SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
is me nog nooit opgevallen. Ik ben altijd aan het vechten met de tegenstander en niet naar mijn harvesters aan het kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
Redelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tipsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme die laatstste NOD missie krijg ik gewoon niet klaar. wat ik ook doe
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De graphics zijn er sinds Generals niet echt veel op vooruit gegaan vind ik. Heeft wel als voordeel dat het nog erg goed loopt op mijn bakkie![]()
Tip: Die Juggernauts moet je overnemen en beschermen die kunnen over het hele scherm schieten zonder spotters. Schiet de Airfields en War factory's kapot en you're home free.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tips
Mits fatsoenlijke pc.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures.
Het is wel mooi maar de stap vooruit vind ik relatief klein. Ik vind het verder ook niet erg, voor mij hoeft het razendsnel opschroeven van systeemeisen niet zo nodig namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.
idd doe maar mij gewoon een overzichtelijke map en graphics en dan maar niet zo mooi. Generals was op het begin echt een ramp op een LAN. Naast de vele disconnects ook nog eens dikke lag omdat de langzame bakken het niet trokken. Dat was ook altijd zo relax aan RA2.. die speelde altijd wel lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:
Het beeld en hoe mooi alles is boeit mij TOTAAL niet bij een RTS als Generals/C&C3. Ik vind veel maps ook te overdreven "mooi" gemaakt waardoor het veel te onoverzichtelijk is. Die ene 8 player map bijvoorbeeld, met in het midden een grote veld blauw tiberium.
Maar ja
ja wat een gemicro.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komen
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja wat een gemicro.
gewoon slim zijn en degene die het dichtste in de buurt is eerder laten lossen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij bedoelt dat de dichtsbijzijnde dan automatisch gaat lossen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |