abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:33:51 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48169124
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_48169214
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

thnx
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:03 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48169408
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef MaxMark het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Fuck the EBU.
pi_48169923
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:19:24 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48170508
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]
SPOILER
ja is goed, ga het vanavond maar weer eens proberen
Fuck the EBU.
pi_48172105
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

thnx
SPOILER
SPOILER
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_48172394
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]
SPOILER
Dude.
pi_48172477
quote:

[..]
SPOILER
you gotta be kidding...zo simpel?
en die planmodus, hoe werkt die?? (nooit gebruikt...)
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:28:06 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48172654
quote:

[..]
SPOILER
thnx zal dan vanavond dan maar eens doen.
SPOILER
Fuck the EBU.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:53:02 #210
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_48173455
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..
Mja ik had even snel wat benchmarks bekeken op Toms Hardware en daarin scoorde de 7900GS (althans in 3D Mark 06) steevast een stukkie hoger dan de 7600GT (+/- 10% beter, bijv. 800 voor de 7600GT en 1000 voor de 7900GS). Maar dan zal de 7600GT het wel beter doen in CnC3, blijkbaar
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_48176179
Weet iemand waarom:

Er geen walls in C&C 3 zijn??
Ik vind walls heerlijk voor zowel online als SP gaming. Online om keypoints te wallen (age of empires 2 stijl) en om wat bescherming te hebben tegen stealth / engineers. Maar misschien zijn ze juist weggehaald om stealth krachtiger te maken..

Verder ben ik het wel eens met commentaar dat het té snel is. Je hoeft weinig na te denken over economy, ik heb geen idee hoeveel 1 harvester binnen brengt e.d. Bovendien zijn units individueel vrij waardeloos.. behalve de avatar, mammoth, tripod.
In C&C 1 kan ik me nog momenten herinneren dat er een Abraham tank aan kwam rijden en dat er een probleem was.. hoe gaan we die mollen Dan heb ik het vooral over campaign / SP. Online was ook vroeger behoorlijk spam-fest.
Maar een unit pomp je nu snel uit de grond, build time van niets, en je kan makkelijk een permanente stroom afforden.
  Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:21:18 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48176456
Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48176767
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dude.
Ja, zo zat ik ook. Vrij slecht. Maar zo ging 't toch écht.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_48177007
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.

En nog gayer is dat je geen walls kunt bouwen inderdaad !!!
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.
pi_48177086
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.

Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?
Dat kan alleen NOD, en die Tiberium-pijplippen kan alleen de Scrin maken. Bij GDI heb je snel een probleem.

Je moet eigenlijk op zijn minst 1 blauwe en 1 groene Tiberium field dicht bij je basis hebben. Anders kan je niet lekker doorbouwen.
  Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:04 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48177106
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.

Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
Normal is te makkelijk, daar kom ik zelfs gapend doorheen. Net als al die SP missies op normal trouwens. ik denk dat ik binnenkort maar Hard ga spelen.
pi_48177152
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.
Ik zie niet waar het filmpje staat.
pi_48177190
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
CNC3_NOINTROFIX.exe

Als ik die probeer krijg ik een foutmelding.
  Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:50:11 #219
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48177600
Ja, jammer misschien werkt ie niet meer sinds de laatste patchupdate oid. Wat dan wel weer goed is, dat je nu niet meer nog een keer die filmpjes hoeft te zien als je eenmaal al de campaign hebt gedaan. Je blijft met dat verrachte EA Logo zitten, natuurlijk
pi_48180795
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed
  Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 16:24:43 #221
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48181048
Gewoon AA uitzetten, scheelt een hoop...
pi_48181524
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef mschol het volgende:

[..]

schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed
vind met alles laag nog steeds wel aardig traag, sommige gebouwen gaan erg snel, maar dingen als de refinery mogen echt wel wat sneller, zeker in begin. (ik bouw altijd op deze volgorde: refinery, crane, 2x elektriciteit, radargeval + mannetjesmaker, advanced gebouw + automaker, command center+elektriciteit.)
pi_48183020
tvp
ff leechen
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:31:39 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48183514
gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:38:07 #225
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48183737
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?
lol ga maar eens online spelen tegen een redelijk ervaren iemand. Dan wil ik nog wel eens zien hoever je komt met je skirmish skills
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48184209
SPOILER
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_48185448
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
Helemaal mee eens.
In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
Probeer dat maar met een MCV
Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:46:48 #228
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_48185918
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Mad-Matt het volgende:
SPOILER
SPOILER
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:47:54 #229
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_48185957
weet iemand hoe je de 'intel' bij de missie van stuttgart krijgt?
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:53:04 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48186165
@MaxMark:
SPOILER
Fuck the EBU.
pi_48186542
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef azaroth het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_48187686
Te verslavend...
pi_48187855
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@MaxMark:
SPOILER
SPOILER
pi_48187886
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
Probeer dat maar met een MCV
Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer
ik maak met scrin (wat ik voornamelijk speel, als het niet crashed ) een verhouding van 2/3 tripods / seekers (iig de wagentjes die air kunnen schieten), soms nog wat van die andere lasertanks/corrupters erbij. Maar meestal ondersteun ik me legertje met wat mooie artillery vliegtuigen & 'vliegdekschepen' al dan niet wat buzzers erbij om infantry beter te vermorzelen (ook al maken ze tegen een leger van 10 vliegtuigen niets meer )

<3 scrin
  dinsdag 10 april 2007 @ 19:59:13 #235
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48188713
Bij sommige winkels kreeg men een extra bonus map als ze daar de game pre-ordende. Die zijn gewoon op de site van EA te downloaden.

Generic: http://files.ea.com/downl(...)mWarsPreOrderMap.exe
Best Buy: http://files.ea.com/downl(...)tBuyPreOrderMaps.exe
GameStop: http://files.ea.com/downl(...)StopPreOrderMaps.exe
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_48190959
soms een beetje jammer van de laggy multiplayer play.
pi_48197004
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???

hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
  Redactie Games woensdag 11 april 2007 @ 00:44:32 #238
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48201665
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???

hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
Het kan aan mij liggen, maar ik heb gewoon nog niet zo veel gespeeld. Met Hard rolden ze me wel op in Skirmish mode.

De SP GDI heb ik ook gewoon op normal/medium gespeeld, dat was echt een eitje. Tenminste totdat je NOD oprolt in Kroatië (tegen de Scrin heb ik nog niet gespeeld), ik vind er wel een behoorlijk verschil tussen zitten als je Medium of Hard speelt. Brutal zal nog wel erger zijn, maar goed dat zie ik dan wel weer.
pi_48201796
Als er een patch uitkomt die me cnc3game.dat probleem fixed ga ik maar hard uitproberen Tot nu toe rol ik de boel bestwel op en vond ik iets waanzinnigs dom uit
corruptors kunnen andere scrin units heale voortaan loop ik als een gek rond met een groepje ernaast lolz..
  Redactie Games woensdag 11 april 2007 @ 00:50:11 #240
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48201812
En waarom kan ik die GDI Bunkers niet repareren? Of ze moeten helemaal kapot gaan en je mannetjes evacueren of je moet ze kunnen repareren. Niet zo half kapot bunkertje die alleen maar in de weg staat en je mannetjes er niet in kan douwen... dat fucking micro management kan ook te ver gaan. Of laat me gewoon zelf apart bunkertjes bouwen via het Build menu.
pi_48203900
Je kan 't bunkertje kapot schieten, dan staat ie niet meer in de weg. .
  woensdag 11 april 2007 @ 08:20:57 #242
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_48204464
wat valt nu eigenlijk onder micro en wat onder macro management?
  woensdag 11 april 2007 @ 08:43:17 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48204787
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef MaxMark het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Fuck the EBU.
pi_48204922
Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48207865
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Richardfun het volgende:
Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?
  woensdag 11 april 2007 @ 11:04:23 #246
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48208572
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?
Er staan wel negatieve punten (Mammoth Tank & AI van harvester), maar het wordt meteen afgedaan als niet zo erg en verder wordt de game de hemel in geprezen. Dit was niet bepaald de beste review op fok!games.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_48209489
Het is gewoon een topgame ^_^

Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
Het gedoe met connecten ook.
De rankings die niet goed werken om te huilen
All die duitsers en noobs online vervelend.
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.

CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
pi_48209949
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
All die duitsers en noobs online vervelend.
Ben heel even online geweest en het barst inderdaad van de Duitsers. Ik zou bijna zeggen geef die gasten hun eigen lobby.
quote:
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
Is af en toe inderdaad irritant.
quote:
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch).

Ben ze nu allemaal op Hard aan het herspelen en dat had ik eigenlijk gelijk al moeten doen. Zorgt voor iets meer uitdaging. Al zijn sommige missies dan nog te simpel.
quote:
En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Zit er nog in.
quote:
Maar verder een topspel.
Ben ik het mee eens.

Wat mij eigenlijk opviel is dat je tanks als je ze geen opdracht geeft bijna standaard voor de AA/Sam Sites gaan. Wat vrij irritant is als er een Obelisk op je Mammoths staat te knallen. Of ligt dit gewoon aan mij?

Ik ben nu bezig om de hele Intel Database van de GDI compleet te krijgen en ik mis er nog 2 (17/19) bij de GDI InOps. Als ik naar mijn medailles kijk heb ik alle Intel verzameld. Dus weet iemand welke ik nog moet en waar die eventueel te vinden zijn (staan die in een walkthrough?)

Lijst van welke ik al heb
  woensdag 11 april 2007 @ 11:45:46 #249
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_48209974
hulde, helemaal mee eens

een spel is toch nooit helemaal goed... maar CenC doet het toch heel aardig hoor.
  woensdag 11 april 2007 @ 11:50:25 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_48210131
Ik vind die Avatar van NOD een beetje overduur, helemaal geüpgrade kost ie 6600
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')