beste review op fok!games.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?
Ben heel even online geweest en het barst inderdaad van de Duitsers. Ik zou bijna zeggen geef die gasten hun eigen lobby.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
All die duitsers en noobs online vervelend.
Is af en toe inderdaad irritant.quote:Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
quote:De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch).
Zit er nog in.quote:En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Ben ik het mee eens.quote:Maar verder een topspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |