die filmpjes zijn niet voor niks HD (high definition)....quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
Niet uit eigen initiatief nee, maar ze kúnnen wel tanks en gebouwen aanvallen als ze daarvoor het commando krijgen. Ziet er best cool uit, dan vliegen ze als het ware door die gebouwen heen (beetje a la Frost in Blade 1, als hij op het punt staat La Magra te worden.. En dat de zielen van de volbloed vampiers door Frost heen vliegen)quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
Carvillequote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Ik moest toen glimlachen door die foute zelfmoordcommando.quote:
Door deze game heb ik mijn oude videokaart ook al bij het grof vuil kunnen zetten.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Merk trouwens dat C&C 3 steeds langzamer gaat draaien. Heb geen super systeem, maar een 1 vs 1 skirmish draait nu net zo snel als toen ik C&C 3 net had met 2 a 3 skirmish tegenstanders. Vaag.
Binnenkort mijn 512 ram geheugen vervangen met 2 gig en Ati Radeon 9800 pro met een X1950 of iets dergelijks. Allemaal door deze game.
Ik zat al langer te denken over een nieuwe videokaart, dus dat ie het niet meer deed, was dus een mooi excuusquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...Iemand tips?
de overall gameplay van RA2 was ongeevenaard imho (tot c&c3, die is weer exact zo, wat dus positief is)quote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Is dat die met die basis in het midden?quote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.[afbeelding]
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...[afbeelding] Iemand tips?
Includedquote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ff vraagje,
als je patch 1.04 hebt, moet je dan de vorige drie ook nog hebben om alles gefixt te hebben of zijn die included in 4?
dat zijn een hoop special powersquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, ik heb in die laatste GDI missie (Ground Zero), die Alien basis met hun eigen Mothership gemold..
[afbeelding]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn een hoop special powers
welke moeilijkheidsgraad?
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
Maar goed, eenmaal de aanvallen afgeslagen met veel opgeofferde Firehawks en AA-guns tegen al die Alien Battleships kon ik rustig uitbouwen en andere basissen overnemen![]()
Vervolgens alles, maar ook alles bouwen wat er te bouwen valt overal en nergens. En zo raap je dus al die Powers bij elkaar.
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaan
Ik heb die Rift Generator gewoon overgenomen. En die Nuke was ook niet echt moeilijk om af te slaan. Ze repareerden de Temple of Nod toch niet. Dus ik ben, dacht ik, 3× langs geweest met mijn Firehawks.quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
RA2? lol die was zo simpel dat ik er nog tranen van in m'n ogen krijg. Damn wat een n00b single player had die zeg. Het niveau van de oude games worden hier niet gehaald maar op hard heb ik toch best moeite met sommige mapsquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..
OMG, gewoon 2 super f*cking weapons, beetje jammer van het verdere spelverloop dan..quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |