Door deze game heb ik mijn oude videokaart ook al bij het grof vuil kunnen zetten.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Merk trouwens dat C&C 3 steeds langzamer gaat draaien. Heb geen super systeem, maar een 1 vs 1 skirmish draait nu net zo snel als toen ik C&C 3 net had met 2 a 3 skirmish tegenstanders. Vaag.
Binnenkort mijn 512 ram geheugen vervangen met 2 gig en Ati Radeon 9800 pro met een X1950 of iets dergelijks. Allemaal door deze game.
Ik zat al langer te denken over een nieuwe videokaart, dus dat ie het niet meer deed, was dus een mooi excuusquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...Iemand tips?
de overall gameplay van RA2 was ongeevenaard imho (tot c&c3, die is weer exact zo, wat dus positief is)quote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Is dat die met die basis in het midden?quote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.[afbeelding]
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...[afbeelding] Iemand tips?
Includedquote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ff vraagje,
als je patch 1.04 hebt, moet je dan de vorige drie ook nog hebben om alles gefixt te hebben of zijn die included in 4?
dat zijn een hoop special powersquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, ik heb in die laatste GDI missie (Ground Zero), die Alien basis met hun eigen Mothership gemold..
[afbeelding]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn een hoop special powers
welke moeilijkheidsgraad?
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
Maar goed, eenmaal de aanvallen afgeslagen met veel opgeofferde Firehawks en AA-guns tegen al die Alien Battleships kon ik rustig uitbouwen en andere basissen overnemen![]()
Vervolgens alles, maar ook alles bouwen wat er te bouwen valt overal en nergens. En zo raap je dus al die Powers bij elkaar.
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaan
Ik heb die Rift Generator gewoon overgenomen. En die Nuke was ook niet echt moeilijk om af te slaan. Ze repareerden de Temple of Nod toch niet. Dus ik ben, dacht ik, 3× langs geweest met mijn Firehawks.quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
RA2? lol die was zo simpel dat ik er nog tranen van in m'n ogen krijg. Damn wat een n00b single player had die zeg. Het niveau van de oude games worden hier niet gehaald maar op hard heb ik toch best moeite met sommige mapsquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..
OMG, gewoon 2 super f*cking weapons, beetje jammer van het verdere spelverloop dan..quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Hier zo 9800 pro, 2,8 GHZ en 512 RAM en het draait gewoon flexibel met alles op de laagste stand. Models en textures zijn de enige instellingen welke ik op high heb gezet (anders is het net Generalsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef MaHawK het volgende:
Met een 9800 pro kan ik het waarschijnlijk vergeten om deze game te gaan spelen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
is me nog nooit opgevallen. Ik ben altijd aan het vechten met de tegenstander en niet naar mijn harvesters aan het kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
Redelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tipsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme die laatstste NOD missie krijg ik gewoon niet klaar. wat ik ook doe
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De graphics zijn er sinds Generals niet echt veel op vooruit gegaan vind ik. Heeft wel als voordeel dat het nog erg goed loopt op mijn bakkie![]()
Tip: Die Juggernauts moet je overnemen en beschermen die kunnen over het hele scherm schieten zonder spotters. Schiet de Airfields en War factory's kapot en you're home free.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tips
Mits fatsoenlijke pc.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures.
Het is wel mooi maar de stap vooruit vind ik relatief klein. Ik vind het verder ook niet erg, voor mij hoeft het razendsnel opschroeven van systeemeisen niet zo nodig namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.
idd doe maar mij gewoon een overzichtelijke map en graphics en dan maar niet zo mooi. Generals was op het begin echt een ramp op een LAN. Naast de vele disconnects ook nog eens dikke lag omdat de langzame bakken het niet trokken. Dat was ook altijd zo relax aan RA2.. die speelde altijd wel lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:
Het beeld en hoe mooi alles is boeit mij TOTAAL niet bij een RTS als Generals/C&C3. Ik vind veel maps ook te overdreven "mooi" gemaakt waardoor het veel te onoverzichtelijk is. Die ene 8 player map bijvoorbeeld, met in het midden een grote veld blauw tiberium.
Maar ja
ja wat een gemicro.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komen
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja wat een gemicro.
gewoon slim zijn en degene die het dichtste in de buurt is eerder laten lossen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij bedoelt dat de dichtsbijzijnde dan automatisch gaat lossen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |